Ja. Ik snap het ook wel hoor. Ik heb afspraak met internist al staan dus zal hem ook eens vragen, maar ik ben bang dat ik er aan vast zit. En idd, net wat je zegt... kijkend naar mijn vinger en een wondje (nou hij is echt niet zo groot, nog geen cm) van zaterdag, die nu helemaal aan het ontsteken is... moet je je voorstellen dat dat gebeurd op een wond van 15cm bij 4 cm...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb even bijgelezen hier en ik moet eerlijk zeggen dat ik het enorm verstandige beslissing vind.
Jammer voor jou (niet sarcastisch ofzo, gewoon jammer omdat je het echt wilde!) maar je noemde zelf al zoveel mogelijke bijwerkingen die bij jou veel meer kans hadden om daadwerkelijk eh... bij te gaan werken (hoe noem je dat). Straks zit je met nog veel meer ellende.

Djinni was 14quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:02 schreef Rewimo het volgende:
Hè wat naar van DjinneHoe oud was ze? En uitglijden, je bent wel goed verkeerd terechtgekomen zo te lezen
Beterschap!

Wat leuk van je webwinkel!PM je me als je winkel online is? Leuk!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:20 schreef Bamba het volgende:
Q, ik denk idd ook dat het een verstandige keuze is. Maar wel enorm balen zeg![]()
Strega, jeetje weer een beestje overleden bij jullieHeel veel sterkte en hopelijk gaat het snel beter met je knie en been zeg

Ik zou het niet doen Q, als ik zie wat open wonden bij mij doe en hoe slecht ze genezenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Ik snap het ook wel hoor. Ik heb afspraak met internist al staan dus zal hem ook eens vragen, maar ik ben bang dat ik er aan vast zit. En idd, net wat je zegt... kijkend naar mijn vinger en een wondje (nou hij is echt niet zo groot, nog geen cm) van zaterdag, die nu helemaal aan het ontsteken is... moet je je voorstellen dat dat gebeurd op een wond van 15cm bij 4 cm...

Het is altijd rot om een beestje te moeten missen. En jullie hebben al een paar lieverds moeten laten gaan de laatste tijdquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:41 schreef Strega het volgende:
Djinni was 14![]()
Maar had al flink wat van haar 9 levens verbruikt.
Dat been is erg vervelend ja. Mijn necrose wond op de voet was eindelijk dicht, maar nu zitten er weer drie open schaafwonden. En lopen gaat nu nog slechter.

quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:57 schreef Memento-Mori het volgende:
sterkte strega
hier gister een nijnsel vandood gegaan

ja zulke dagen blijven idd altijd rot, sterktequote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:04 schreef Adnap het volgende:
Gut al die beesies die er tussenuit kruipen.
Hier een kaarsjesdag, 5 jaar geleden overleed een leerling/vriendin van 19. Blijft een beladen dag
maar wel lief was dat mijn zusje kwam eten

Heb je die afspraak alleen om over het weglaseren te praten? Dan zou ik hem afzeggenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Ik snap het ook wel hoor. Ik heb afspraak met internist al staan dus zal hem ook eens vragen, maar ik ben bang dat ik er aan vast zit. En idd, net wat je zegt... kijkend naar mijn vinger en een wondje (nou hij is echt niet zo groot, nog geen cm) van zaterdag, die nu helemaal aan het ontsteken is... moet je je voorstellen dat dat gebeurd op een wond van 15cm bij 4 cm...

Beterschap Strega en ik bewonder je positieve kijk maar het is wordt toch echt tijd voor betere tijden voor julliequote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:41 schreef Strega het volgende:
[..]
Djinni was 14![]()
Maar had al flink wat van haar 9 levens verbruikt.
Dat been is erg vervelend ja. Mijn necrose wond op de voet was eindelijk dicht, maar nu zitten er weer drie open schaafwonden. En lopen gaat nu nog slechter.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik hoop het ookquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:38 schreef indaha het volgende:
Bamba ik hoop dat het snel opgelost is met de bank maar ik heb geen goede ervaringen met die bank

thanks maarquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:44 schreef Laysa het volgende:
strega![]()
M-M![]()
Adnap![]()
en de rest![]()
En ik zou het zeker niet doen Q...tenzij je masochistisch bent...

Hij krijgt een icd volgende week maar het gaat bijzonder goed !quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:19 schreef Bamba het volgende:
Aww wat was hij een mooi konijnSneu al die beestjes idd
Veel sterke vandaag AdnapHoe was het nog afgelopen met die leerling die beademt werd bij je op school?

quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:43 schreef Memento-Mori het volgende:
dank je indaha
en poezencafe was leuk, allemaal hysterische mensen die gek op katten zijn, behalve pg, die boeit katten niet zomaar ging mee omdat ik graag wilde en wie was uiteindelijk de enige waarbij vrijwillig een kat op schoot kroop in het cafe
katten voelen die rust echt wel aan
Misschien dat ik mijn man dan eindelijk zover krijg dat we een weekendje naar Parijs gaan, hij houd niet van Franse mensen maar wel van (Franse) kattenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag

erg weinig echt Fransen meegemaakt, vooral toeristen hahaha maarja 2 dagen disney en 1 dag parijs dusja toeristen overalquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:49 schreef indaha het volgende:
[..]
Misschien dat ik mijn man dan eindelijk zover krijg dat we een weekendje naar Parijs gaan, hij houd niet van Franse mensen maar wel van (Franse) katten

Dank je, ga jij een beetje goed?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het is altijd rot om een beestje te moeten missen. En jullie hebben al een paar lieverds moeten laten gaan de laatste tijd
Ik hoop dat het snel weer geneest joh, echt balen, pechvogel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |