SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Ja, omdat ze 2 posities hebben. Tering zeg.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:38 schreef Cavaliers het volgende:
Schone is ook een middenvelder, zetten ze ook nog wel eens rechtsbuiten. Zo zijn er nog wel meer voorbeelden. Bazoer is een verdediger, staat op het middenveld.
Iedere rechtsback is beter dan Van Rhijn. Oke misschien is Bovenberg iets slechterquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:39 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Die is toch niet beter dan van Rhijn
Mwah, Ligeon is echt niet beter hoor. Gewoon een rechtsbackbroer van Lukokiquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Iedere rechtsback is beter dan Van Rhijn. Oke misschien is Bovenberg iets slechter
Mad?quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, omdat ze 2 posities hebben. Tering zeg.
Nee, jammer dit.quote:
Niet echt, eerder verbaasd dat je er zo weinig van snapt.quote:
quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet echt, eerder verbaasd dat je er zo weinig van snapt.
Ja, prima. Ben een beetje zenuwachtig voor GAE, niet op letten.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:44 schreef kapiteintje het volgende:
René, heb je wel goed geslapen vannacht?
uitgetest vind ik echt een kutwoord. Ik heb liever dat je gewoon getest zegt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Eens bij FOX5 kijken, de doellijntechnologie wordt uitgetest.
Nog zoiets onbenulligs.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Eens bij FOX5 kijken, de doellijntechnologie wordt uitgetest.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:48 schreef j0rdiiii het volgende:
De Boer: 'Bojan blijft in de spits. Ik wil vastigheid krijgen in het elftal. Het ging de afgelopen weken goed met hem, dus blijft hij staan'
Frank de Boer.
Ging echt goed idd.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:48 schreef j0rdiiii het volgende:
De Boer: 'Bojan blijft in de spits. Ik wil vastigheid krijgen in het elftal. Het ging de afgelopen weken goed met hem, dus blijft hij staan'
Frank de Boer.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:45 schreef Caland het volgende:
Daley Blind is niet helemaal okselfris.
Tyron
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |