Als er een andere dag was gekozen waren er ook veel afzeggers geweest hoorquote:Op zaterdag 2 november 2013 13:16 schreef muhahaha het volgende:
Ik vind het erg matig dat deze dag wordt gekozen ivm de drukte en vervolgens veel mensen afzeggen. Ik had er graag bij willen zijn.
Was dat ook met de rit waar ik wel bij was? Kan me niet herinneren dat daar veel afhakers bij waren namelijk.quote:Op zaterdag 2 november 2013 14:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Als er een andere dag was gekozen waren er ook veel afzeggers geweest hoorwe gaan af op de meetingmanager.
De meest succesvolle rit van 2013 iddquote:Op zaterdag 2 november 2013 14:41 schreef punkmuis het volgende:
Het succes van de Twente-rit is moeilijk te evenaren.
Net Apeldoorn uit en plenzen? Ik voelde pas 3 drie druppen toen ik thuis wasquote:Op zaterdag 2 november 2013 17:22 schreef Tunafish het volgende:
Wat een kutweer op de weg terug zeg. Tijdens de rit geen druppeltje regen, en ben Apeldootn net uit of het begint te plenzen.
Mooi getimed dus
Naja, reed net een paar kilometer op de A1, toen begon de boel al aardig te druppelen en nog geen twee minuten later was het gewoon fatsoenlijke regen helemaal tot aan Enschede.quote:Op zaterdag 2 november 2013 17:31 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Net Apeldoorn uit en plenzen? Ik voelde pas 3 drie druppen toen ik thuis was
Ohja, jij ging natuurlijk de andere kant op. Even vergetenquote:Op zaterdag 2 november 2013 18:19 schreef Tunafish het volgende:
[..]
Naja, reed net een paar kilometer op de A1, toen begon de boel al aardig te druppelen en nog geen twee minuten later was het gewoon fatsoenlijke regen helemaal tot aan Enschede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |