Mot je nah aikolquote:Op zondag 29 september 2013 00:22 schreef Jian het volgende:
Tonja kan trouwens wel goed tekenen vind ik
Je mot gewoon mee oefenenquote:Op zondag 29 september 2013 00:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je weet hoe ik daar over denk, dat gebeurd dus niet!
Dat heb ik achter de rug, maar word altijd overruled door beterweters die sneller zijn dus daar ben ik mee gestopt, zo simpel is het.quote:
Jonah Hex-achtig of?quote:Op zondag 29 september 2013 00:33 schreef Jian het volgende:
Ik heb nog een film, Dead in Tombstone ..... is natuurlijk weer niks, ma ja ...
Die had een 4.6 op IMDB, deze een 4.4, dus het kan toch wel wat zijn .... Danny Trejo en Mickey Rourke, och.quote:
Na Morricone en Eastwood wil het tegenwoordig niet echt meer lukken om die sfeer terug te krijgen vind ik..quote:Op zondag 29 september 2013 00:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Die had een 4.6 op IMDB, deze een 4.4, dus het kan toch wel wat zijn .... Danny Trejo en Mickey Rourke, och.
Neuh, de echte Western is niet meer.quote:Op zondag 29 september 2013 00:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Na Morricone en Eastwood wil het tegenwoordig niet echt meer lukken om die sfeer terug te krijgen vind ik..
Hebben ze dan iemand gevonden die koeien kan melken?quote:Op zondag 29 september 2013 07:53 schreef espri het volgende:
Goedemorgen, had wel verwacht dat er nu stond " Utopia gaat doorrrrr"
Nah, aan het werk dan maar
Werk ze !quote:Op zondag 29 september 2013 07:53 schreef espri het volgende:
Moggequote:Op zondag 29 september 2013 08:32 schreef selam het volgende:
goede morgen allIk ga vandaag naar de branders feesten in Schiedam
Veel plezier in mijn woonplaatsquote:Op zondag 29 september 2013 08:32 schreef selam het volgende:
goede morgen allIk ga vandaag naar de branders feesten in Schiedam
quote:Op zondag 29 september 2013 07:53 schreef espri het volgende:
Ah guut, je zou je ook eens vervelenquote:Op zondag 29 september 2013 10:41 schreef 5thencounter het volgende:
En goed nieuws!![]()
KK blijft open!!!
4e in de competitie, net gewonnen van PSV, Europees 1e wedstrijd uit gewonnen ..... uhhhhh ?????quote:
Der zal wel een bommetje gevallen zijn denk ik.quote:Op zondag 29 september 2013 11:45 schreef Jian het volgende:
[..]
4e in de competitie, net gewonnen van PSV, Europees 1e wedstrijd uit gewonnen ..... uhhhhh ?????
Bestuurders en sommige spelers die zich belangrijker vinden ......en nu? Co?quote:Op zondag 29 september 2013 11:46 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Der zal wel een bommetje gevallen zijn denk ik.
Geen idee wat er allemaal beschikbaar is aan trainers, maar dat zullen wel ingecalculeerd hebben neem ik aanquote:Op zondag 29 september 2013 11:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Bestuurders en sommige spelers die zich belangrijker vinden ......en nu? Co?
Pastoor ligt voor de hand ........ en Verbeek alsnog naar Twente??quote:Op zondag 29 september 2013 12:03 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Geen idee wat er allemaal beschikbaar is aan trainers, maar dat zullen wel ingecalculeerd hebben neem ik aan
Ja, dat postte ik ook al, dat was mijn eerste gedachte, maar ik weet niet of Co daar nog zin in heeft.quote:
Ow ja dies ook vrij, maar Verbeek naar Twente denk ik niet, vind dat Schreuder het wel redelijk doet, of hoe heet die 'echte' couchquote:Op zondag 29 september 2013 12:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Pastoor ligt voor de hand ........ en Verbeek alsnog naar Twente??
Ja, maar dat is het punt, dat is toch geen constructie voor de langere termijn .....quote:Op zondag 29 september 2013 12:46 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ow ja dies ook vrij, maar Verbeek naar Twente denk ik niet, vind dat Schreuder het wel redelijk doet, of hoe heet die 'echte' coach
De onzichtbare manquote:Op zondag 29 september 2013 12:46 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ow ja dies ook vrij, maar Verbeek naar Twente denk ik niet, vind dat Schreuder het wel redelijk doet, of hoe heet die 'echte' coach
Nee daarom is die ook aan de trainersopleiding bezigquote:Op zondag 29 september 2013 12:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het punt, dat is toch geen constructie voor de langere termijn .....
Vind het wel een komisch verhaalquote:
Toch denk ik dat Munsterman wel oren heeft naar een naam en trainer als Verbeek, zou voor Twente ook goed zijn. Ze doen het wel goed nu, maar ze hebben ook gewoon een goeie selectie, eentje waar Verbeek ook wel wat mee kan denk ik.quote:Op zondag 29 september 2013 12:47 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Nee daarom is die ook aan de trainersopleiding bezig
Of juist wel .... ik hoop 't, misschien durft vette Sjek een keer een kritische vraag te stellen.quote:Op zondag 29 september 2013 12:49 schreef Poezewoes het volgende:
Verbeek zou toch vanavond aan tafel zitten bij studio voetbal?
Zal nu wel denk ikgebeuren
de voetbalanalisten winden zich er nog steeds over op!quote:
Ow dat geloof ik ook wel dat hij er wat mee kan en ik zou het ook best vinden, ik mag Verbeek welquote:Op zondag 29 september 2013 12:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Munsterman wel oren heeft naar een naam en trainer als Verbeek, zou voor Twente ook goed zijn. Ze doen het wel goed nu, maar ze hebben ook gewoon een goeie selectie, eentje waar Verbeek ook wel wat mee kan denk ik.
Ja heerlijk, terwijl het gewoon een legale constructie isquote:Op zondag 29 september 2013 12:51 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
de voetbalanalisten winden zich er nog steeds over op!
Ze doen maar , maar Schreuder heeft toch ook voor feyenoord gespeelt in jaar kruik?quote:Op zondag 29 september 2013 12:53 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ja heerlijk, terwijl het gewoon een legale constructie is
Ow geen idee, Twente jat wel veel van Feyenoord jaquote:Op zondag 29 september 2013 12:55 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ze doen maar , maar Schreuder heeft toch ook voor feyenoord gespeelt in jaar kruik?
Goedzoquote:Op zondag 29 september 2013 12:55 schreef Margo37 het volgende:
Vandaag 'ff' winnen en dan zijn we koploper
Ja, en je merkt het al, een dooie boel gelijkquote:
10 delen Penoza, en de 1e afl. hakt er gelijk goed in.ik doe ff joetoepje want Luther was nog weinig in beeld..........quote:Op zondag 29 september 2013 18:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja, en je merkt het al, een dooie boel gelijkValt ook niet mee om ook nog 3 maanden te moeten wachten op mogelijk wat interessants
Maar niet ... morgenochtend is ut weekend alweer voorbijquote:
quote:Op maandag 30 september 2013 16:07 schreef Iwanius het volgende:
Middag. Allemaal al op weg naar huis waar moeders de piepers al zit te schillen voor het avondeten?
snap ook niet, oke hij is een dwarskop, maar dat ze hem ontslagen hadden, hij heeft AZ toch ff op de kaart gezet ( buiten v gaal om dan)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was mooi![]()
Goede morgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
Ik vind het vervelend om degene te zijn die je uit de droom moet helpen, maar 2 snelle uitvallen van Milan straks en het staatquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:02 schreef Toverheks het volgende:
zagen jullie dat......bijna 1-0 ik zeg bijna
ik blijf hopen, en eerlijk is eerlijk ze gaan lekker aanvallend te werk ons mooi AJAXquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend om degene te zijn die je uit de droom moet helpen, maar 2 snelle uitvallen van Milan straks en het staat
0 - 2
Wensen uit de toekomst zijn geen garantie in het heden.. niet dusquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend om degene te zijn die je uit de droom moet helpen, maar 2 snelle uitvallen van Milan straks en het staat
0 - 2
Ja, omdat ze dat van Milan mogen .......quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik blijf hopen, en eerlijk is eerlijk ze gaan lekker aanvallend te werk ons mooi AJAX
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:04 schreef Jian het volgende:
Nou, daar was ie zowat, Balotelli ........
Die pipo vd Hoorn heet?quote:
Toch nog iemand eensquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:51 schreef Jian het volgende:
Domme overtreding, shirtje trekken, nergens voor nodig, hij kan m geven en dat doet ie
Goede morgenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:55 schreef tonja het volgende:
Ik ben blijNiet vanwege Ajax hoor, maar omdat een bloedonderzoek bij Harry vandaag uitwees dat zijn nieren het weer goed doen
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:55 schreef tonja het volgende:
Ik ben blijNiet vanwege Ajax hoor, maar omdat een bloedonderzoek bij Harry vandaag uitwees dat zijn nieren het weer goed doen
Ich bin ein Berlinerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm, U bevestig en versterkt een vermoeden...
de publieke omroep, mja OAD was ook 123 weg jaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Van die vliegende OAD-bussen?
Mij doen ze er geen plezier mee, doe toch geen busreisquote:
Peter kon vliegen met zijn busquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:19 schreef espri het volgende:
nee busreizen vind ik ook 3 x niks, doe mij maar vliegen
Fly away boy....quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:19 schreef espri het volgende:
nee busreizen vind ik ook 3 x niks, doe mij maar vliegen
was al bekend, een politieke partij weet ff niet meer welke was het er niet mee eens, maar het mag omdat de spotjes van omroepgeld is betaald ( betalende leden) als ik het goed hebquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://www.123weg.nl/
NPO gaat door met Niet 123 Weg-spotjes ondanks kritiek![]()
Ja zoiets...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was al bekend, een politieke partij weet ff niet meer welke was het er niet mee eens, maar het mag omdat de spotjes van omroepgeld is betaald ( betalende leden) als ik het goed heb
ja datquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja zoiets...
SPOTJES ZIJN PUBLIEKE OMROEP ONWAARDIG
NPO gaat door met Niet 123 Weg-spotjes ondanks kritiek
dinsdag 1 oktober 2013 om 11:50 uur
Ingeborg Veen
Er is commotie ontstaan rondom de bezuinigingsspotjes van de publieke omroep. VVD-Tweede Kamerlid Matthijs Huizing vindt de reclame "publieke omroep onwaardig".
NPO gaat door met Niet 123 Weg-spotjes ondanks kritiek
De NPO voert hard actie tegen de extra bezuinigingen van ¤100 miljoen euro. Er werd een online petitie gestart op niet123weg.nl die inmiddels 126.162 keer is ondertekend en op 9 oktober is er een grote demonstratie op het Malieveld.
Ondertussen zijn op Nederland 1, 2 en 3 spotjes te zien waarin de NPO oproept om aan bovenstaande activiteiten deel te nemen. Dit schoot bij VVD-Tweede Kamerlid Matthijs Huizing in het verkeerde keelgat.
Publieke omroep onwaardig
Matthijs Huizing wil dat staatssecretaris Dekker van Mediazaken de NPO sommeert om te stoppen met het uitzenden van de spotjes. Hij vindt de reclame "publieke omroep onwaardig" en stelt dat er feitelijke onjuistheden in zitten.
"Het lijkt nu net alsof Studio Sport gaat verdwijnen als er wordt bezuinigd. Terwijl dat een keuze van de omroepen zou zijn en van niemand anders", stelt Huizing.
NPO gaat door
Volgens NPO-baas Henk Hagoort is het Huizing die met de feiten speelt. Hij vertelt aan de KRO op Radio 1: "Studio Sport met korfbal is er vast nog wel over enkele jaren, maar Studio Sport met eredivisie voetbal niet meer. Dat kunnen we niet meer betalen met deze bezuinigingen."
Hagoort meldt dan ook dat de NPO gewoon doorgaat met het uitzenden van de bezuinigingsspot.
Trieste figuren er kan makkelijk nog 200 miljoen af i.p.v. 100 miljoenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:37 schreef HiDiHo het volgende:
Ze zijn gewoon allemaal bang voor hun baantje in hilversum en gebruiken ons media om te protesteren
Spotje is 2.246 keer bekeken op youtube![]()
En een medewerker de schuld geven, typisch een flikkerstreek..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:38 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb Henk Krol altijd al een eng mannetje gevonden
Het ligt aan iedereen, maar niet aan hemquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En een medewerker de schuld geven, typisch een flikkerstreek..
Borgman "Beste film"quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:02 schreef Toverheks het volgende:
Monic Hendrickx (Penoza II) mag zich De Beste Actrice in een Televisiedrama noemen.
Zo, die mag ze op de schoorsteen thuis neer zetten
heb ik nog niet gezien, wel de Maraton die vond ik zo leuk.quote:
Marathon heb ik van de week gezien op Film1... Misschien draait Borgman er ook wel ..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb ik nog niet gezien, wel de Maraton die vond ik zo leuk.
hij is leuk he die film, zo lekker Rotterdams, borgman haal ik wel via via binnenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Marathon heb ik van de week gezien op Film1... Misschien draait Borgman er ook wel ..
Ja gewoon zonder zappen zitten kijken idd .... Ja Borgman ook maar eens naar op zoek ....quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij is leuk he die film, zo lekker Rotterdams, borgman haal ik wel via via binnen
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja gewoon zonder zappen zitten kijken idd .... Ja Borgman ook maar eens naar op zoek ....
Kenje die kreet nog van jaren terug? Recorded before a live audience... dat was het begin van alle live fake waar we nu nog mee zitten. Reallifs soaps, terwijl de deelnemers al weer maanden thuis zitten...quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:17 schreef Iwanius het volgende:
Morgen... nog twee uur en dan LUNCH!
Jullie weten dat die "live"uitzending op Ned 2 van dat NFF niet live en direct was ondanks dat "live"tekentje rechtsboven? Het was zoals het heet "live bij delay".
Complete faal van de VPRO ons voor te liegen met hun "live"
Er zijn er toch echt die daar anders over denken....quote:
Jah .. zo is nou eenmaal het leven van de doorsnee Fok!ker.. oersaaiquote:
Ja daar staat 010 ..quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:14 schreef Poezewoes het volgende:
Zoa weet jij wat hier staat?
Фейеноорд
Draai het maar omquote:Op zondag 6 oktober 2013 12:28 schreef Toverheks het volgende:
AJAX...........utrecht.......lekker vroeg ook , ik zeg 4 -1
quote:
Arme Oop, zo vroeg z'n nest uit, snel aan de koffie, stream aanzetten gordijnen open zetten, alstie het maar niet al aan z'n hart krijgt vóór de wedstrijd...quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:28 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Arme Oop, zo vroeg z'n nest uit, snel aan de koffie, stream aanzetten gordijnen open zetten, alstie het maar niet al aan z'n hart krijgt vóór de wedstrijd...
jah .. maarre ...quote:Op zondag 6 oktober 2013 12:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Arme Oop, zo vroeg z'n nest uit, snel aan de koffie, stream aanzetten gordijnen open zetten, alstie het maar niet al aan z'n hart krijgt vóór de wedstrijd...
Mogen ze wel een beetje opschieten, voorlopig ziet het er nog niet naar uitquote:Op zondag 6 oktober 2013 12:28 schreef Toverheks het volgende:
Jij ook weer blijquote:
Dat staat er niet, er staat Feyenoord!quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2013 17:45 schreef chufi het volgende:
Iedereen blij... meeste sport zit er weer op voor dit weekend, met oa een prachtig WK-goud vor us Epke
uitzending gemist straks, over een paar uurtjes staat ie wel online...hij was nog beter dan verleden week.quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Het stond op bij mij volgens mij,,, maar ik stond in de keuken ,,, alles gemist
Ja .. Ik kijk wel .. Nog steeds tijd genoeg.. Maar niet zo m'n ding dat terug kijken ...quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
uitzending gemist straks, over een paar uurtjes staat ie wel online...hij was nog beter dan verleden week.
Penoza moet je gewoon gezien hebben.....alle delen want het is gewoon on nederlands zo goed.........quote:Op zondag 6 oktober 2013 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja .. Ik kijk wel .. Nog steeds tijd genoeg.. Maar niet zo m'n ding dat terug kijken ...
Heb jij alle afleveringen? Kom ik ze gewoon bij jouw kijkenquote:Op zondag 6 oktober 2013 21:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Penoza moet je gewoon gezien hebben.....alle delen want het is gewoon on nederlands zo goed.........
zag een promo, alle 3 seizoenen op dvd voor 29 euro en ja die ga ik toch even bestellen bij de KRO....quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb jij alle afleveringen? Kom ik ze gewoon bij jouw kijken
Afgelopen nacht waren er een aantal afleveringen achter elkaar op NED3 volgens mij... Twas wel erg moeilijk om mezelf wijs te maken dat ik moest slapen ...quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zag een promo, alle 3 seizoenen op dvd voor 29 euro en ja die ga ik toch even bestellen bij de KRO....
ik weet niet of ik deze link mag zetten ,anders hoor ik het wel van een mod.quote:Op zondag 6 oktober 2013 22:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb jij alle afleveringen? Kom ik ze gewoon bij jouw kijken
deel 2 van vandaag staat er ook al op.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:03 schreef Gedumd het volgende:
[..]
ik weet niet of ik deze link mag zetten ,anders hoor ik het wel van een mod.
hier kan je alle afleveringen van penoza terug kijken chufi
http://penoza.kro.nl/seizoenen
Als het een publieke site is . is er volgens mij niets mis meequote:Op zondag 6 oktober 2013 23:03 schreef Gedumd het volgende:
[..]
ik weet niet of ik deze link mag zetten ,anders hoor ik het wel van een mod.
hier kan je alle afleveringen van penoza terug kijken chufi
http://penoza.kro.nl/seizoenen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:32 schreef HiDiHo het volgende:
Best leuk.. voetbal op je androidMoet ik mn android er weer bij pakken... Wordt er nog gevoetbald dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die lul zijn bank is uit recessie ja, maar onze crisis moet nog beginnen en helemaal als straks de 6 miljard van Rutte binnenzijn...quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:38 schreef HiDiHo het volgende:
Ik vond het al vreemd dat de NOS app vanmiddag kwam met het nieuws dat we uit de recessie waren.
Bleek dus dat het om een gevoel ging..... hij lijkt mijn ex wel
Als we uit de recessie zijn krijgt ie vast een hogere bonusquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die lul zijn bank is uit recessie ja, maar onze crisis moet nog beginnen en helemaal als straks de 6 miljard van Rutte binnenzijn...
Zwartkijkerquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die lul zijn bank is uit recessie ja, maar onze crisis moet nog beginnen en helemaal als straks de 6 miljard van Rutte binnenzijn...
iig zie ik steeds meer winkels/bedrijven faliet gaan, de block, oad.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:28 schreef ZOA het volgende:
Ik vraag me af wie van jullie er nou daadwerkelijk last hebben van recessie .. ik iig niet
Die heb ik beide niet nodig...quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
iig zie ik steeds meer winkels/bedrijven faliet gaan, de block, oad.
En bakker beers is overgenomen en die hadden altijd lekkere tompoucen en nu is het GVD 60% slagroomquote:
Jah dat bedoel ik dus.. zoiets is pas crisis!!quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En bakker beers is overgenomen en die hadden altijd lekkere tompoucen en nu is het GVD 60% slagroom
En kleinere porties bij de chineesquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:02 schreef ZOA het volgende:
[..]
Jah dat bedoel ik dus.. zoiets is pas crisis!!
de crisis komt in die achtergelegen gebieden even later héquote:
Dat zal het zijn!!!quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
de crisis komt in die achtergelegen gebieden even later hé
Man we hebben hier in het achtergebleven gebied helemaal geen tijd voor crisis...quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
de crisis komt in die achtergelegen gebieden even later hé
Koeien melken niet zichzelfquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:09 schreef ZOA het volgende:
[..]
Man we hebben hier in het achtergebleven gebied helemaal geen tijd voor crisis...
als ik jou was zou ik een mail naar Kassa sturen, zijn ze nu helemaal getompoestquote:Op maandag 7 oktober 2013 21:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En bakker beers is overgenomen en die hadden altijd lekkere tompoucen en nu is het GVD 60% slagroom
en 2,03 per stukafzetters
Ik kan mijn Kassa tas wel eens meenemen de volgende keer, misschien helpt hetquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik een mail naar Kassa sturen, zijn ze nu helemaal getompoest
Rijdende drugssupermarkt onderscheptquote:Op maandag 7 oktober 2013 22:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik kan mijn Kassa tas wel eens meenemen de volgende keer, misschien helpt het![]()
of deze...
[ afbeelding ]
lol....quote:
dat vindt de officier van justitie van het landelijk parket 'volkomen ongeloofwaardig'.quote:Op maandag 7 oktober 2013 22:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
lol....
In zijn auto trof de politie ongeveer anderhalve kilo hasj, ruim veertig gram cocaïne, drie kilo amfetamine en ongeveer anderhalve kilo xtc-pillen aan.
Tegen de recherche zei de man dat de drugs voor eigen gebruik waren
Ik dacht ik zal eens kijken waar ze het over hebben, maar Penoza is niet voor mijquote:Op maandag 7 oktober 2013 23:05 schreef chufi het volgende:
Nu Penoza op NED 3 de herhaling... Heb ik die net vanmiddag op uitgemist bekeken.....
Dokter Tinus misschien wat?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik dacht ik zal eens kijken waar ze het over hebben, maar Penoza is niet voor mij
Nederlandse series doen het voor mij nietquote:
Nah seur niet , DT is gewoon leuk gemaakt...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nederlandse series doen het voor mij niet
Bij Dokter Tinus moet ik direct denken aan 'zeg eens Aaaaa.....'![]()
Dat mogen ze van mij schrappen om die 100 milj te bezuinigenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah seur niet , DT is gewoon leuk gemaakt...
Dat wordt niet uitgezonden op de PO!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat mogen ze van mij schrappen om die 100 milj te bezuinigen
123weg
ohhh.....beterquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:59 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat wordt niet uitgezonden op de PO!
Maak jij nog een pagina van studio Vlemmix Hidi?quote:
Jahh, gezellii dan maak ik er tegen die tijd wel weer een van Wiems Kerstvuur..quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:25 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Maak jij nog een pagina van studio Vlemmix Hidi?
Goed plan!quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh, gezellii dan maak ik er tegen die tijd wel weer een van Wiems Kerstvuur..
Uitkijken met vuurtje stoken hèquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 19:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh, gezellii dan maak ik er tegen die tijd wel weer een van Wiems Kerstvuur..
Is er al wat bekend dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:25 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Maak jij nog een pagina van studio Vlemmix Hidi?
Nee nog niet vond jou chats prettiger!quote:
Als er een stream is zal ik wel een pagina makenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:20 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee nog niet vond jou chats prettiger!
Heb jij een site en chat dan?quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 20:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als er een stream is zal ik wel een pagina maken
mja in Januari is er ook Utopia
Ik geloof het welquote:
volgens mijn bron gaat Vlem deze maand de lucht in......quote:
ok...ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
volgens mijn bron gaat Vlem deze maand de lucht in......
Volgens mijn bron (Vlemmix). Hoopt ie deze maand al te gaan streamen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
volgens mijn bron gaat Vlem deze maand de lucht in......
sssttt jij was mijn bronquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Volgens mijn bron (Vlemmix). Hoopt ie deze maand al te gaan streamen.
Alstie maar geen doodssteek krijgt van De Cactus...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 22:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Volgens mijn bron (Vlemmix). Hoopt ie deze maand al te gaan streamen.
Als je door een schoorsteen flikkert krijg je zwarte vegenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:38 schreef chufi het volgende:
In Madrid, Spanje, daar waar Sinterklaas vandaan komt .. Staat bij de deur van een van de duurste discotheken, een hele grote uit Cuba (heet helaas geen Piet) maar als hij zegt dat je er niet in komt. omdat je op gympen loopt of er niet uitziet en geen 1000 E hebt om een rondje te doen. kom je er niet in ...Zwarte schoenen verplichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
2.10 is ie volgens mij maar wel lief .. En ja in pakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
2.10 is ie volgens mij maar wel lief .. En ja in pakSoms een beetje overdreven, ik hou daar al helemaal niet van dat kleding afwijzend gedragSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ben je christelijk. Ik vond het leuk als kindquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:17 schreef HiDiHo het volgende:
van mij mag heel sinterklaas afgeschaft worden hoor, slaat nergens op
en je leert kinderen al heel jong dat het prima is om te liegen
en....![]()
Wel christelijk opgevoed, maar ik moet er nu niets meer mee te maken hebben.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben je christelijk. Ik vond het leuk als kind
Haha wij wisten dat wel al snel hoor. Die rinkel armband van mijn moeder als ze pepernoten strooide.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wel christelijk opgevoed, maar ik moet er nu niets meer mee te maken hebben.
En ja, ik vond sinterklaas ook wel leuk, om de cadeautjes. Maar toen dat stopte was ik alleen nog boos dat mijn eigen ouders mij naaide met een man die niet bestond.
Zo slim was ik toen nog nietquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Haha wij wisten dat wel al snel hoor. Die rinkel armband van mijn moeder als ze pepernoten strooide.
Gewoon je bek houden
Ik was de jongste, misschien scheelt dat ook wel. Geheimenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zo slim was ik toen nog niet![]()
Of ik was te kwaad dat iedereen me naaide
Ik ben ook de jongste, maar mijn broer was wat dat betreft een nsb'erquote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was de jongste, misschien scheelt dat ook wel. Geheimen
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben ook de jongste, maar mijn broer was wat dat betreft een nsb'er
En rooie lippen als je langs de schoorsteen schuurtquote:Op woensdag 9 oktober 2013 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je door een schoorsteen flikkert krijg je zwarte vegen![]()
Dat gelul elk jaar weer.
Camping powned straksquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:37 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
En rooie lippen als je langs de schoorsteen schuurt
Jemig, wat vroeg... toen kroop ik er net in volgens mijquote:
quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kolere man, met je koffie, neem een borrel of lazer op naar je rusthuis...
ja...maar...ik wil zwarte piet wordenquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kolere man, met je koffie, neem een borrel of lazer op naar je rusthuis...
Groen, Geel, Paars, Blauw alles behalve Zwart...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ja...maar...ik wil zwarte piet worden
Daarbij drink ik het ook niet zwart, dus dat zou nep zijnquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Groen, Geel, Paars, Blauw alles behalve Zwart...
Toch niet zo'n ouwewijfebakkie, met suikerziekte en gekookte melk met velletje hé?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daarbij drink ik het ook niet zwart, dus dat zou nep zijn
Extra dark met melk en suikerquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Toch niet zo'n ouwewijfebakkie, met suikerziekte en gekookte melk met velletje hé?
Wie heeft je dat wijs gemaakt...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jij mag blijven want je kan niet tegen drank heb ik me laten vertellen...
Ik mag m'n bronnen niet bekend maken, maar ik mag wel dit vertellen, dat ik het heb verzonnen..quote:
OK want ik heb ooit geprobeerd haar onder tafel te drinken maar eerlijk ... Je kunt beter je glas op tafel laten staan..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik mag m'n bronnen niet bekend maken, maar ik mag wel dit vertellen, dat ik het heb verzonnen..
De bronnen en gelul zijn hier zo levendig, mensen maken er een dagtaak van. Ik heb er gelukkig niet de tijd voor.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik mag m'n bronnen niet bekend maken, maar ik mag wel dit vertellen, dat ik het heb verzonnen..
Nee, ik zie het...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
De bronnen en gelul zijn hier zo levendig, mensen maken er een dagtaak van. Ik heb er gelukkig niet de tijd voor.
Wie is je bron?quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
De bronnen en gelul zijn hier zo levendig, mensen maken er een dagtaak van. Ik heb er gelukkig niet de tijd voor.
quote:
Wist ik het maar, een hoop gelul achter mijn rug om. Stiekem en héél gemeen.quote:
Neehoor, ik lul vóór je rug om, net zo makkelijk!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Wist ik het maar, een hoop gelul achter mijn rug om. Stiekem en héél gemeen.
Ja tuurlijkquote:Op donderdag 10 oktober 2013 20:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neehoor, ik lul vóór je rug om, net zo makkelijk!
Ik kroop er ook weer achter na het dansje ...quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Jemig, wat vroeg... toen kroop ik er net in volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |