Tja, dan maar film kijken...quote:
Ik wil jou niet jaloers maken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:10 schreef Sands het volgende:
[..]
Maak een docu over je liefde voor pico en donny
Ging jij niet naar Rush vanavond?quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:18 schreef sasquatsch het volgende:
Waar wil je het dan over hebben?
Hij was nogal in een rush.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Ging jij niet naar Rush vanavond?
Nee, vanochtend. De film was om 11.00 uur.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Ging jij niet naar Rush vanavond?
Ah ik dacht even je bent iets vergeten, ging je alleen of waren je kids mee? En hoe was het?quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:25 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee, vanochtend. De film was om 11.00 uur.
Gelukkig niet. Alleen (kids zie ik volgende week weer) en de film was erg leuk (en ik denk zelfs ook voor een niet F1 fanaat). Ben bezig met een review die ik later wel zal posten.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Ah ik dacht even je bent iets vergeten, ging je alleen of waren je kids mee? En hoe was het?
Het lukt vandaag niet echt he?quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:24 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hij was nogal in een rush.
Damn wat slecht.
Misschien overtuig je er wel een paar niet F1 fanaten mee om toch te kijkenquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:27 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Alleen (kids zie ik volgende week weer) en de film was erg leuk (en ik denk zelfs ook voor een niet F1 fanaat). Ben bezig met een review die ik later wel zal posten.
Toch geen film Sands?quote:
Dankje, jij ook alvastquote:
Bedankt!quote:
Alsjeblieftquote:
Hij valt toch niet op mannen?quote:
Hou je bek.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hij valt toch niet op mannen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |