Je staat in de kroeg, hebt overduidelijk sjans van een chick, en het enige dat je hoeft te doen is haar aanspreken en de rest volgt vanzelf.
Vanavond had ik het weer een aantal keer, een paar die zelfs tegen me op zaten te rijden, constant oogcontact liepen te maken ; Maar ik had er gewoon geen kracht voor om er werk van te maken.
Dan moet je namelijk weer een heel lang, vermoeiend en oppervlakkig gesprek gaan houden. Daarna wil ze naar buiten, even rustig praten, daarna zoenen en een beetje voelen. Daarna gaat ze terug naar binnen om aan haar vriendinnen te vertellen dat ze weg gaat, maar dat ze zich geen zorgen hoeven te maken, en vervolgens gaat ze op je bagagedrager zitten, wachtend tot jij haar naar je rovershol brengt om haar uit te wonen, en om vervolgens te gaan slapen.
Het ergste gedeelte moet dan nog komen : de volgende ochtend, wanneer je weer nuchter wakker wordt, en het elke keer maar weer afvragen is hoe het contact van beide kanten verloopt. Soms is het meisje heel los, en wil ze die middag meteen weer met je in een park chillen ofzo. Soms is het meisje in kwestie opeens heel verlegen en moet je haar aan de hand overal mee naartoe nemen. Soms weet je het meisje op tijd de deur uit te werken, soms begrijpen ze de hint niet en zitten ze met het avondeten nog bij je aan tafel..
Dat gezeik heb ik de laatste maanden dus totaal geen zin meer in. Wil lekker in mijn eentje in mijn nest liggen, zodat ik nog chill wat scheten kan laten, even aan mijn ballen kan krabben. Mezelf af kan trekken met in fantasie dat ene meisje waar ik sjans mee had en wat ik daar allemaal mee had kunnen doen, en vervolgens heerlijk diagonaal in slaap te kunnen vallen, de volgende ochtend schetend wakker te worden, mijn TV met GTAV aan te zetten, een peuk te roken en vervolgens heerlijk mijn eigen gang te kunnen gaan zonder awkward momenten oid..
Dat laatste geniet de laatste maanden constant mijn voorkeur, en zodoende heb ik al in geen tijden een chick in mijn bed gehad, puur omdat ik er gewoon eigenlijk de kracht niet meer voor heb terwijl ik dat voorheen wel had. Klacht is eigenlijk dat ik wel weer eens een vrouw wil neuken in plaats van mijn rechterhand. Heb daar wel de mogelijkheden voor, maar als puntje bij paaltje komt denk ik elke keer weer; Ach dat doen we volgende week wel... Herkenbaar of??