Zelfs aanbevelenswaardig als je maar een paar dagen per jaar in Duitsland zit; zo irritant dat half youtube op slot staat omdat de GEMA zich onmogelijk opsteltquote:
Dat is toch ook makkelijk te omzeilen met de Hola Plugin voor browsers?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:58 schreef kELAL het volgende:
Zelfs aanbevelenswaardig als je maar een paar dagen per jaar in Duitsland zit; zo irritant dat half youtube op slot staat omdat de GEMA zich onmogelijk opstelt![]()
Ik gebruik tegenwoordig Plex voor streaming services op tablets en smartphones overal in Nederland. Dat zou in het buitenland ook makkelijk moeten werken. Dat werkt zelfs tegenwoordig ook met https://. Dan lijkt het net alsof je een youtube filmpje zit te streamen, behalve dan dat het vanaf een van je eigen machines komt en het mooi versleuteld is zonder dat de gebruiker er extra hinder qua usability in ondervindt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:58 schreef kELAL het volgende:
[..]
Zelfs aanbevelenswaardig als je maar een paar dagen per jaar in Duitsland zit; zo irritant dat half youtube op slot staat omdat de GEMA zich onmogelijk opstelt![]()
Als je ook nog eens op je servertje alle logging uitschakelt en een in Duitsland wonende kennis een accountje geeft, heb je extragratis plausible deniability
Ik ben toch niet zo happig op services van derden; je moet ze maar op hun blauwe ogen vertrouwen dat ze geen rare dingen doen met jouw gegevens. Heb ik liever mijn VPN server draaiend onder mijn beheer op mijn hardware via mijn aansluiting.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:41 schreef APK het volgende:
Dat is toch ook makkelijk te omzeilen met de Hola Plugin voor browsers?Op vrijdag 4 oktober 2013 01:31 schreef wonderer het volgende:
proxtube plugin
Alleen is dat alleen maar voor mediaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik gebruik tegenwoordig Plex voor streaming services op tablets en smartphones [..]
Even op de 'connect to VPN' knop rammen en je hebt internet genau wie Zuhause. Hoe usable en flexibel wil je het hebben?quote:zonder dat de gebruiker er extra hinder qua usability in ondervindt.
- Dat is toch ook voor 90% de reden waarom men een VPN in NL wil.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:31 schreef kELAL het volgende:
[..]
Ik ben toch niet zo happig op services van derden; je moet ze maar op hun blauwe ogen vertrouwen dat ze geen rare dingen doen met jouw gegevens. Heb ik liever mijn VPN server draaiend onder mijn beheer op mijn hardware via mijn aansluiting.
[..]
Alleen is dat alleen maar voor (social) media
Die mensen moeten natuurlijk nog hun content ergens vandaan halen. Niet iedereen heeft "l33t h4ck1ng" skills natuurlijk. Als ze FTP/Usenet-verhaal begrijpen is het al heel wat. Torrents is gewoon kak in Duitsland.quote:[..]
Even op de 'connect to VPN' knop rammen en je hebt internet genau wie Zuhause. Hoe usable en flexibel wil je het hebben?
Als ik een torrentje download slaat de websiteblokkering van Malwarebytes ook standaard op holquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
- Dat is toch ook voor 90% de reden waarom men een VPN in NL wil.
[..]
Die mensen moeten natuurlijk nog hun content ergens vandaan halen. Niet iedereen heeft "l33t h4ck1ng" skills natuurlijk. Als ze FTP/Usenet-verhaal begrijpen is het al heel wat. Torrents is gewoon kak in Duitsland.
Usenet met SSL is veilig. Ze pakken je omdat de persoon die je gaat aanklagen het bestand van je download en zo aan je IP adres komt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:17 schreef Geralt het volgende:
Kan je in Duitsland niet gewoon veilig downloaden met een usenetclient
via een ssl verbinding over bijvoorbeeld poort 563?
Of krijg je dan ook dit gezeik?
Of kreeg je ineens een melding op je scherm dat je computer geblokkeerd was wegens illegale activiteiten? En dat je tegen betaling weer toegang kreeg?quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:13 schreef t4rt4rus het volgende:
Hoe komen ze daar eigenlijk aan je adres?
Dat leveren ISP's daar gewoon aan iedereen die er om vraagt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |