quote:Op zondag 29 september 2013 00:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Arsenal stelt al 18 jarigen op...? Dan zal de scout Vilhena wel over het hoofd gezien hebben.
Jeremy Clarkson heeft ooit zijn neus gebroken. Jammer dat hij niet sterker is.quote:
Scoort bijna nooit, maar als ie het doet gaat ie er altijd wel fraai in. Toch denk ik dat hij beter in Spanje kan voetballen met zijn techniek.quote:
Ja, dat sowieso.quote:Op zondag 29 september 2013 00:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Scoort bijna nooit, maar als ie het doet gaat ie er altijd wel fraai in. Toch denk ik dat hij beter in Spanje kan voetballen met zijn techniek.
quote:Op zondag 29 september 2013 00:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wordt Jol nog eens ontslagen?
Ja inderdaad. Hopelijk gaat Wenger er ook even achteraan.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:49 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Die gozert die twee keer scoort voor United heeft nog maar een contract tot het einde van het seizoen. Kan nog spannend worden als er zich clubs voor hem gaan melden de komende tijd.
Knap. Ik dacht 21, maar het was 23.quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:30 schreef GGMM het volgende:
Ik gokte het kanaal toen ik naar BBC schakelde in één keer goed.
Ja, echt.
Jij hebt ook KPN?quote:Op zondag 6 oktober 2013 23:30 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Knap. Ik dacht 21, maar het was 23.
Ja nou sowieso wel 10 jaar volgens mij, maar hij is niet meer weg te denken jaquote:Op zondag 6 oktober 2013 23:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Heb echt het gevoel dat die gast al eeuwig in de PL keept
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |