SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Oh, niks van gemerktquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je hoeft minder lang een richting op te sturen. Ze ging bij mij naast en over
Ja rechts en links bovenquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh, niks van gemerkt
Heb ook pas 1x pingels gehad en die gingen allemaal wel de hoek in. Hopelijk is die in het dak van het doel nu niet meer zo OP. Zo debiel dat goede IRL pingels het makkelijkst voor de keeper waren.
Hoe neem je een pingel over de grond een hoek inquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh, niks van gemerkt
Heb ook pas 1x pingels gehad en die gingen allemaal wel de hoek in. Hopelijk is die in het dak van het doel nu niet meer zo OP. Zo debiel dat goede IRL pingels het makkelijkst voor de keeper waren.
Vorig jaar gewoon zachtjes drukken en omlaag mikken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoe neem je een pingel over de grond een hoek in
Naar de grond en naar de hoek richtenquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hoe neem je een pingel over de grond een hoek in
Huth kan evt ook nogquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:21 schreef jepperdeprep het volgende:
Dit is het geworden:
[ afbeelding ]
Gewoon Mertesacker erin
Hazardquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Huth kan evt ook nog
Of Heitinga
Wel echt een kut verdediging zeg
Haha, ik zag al je edits. Ja, het is inderdaad een beetje kut. Ik kan gewoon geen goede verdediging neerzetten. Ja als ik alles bayern neerknal aan de rechterkant maar dan speel ik gewoon met half bayernquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Huth kan evt ook nog
Of Heitinga
Wel echt kut opties allemaal om het te laten werken zeg
Ik heb Scocco ook zijn shooting stats zijn echt goedquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:27 schreef ThadCastle het volgende:
Ragequitttt Martinez en Scocco, jezus wat een voorhoede
Zet Neuer - Terry en Lampard en CAM Mata of Oscarquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:27 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Haha, ik zag al je edits. Ja, het is inderdaad een beetje kut. Ik kan gewoon geen goede verdediging neerzetten. Ja als ik alles bayern neerknal aan de rechterkant maar dan speel ik gewoon met half bayern
Hij voelt Smooth, net als Jackson, Darwin en Montero oaquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb Scocco ook zijn shooting stats zijn echt goed
Montero moet ik ook nog proberen heb hem wel in mijn club.quote:Op zaterdag 28 september 2013 23:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij voelt Smooth, net als Jackson, Darwin en Montero oa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |