Lief dagboek.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik moet altijd wel lachen om Suarez.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat plaatje is niet relevant. Past niet bij het onderwerp.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat plaatje is niet relevant. Past niet bij het onderwerp.
Ik kon niet kijken, maar een samenvatting maakt zelfs saaie wedstrijden aardig.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit was een saaie wedstrijd.
Ik ga nu douchen, ik weet dat je het altijd op prijs stelt als ik dat even meld.quote:
EO kijkt mee he.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga nu douchen, ik weet dat je het altijd op prijs stelt als ik dat even meld.
Jammer genoeg douchen de mensen van Probleemwijken nooit, anders had je een leuk plaatje kunnen posten.
Hij duwde zelf ook met zijn vieze plakhaar.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:04 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat een onzin rode kaart was dat zeg.
Zijn looplijnquote:Op zondag 27 oktober 2013 00:04 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat een onzin rode kaart was dat zeg.
Ja idd, ik dacht echt wtf waar komt dit opeens vandaan? Maar ach, het is wel algemeen bekend dat ze bepaald niet pro-Arsenal zijn daar.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:14 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wat een kansloze gozer is dat zeg. Wel een goal uit 2010 erbij halen om te laten zien dat Arsenal niet kan verdedigen, maar of de rode kaart terecht was wordt dan niet eens besproken.
Sinds net volgens mij want vorige week speelde hij dacht ik niet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:26 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hey nu je het zegt, sinds wanneer is Stekelenburg weer fit?
Je klinkt heel erg zeker van je zaak.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:28 schreef alors het volgende:
[..]
Sinds net volgens mij want vorige week speelde hij dacht ik niet.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:28 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Je klinkt heel erg zeker van je zaak.
Klopt, even opgezocht.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Stekelenburg was er tegen Crystal palace ook al bij.
Ah ik ben dus niet de enige die twijfelt aan die rode kaart..quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:05 schreef alors het volgende:
[..]
Hij duwde zelf ook met zijn vieze plakhaar.
Dan was mijn twijfel toch gerechtvaardigd. Ik heb er een tijdje wel op gelet, maar die maandagwedstrijd vorige week heb ik dus niet gevolgd.quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Klopt, even opgezocht.
http://www.voetbalzone.nl/wedstrijd.asp?uid=1483530
De week daarvoor niet.
Twijfel je nog?quote:Op zondag 27 oktober 2013 00:32 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ah ik ben dus niet de enige die twijfelt aan die rode kaart..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |