Ach, wat sneu, zomaar?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:57 schreef Memento-Mori het volgende:
sterkte strega
hier gister een nijnsel vandood gegaan

Wat een mooierd!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
Semmie
ja nu moet de overgebleven voedster weer herkoppelt gaan worden, is nu bij het andere koppeltje gezet, hopelijk gaat dat goed als trio anders moet er weer een rammetje bij enwilde eigenlijk inperken qua aantal nijnsels maarja je eigen beestjes doe je ook niet zomaar weg, dus hoop dat de koppeling slaagt, lijkt nu redelijk goed te gaan, dan hebben 2 vlamen en 1 klein konijn wel de hele achtertuin als ren (en 3 grote hokken) dus op zich ruimte genoeg om zich terug te trekken etc

quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:04 schreef Adnap het volgende:
Gut al die beesies die er tussenuit kruipen.
Hier een kaarsjesdag, 5 jaar geleden overleed een leerling/vriendin van 19. Blijft een beladen dag
maar wel lief was dat mijn zusje kwam eten

Ik hoop voor jou ook zo dat je wat minder pijn krijgt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:44 schreef Laysa het volgende:
strega![]()
M-M![]()
Adnap![]()
en de rest![]()
En ik zou het zeker niet doen Q...tenzij je masochistisch bent...

Volgende week donderdag ga ik beginnen...en dan kan het nog wel weken duren voordat ik wat merk...maar dan is in ieder geval de behandeling begonnenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:10 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou ook zo dat je wat minder pijn krijgt.

Dat voelt iig al positief.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Volgende week donderdag ga ik beginnen...en dan kan het nog wel weken duren voordat ik wat merk...maar dan is in ieder geval de behandeling begonnen

Ja. Telefonisch consult. Maar ik ben het wel met je eens. Heb het er nog eens met Mo over gehad, en gezien mijn vinger nu (uit het andere topic )quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je die afspraak alleen om over het weglaseren te praten? Dan zou ik hem afzeggenOf bedoel je dat je daar aan vast zit, aan die afspraak? Ik zou in jouw geval absoluut het risico niet gaan lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het gewoon niet slim. En dit is echt een onwijs simpel wondje. Opgelopen omdat ik EHBO heb verleend afgelopen zaterdag en mijn vinger aan een autobumper openhaalde (fiets zat er klem onder. Vervolgens bloed op bloed contact geweest ook nog want geen handschoenen). Dus echt heel heel simpel. Kun je nagaan wat een brandwond zou kunnen doen
Ik vind het ook te veel risico. En ik wilde evt kijken of ik kon stoppen met de medicatie omdat mijn crohn al een poos in remissie is... Mijn internist zal die gok wel willen nemen, maar voor mijn reuma is het niet slim want dat is nu al niet weg.
Dus, pechStupid me.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-

Ik moest n.a.v die post van Greys even terugdenken aan mijn "OMFG IK MOET 3 WEKEN IN HET ZIEKENHUIS LIGGEN VANWEGE EEN INFECTIE" avontuur afgelopen januari.. ja, ik laat hem wel gewoon zittenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:44 schreef Laysa het volgende:

Ooh en een kusje en een knuffel voor jouquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:44 schreef Laysa het volgende:
strega![]()
M-M![]()
Adnap![]()
en de rest![]()

quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Telefonisch consult. Maar ik ben het wel met je eens. Heb het er nog eens met Mo over gehad, en gezien mijn vinger nu (uit het andere topic )Heel rot voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het gewoon niet slim. En dit is echt een onwijs simpel wondje. Opgelopen omdat ik EHBO heb verleend afgelopen zaterdag en mijn vinger aan een autobumper openhaalde (fiets zat er klem onder. Vervolgens bloed op bloed contact geweest ook nog want geen handschoenen). Dus echt heel heel simpel. Kun je nagaan wat een brandwond zou kunnen doen
Ik vind het ook te veel risico. En ik wilde evt kijken of ik kon stoppen met de medicatie omdat mijn crohn al een poos in remissie is... Mijn internist zal die gok wel willen nemen, maar voor mijn reuma is het niet slim want dat is nu al niet weg.
Dus, pechStupid me.
maar ook heel verstandig
Ik hoop dat de behandeling snel werktquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Volgende week donderdag ga ik beginnen...en dan kan het nog wel weken duren voordat ik wat merk...maar dan is in ieder geval de behandeling begonnen
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag

Ik ookquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:28 schreef indaha het volgende:
[..]
Heel rot voor jemaar ook heel verstandig
[..]
Ik hoop dat de behandeling snel werkt

Ja, best redelijk, al begint rechts langzaam slechter te worden. Maar links gaat primaquote:

quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]Sebastien Millon, die gast is echt gestoord maakt zulke vage tekeningen maar ik moet er vaak zo om lachen

Echt, dat je er überhaupt serieus over nadacht je lijf (en onsquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik moest n.a.v die post van Greys even terugdenken aan mijn "OMFG IK MOET 3 WEKEN IN HET ZIEKENHUIS LIGGEN VANWEGE EEN INFECTIE" avontuur afgelopen januari.. ja, ik laat hem wel gewoon zitten

quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 06:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Echt, dat je er überhaupt serieus over nadacht je lijf (en ons) dat aan te doen.
Gelukkig leert zelfs een Q van ervaringen uit het verleden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |