ietjes harder mag wel. maar bedankt voor de moeitequote:
ja deze had ik ook al gevonden, maar het is echt het .. ruwe randje in de stem die zij mistquote:Op zondag 29 september 2013 12:41 schreef ranja het volgende:
Paramore was de eerste waar ik aan dacht vanwege Halestorm
ja dubbel op sorryquote:
Nou ja het kan wel. Een zangster is een ster in het zingen, zangsters is daarvan het meervoud. Die kunnen zowel mannelijk of vrouwelijk zijn, et voila: vrouwelijke zangsters!quote:
Behalve dan dat sters geen meervoud is van ster, maar sterren.quote:Op zondag 29 september 2013 12:45 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Nou ja het kan wel. Een zangster is een ster in het zingen, zangsters is daarvan het meervoud. Die kunnen zowel mannelijk of vrouwelijk zijn, et voila: vrouwelijke zangsters!
Laat mij nou rustig recht praten wat krom is!quote:Op zondag 29 september 2013 12:47 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Behalve dan dat sters geen meervoud is van ster, maar sterren.
quote:Op zondag 29 september 2013 12:54 schreef ranja het volgende:
Ik hoor behalve de stem nog wel meer overeenkomsten in de muziek. Gaat het vooral om de stem of ook die stijl muziek?
poging:
en kijk hier ook eens MUZ / Zangeressen met Gitaar(bandjes) #6
voornamelijk de stem. de eerste vind ik wel leuk.quote:Op zondag 29 september 2013 12:54 schreef ranja het volgende:
Ik hoor behalve de stem nog wel meer overeenkomsten in de muziek. Gaat het vooral om de stem of ook die stijl muziek?
poging:
en kijk hier ook eens MUZ / Zangeressen met Gitaar(bandjes) #6
Leuk, kende ik nog nietquote:
edit: nice. ookquote:Op zondag 29 september 2013 13:00 schreef raymondhvh het volgende:
[..]
[..]
voornamelijk de stem. de eerste vind ik wel leuk.![]()
de derde heeft ook wel zoon soort stem maar is een beetje te oud imho
Ja, ze heeft 2 albums inmiddels. De eerste vind ik de beste maar de 2e is ook nog prima.quote:
ja ik vind het eerste album ook beter. vooral back in town en leave me alonequote:Op zondag 29 september 2013 13:07 schreef ranja het volgende:
[..]
Ja, ze heeft 2 albums inmiddels. De eerste vind ik de beste maar de 2e is ook nog prima.
hmm meh.quote:Op zondag 29 september 2013 13:24 schreef ranja het volgende:
Zelfde zangeres als Babes in Toyland maar dan van deze eeuw
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |