Je hebt als het goed is een e-mail gekregen om je account om te zetten tot een Yahoo account, daar log ik nu zelf ook mee in.quote:Op zaterdag 12 april 2014 09:25 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik kan niet meer inloggen via Google. En ik heb geen Yahoo account.
Het probleem is alleen dat ik dat emailadres waarnaar dat verstuurd is ik al heel lang niet meer gebruik.quote:Op zaterdag 12 april 2014 11:50 schreef emokid het volgende:
[..]
Je hebt als het goed is een e-mail gekregen om je account om te zetten tot een Yahoo account, daar log ik nu zelf ook mee in.
Oh dat is kut.. Ik zou even een mailtje sturen, ook al weet je bij zo'n grote corporate website niet of het nuttig is.quote:Op zaterdag 12 april 2014 18:09 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat ik dat emailadres waarnaar dat verstuurd is ik al heel lang niet meer gebruik.
Sterker nog, het email adres bestaat niet eens meer.
Kan gelukkig via mijn gsm en ipad nog wel gewoon inloggen, maar daar is het toch een stuk minder makkelijk om verschillende overzichten te bekijken.quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:58 schreef emokid het volgende:
[..]
Oh dat is kut.. Ik zou even een mailtje sturen, ook al weet je bij zo'n grote corporate website niet of het nuttig is.
Ik kan de standings wel screenshotten op verzoek tot je een oplossing hebt gevonden..quote:Op zaterdag 12 april 2014 20:58 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Kan gelukkig via mijn gsm en ipad nog wel gewoon inloggen, maar daar is het toch een stuk minder makkelijk om verschillende overzichten te bekijken.
Thanks maar het is mij al gelukt.quote:Op zondag 13 april 2014 15:36 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik kan de standings wel screenshotten op verzoek tot je een oplossing hebt gevonden..
Justin Masterson weer mishandeld zowat op de heuvel.. Teams gaan helemaal los op hem. Vond hem vorig jaar redelijk consistent en goed.
Je SP's waren gisteren in vorm, kanonnen.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:41 schreef maerk het volgende:
Iemand was me voor met George Springer.![]()
Mijn team heeft zich voorlopig wat in de achterhoede gehouden, ook al sta ik momenteel op plek 6. Tot nu toe wordt iedere goede avond afgewisseld met een mindere, ik hoop eens een wat constantere periode mee te maken. Gelukkig lees ik hoopgevende berichten over Machado.
Ja ik stond er ook van te kijken, Cueto, Lee, Teheran en Pineda te samen, en dan zo'n ERA. Mijn batting was trouwens bijhoorlijk droevig, 5/29.quote:Op donderdag 17 april 2014 12:29 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Je SP's waren gisteren in vorm, kanonnen.
Wat een stats: 33.0IP 32K 0.27 ERA 0.70 WHIP 4QS 0.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |