quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat plaatje van die reuze Messi en de kleine Cristiano is nogal kinderachtig, dat haal ik er uit.
Daar kan beter een foto van Sierd voor in de plaats.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat plaatje van die reuze Messi en de kleine Cristiano is nogal kinderachtig, dat haal ik er uit.
Oh ja, klopt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar kan beter een foto van Sierd voor in de plaats.
Je zal op die manier in de laatste seconden nog de 1-1 om je oren krijgenquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:52 schreef TheGeneral het volgende:
Courtois ging daar lelijk de fout in zeg. Wat een domme actie.. Was eigenlijk een corner.
Ik gun het Sierd wel dat Atletico de titel pakt, ze zijn in ieder geval goed begonnen.quote:
quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:59 schreef PSV1990- het volgende:
WAT EEN STRIJDERS DIE ATLETIHCO KGA GA ZE VOLGEN HOOP DAT ZE KAMPIOEN WORDEN!!
FUCK DE EREDIVISIE ONZIN .... DIT IS VOETBAL!!
Is weer wat overdreven maar ze speelden lekker gisterenquote:Op zondag 29 september 2013 06:40 schreef TLC het volgende:
Atletico kan ook zomaar de CL dit jaar winnen, wat een ploeg, dus ook zonder Falcao
Het seizoen is nog lang.. Vorig seizoen deden ze ook lang mee bovenin, maar uiteindelijk finishten ze op ruime afstand van Barcelona. Ik verwacht niet dat het nu anders zal gaan, al hebben ze een goede ploeg. Die 1-1 en 0-0 tegen Barcelona voor de supercup zeiden ook al iets.quote:Op zondag 29 september 2013 06:40 schreef TLC het volgende:
Atletico kan ook zomaar de CL dit jaar winnen, wat een ploeg, dus ook zonder Falcao
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |