Nooit geweten.quote:Taurine (IUPAC-naam: 2-aminoethaansulfonzuur) is een zwavelbevattend organisch zuur en één van de weinige natuurlijk voorkomende sulfonzuren.
quote:Op zondag 29 september 2013 17:14 schreef badschaap het volgende:
Ik werk dus in een supermarkt, zie je soms van die groepjes kinderen van 12 met zn 5e 1 blikje slammers kopen, en dan staan ze erbij te kijken of ze ultra stoer zijn
Werkenquote:Op zondag 29 september 2013 17:14 schreef badschaap het volgende:
Ik werk dus in een supermarkt, zie je soms van die groepjes kinderen van 12 met zn 5e 1 blikje slammers kopen, en dan staan ze erbij te kijken of ze ultra stoer zijn
Waarom zit het er dan in?quote:Op zondag 29 september 2013 17:14 schreef badschaap het volgende:
[..]
Maar van taurine is nog niet bewezen dat het je überhaupt energie geeft
Ik zou ook eens Monsters moeten drinken danquote:Op zondag 29 september 2013 17:14 schreef d4v1d het volgende:
Er zitten B vitamines in monster. Nu voelt het alsof ik gezond bezig ben.[ afbeelding ]
explainquote:Op zondag 29 september 2013 17:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
Dat is nog erger dan de lidl hahahaha
Wij verkopen toevallig gewoon a-merken hoorquote:Op zondag 29 september 2013 17:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
zeg maar je hebt a merken b merken en c merken
emte is een c supermarkt lidl een b
Speciaal voor deze gelegenheid mag je wel D merken introducerenquote:Op zondag 29 september 2013 17:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
zeg maar je hebt a merken b merken en c merken
emte is een c supermarkt lidl een b
oh ja stom helemaal vergeten dat een supermarkt beoordeeld wordt op de verschillende soorten alcohol die er verkocht wordenquote:Op zondag 29 september 2013 17:18 schreef badschaap het volgende:
[..]
Wij verkopen toevallig gewoon a-merken hoor![]()
en we hebben tering veel verschillende soorten bier/ wijn.
En ik kan naar de sligro
toevallig wel de meest klantvriendelijke supermarkt van het jaar hequote:Op zondag 29 september 2013 17:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
oh ja stom helemaal vergeten dat een supermarkt beoordeeld wordt op de verschillende soorten alcohol er verkocht wordt
quote:Op zondag 29 september 2013 17:20 schreef badschaap het volgende:
[..]
toevallig wel de meest klantvriendelijke supermarkt van het jaar he
ja ze hebben 2 vestingen in heel Nederlandquote:Op zondag 29 september 2013 17:20 schreef badschaap het volgende:
[..]
toevallig wel de meest klantvriendelijke supermarkt van het jaar he
ja dat ze nou niet bij jou in je boerendorp zitten.quote:Op zondag 29 september 2013 17:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ja ze hebben 2 vestingen in heel Nederlandzo kan ik het ook
quote:Op zondag 29 september 2013 17:22 schreef badschaap het volgende:
[..]
ja dat ze nou niet bij jou in je boerendorp zitten.
Daarbij alleen naar de appie gaan![]()
enige goede aan de appie is dat ze mountain dew hebben
Kanaleneiland boerendorp noemenquote:Op zondag 29 september 2013 17:22 schreef badschaap het volgende:
[..]
ja dat ze nou niet bij jou in je boerendorp zitten.
Daarbij alleen naar de appie gaan![]()
enige goede aan de appie is dat ze mountain dew hebben
quote:Op zondag 29 september 2013 17:25 schreef d4v1d het volgende:
Tot een paar minuten geleden had ik nog nooit gehoord van Emte.
3 emté's hier in m'burgquote:
AH 936quote:Op zondag 29 september 2013 17:25 schreef badschaap het volgende:
emté heeft toch gewoon 120 vestigingen hoor
Maar AH is gay met hun zogenaamde prijsverlaging op 1000 producten.quote:
Prijsverlagingen waren 1900.quote:Op zondag 29 september 2013 17:27 schreef badschaap het volgende:
[..]
Maar AH is gay met hun zogenaamde prijsverlaging op 1000 producten.
en vervolgens 2000 producten duurder maken
quote:
KEILANDquote:Op zondag 29 september 2013 17:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vleuten, leidsche rijn etc. wel meegeteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |