Ah, ik dacht dat dat die ene uit de kopgroep nog was. Vandaar dat ik me daarover verbaasdequote:Op zondag 29 september 2013 15:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die Oostenrijker is Preidler. En hij zit zowat aan zijn wiel.
Banquote:Op zondag 29 september 2013 15:55 schreef Kun-Aguero het volgende:
Het is toch juist goed dat hij oprot.
Corruptie in Italië.quote:Op zondag 29 september 2013 15:57 schreef Drebbelman het volgende:
Visconti hing eerder nog lekker aan de auto om terug te komen bij het peloton. Regie zapte snel weg
De Belgen zullen straks wel gaan dichtrijden jaquote:Op zondag 29 september 2013 15:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Spanje met gemak de zuinigste/slimste/sluwste ploeg van de grote landen.
Inderdaad, dit zijn gewoon springplanken voor in de laatste ronde...quote:Op zondag 29 september 2013 15:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Alsof dit de personen zijn die die landen vooruit willen hebben..
Je wil op dit moment je kopman ook niet alleen voorruit hebben.quote:Op zondag 29 september 2013 15:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Alsof dit de personen zijn die die landen vooruit willen hebben..
De nieuwe 'Nederlandse berg'?quote:Op zondag 29 september 2013 15:59 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Via Hollandia, zoals ze hem gisteren al op Sporza noemden.
2 echte overwinningen in 5 jaar is net veel natuurlijk.quote:Op zondag 29 september 2013 15:57 schreef Kun-Aguero het volgende:
2008
Europees kampioen op de weg, beloften
2e etappe Kreiz Breizh Elite
2010
Route Adélie de Vitré
2012
Jongerenklassement Internationaal Wegcriterium
2013
Ronde van de Finistère
Gautier dje nooit wat wint.
Nee maan Herbert probeerde t zo optimistisch te zien alsof belangrijke landen wat mee hebben en ze dus laten rijden vanuit het peloton..quote:Op zondag 29 september 2013 15:59 schreef OProg het volgende:
[..]
Je wil op dit moment je kopman ook niet alleen voorruit hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |