Is bekend, zal het postgedrag eens wat beter onder de loep nemen. Als het zo doorgaat misschien eens nomineren voor een vakantie. Alleen niet bij Oad want dat bureau is failliet.quote:Op maandag 11 november 2013 09:36 schreef hoink581 het volgende:
Kan Sheba-Bitch niet even een streepje door haar naam. Het is duidelijk een relkloontje. Elke comment is alleen maar een waardeloze flame.
quote:Op maandag 11 november 2013 10:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Is bekend, zal het postgedrag eens wat beter onder de loep nemen. Als het zo doorgaat misschien eens nomineren voor een vakantie. Alleen niet bij Oad want dat bureau is failliet.
U wil een grotere of opruiming?quote:Op maandag 11 november 2013 20:17 schreef Biogarde het volgende:
HALLO!
Wil een mod in FC even aankaarten dat mijn PM box 798% vol is, niemand me kan PM'en (kom ik net achter) en of die persoon dit eum recht kan zetten? Een FA kan dat. Of zoeen Adje.
jij wel hèquote:Op maandag 11 november 2013 20:17 schreef Biogarde het volgende:
JE SNAPT NATUURLIJK WEL DAT IK GEWOON NOG STEEDS DAGELIJKS NAAKTE KUTTEN TOEGESTUURD KRIJG!
Zijn ze me lief (of jij), dan vergroten ze 'mquote:
Ik ben heul niet lief, kan ik je interesseren voor een abo?quote:Op maandag 11 november 2013 20:24 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zijn ze me lief (of jij), dan vergroten ze 'm
Nah, heb heel wat jaren opgeofferd voor dit zooitje cholera, ik wou het laten bij wat het is.quote:Op maandag 11 november 2013 20:25 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ben heul niet lief, kan ik je interesseren voor een abo?
Maak je wel mod, is het gelijk weer zoals het hoortquote:Op maandag 11 november 2013 20:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nah, heb heel wat jaren opgeofferd voor dit zooitje cholera, ik wou het laten bij wat het is.
Moek opruimen?
Ha, maar ik wil baggeren. Ik kom hier te weinigquote:Op maandag 11 november 2013 20:27 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Maak je wel mod, is het gelijk weer zoals het hoort
Het viel te proberen.quote:Op maandag 11 november 2013 20:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ha, maar ik wil baggeren. Ik kom hier te weinig![]()
Linkje naar z'n profiel?quote:Op maandag 11 november 2013 22:20 schreef hoink581 het volgende:
Wil iemand mijn dubbelganger een ban geven. De lol is er onderhand wel vanaf.
Jep. Geregeld.quote:Op maandag 11 november 2013 22:20 schreef hoink581 het volgende:
Wil iemand mijn dubbelganger een ban geven. De lol is er onderhand wel vanaf.
Frank_Drebinquote:Op woensdag 13 november 2013 22:32 schreef hoink581 het volgende:
Kan Sheba de prullenbak niet in? Elk topic van haar is niets meer dan een excuus om ongefundeerd te flamen.
KLB / [Centraal] Kleine Klachten Topic #12 ¿quote:Op donderdag 14 november 2013 14:58 schreef Chai het volgende:
Wanneer komt er een speciale dagboeksector ? Zodat kleine avonturen die mensen meemaken als ze buiten komen daar kunnen opschrijven ipv in KLB. Vaak zijn het ook geen echte klachten, maar willen ze het gewoon met de rest van de wereld delen.
Wat een baas is deze kerel tochquote:Op donderdag 14 november 2013 15:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
KLB / [Centraal] Kleine Klachten Topic #12 ¿
Nee hoor. als jij staat te zuigen dan vraag je er om. en loop je eens niet zo aan te stellen zeg.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:01 schreef workhard12 het volgende:
[..]
meningsverschil en af en toe trollen is oke.
maar dit is echt over de grens hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |