SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
russenquote:Op zondag 29 september 2013 14:21 schreef Dudeweiser het volgende:
ik word echt strontziek van die kutrussen.
Bаккec Кевин.quote:Op zondag 29 september 2013 14:21 schreef Dudeweiser het volgende:
ik word echt strontziek van die kutrussen.
Carrollquote:Op zondag 29 september 2013 14:24 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik heb gespaard voor Carroll en ga nu een team met hem maken.
Ik zou dat eerder doen met die munten-bonus.quote:Op zondag 29 september 2013 14:24 schreef Djeetje het volgende:
Je kan trouwens toch ook oneindig lang die Pro boosts geven aan iemand anders ?
Dus dan heeft hij zo 99 versnelling ofzo
werkt al niet meerquote:Op zondag 29 september 2013 14:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zou dat eerder doen met die munten-bonus.
Started from the bottom now we...quote:
quote:
Ze hebben de munten bonus er uit gehaaldquote:Op zondag 29 september 2013 14:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ook dat hebben ze betrekkelijk snel geregeld.
Giroud ernaast.quote:Op zondag 29 september 2013 14:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Carroll
Geniaal in koppen
Je krijgt trouwens 15k als je kampioen word in divisie 1
Ik had ze wel allemaal al gekocht. En ze werken nog.quote:Op zondag 29 september 2013 14:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ze hebben de munten bonus er uit gehaald
mensen die allemaal afhaken na het 1e contactquote:
Atsu nu pas speelgerechtigd en heeft in ieder geval nog amper meegetraind. Hutchinson is volgens mij ook niet helemaal fit nog en zal sowieso nog niet snel een basisplek hebben (zit nog niet bij de selectie). Kakuta is ook pas net terug van een blessurequote:Op zondag 29 september 2013 14:29 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Waarom spelen die andere Chelsea spelers niet? Meeste niet goed genoeg of blessures etc?
Ebay proberen.quote:Op zondag 29 september 2013 14:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
mensen die allemaal afhaken na het 1e contact
mail dan niet als de duidelijke vraagprijs toch te hoog is
Sowieso dom volk daar. Als ik geen interesse meer heb dan laat ik dat netjes weten..is een doodnormale manier van communiceren. Blijkbaar een stukje opvoeding gemist ofzo.quote:Op zondag 29 september 2013 14:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
mensen die allemaal afhaken na het 1e contact
mail dan niet als de duidelijke vraagprijs toch te hoog is
quote:Op zondag 29 september 2013 14:32 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand hoe ik dit kan afmaken? Mag andere formatie.
Jajajaja 5atb![]()
3-5-2 lijkt me echt kut dit jaar, en dit lijkt me ook nog we makkelijk te linken eigenlijk
ik kreeg aids van deze teamquote:Op zondag 29 september 2013 14:32 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Jajajaja 5atb![]()
3-5-2 lijkt me echt kut dit jaar, en dit lijkt me ook nog we makkelijk te linken eigenlijk
En Cuevas?quote:Op zondag 29 september 2013 14:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Atsu nu pas speelgerechtigd en heeft in ieder geval nog amper meegetraind. Hutchinson is volgens mij ook niet helemaal fit nog en zal sowieso nog niet snel een basisplek hebben (zit nog niet bij de selectie). Kakuta is ook pas net terug van een blessure
Die aanvalquote:Op zondag 29 september 2013 14:32 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Jajajaja 5atb![]()
te veel moeitequote:
iddquote:Op zondag 29 september 2013 14:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sowieso dom volk daar. Als ik geen interesse meer heb dan laat ik dat netjes weten..is een doodnormale manier van communiceren. Blijkbaar een stukje opvoeding gemist ofzo.
Wil gewoon een team met Pelle en Bojan maar niet met alleen maar Eredivisie spelers erachter.quote:Op zondag 29 september 2013 14:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En dan ook nog eens verdedigende CM's![]()
![]()
![]()
![]()
Weet ik niet eigenlijk. Maar die komt ook net uit Zuid-Amerika..zal wel wat tijd nodig hebben.quote:
Pia, son is wel meteen de god van Arnhemquote:Op zondag 29 september 2013 14:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Weet ik niet eigenlijk. Maar die komt ook net uit Zuid-Amerika..zal wel wat tijd nodig hebben.
Inb4 één of andere mongool die zegt dat je met Russen moet spelen.quote:Op zondag 29 september 2013 14:35 schreef DePresident. het volgende:
Het loopt voor geen meter, ook niet met m'n vette Serie A team.
Dan maar handelen.
Nee. Wie heb je allemaal?quote:Op zondag 29 september 2013 14:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zijn de silvers alweer wat in prijs gestegen sinds vrijdag? Brasilvers in het bijzonder.
Russen.quote:Op zondag 29 september 2013 14:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Inb4 één of andere mongool die zegt dat je met Russen moet spelen.
Ja, gaat lekkerquote:Op zondag 29 september 2013 14:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Pia, son is wel meteen de god van Arnhem
quote:Op zondag 29 september 2013 14:32 schreef HugoohAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Jajajaja 5atb![]()
Bakkes.quote:Op zondag 29 september 2013 14:36 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Russen.
Ik heb iets tegen dat volk.
Opties genoeg. Zoiets bijv?quote:Op zondag 29 september 2013 14:34 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Wil gewoon een team met Pelle en Bojan maar niet met alleen maar Eredivisie spelers erachter.
Oh balen.quote:
Thx Thorb!quote:Op zondag 29 september 2013 14:37 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De rest mag je zelf doen, al zou ik voor El Sha gaan.
Di maria ?quote:Op zondag 29 september 2013 14:41 schreef Maver24 het volgende:
hoe kan ik een team maken met de 4231 formatie met LM en RM met Aguero in spits en Isco erachter. ik krijg het niet voor elkaar
edit: ik denk dat ik het al weet
quote:Op zondag 29 september 2013 14:41 schreef Maver24 het volgende:
hoe kan ik een team maken met de 4231 formatie met LM en RM met Aguero in spits en Isco erachter. ik krijg het niet voor elkaar
Zo zou het inderdaad kunnen, we gaan even puzzelenquote:Op zondag 29 september 2013 14:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Of een BPL LM met een triple link naar LB
Inderdaad. Zeker na dat jeugd EK. Daar heeft hij echt geweldige dingen laten zien.quote:Op zondag 29 september 2013 14:44 schreef Tim86 het volgende:
Dat Isco nog steeds 3* skills heeft..echt te bizar voor woorden eigenlijk.
Dit zou kunnen: http://www.futhead.com/14/squads/673728/quote:Op zondag 29 september 2013 14:41 schreef Maver24 het volgende:
Das wel een toffequote:Op zondag 29 september 2013 14:46 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Dit zou kunnen: http://www.futhead.com/14/squads/673728/
Mooi teamquote:Op zondag 29 september 2013 14:46 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Dit zou kunnen: http://www.futhead.com/14/squads/673728/
wa kan je daar nou weer meequote:Op zondag 29 september 2013 14:50 schreef Anonymous61 het volgende:
http://www.easports.com/fifa/fan-rewards/challenges
Staan weinig leuke dingen op, maar sommige GIFs die anders moeilijk te vinden zijn, zijn wel leuk en af en toe zo'n ding...quote:
Ja. Toch?quote:Op zondag 29 september 2013 14:55 schreef Tim86 het volgende:
Ik snap echt niks meer van dat nieuwe chemsysteem. Als je alleen maar Spanjaarden hebt en iedereen op de goede positie dan heb je toch altijd 10 chem voor iedereen als je een Spaanse manager gebruikt???
Dacht het wel toch? En anders 10 potjes spelen voor de loyaltyquote:Op zondag 29 september 2013 14:55 schreef Tim86 het volgende:
Ik snap echt niks meer van dat nieuwe chemsysteem. Als je alleen maar Spanjaarden hebt en iedereen op de goede positie dan heb je toch altijd 10 chem voor iedereen als je een Spaanse manager gebruikt???
Ik ben geneigd naar een ja maar aangezien je het vraagt zeg ik nee.quote:Op zondag 29 september 2013 14:55 schreef Tim86 het volgende:
/samequote:
Appelsap met Gold Strike.quote:
Die ken ik niet.quote:Op zondag 29 september 2013 14:59 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Nog nooit gehad die combinatie
Wat ook best lekker is, is die watermeloen likeur van Kuyper
Jij bent 12, je mag helegaar geen alcohol.quote:
Dit is wat je bent:quote:Op zondag 29 september 2013 15:00 schreef Tim86 het volgende:
Die nieuwe Bacardi smaak is wel lekker..Pineapple fusion. Icm Fanta Lemon. Jeugdsentiment..smaakt een beetje naar Breezer![]()
![]()
Heb ik ook wel eens. Vrij frustrerend.quote:Op zondag 29 september 2013 15:01 schreef Djeetje het volgende:
Ik snap er soms echt niks van.
Tegenstander krijgt rood en in plaats van dat er veel ruimte hoort te komen want het was zijn CV komt er juist minder ruimte.
Elke aanname van mijn speler is slecht en ze schieten bijna niks op doel.
En dan komt er ook nog eens heel veel meer ruimte voor hem en wint hij dus met 4-0 en hij maakt al zijn kansen af.
Dit is al de 2e keer dat dit gebeurd
Had ook nog nooit van gehoord. Maat kwam er tijdje geleden mee van eeh man proef dit. De fles was zo op.quote:Op zondag 29 september 2013 15:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
Ik heb ooit een soort rood drankje gedronken dat een beetje naar kersen smaakte. Dat dan samen met rode Fernandes, maar ik ben de naam vergeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit bericht trouwens
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Wat is dit nu weer voor VIVA forum vraag johquote:Op zondag 29 september 2013 15:03 schreef WeCanDoIt het volgende:
Ik ben benieuwd. Hoeveel flessen drank heb jullie staan, en dan bier niet meetellen?
Wij hebben amper bier, want mijn broer is homo en lust geen bierquote:Op zondag 29 september 2013 15:03 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Had ook nog nooit van gehoord. Maat kwam er tijdje geleden mee van eeh man proef dit. De fles was zo op.
Rode fernandes
Bacardi
Ik ben benieuwd. Hoeveel flessen drank heb jullie staan, en dan bier niet meetellen?
quote:Op zondag 29 september 2013 15:03 schreef poker4lifee het volgende:
als je ni gunt ben je kk gierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.watAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Viva?quote:Op zondag 29 september 2013 15:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor VIVA forum vraag joh
quote:Op zondag 29 september 2013 15:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wij hebben amper bier, want mijn broer is homo en lust geen bier
wollah sorryquote:
Wat heeft homo met geen bier lussen te maken?quote:Op zondag 29 september 2013 15:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wij hebben amper bier, want mijn broer is homo en lust geen bier
Niet zo veel. Nog wat wodka, Bacardi en wat Disaronno en Amaretto...quote:Op zondag 29 september 2013 15:03 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Had ook nog nooit van gehoord. Maat kwam er tijdje geleden mee van eeh man proef dit. De fles was zo op.
Rode fernandes
Bacardi
Dat is van paps en mams.quote:Op zondag 29 september 2013 15:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Niet zo veel. Nog wat wodka, Bacardi en wat Disaronno en Amaretto...
quote:Op zondag 29 september 2013 15:04 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Wij drinken alleen maar bier.
Maar ik kom dan ook uit een boerendorp.
konkostoer mag ik je aanraken?quote:Op zondag 29 september 2013 15:05 schreef WeCanDoIt het volgende:
Oh. Ja vroeg me af of ik me moest schamen.
Ongeveer 4 bacardi superior flessen, 1 quarant y tres, 1 Kuyper , 2 wodka.
..
De Disaronno en Amaretto wel. De Wodka en Bacardi zijn verjaardagscadeautjes van me.quote:
En hoeveel verschillende luchtjes heb je?quote:Op zondag 29 september 2013 15:05 schreef WeCanDoIt het volgende:
..
Denk dat alcohol daar wel los van staatquote:Op zondag 29 september 2013 15:05 schreef WeCanDoIt het volgende:
..
quote:Op zondag 29 september 2013 15:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
konkostoer mag ik je aanraken?
jij moet je sowieso schamenquote:Op zondag 29 september 2013 15:05 schreef WeCanDoIt het volgende:
..
Wat wil je nou ?quote:Op zondag 29 september 2013 15:05 schreef WeCanDoIt het volgende:
..
Ik zit in Utrecht op school. Toen we een voorstelrondje deden was het gelijk: 'Oh je gaat dus zeker naar al die schuurfeesten.'quote:
Ja die heb ik niet meer zo veel denk ik..quote:Op zondag 29 september 2013 15:06 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
konkostoer mag ik je aanraken?
Oh en tel je hersencellen eens
Dat weet ik wel zeker hihiquote:Op zondag 29 september 2013 15:06 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Ja die heb ik niet meer zo veel denk ik..
6 of 7quote:Op zondag 29 september 2013 15:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En hoeveel verschillende luchtjes heb je?
Beuken!quote:Op zondag 29 september 2013 15:06 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Ik zit in Utrecht op school. Toen we een voorstelrondje deden was het gelijk: 'Oh je gaat dus zeker naar al die schuurfeesten.'
Nee.quote:Op zondag 29 september 2013 15:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wat wil je nou ?
Dat wij je allemaal stoer vinden, omdat je 4 flessen bacardi hebt ?
Nice. En hoeveel horloges?quote:
0, ik doe niet aan horloges, niet aan kettingen, niet aan oorbellen, niet aan tattoo's. weten jullie dat ook weerquote:
Dit valt me tegen..quote:Op zondag 29 september 2013 15:09 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
0, ik doe niet aan horloges, niet aan kettingen, niet aan oorbellen, niet aan tattoo's. weten jullie dat ook weer
En de eckte markt niet?quote:Op zondag 29 september 2013 15:09 schreef strakkeman het volgende:
De futmarkt mag zich nu wel gaan herstellen.
quote:Op zondag 29 september 2013 15:09 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
0, ik doe niet aan horloges, niet aan kettingen, niet aan oorbellen, niet aan tattoo's. weten jullie dat ook weer
armbandje?quote:Op zondag 29 september 2013 15:09 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Nee ook niet.quote:
Je bent nog beperkter dan dat ik dachtquote:Op zondag 29 september 2013 15:11 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Nee ook niet.
Maar weet niet waar er zo gek aan is om luchtjes te hebben?
Djeetje snapt dat niet, die denkt dat dat gay is.
Maarja
Dat is een beetje de pot die de ketel verwijt dat hij dom is.quote:Op zondag 29 september 2013 15:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je bent nog beperkter dan dat ik dacht
Hoezo zou die dat denken? Lekker gepaste opmerking ook naar Djeetje toequote:Op zondag 29 september 2013 15:11 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Nee ook niet.
Maar weet niet waar er zo gek aan is om luchtjes te hebben?
Djeetje snapt dat niet, die denkt dat dat gay is.
Maarja
Ik dacht dat ik slecht in Nederlands was. Maar jij bent echt dom. Weet eigenlijk wel zeker dat jij beperkter bent dan ik.quote:Op zondag 29 september 2013 15:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Maakt dat het juist niet erger ?quote:Op zondag 29 september 2013 15:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is een beetje de pot die de ketel verwijt dat hij dom is.
Was het mistig ja?quote:Op zondag 29 september 2013 15:15 schreef Djeetje het volgende:
Gister zag je toch wel dat Real creativiteit mistte zonder Ozil
quote:Op zondag 29 september 2013 15:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 september 2013 15:16 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik slecht in Nederlands was. Maar jij bent echt dom. Weet eigenlijk wel zeker dat jij beperkter bent dan ik.
Ja, het zicht was beperkt...quote:Op zondag 29 september 2013 15:15 schreef Djeetje het volgende:
Gister zag je toch wel dat Real creativiteit mistte zonder Ozil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |