het oogde op mij als een wanhopige poging de meubelen te redden. We zullen wel zien.quote:Op zondag 29 september 2013 15:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij oogt mij erg sterk. Hoe hij net op de Via Salviati als enige achter de breuk bergop het gat wist dicht te rijden, maakt indruk op mij.
Inderdaad.quote:Op zondag 29 september 2013 15:42 schreef TLC het volgende:
Toch irritant dat er bovenin niet in beeld staat hoeveel km's ze nog moeten
Maar alle gaatjes die je nu moet dichtrijden moet je later waarschijnlijk bekopen.quote:Op zondag 29 september 2013 15:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hij oogt mij erg sterk. Hoe hij net op de Via Salviati als enige achter de breuk bergop het gat wist dicht te rijden, maakte indruk op mij.
quote:Op zondag 29 september 2013 15:42 schreef TLC het volgende:
Natuurlijk, dat was niet handig maar hij oogt me wel sterk en daar ging het om.quote:Op zondag 29 september 2013 15:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar alle gaatjes die je nu moet dichtrijden moet je later waarschijnlijk bekopen.
Bedankt Cookson.quote:Op zondag 29 september 2013 15:42 schreef TLC het volgende:
Wordt tijd dat er een nieuwe voorzitter komt.quote:
Die rijdt daarvoor ergens.quote:Op zondag 29 september 2013 15:45 schreef TheArt het volgende:
Kelderman ingelopen? Zie 4 Nederlanders in het peloton.
Als je op die gokt en hij wint, dan ben je rijk.quote:
Pauwelsquote:Op zondag 29 september 2013 15:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tja, bij de eerste de beste versnelling gaan Pauwels en Vansummeren (en waarschijnlijk ook Monfort) er toch af, dus dan kan je ze beter nog iets laten doen.
161 CHEUNG King Lok HKGquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |