quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Eehhh dat is niks nieuws? Dat doen mensen altijd alquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
Is dat iets nieuwsiemand feliciteren met zijn chick?
Begrijp me niet verkeerd hoor uns ik gun het je en dat weet je maar wat de fuck![]()
he gefeliciteerd met je verjaardag man
ja he gefeliciteerd met je meid man
Forever alone guy strikes again.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
Is dat iets nieuwsiemand feliciteren met zijn chick?
Begrijp me niet verkeerd hoor uns ik gun het je en dat weet je maar wat de fuck![]()
he gefeliciteerd met je verjaardag man
ja he gefeliciteerd met je meid man
Verloving huwelijk en kind snap ikquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:53 schreef Moira. het volgende:
Gefeliciteerd met je verkering, gefeliciteerd met je verloving, gefeliciteerd met je huwelijk, gefeliciteerd met je kind, gefeliciteerd met je scheiding, gefeliciteerd met je overlijden, alles.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:53 schreef Moira. het volgende:
Gefeliciteerd met je verkering, gefeliciteerd met je verloving, gefeliciteerd met je huwelijk, gefeliciteerd met je kind, gefeliciteerd met je scheiding, gefeliciteerd met je overlijden, alles.
Bubblegum doet me altijd aan Moira denken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:54 schreef Amarantha het volgende:
Tevens vet chille wiet gekocht in Dedemsvaart vandaagBubblegum. Vet grote top ook, maak zo wel foto als ik mijn brood op heb
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bubblegum doet me altijd aan Moira denken.
Bubblegum is Moirawiet.quote:
hallo, welkom op aardequote:Op zaterdag 28 september 2013 18:54 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Verloving huwelijk en kind snap ik
die andere 3 zijn nieuw voor me
Pepermunt is vies en perzik is uit de handel en toen vond ik deze.quote:
Bubblegumquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:54 schreef Amarantha het volgende:
Tevens vet chille wiet gekocht in Dedemsvaart vandaagBubblegum. Vet grote top ook, maak zo wel foto als ik mijn brood op heb
Eigenlijk was Dientje eerst met 'mijn favo wiet is Bubblegum'quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bubblegum doet me altijd aan Moira denken.
omg himbeerquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:59 schreef RockNijntje het volgende:
Jongens kijk wat ik heb.
[ afbeelding ]
Zoetigheid afwisselen met vette zooi afwisselen met zoetigheid afwisselen met vette zooiquote:
Tevens nog een zakje wiet gekocht in Emmenquote:
A. ?quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:04 schreef Amarantha het volgende:
Mijn wiet gisteren ging ook wel snelHeel vaak mijn joint gedeeld met A. en vandaag ook weer meerdere dus weg wiet
Berensmaakquote:
Ja was ooit mijn vriendje (en hij is een huisgenoot). De die-hard stoners weten wel wie het isquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:05 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
A. ?Doe niet zo politie-achtig.
hehe ja, misschien moet ik maar meer varieren ook. Eerst werd ik van bubble ook gelijk kneiterstoned, nu niet meerquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Tevens nog een zakje wiet gekocht in Emmen, wil niet al mijn Bubblegum erdoor roken. Kom echt maar 1x per half jaar bij die shop (shop Emmen is echt ruk in vergeleken met die qua wiet). Ga wel beetje zuinig aandoen met mn Bubblegum, hou zo van deze soort! Was na paar trekjes al kneiterstoned
die-hard stoners die juist iets wél weten, dat is nieuw voor mequote:Op zaterdag 28 september 2013 19:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja was ooit mijn vriendje. De die-hard stoners weten wel wie het is
Ik zag het al op het plaatje ja.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Berensmaak.
Himbeer is framboos. Brombeer bestaat ook
. Dat is een braam.
Ja ik vind het dus ook zonde omdat ik dan er niet stoner van kan worden en dan is het zonde van zo'n mooie, sterke wiet. Dan maar een mindere wiet erbij voor de joints tussendoorquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
hehe ja, misschien moet ik maar meer varieren ook. Eerst werd ik van bubble ook gelijk kneiterstoned, nu niet meer
Gast in de shop raadde Edelweiss aan, misschien neem ik dat de volgend keer wel
wij weten alleszzquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:06 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
die-hard stoners die juist iets wél weten, dat is nieuw voor me
Duits is grappig.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zag het al op het plaatje ja.
Duits
Een beetje, maar dan wel met wat extraquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:07 schreef RockNijntje het volgende:
Wacht, Moira, is "Duits" hetzelfde als "treinen
"?
swsquote:Op zaterdag 28 september 2013 18:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Forever alone guy strikes again.
Kutmono ook.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een beetje, maar dan wel met wat extra
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ook wel zin in een jointje, maar vorige keer was ik ook al stoned toen mono aan kwam, laat ik nu eens nuchter zijnquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:17 schreef Amarantha het volgende:
Snel stukje joint, omkleden en dan maar eens naar de kelder gaan
quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:21 schreef Amarantha het volgende:
naaaaisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Heb geen tvquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
Moira heeft een slechte invloed op de tv
ohquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb geen tv
Wel weer uit gezet though. Moet straks ook al 1,5u voetbal kijken
Maargoed punt is dus gewoon dat AZ straks nog gaat scoren en PSV gaat verliezen en PEC dan weer gaat winnen vanavond dus dan staat PEC weer bovenaan
coax?quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik heb wel een tv maar daar kan ik geen tv op kijken omdat we boven geen coax aansluiting hebben
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:02 schreef Moira. het volgende:
wats trouwens met jouw ui die bij elke post anders is?
Is gewoon dezelfde?quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:02 schreef Moira. het volgende:
wats trouwens met jouw ui die bij elke post anders is?
Wat veranderen?quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zemmel, hoe vaak ga je veranderen
quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
Zit nu heel triest achter mijn laptopje te lachen
For ever alonequote:Op zaterdag 28 september 2013 20:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
Zit nu heel triest achter mijn laptopje te lachen
Uhuh zou ik ook zeggen als ik jou wasquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ga zo chillen bij vrienden
nu eigenlijk
OMG MOIRA.quote:
Graagquote:
lkkr hoestenquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:40 schreef bondage het volgende:
2/3 wiet is toch een beetje teveel van het goede
onzinquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:40 schreef bondage het volgende:
Klopt. Ik hou er niet van om zoveel te moeten roken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:43 schreef Life2.0 het volgende:
daar past nog een halve joint bovenin truowens
Ik rook puur dus 2/3 kan.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:40 schreef bondage het volgende:
Lekkerquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:02 schreef Amarantha het volgende:
Vreetkick -> Loempia's frituren. Chill leven
Im jellyquote:Op zaterdag 28 september 2013 23:02 schreef Amarantha het volgende:
Daarna maar weer beneden kijken, vodka drinken enz
yayayayayyayayaquote:Op zondag 29 september 2013 00:21 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
lekker bezig lulhier ook goed stoned
Ik weet niet of ik iets gemist heb, maar waarvoor de antibiotica?quote:Op zondag 29 september 2013 00:33 schreef Viro het volgende:
Antibiotica en joint hier, een zeer goede mix![]()
Bronchitis, heb er last van kleins af aanquote:Op zondag 29 september 2013 00:40 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik iets gemist heb, maar waarvoor de antibiotica?
Kutjes man. Maar geniet van je joint!quote:Op zondag 29 september 2013 00:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Bronchitis, heb er last van kleins af aan
Wat voor stouts heb jij gedaan?quote:
Joint is al een tijdje opquote:Op zondag 29 september 2013 00:46 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Kutjes man. Maar geniet van je joint!
Herkenbaar, rip aan de nabestaandenquote:Op zondag 29 september 2013 00:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Bronchitis, heb er last van kleins af aan
Jij snapt mijquote:Op zondag 29 september 2013 00:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Herkenbaar, rip aan de nabestaanden
Kijkzequote:Op zondag 29 september 2013 02:19 schreef Amarantha het volgende:
YoIk ga Orange Is The New Black kijken
Ik wou je ook wegbrengen maar wou niet dat mn fiets stuk gingquote:Op zondag 29 september 2013 03:24 schreef krullenbolletje het volgende:
Personeelsuitje![]()
Al je collega's en leidinggevende dronken zien![]()
Fietssleutel kwijtraken![]()
Thuis worden gebracht door lekker ding![]()
gr gr
Zoenverhalen, scharrelsquote:Op zondag 29 september 2013 03:36 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat is toch geen date joh
Hosselsquote:Op zondag 29 september 2013 03:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zoenverhalen, scharrels
Whatever
Heet dat tegenwoordig zo ja?quote:Op zondag 29 september 2013 11:34 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Binnengevraagd voor een kopje koffie?
Fietsrit* En sinds wanneer hosselen=seksquote:Op zondag 29 september 2013 11:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb je hem gehosseld na die autorit dan?
Ik woon nog thuis hequote:Op zondag 29 september 2013 11:34 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Binnengevraagd voor een kopje koffie?
Haha krul hap niet zoquote:Op zondag 29 september 2013 12:27 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Fietsrit* En sinds wanneer hosselen=seks
quote:Op zondag 29 september 2013 03:25 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik wou je ook wegbrengen maar wou niet dat mn fiets stuk ging
je bent zelf haptquote:Op zondag 29 september 2013 12:44 schreef Snowbells het volgende:
Altijd wanneer iemand faalt in grappig zijn, schuiven ze het af op iemand die dan zogenaamd hapt
Gvd kansloos
Leuk man. Heb je nog meer van die spannende verhalen?quote:Op zondag 29 september 2013 12:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb 2 uur geslapen vannacht
einde bericht
quote:Op zondag 29 september 2013 13:14 schreef Unscrewed het volgende:
Planning: FOK!ken, taart eten (zus jarig), naar vriendin, FOK!ken, uit eten met familie, FOK!ken, slapen.
quote:Op zondag 29 september 2013 12:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Leuk man. Heb je nog meer van die spannende verhalen?
jawelquote:Op zondag 29 september 2013 12:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Leuk man. Heb je nog meer van die spannende verhalen?
PMS chickquote:
quote:Op zondag 29 september 2013 14:42 schreef Klojo120 het volgende:
Ik heb voor jullie een cam gekocht dus ik verwacht TC binnenkort
Respect , ouwe camslet van mequote:Op zondag 29 september 2013 14:42 schreef Klojo120 het volgende:
Ga je weer voor ons optreden met je gitaar?quote:Op zondag 29 september 2013 14:42 schreef Klojo120 het volgende:
? Dit herinner ik me nietquote:Op zondag 29 september 2013 15:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga je weer voor ons optreden met je gitaar?
Alle momenten met mij zijn mooie momentenquote:Op zondag 29 september 2013 15:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het was zo'n mooi moment, Klojo achterin z'n kamer met z'n gitaar rocken.
Ik wil nee zeggen omdat dat zo lekker recalcitrant is maar ik kan het nietquote:Op zondag 29 september 2013 15:29 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Alle momenten met mij zijn mooie momenten
Dit.quote:Op zondag 29 september 2013 15:48 schreef Monopoly het volgende:
Mijn penis bevind zich in erecte toestand na het goede nieuws van Klojo
Wij hebben volgende week personeelsuitjequote:Op zondag 29 september 2013 03:24 schreef krullenbolletje het volgende:
Personeelsuitje![]()
Al je collega's en leidinggevende dronken zien![]()
Fietssleutel kwijtraken![]()
Thuis worden gebracht door lekker ding![]()
gr gr
vanavondquote:Op zondag 29 september 2013 14:42 schreef Klojo120 het volgende:
Voor mij is dit een zaterdagochtendquote:Op zondag 29 september 2013 16:40 schreef Studeur het volgende:
En toen knipperde ik 1 keer met mn ogen en was dit mooie weekend weer voorbij.
ja ik ben morgen ook vrij, daar niet vanquote:Op zondag 29 september 2013 16:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Voor mij is dit een zaterdagochtend
Dudequote:Op zondag 29 september 2013 16:45 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja ik ben morgen ook vrij, daar niet van
maar alsnog kut gewoon dat deze mooie dagen voorbij zijn
OH MIJN GOD HOERA HOERAquote:
Aightdquote:
Over zes maanden weer jaquote:
Ik kom ook wel als het luktquote:
Ik vind deze informatie zeer geweldig.quote:
Ik moet weer een jaar wachtenquote:Op zondag 29 september 2013 16:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wij hebben volgende week personeelsuitje
Zo af en toe moet ik een beetje ontopic blijven om al mijn andere bull shit op FOK! te compenseren.quote:Op zondag 29 september 2013 17:16 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik vind deze informatie zeer geweldig.
Als ik tijd had om erop te masturberen, zou ik een emmer vol knallen met een wit goedje en deze naderhand opeten.
Tevens: tieten.
Gelukkig maarquote:Op zondag 29 september 2013 17:16 schreef Moira. het volgende:
DJVT zijn ook weer lekker stoned geweest bij het maken van dit album
Alles wat je hier binnen de groep zegt is ontopic.quote:Op zondag 29 september 2013 17:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zo af en toe moet ik een beetje ontopic blijven om al mijn andere bull shit op FOK! te compenseren.
Oh. Ik ben al weken niet stoned geweest.quote:
Wat doe je hier danquote:Op zondag 29 september 2013 17:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Oh. Ik ben al weken niet stoned geweest.
picsquote:Op zondag 29 september 2013 17:28 schreef Klojo120 het volgende:
Ik zie er trouwens vandaag wel echt ultraswag uit man. Ushanka met panterbadjas
Ik kom wel nooit meer hier chillenquote:Op zondag 29 september 2013 17:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat doe je hier danZie TT eerste topic
Ik heb hem zo swag mogelijk gemaaktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Studeur
quote:Op zondag 29 september 2013 17:29 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik heb hem zo swag mogelijk gemaaktheldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
[..]
Ik heb hem zo swag mogelijk gemaakt'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wajoo ik kwam drie keer achter elkaar
je leert het pas echt goed als je het doet, dus waarom begin je niet gewoon? HÉ?quote:Op zondag 29 september 2013 17:32 schreef Dven het volgende:
Gaat verdomme veel tijd zitten in het op professionele wijze willen kweken van cannabis. Heb verdomme al vijf dikke boeken gelezen en moet nog zo veel geleerd worden
Vraag een ban aan.quote:Op zondag 29 september 2013 17:37 schreef Studeur het volgende:
mag nou wel eens serieus aan mn studie beginnen
loop al 5 weken achter en over 10 dagen tussentoets en eerste tentamen
Alles op z'n tijd. Eerst de infrastructuur.quote:Op zondag 29 september 2013 17:36 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
je leert het pas echt goed als je het doet, dus waarom begin je niet gewoon? HÉ?
lueken uiquote:Op zondag 29 september 2013 17:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Alles op z'n tijd. Eerst de infrastructuur.
[..]
Ik heb hem zo swag mogelijk gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
U srs?quote:Op zondag 29 september 2013 17:32 schreef Dven het volgende:
Heb verdomme al vijf dikke boeken gelezen en moet nog zo veel geleerd worden
Niet uit damsco, misschien een of ander kutdorpje zoals Hoogvliet. Klojo Hef.quote:Op zondag 29 september 2013 17:51 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik kan zo een rapper uit damsko zijn ofnie
Klo Bundy, meer bitches meer money. Je hoort die mannen lachen maar die shit is niet funnyquote:Op zondag 29 september 2013 17:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet uit damsco, misschien een of ander kutdorpje zoals Hoogvliet. Klojo Hef.
1 tentamen maar? easyquote:Op zondag 29 september 2013 17:37 schreef Studeur het volgende:
mag nou wel eens serieus aan mn studie beginnen
loop al 5 weken achter en over 10 dagen tussentoets en eerste tentamen
Sowieso Rasskulz zou het dragenquote:Op zondag 29 september 2013 17:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet uit damsco, misschien een of ander kutdorpje zoals Hoogvliet. Klojo Hef.
Jep. Ik wil niets aan het toeval overlaten, alles tot in de perfectie geregeld hebben en de lokale markt laten overdonderen met kwaliteit waar ze hier in het land nog nooit van gehoord hebben aangezien 99.99% van wat hier beschikbaar is gewoon buiten geteeld wordt door wat bejaarden.quote:
nog steeds thc uit je ruderalis proberen te halen?quote:Op zondag 29 september 2013 17:32 schreef Dven het volgende:
Gaat verdomme veel tijd zitten in het op professionele wijze willen kweken van cannabis. Heb verdomme al vijf dikke boeken gelezen en moet nog zo veel geleerd worden
true, en dan is t ook nog eens bedrijfeconomie, fucking simpel.quote:
Nee joh. Die staat er overigens nog steedsquote:Op zondag 29 september 2013 17:53 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
nog steeds thc uit je ruderalis proberen te halen?
Wie?quote:
Ja maar, wil je het professioneel doen met een kamer met lampen en alles?quote:Op zondag 29 september 2013 17:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Jep. Ik wil niets aan het toeval overlaten, alles tot in de perfectie geregeld hebben en de lokale markt laten overdonderen met kwaliteit waar ze hier in het land nog nooit van gehoord hebben aangezien 99.99% van wat hier beschikbaar is gewoon buiten geteeld wordt door wat bejaarden.
stuur mij wat zaad, gaan we kruizen met nederwietquote:Op zondag 29 september 2013 17:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee joh. Die staat er overigens nog steeds
Zoals gezegd, alle ideale omstandigheden moeten aanwezig zijn. Beginnen met de bovenverdieping van een vrijstaande woning die we hebben gehuurd hier in de omgevingquote:Op zondag 29 september 2013 17:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wie?
[..]
Ja maar, wil je het professioneel doen met een kamer met lampen en alles?
Zoals ik al gezegd heb, ik wil een zo'n hoog mogelijke kwaliteit nastreven. Dat gaat niet met wat zaad, water, licht en geduld.quote:Op zondag 29 september 2013 17:55 schreef Life2.0 het volgende:
trouwens, wat nou moeilijk, plantje, lampje, licht, water wachten
jawelquote:Op zondag 29 september 2013 17:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Zoals ik al gezegd heb, ik wil een zo'n hoog mogelijke kwaliteit nastreven. Dat gaat niet met wat zaad, water, licht en geduld.
Dat hadden ze hier ook, personeelsuitjes met gewoon alle AH's uit de buurtquote:Op zondag 29 september 2013 17:31 schreef Studeur het volgende:
vandaag is er personeelsdag op mn werk maar ik doe daar niet aan mee. BBQ'en op de parkeergarage__
verdien liever 40 euro voor 3 uurtjes werk. alleen ze hebben nu personeel van andere AH's uit de buurt die komen werken, moet ik die josti's alles gaan uitleggen
Oke. Voorlopig zoek ik het zelf allemaal uit en ga ik mijn eigen manier vinden.quote:Op zondag 29 september 2013 18:00 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
jawel
je kunt op micro en tl even veel per gram kweken als met led en hydro
ja lees je maar in, want er bestaat niet echt 1 ding als 'de hoogste opbrengtst' puur kilos of moet er ook nog iets van effect in zitten?quote:Op zondag 29 september 2013 18:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Oke. Voorlopig zoek ik het zelf allemaal uit en ga ik mijn eigen manier vinden.
Ja sorry dat heb ik niet gelezenquote:Op zondag 29 september 2013 17:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Zoals gezegd, alle ideale omstandigheden moeten aanwezig zijn. Beginnen met de bovenverdieping van een vrijstaande woning die we hebben gehuurd hier in de omgeving
Zoals gezegd, ik fixeer mij niet op opbrengst maar op kwaliteit. En die is zeker wel beinvloedbaarquote:Op zondag 29 september 2013 18:02 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja lees je maar in, want er bestaat niet echt 1 ding als 'de hoogste opbrengtst' puur kilos of moet er ook nog iets van effect in zitten?
Meeste werk wordt gedaanquote:Op zondag 29 september 2013 18:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja sorry dat heb ik niet gelezenMaar oke, duidelijk, wel leuk opzich maar veel werk, je moet het maar willen
Hoe zit het daar dan met de straffen als je gepakt word?
ja maar zonder inhoudelijk op strains in te gaan, valt daar niets over te zeggen, led, tl hpi etc, het een is niet beter als het ander.. (nouja, led mischien wel, maar wil je 3k neerleggen voor een paar wietplanten?quote:Op zondag 29 september 2013 18:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Zoals gezegd, ik fixeer mij niet op opbrengst maar op kwaliteit. En die is zeker wel beinvloedbaar
Ik durf best flink te investeren gezien de erg hoge marktprijsquote:Op zondag 29 september 2013 18:05 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja maar zonder inhoudelijk op strains in te gaan, valt daar niets over te zeggen, led, tl hpi etc, het een is niet beter als het ander.. (nouja, led mischien wel, maar wil je 3k neerleggen voor een paar wietplanten?)
Wat ga je vragen?quote:Op zondag 29 september 2013 18:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik durf best flink te investeren gezien de erg hoge marktprijs
gewoon begin je niet 'gewoon' met een potten en hpiquote:Op zondag 29 september 2013 18:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik durf best flink te investeren gezien de erg hoge marktprijs
Dat zal ik tzt allemaal uitrekenenquote:
Alle dealers hier vragen ook 10 per gram. Hoewel Piet eerst 2 gram gruis voor tien gafquote:Op zondag 29 september 2013 18:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat zal ik tzt allemaal uitrekenen
Voor waardeloze wiet vragen ze hier ongeveer 10 euro per gram. Maar dan is het ook écht waardeloos
Een vriend van mij heeft best goede thuiskweek hierzo. Hij vangt 20 euro per gram.quote:Op zondag 29 september 2013 18:14 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Alle dealers hier vragen ook 10 per gram. Hoewel Piet eerst 2 gram gruis voor tien gaf
Ja, lijkt mij ook tof om te kunnen roken van een eigen wietplant, maar zo veel gedoequote:Op zondag 29 september 2013 17:32 schreef Dven het volgende:
20 de gram?quote:Op zondag 29 september 2013 18:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft best goede thuiskweek hierzo. Hij vangt 20 per gram.
[..]
Ik heb hem zo swag mogelijk gemaaktDit is wel tantoeswek gSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Verschil is dat je hier geen coffeeshops hebt. En dat het meeste wat op straat te kopen valt, gewoon uit de achtertuin van wat boeren ergens op het platteland komt. Daarom denk ik dat het goed mogelijk moet zijn om er flink veel geld aan te verdienen door kwaliteit te leveren.quote:Op zondag 29 september 2013 18:17 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
20 de gram?Dan haal ik wel voor 8 euro een gram nlx bij de shop, jezus moet wel echt goei zijn dan
Snap ik, just wondering.quote:Op zondag 29 september 2013 18:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Meeste werk wordt gedaan![]()
Straffen liggen tussen de 1 en 6 jaar celstraf. Maar dat is het punt niet echt
Ik wens je alle succesquote:Op zondag 29 september 2013 18:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Verschil is dat je hier geen coffeeshops hebt. En dat het meeste wat op straat te kopen valt, gewoon uit de achtertuin van wat boeren ergens op het platteland komt. Daarom denk ik dat het goed mogelijk moet zijn om er flink veel geld aan te verdienen door kwaliteit te leveren.
Bedankt voor de morele steun. Ik zal je tzt een proefmonster zenden als dankquote:
ik ben er pas om 10 uurquote:Op zondag 29 september 2013 18:27 schreef Klojo120 het volgende:
Dames en heren iemand in de tinychat noemt zichzelf mysteryguest en hij zegt zichzelf openbaar te maken bij 10+ gasten! nou onmogelijke opgave dus. Laten we het gewoon proberen gr gr
Goeie poging om ons daarheen te lokkenquote:Op zondag 29 september 2013 18:27 schreef Klojo120 het volgende:
Dames en heren iemand in de tinychat noemt zichzelf mysteryguest en hij zegt zichzelf openbaar te maken bij 10+ gasten! nou onmogelijke opgave dus. Laten we het gewoon proberen gr gr
het is geen garp vraag stu en flquote:Op zondag 29 september 2013 18:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goeie poging om ons daarheen te lokken
Hij is het zelfquote:Op zondag 29 september 2013 18:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goeie poging om ons daarheen te lokken
quote:Op zondag 29 september 2013 18:33 schreef FL_Freak het volgende:
klojo zijn tweede browser. zei die in DM
Dat bedoel ikquote:Op zondag 29 september 2013 18:33 schreef FL_Freak het volgende:
klojo zijn tweede browser. zei die in DM
statussssssquote:Op zondag 29 september 2013 19:27 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Als ze nu naar jou luisteren wordt ik booz
Wij wachten op de lokale Turk voor voedsel en zijn zo stoned als een pauwquote:Op zondag 29 september 2013 20:29 schreef Klojo120 het volgende:
Waarom is niemand gaande deze avond?
Smakelijk alvastquote:Op zondag 29 september 2013 20:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wij wachten op de lokale Turk voor voedsel en zijn zo stoned als een pauw
Zoals het hoortquote:Op zondag 29 september 2013 20:31 schreef Monopoly het volgende:
Ik zit hier maar een beetje doelloos over het internet te zwervenHeerlijk
Plaatje doet het niet, en als ik op 'openen in nieuw tablad' klik krijg ik dit: http://www.lolriot.com/2012/01/16/101-worst-pickup-lines/quote:
gefixtquote:Op zondag 29 september 2013 20:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Plaatje doet het niet, en als ik op 'openen in nieuw tablad' klik krijg ik dit: http://www.lolriot.com/2012/01/16/101-worst-pickup-lines/
Als je niets zinnigs te melden hebt, vertrek maar ben dan liever alleen.quote:
doe niet zo ongesteldquote:Op zondag 29 september 2013 21:12 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Als je niets zinnigs te melden hebt, vertrek maar ben dan liever alleen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |