cargobobquote:Op zondag 29 september 2013 12:07 schreef NextTVH het volgende:
Iemand deze al gevonden?
[ afbeelding ]
Hmm dan heb ik waarschijnlijk de verkeerde manier gekozen, ik heb hem nog niet gezienquote:Op zondag 29 september 2013 12:11 schreef jna het volgende:
[..]
In die missie als voorbereiding op de laatste heist.
Dit is een cargobob toch?quote:Op zondag 29 september 2013 12:11 schreef Roces18 het volgende:
[..]
cargobob
Die kon je tijdens de missie opslaan. Of je koopt er een via je telefoon of je steelt er een van Zancudo maar dat is iets lastiger dan kopen natuurlijk.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:10 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ja, die ene missie is best lastig nog eigenlijk:Ik ben bij die missie in een golfkarretje gestapt, keihard op die bodyguards af gereden en toen de achtervolging ingezet op het golfkarretje van die gast. Hi-la-risch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het wel een kutmissie. Moest echt vijf keer opnieuw omdat die bodyguards om mij schoten en hij hem peerde. Uiteindelijk heb ik granaten gegooid en die gast neergeknald toen die vluchtte.quote:Op zondag 29 september 2013 12:23 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik ben bij die missie in een golfkarretje gestapt, keihard op die bodyguards af gereden en toen de achtervolging ingezet op het golfkarretje van die gast. Hi-la-risch.
quote:Op zondag 29 september 2013 12:13 schreef NextTVH het volgende:
[..]
Hmm dan heb ik waarschijnlijk de verkeerde manier gekozen, ik heb hem nog niet gezien
[..]
Dit is een cargobob toch?
[ afbeelding ]
Die ik bedoel is de skylift.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
quote:Op zondag 29 september 2013 12:29 schreef jna het volgende:
[..]Die cargobob gebruik je volgens mij bij het goud. Skylift voor de trein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.melksommelier en vertrouwenspersoon fok
quote:Op zondag 29 september 2013 12:31 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Die cargobob gebruik je volgens mij bij het goud. Skylift voor de trein.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de skylift is voor de trein inderdaad, het goud hangt gewoon onder 2 normale heli's.quote:Op zondag 29 september 2013 12:31 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Die cargobob gebruik je volgens mij bij het goud. Skylift voor de trein.
tweede Lester missie bedrijf zat op LCN bij mij geloof ikquote:Op zondag 29 september 2013 11:51 schreef speknek het volgende:
Ik kan niet op Bawsaq. Lijkt me wel weer iets voor M$ om dat alleen voor Live Gold beschikbaar te maken, nu zijn de Lester missies dus waardeloos en kan ik nooit zoveel geld verdienen
.
social club is erg traag, ik had gister 100% gehaald en staat er nog steeds niet op . En waarom ga je dan ook met chop die dingen zoekenquote:Op zondag 29 september 2013 12:32 schreef PicoMMP het volgende:
Hebben jullie ook dat hij af en toe bij het vinden van letter scraps/spaceship parts niet registreert dat die gevonden zijn? Klote-end gelopen in de bergen op zoek naar dat ding (Chop was van de berg afgevallen) en toen eindelijk gevonden. Daarna weer verder en dan merk ik op Social Club dat hij nog steeds "Not Found" is. Terwijl een gevonden item later wél geregistreerd staat als Found.
Debonaire wel, die andere 2 niet.quote:Op zondag 29 september 2013 12:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
tweede Lester missie bedrijf zat op LCN bij mij geloof ik
Chop vindt die dingen makkelijk en ik had geen helikopter. En wilde ff lekker met mijn bak rijdenquote:Op zondag 29 september 2013 12:41 schreef Roces18 het volgende:
[..]
social club is erg traag, ik had gister 100% gehaald en staat er nog steeds niet op . En waarom ga je dan ook met chop die dingen zoekenIk deed het gewoon met me helikopter.
Hoe danquote:Op zondag 29 september 2013 12:45 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Chop vindt die dingen makkelijk en ik had geen helikopter. En wilde ff lekker met mijn bak rijden
Als je in de buurt bent van een secret item gaat hij blaffen. Dan aim je op hem (zonder wapen) en dan R2 (PS3). Dan rent hij naar het item toe.quote:
Thnx for the tip!quote:Op zondag 29 september 2013 12:48 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als je in de buurt bent van een secret item gaat hij blaffen. Dan aim je op hem (zonder wapen) en dan R2 (PS3). Dan rent hij naar het item toe.
Niemand hoeven killen. Als je die kerel gewoon ramt met het karretje geeft hij zichzelf over.quote:Op zondag 29 september 2013 12:28 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik vond het wel een kutmissie. Moest echt vijf keer opnieuw omdat die bodyguards om mij schoten en hij hem peerde. Uiteindelijk heb ik granaten gegooid en die gast neergeknald toen die vluchtte.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:12 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Vind het wel een beetje jammer met non stop pop. En alle andere zenders. GTA speelt zich gewoon omstreeks 2013 af. En al die nummers die stroken niet met de werkelijkheid. Ja, sommige mensen luisteren inderdaad naar country muziek, gangster muziek en die spaanse bandjes. Maar die pop muziek gaat nergens over. Is allemaal van 10-20 jaar terug. Niet dat ik het slecht vind, maar ik de muziek in deze GTA wel een van de minste. San Andreas was veruit het beste. Het grootste gemis is een goed dance station. Maar ik denk niet dat dat zo populair is in USA
240 nummers en de goede nummers zijn op een hand te tellen.
goede nummers bijv.
Glamorous van Fergie ft Ludacris
Jasmine van Jai Paul
En het merendeel past echt niet bij de huidige tijdsperiode. En dan ook nog dat overrated Queen erin stoppen met Radio Gagadie hoor je al 20 jaar niet meer op de radio zeg.
Queen overrated noemen is inderdaad pijnlijk sneu.quote:Op zondag 29 september 2013 13:00 schreef Roces18 het volgende:
[..]![]()
Lastig he als iemand een andere mening heeft.
queen is sowieso overrated.quote:Op zondag 29 september 2013 13:02 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Queen overrated noemen is inderdaad pijnlijk sneu.
Ook gelijk de hidden package meegepakt hopelijkquote:Op zondag 29 september 2013 13:06 schreef Crocodi1e het volgende:
Okay wtf ik ben zo lekker door de bergjes aan het rijden rond Mt. Chilliad, kom ik opeens bij zo'n grote poort aan. Ik naar binnen, is het gewoon een nudistenkamp met allemaal naakte mensenZe gingen op me schieten omdat ik ze uitschold dus nu zijn ze dood.
Echt van die mensen zoals jijquote:Op zondag 29 september 2013 13:02 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Queen overrated noemen is inderdaad pijnlijk sneu.
Is daar een hidden package? Ik ga maar ff terug dan, ben dood gegaan omdat er opeens 10 achter mij spawndenquote:Op zondag 29 september 2013 13:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Ook gelijk de hidden package meegepakt hopelijk?
quote:
Jup, plus armor, een assault shotgun en een RPGquote:Op zondag 29 september 2013 13:11 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Is daar een hidden package? Ik ga maar ff terug dan, ben dood gegaan omdat er opeens 10 achter mij spawnden
Naaais ben net aangekomen, mijn auto kan helaas niet mee want de poort kan niet openquote:Op zondag 29 september 2013 13:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Jup, plus armor, een assault shotgun en een RPG
Dat is het altruisten kamp. Vlakbij die hunting kampquote:Op zondag 29 september 2013 13:19 schreef PicoMMP het volgende:
Hebben jullie een screenshot van dat nudistenkamp? Ik bedoel van de plek op de map?
http://m.imgur.com/yi4MPXMquote:Op zondag 29 september 2013 13:19 schreef PicoMMP het volgende:
Hebben jullie een screenshot van dat nudistenkamp? Ik bedoel van de plek op de map?
Zie je die shit vanuit de lucht ofzo? Heb zelf net die Strangers and Freaks missie gedaan met die aluhoedje vent, maar nog geen enkel spaceship part gevonden.quote:Op zondag 29 september 2013 12:41 schreef Roces18 het volgende:
[..]
social club is erg traag, ik had gister 100% gehaald en staat er nog steeds niet op . En waarom ga je dan ook met chop die dingen zoekenIk deed het gewoon met me helikopter.
Overheen lopen.quote:Op zondag 29 september 2013 13:32 schreef Wiehoe het volgende:
Ik sta nu bovenaan de berg en zie daar een rugzak. Hoe krijg ik die opgepakt?
En het koffertje met geld?quote:Op zondag 29 september 2013 13:09 schreef Divje het volgende:
[..]
Ook gelijk de hidden package meegepakt hopelijk?
Die mensen zijn niet goed bij hun hoofd, met of zonder GTAquote:Op zondag 29 september 2013 13:34 schreef JohnB52 het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)er-ramt-politieautos
Gta heeft slechte invloed op mensen, lijkt me nu wel duidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |