abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131685313
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 15:13 schreef Piger het volgende:
De basis is allereerst natuurlijk transparantie. Er staat 8 uur als sluitingstijd. Daar moet je als klant vanuit kunnen gaan. Je weet toch niet of deze supermarkt 5, 10 of zelfs 20 minuten speling houdt? Pas je openingstijd dan gewoon aan, aan de daadwerkelijke tijd.

Probleem 2. Niet doorbetalen van de medewerkers. Schijnbaar laat supermarktpersoneel over zich heen lopen. Er wordt zelden geklaagd over onbetaald overwerk. Dit staat echter netjes in cao. Tijd voor inklokken bij supermarkten, zodat je betaalt krijgt per minuut.

argumenten als kassa's tellen e.d. vind ik erg matig. Je kan alle overige kassa's alvast doen en met eentje wachten. Zijn de vakkenvullers klaar en is de winkel schoon, dan kan een gedeelte van het personeel alvast naar huis. Zoveel geld hoeft het niet te kosten en een volle kar boodschappen compenseert dat ruim.
Als een winkel 9 uur dicht gaat betekend dat ook echt 9 uur, wij lieten niemand meer naar binnen rond 10 a 5 voor 9 en dan was iedereen er uit om 9 uur (vaak alsnog later maar whatever).

Kassa's tellen is geen argument maar ze maken de kluis maar één keer open en halen dus alles er in één keer uit, ze kunnen het dus niet deels al eruit halen en de laatste klant ondertussen nog helpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')