1 en 2 zijn goed. Leeds, Sheffield en Bradford zijn groter dan Liverpool en Manchesterquote:Op zondag 29 september 2013 16:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
London is 1
Birmingham is 2
volgens mij zit Liverpool ook in de top 5
Die heb je dan opgezochtquote:Op zondag 29 september 2013 16:09 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Nee
leeds
glasgow
en sheffield
Niet mijn computerquote:Op zondag 29 september 2013 16:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Niet je speakers muten als je gaat slapen
Dat is waar, sorryquote:Op zondag 29 september 2013 16:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
niet weet ik uit mijn hoofd
ben alwetend stu
Fapzequote:Op zondag 29 september 2013 16:12 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat wat anders doen. Tot later mensen
ff proberen danquote:Op zondag 29 september 2013 16:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het schijnt heel vies te zijn :S :S :S
Met huiswerk maken? Ik liet mijn laptop boven, deed mijn mobiel uit en ging beneden aan de tafel leren. Ben nu klaarquote:
Ik zou gewoon naar boven lopen danquote:Op zondag 29 september 2013 16:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Met huiswerk maken? Ik liet mijn laptop boven, deed mijn mobiel uit en ging beneden aan de tafel leren. Ben nu klaar
Met alles. Maar kijk om niet naar je laptop te gaan en je mobiel uit doen is al zelfdiscipline, dat heb ik niet, ik kan dat niet!!quote:Op zondag 29 september 2013 16:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Met huiswerk maken? Ik liet mijn laptop boven, deed mijn mobiel uit en ging beneden aan de tafel leren. Ben nu klaar
Vraag of je moeder je spullen in beslag wilt nemen totdat je klaar bent.quote:Op zondag 29 september 2013 16:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Met alles. Maar kijk om niet naar je laptop te gaan en je mobiel uit doen is al zelfdiscipline, dat heb ik niet, ik kan dat niet!!
Gooi je laptop van een flat.quote:Op zondag 29 september 2013 16:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Met alles. Maar kijk om niet naar je laptop te gaan en je mobiel uit doen is al zelfdiscipline, dat heb ik niet, ik kan dat niet!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |