Je hebt de laatste 7 dagen precies 1 QS gehadquote:Op zondag 18 mei 2014 03:43 schreef emokid het volgende:
Kershaw lit up.. 7 ER in 1.2 IP. Mijn stats zijn compleet naar de ***. Kan zelfs niet meer op mijn aces vertrouwen.. Ik durf niemand meer te starten nu.
ERA van 3.08 naar 3.22, van 9 punten naar 5.. in WHIP maar één punt ingeleverd maar die stat is nog kostbaarder om verneukt te hebben.
Zo snel kan het gaan allemaal!
Lester gaat ook weer prima.quote:Op woensdag 21 mei 2014 22:00 schreef emokid het volgende:
Victor Martinez droppen na een dag gaat mij duur komen te staan, haast niet meer te toppen deze domme move van mij.
En na 10 dagen en iets van 9 starts eindelijk weer een QS, gek genoeg geen punten ingeleverd in de categorie maar de koploper is gaan uitlopen op de rest.
Dit spelletje is slecht voor mijn hart. Godsamme.quote:
Was vergeten mijn team aan te passen. Scheelde mij toch even wat QS's.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 05:16 schreef emokid het volgende:
Voor het eerst ooit bovenaan.. Maar vast niet langer dan een dag. King for a day..
Ik maak ook soms net de verkeerde keuzes, Machado op de bank gehouden, slaat hij eindelijk een grand slam. Ook Cespedes stond ernaast bij zijn goede avond. Gelukkig had ik Hanley zaterdag wel terug in mijn team gezet na zijn injury.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:43 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Was vergeten mijn team aan te passen. Scheelde mij toch even wat QS's.
Ik had ook Machado en Cespedes gebenched. 2 HR en 9 RBI misgelopen in twee dagen.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:31 schreef maerk het volgende:
[..]
Ik maak ook soms net de verkeerde keuzes, Machado op de bank gehouden, slaat hij eindelijk een grand slam. Ook Cespedes stond ernaast bij zijn goede avond. Gelukkig had ik Hanley zaterdag wel terug in mijn team gezet na zijn injury.
Soms erg lastig om een keuze te maken met mijn benchspelers, loopt allemaal niet zo ver uit elkaar in vergelijking tot de 'basis' jongens.
Ik zie alleen Encarnacion en Wacha op de DL staan bij je, zijn er nog meer geblesseerden dan ?quote:Op zondag 3 augustus 2014 10:56 schreef The_Playmaker het volgende:
Ik zal het de laatste 2 maanden moeten doen zonder mijn eerste twee draft picks en mijn 3rd rounder is ook nog steeds geblesseerd. Zonde zeg. Dat wordt dus creatief zijn deze laatste 2 maanden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |