abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 oktober 2013 @ 18:20:16 #251
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_131815760
quote:
14s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 17:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb even bijgelezen hier en ik moet eerlijk zeggen dat ik het enorm verstandige beslissing vind.
Jammer voor jou (niet sarcastisch ofzo, gewoon jammer omdat je het echt wilde!) maar je noemde zelf al zoveel mogelijke bijwerkingen die bij jou veel meer kans hadden om daadwerkelijk eh... bij te gaan werken (hoe noem je dat _O- ). Straks zit je met nog veel meer ellende.
Ja. Ik snap het ook wel hoor. Ik heb afspraak met internist al staan dus zal hem ook eens vragen, maar ik ben bang dat ik er aan vast zit. En idd, net wat je zegt... kijkend naar mijn vinger en een wondje (nou hij is echt niet zo groot, nog geen cm) van zaterdag, die nu helemaal aan het ontsteken is... moet je je voorstellen dat dat gebeurd op een wond van 15cm bij 4 cm... :{
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_131815816
Ik ben trouwens zo van de Rabo aan het balen. Ik heb al 3 weken geleden een aanvraag gedaan voor een zakelijke rekening en het is nog niet rond -O- Het contract hebben ze al binnen en de rekening is als het goed is actief morgen, maar ik heb nog geen pasje oid om te controleren of de betalingen binnen zijn. Kan ik de webshop nog niet open doen morgen -O- Wachten duurt lang -O-
And so the lion fell in love with the lamb
pi_131816305
Strega dikke kus. Je bent lelijk terecht gekomen en weer een beestje overleden dat is altijd zo verdrietig.

Bamba ook balen. Je zou denken dat banken in deze tijd wat meer moeite voor je doen. Helaas is het tegenovergestelde meestal waar.
  † In Memoriam † donderdag 3 oktober 2013 @ 18:41:00 #254
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_131816337
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 18:02 schreef Rewimo het volgende:
Hè wat naar van Djinne :{ Hoe oud was ze? En uitglijden, je bent wel goed verkeerd terechtgekomen zo te lezen -O- Beterschap! :*
Djinni was 14 :{
Maar had al flink wat van haar 9 levens verbruikt.

Dat been is erg vervelend ja. Mijn necrose wond op de voet was eindelijk dicht, maar nu zitten er weer drie open schaafwonden. En lopen gaat nu nog slechter.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  † In Memoriam † donderdag 3 oktober 2013 @ 18:42:16 #255
72518 Strega
pi_131816373
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 18:20 schreef Bamba het volgende:
Q, ik denk idd ook dat het een verstandige keuze is. Maar wel enorm balen zeg -O-

Strega, jeetje weer een beestje overleden bij jullie :'( Heel veel sterkte en hopelijk gaat het snel beter met je knie en been zeg :*
Wat leuk van je webwinkel!PM je me als je winkel online is? Leuk!
Bullie is thuis
  † In Memoriam † donderdag 3 oktober 2013 @ 18:43:26 #256
72518 Strega
pi_131816412
quote:
14s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 18:20 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja. Ik snap het ook wel hoor. Ik heb afspraak met internist al staan dus zal hem ook eens vragen, maar ik ben bang dat ik er aan vast zit. En idd, net wat je zegt... kijkend naar mijn vinger en een wondje (nou hij is echt niet zo groot, nog geen cm) van zaterdag, die nu helemaal aan het ontsteken is... moet je je voorstellen dat dat gebeurd op een wond van 15cm bij 4 cm... :{
Ik zou het niet doen Q, als ik zie wat open wonden bij mij doe en hoe slecht ze genezen :X :N
Bullie is thuis
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 3 oktober 2013 @ 19:53:38 #257
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_131818625
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 18:41 schreef Strega het volgende:

Dat been is erg vervelend ja. Mijn necrose wond op de voet was eindelijk dicht, maar nu zitten er weer drie open schaafwonden. En lopen gaat nu nog slechter.
Het is altijd rot om een beestje te moeten missen. En jullie hebben al een paar lieverds moeten laten gaan de laatste tijd ;(

Ik hoop dat het snel weer geneest joh, echt balen, pechvogel -O-
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_131818792
sterkte strega -O-

hier gister een nijnsel van O+ dood gegaan ;(
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 3 oktober 2013 @ 19:59:01 #259
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_131818828
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 19:57 schreef Memento-Mori het volgende:
sterkte strega -O-

hier gister een nijnsel van O+ dood gegaan ;(
;(
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_131819069

Semmie ;(

ja nu moet de overgebleven voedster weer herkoppelt gaan worden, is nu bij het andere koppeltje gezet, hopelijk gaat dat goed als trio anders moet er weer een rammetje bij en O+ wilde eigenlijk inperken qua aantal nijnsels maarja je eigen beestjes doe je ook niet zomaar weg, dus hoop dat de koppeling slaagt, lijkt nu redelijk goed te gaan, dan hebben 2 vlamen en 1 klein konijn wel de hele achtertuin als ren (en 3 grote hokken) dus op zich ruimte genoeg om zich terug te trekken etc
  donderdag 3 oktober 2013 @ 20:04:33 #261
386633 Adnap
I love Life !
pi_131819083
Gut al die beesies die er tussenuit kruipen.

Hier een kaarsjesdag, 5 jaar geleden overleed een leerling/vriendin van 19. Blijft een beladen dag

maar wel lief was dat mijn zusje kwam eten
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_131819328
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 20:04 schreef Adnap het volgende:
Gut al die beesies die er tussenuit kruipen.

Hier een kaarsjesdag, 5 jaar geleden overleed een leerling/vriendin van 19. Blijft een beladen dag

maar wel lief was dat mijn zusje kwam eten
ja zulke dagen blijven idd altijd rot, sterkte
pi_131819716
Aww wat was hij een mooi konijn O+ Sneu al die beestjes idd :Y

Veel sterke vandaag Adnap :* Hoe was het nog afgelopen met die leerling die beademt werd bij je op school?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 oktober 2013 @ 20:26:51 #264
163650 Greys
pi_131820021
quote:
14s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 18:20 schreef Qwea het volgende:

[..]

Heb je die afspraak alleen om over het weglaseren te praten? Dan zou ik hem afzeggen :@ Of bedoel je dat je daar aan vast zit, aan die afspraak? Ik zou in jouw geval absoluut het risico niet gaan lopen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_131820555
Nee ik zou het risico ook niet lopen als er zo'n grote wond ontstaat , je moet er niet aan denken dat daar een bacterie in kan komen :X
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 18:41 schreef Strega het volgende:

[..]

Beterschap Strega en ik bewonder je positieve kijk maar het is wordt toch echt tijd voor betere tijden voor jullie :*
M-M dat poezencafe O+ en sterkte met het verlies van jullie Semmie :*
Lieve kindjes van F_R O+
Adnap ook sterkte :*
Bamba ik hoop dat het snel opgelost is met de bank maar ik heb geen goede ervaringen met die bank -O-
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_131820819
dank je indaha

en poezencafe was leuk, allemaal hysterische mensen die gek op katten zijn, behalve pg, die boeit katten niet zo :D maar ging mee omdat ik graag wilde en wie was uiteindelijk de enige waarbij vrijwillig een kat op schoot kroop in het cafe :D katten voelen die rust echt wel aan :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131820842
strega :*
M-M :*
Adnap :*

en de rest :*

En ik zou het zeker niet doen Q...tenzij je masochistisch bent...
pi_131820849
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 20:38 schreef indaha het volgende:

Bamba ik hoop dat het snel opgelost is met de bank maar ik heb geen goede ervaringen met die bank -O-
Ik hoop het ook :Y Ik heb eigenlijk voor de Rabo gekozen omdat ik al mijn rekeningen daar al heb lopen en wij hebben alleen nog ABN in het dorp die een kantoor heeft zitten. ING was mijn 2e keus, maar dan moet ik 10 km verderop naar het kantoor toe en ik vind het toch wel fijn als er een kantoor in mijn woonplaats zit :Y
pi_131820914
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 20:44 schreef Laysa het volgende:
strega :*
M-M :*
Adnap :*

en de rest :*

En ik zou het zeker niet doen Q...tenzij je masochistisch bent...
thanks maar
jij ook :* las vd week dat t niet echt lekker gaat met je -O-
  donderdag 3 oktober 2013 @ 20:48:51 #270
386633 Adnap
I love Life !
pi_131821096
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 20:19 schreef Bamba het volgende:
Aww wat was hij een mooi konijn O+ Sneu al die beestjes idd :Y

Veel sterke vandaag Adnap :* Hoe was het nog afgelopen met die leerling die beademt werd bij je op school?
Hij krijgt een icd volgende week maar het gaat bijzonder goed !
I live life, i love life
pi_131821107
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 20:43 schreef Memento-Mori het volgende:
dank je indaha

en poezencafe was leuk, allemaal hysterische mensen die gek op katten zijn, behalve pg, die boeit katten niet zo :D maar ging mee omdat ik graag wilde en wie was uiteindelijk de enige waarbij vrijwillig een kat op schoot kroop in het cafe :D katten voelen die rust echt wel aan :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien dat ik mijn man dan eindelijk zover krijg dat we een weekendje naar Parijs gaan, hij houd niet van Franse mensen maar wel van (Franse) katten O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  donderdag 3 oktober 2013 @ 20:55:05 #272
386633 Adnap
I love Life !
pi_131821470
Thx iedereen, dr brand hier nu een kaarsje voor haar (en heb er nog maar een stuk of wat aan gedaan voor de anderen)
I live life, i love life
pi_131821551
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 20:49 schreef indaha het volgende:

[..]

Misschien dat ik mijn man dan eindelijk zover krijg dat we een weekendje naar Parijs gaan, hij houd niet van Franse mensen maar wel van (Franse) katten O+
erg weinig echt Fransen meegemaakt, vooral toeristen hahaha maarja 2 dagen disney en 1 dag parijs dusja toeristen overal
pi_131821771
ander topic :@ :+
  † In Memoriam † donderdag 3 oktober 2013 @ 21:05:55 #275
72518 Strega
pi_131822034
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 19:53 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Het is altijd rot om een beestje te moeten missen. En jullie hebben al een paar lieverds moeten laten gaan de laatste tijd ;(

Ik hoop dat het snel weer geneest joh, echt balen, pechvogel -O-
Dank je, ga jij een beetje goed?
Bullie is thuis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')