GADVERDAMME. Sowieso mensen die nierken, klinkt zo vies!quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:29 schreef Mss het volgende:
Ik stond vanavond in een kroeg en ik moest naar het toilet op de 1e verdieping. Sta ik boven, gaat er zo'n chick keihard nierken op de trap.
EN DAAR MOEST IK NOG LANGS![]()
![]()
JAquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
GADVERDAMME. Sowieso mensen die nierken, klinkt zo vies!
ieuw, ieuw, ieuw...quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:29 schreef Mss het volgende:
Ik stond vanavond in een kroeg en ik moest naar het toilet op de 1e verdieping. Sta ik boven, gaat er zo'n chick keihard nierken op de trap.
EN DAAR MOEST IK NOG LANGS![]()
![]()
het is zaterdag, u hoort uit te slapen, gij sloerie uit de sloppen!quote:
9 uur is uitslapen voor mijquote:Op zaterdag 28 september 2013 09:05 schreef Molo het volgende:
[..]
het is zaterdag, u hoort uit te slapen, gij sloerie uit de sloppen!
serieus? Wow, ik ben doordeweeks altijd flink vroeg op voor werk, maar als het niet hoeft (en ik niet zo'n vergald slaapritme heb zoals vannachtquote:
Ja maar ik kan dat niet want ik heb dan zo lang stil gelegen dat lichaam stijf wordt en pijn doet, ik moet vroeg het bed uit om ff te loepn zodat spieren weer soepel worden en ff wat drinken want droge keel, vaak ga ik dan op de bank liggen met dekentje en serie kijkenquote:Op zaterdag 28 september 2013 09:44 schreef Molo het volgende:
[..]
serieus? Wow, ik ben doordeweeks altijd flink vroeg op voor werk, maar als het niet hoeft (en ik niet zo'n vergald slaapritme heb zoals vannacht) blijf ik heerlijk liggen tot 11 uur ofzo
ik zit nu 7, ik moet zeggen dat het wel iets boeiender is geworden dan de begin eps maar alsnog is het zoveel minder dan seizoen 1, die vond ik echt baasquote:Op zaterdag 28 september 2013 09:55 schreef Molo het volgende:
Ah ok, ik snap 'm.
Ik ben altijd volledig comateus als ik slaap, krijg echt niks mee. Ook als ik verkeerd lig ofzo, merk ik het pas als ik wakker word
Maar snap dat dat bij jou wel even anders is.
AHS seizoen twee zit ik nu trouwens, bij aflevering 5, maar ik vind het aardig emoslinger waardig worden
Maar hou jij verder wel van horror/zulks?quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:06 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb ooit een paar afleveringen gezien maar het kon mij niet zo boeien
ja niet iedereen zit dus in t nieuwe seizoen, paar mensen maarquote:Op zaterdag 28 september 2013 10:05 schreef Molo het volgende:
En waar zijn die gemaskerde figuren uit episode 1 eigenlijk gebleven
Nee van seizoen twee was dat, die aflevering met Adam Levine van Maroon 5quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja niet iedereen zit dus in t nieuwe seizoen, paar mensen maar
maar je moet ze dus wel echt apart zien van seizoen 1
oh die ventjes van t begin van t seizoen bedoel je, ik dacht dat je die vent in dat zwarte pak bedoelde.quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee van seizoen twee was dat, die aflevering met Adam Levine van Maroon 5
yup!quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar hou jij verder wel van horror/zulks?
Op hoeveel spaarcenten zit je nu?quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:08 schreef Puckzzz het volgende:
Goedemorgen![]()
Had ik gisteren besloten om dat paar leuke enkel laarsjes te kopen, zie ik er nu toch weer vanaf want ik heb voldoende schoenen en vind het zonde van mijn gespaarde centjes
AH mooi!quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh die ventjes van t begin van t seizoen bedoel je, ik dacht dat je die vent in dat zwarte pak bedoelde.
die komen nog wel terug
Ik vind dat t met "enge" films altijd heel verschillend is hoor, ik vind genoeg horror films ook echt geen moer aanquote:Op zaterdag 28 september 2013 10:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
yup!Dat is het hem nou juist. Geen idee waarom ik dit maar zozo vond.
300quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Op hoeveel spaarcenten zit je nu?
Schoenen heb je vaak niet echt nodig-nodig nee, das zeker waar. Het is leuk, maar met je oude paar gaat vaak ook nog wel prima als je er over nadenkt
Ik vind het ook wel anders dan anders. Weet nog niet zo wat ik ervan vind geloof ikquote:Op zaterdag 28 september 2013 10:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
yup!Dat is het hem nou juist. Geen idee waarom ik dit maar zozo vond.
seizoen 1quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel anders dan anders. Weet nog niet zo wat ik ervan vind geloof ik
Ja dat zeker!quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
seizoen 1dat einde was ook goed trouwens
Dat is echt een awesome film kijkenquote:Op zaterdag 28 september 2013 10:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat zeker!
Wat is Martyrs trouwens?
Couchtuner/nieuwsgroepenquote:Op zaterdag 28 september 2013 10:11 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben denk ik meer van een film dan een serie. Op tv volgen lukt me sowieso al niet. Vergeet ik toch.
Okidoquote:Op zaterdag 28 september 2013 10:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat is echt een awesome film kijken
geen trailers kijken, dat verpest teveel! gewoon de film downen en kijken
Ja daarom!quote:
Oh dat ken ik niet, klinkt handigquote:Op zaterdag 28 september 2013 10:17 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja daarom!![]()
En heb ik dan schoenen van 50 nodig? Nee!![]()
Ik heb dat doelsparen van de ING. Dan geef je een bedrag op wat je wilt sparen (1500) en geeft het een naam. Dan zie je zo'n verloop balkje. Dat is echt tof
verwacht trouwens geen extreme horror ofzo he, het is eerder zielig en walgelijk dan engquote:Op zaterdag 28 september 2013 10:17 schreef Molo het volgende:
Dat meen je niet![]()
![]()
Maar ik geef het door aan mijn 'provider'![]()
is het niet grappig?quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
verwacht trouwens geen extreme horror ofzo he, het is eerder zielig en walgelijk dan eng
jammerquote:
ja i.v.m. snelheid. Bovendien wel handig als je asfalt gaat schrapenquote:Op zaterdag 28 september 2013 10:49 schreef Puckzzz het volgende:
Weten jullie dat misschien? Moet je op van die Solex tochtjes verplicht een helm op?
Dit om haartechnische redenen
maar wel tof gehad dus, dat is het belangrijkstequote:Op zaterdag 28 september 2013 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
Rock 'n roll weddings
The morning after
Ja daar was ik al bang voor. Nouja de straightener is al warm. ...quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:53 schreef Molo het volgende:
[..]
ja i.v.m. snelheid. Bovendien wel handig als je asfalt gaat schrapen
hahaha, ja dat was je lijf ook even niet meer gewend zekerquote:Op zaterdag 28 september 2013 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ja was erg leuk! Wel bizar veel bier enzo!
En verder gaat het eigenlijk ook goed! Hier ook?
Voor de geïnteresseerdenquote:Van zaterdag 28 september t/m 6 oktober (tot 0.00 uur) krijg je 20% korting bij asos.com. Vul hiervoor code ‘GLAMOURNL’ (voor Nederland) of ‘GLAMOURBE’ (voor België) in. Deze korting geldt niet in combinatie met andere acties en niet voor alle items. De kortingscode is eenmalig te gebruiken voor aankopen tot maximaal ¤ 500 in totaal.
GA NAAR DE BURGER BARquote:Op zaterdag 28 september 2013 11:05 schreef Molo het volgende:
Gisteren voor het eerst in jaren trouwens bij de MacD geweest, omdat ik echt even behoefte had aan hartig voer onderweg, maar nu doen mijn darmen echt aids niet normaal meer
En lekker was het ook nietDus komende 5 jaar maar niet meer voor mij
ik had inderdaad wel de macchicken.... misschien wel halal geslachtquote:
wasda? en waar is da?quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
GA NAAR DE BURGER BAR
en spinazie feta lasagne van tante til
brrrrrquote:Op zaterdag 28 september 2013 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
Ik stonk trouwens voor het eerst in 11 maanden weer eens naar verwaarloosde asbak vannacht. Ben er speciaal om gaan douchen voor ik ging slapen. En dan te bedenken dat ik jarenlang zo naast bb in bed ben gekropen... Arm jong
DAT HOORT HEUL NIET!!! WILDERS AANHANGERS, IK WEET HET ZEKER!!!quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
Jullie kennen die partymix zoutjes? Met van die mini krakelingen, visjes en bloemetjes zoutjes?
In die van gisteren zaten ipv visjes, varkens in. Onreine partymix
Tante til is op ijburg en burger bar zit in de stad, 3x geloof ik. Maar sjaan zou al eten regelenquote:Op zaterdag 28 september 2013 11:09 schreef Molo het volgende:
Maandag eten bij Tante Til dan? of die Burger Bar? (ik heb trouwens een echte tante Til, loller)
nee want zijn keuze om relatie met mij aan te gaan. Wist ie voordat ie er aan begon. Maar wat een stinkzooiquote:Op zaterdag 28 september 2013 11:09 schreef Molo het volgende:
[..]
brrrrr
Maar zei hij daar nooit iets van dan?
oh ja, vergetenquote:Op zaterdag 28 september 2013 11:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Tante til is op ijburg en burger bar zit in de stad, 3x geloof ik. Maar sjaan zou al eten regelen
ja das waar, als iemand al rookt als je gaat "verkeren" dan is dat ook wel zo.quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee want zijn keuze om relatie met mij aan te gaan. Wist ie voordat ie er aan begon. Maar wat een stinkzooivandaag wel exact 11 maanden trouwens. Volgende maand uit eten
black angus burgerquote:Op zaterdag 28 september 2013 11:12 schreef Molo het volgende:
[..]
oh ja, vergeten
Maar wel goed om te onthouden voor als ik keer met Koos in A'dam ben.
Black angusquote:Op zaterdag 28 september 2013 11:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
black angus burgervolgende keer ga ik voor de wagyu beef
zo vaag...quote:Deze korting geldt niet in combinatie met andere acties en niet voor alle items.
yep, beheurlijk vaag... gewoon proberen dan maar denk ikquote:Op zaterdag 28 september 2013 11:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
En nu wil ik falen bij Asos omdat korting..
Maar ik vind dit:
[..]
zo vaag...
"omdat pillen"quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Met Fred mee om Co uit te laten terwijl ik m'n pillen begonnen te werken.. En dan aan Fred proberen uit te leggen waarom ik alles grappig vond
Ik zit nog rechtopquote:
godsamme, aidslijfquote:Op zaterdag 28 september 2013 11:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik zit nog rechtop![]()
Duurt niet lang meer
Maar vanmorgen zowaar niet wakker geworden van pijn in m'n rug, maar van hoofdpijn. Trol-lichaam
Maar vannacht ook niet tussendoor wakker geworden, dus dat is zeker positief
wromnie?quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
I'm made out of
outer: PVC coated cotton
how
about
no
ik vind het wel hendig i.v.m, vies wordenquote:Op zaterdag 28 september 2013 11:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Koop zoiets maar in een normaal stofje dan lijkt het niet alsof je je regenjas aan het meeslepen bent in bijbehorend tasje
lekker!quote:
Leer, slotje opgelost.quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:24 schreef Molo het volgende:
[..]
ik vind het wel hendig i.v.m, vies worden
Wel sushi, geen vis. Dus ik eet al die vega dingen en groente sushi's.quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:25 schreef Molo het volgende:
[..]
lekker!
wist niet dat jij sushi lustteom een of andere reden vind ik het niet bij jou passen
![]()
oh vandaar, ik dacht al, er was toch iets!quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:26 schreef Mss het volgende:
[..]
Wel sushi, geen vis. Dus ik eet al die vega dingen en groente sushi's.
met stippen?quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb toch ook een rode leren tas?
Ik denk dat het dan lijkt alsof je een dikke tent aan hebt, niet echt flatterend. Het model lijkt al 250kg te wegen zoquote:Op zaterdag 28 september 2013 11:27 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
leuk of teveel blommetjes voor mij?
Geen idee, we waren met een grote groep dus ik ga me daar niet zo druk om maken. Maar zijn die dingen met bijv ei of avocado zoveel goedkoper dan vis?quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:26 schreef Molo het volgende:
[..]
oh vandaar, ik dacht al, er was toch iets!
Is non-eat-you-can-eat (oftewel a la carte) dan niet goeiekoper trouwens?
ik vind t wel leuk!quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:27 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
leuk of teveel blommetjes voor mij?
dan lijk ik net een jostieband medewerkerquote:Op zaterdag 28 september 2013 11:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan koop je een rode leren tote en een stuk wit leer. en dan naai je er witte stippen op
die foto is uitgerekt in de breedte hequote:Op zaterdag 28 september 2013 11:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik denk dat het dan lijkt alsof je een dikke tent aan hebt, niet echt flatterend. Het model lijkt al 250kg te wegen zo
Ja dat kan ik toch niet ruikenquote:Op zaterdag 28 september 2013 11:31 schreef Molo het volgende:
[..]
die foto is uitgerekt in de breedte he
De voorzitterquote:Op zaterdag 28 september 2013 11:30 schreef Molo het volgende:
[..]
dan lijk ik net een jostieband medewerker
groen groen rood zwart paars wit groen groen groen zwartquote:
Die is wel tofquote:Op zaterdag 28 september 2013 11:32 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
deze gaat ook in 't mandje
Ik heb verder toch emo zwarte laarzen eronder, zwarte legging en zwarte jas erop
Die tas mag nu niet want niet nodig
Die is leukquote:Op zaterdag 28 september 2013 11:32 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb verder toch emo zwarte laarzen eronder, zwarte legging en zwarte jas erop
nee manquote:Op zaterdag 28 september 2013 11:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
Die andere zie ik al helemaal in maat 563 bij miss etam hangen, tussen alle andere tenten
wat dan?quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind die zwartwitte bloemenjurk ook super, maar ermahgerd geen zwarte legging er onder
Ik stem gewoon voor zwartquote:Op zaterdag 28 september 2013 11:34 schreef Molo het volgende:
[..]
wat dan?
Ik kan niet zonder iets eronder op werk lopen
of punten!quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:34 schreef Molo het volgende:
[..]
nee man
Bij miss etam zitten er zilveren knopjes op, of koordjes onderaan, of een emotioneel geschrift voorop geborduurd of ene kanten randje
je moet wel erg goed kijken naar hoe de taille valt ja, veel dingen hebben te hoge of gewoon gekke taille waardoor het raar valtquote:Op zaterdag 28 september 2013 11:33 schreef Mss het volgende:
Ik wil ook Asos kleren maar ik ben bang dat het weer verkeerd gaat vallen
Die is leuk ja!quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:32 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
een panty.quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:34 schreef Molo het volgende:
[..]
wat dan?
Ik kan niet zonder iets eronder op werk lopen
ik heb er ook toffe dingen vandaan. Mijn favo gebreide jurkje komt er vandaan maar het zijn gelukstreffers tussen de gerda meuk.quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
of punten!
Alhoewel ik gisteren wel mijn bruiloftsoutfit bij miss etam scoorde
die trek ik in een halve dag kapot, dat wordt 'm nietquote:
quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godver![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Velen dingen zijn voor mij gewoon te kortquote:Op zaterdag 28 september 2013 11:35 schreef Molo het volgende:
[..]
je moet wel erg goed kijken naar hoe de taille valt ja, veel dingen hebben te hoge of gewoon gekke taille waardoor het raar valt
vandaar de leggings bij mij en ik ben wel een miniquote:Op zaterdag 28 september 2013 11:37 schreef Mss het volgende:
[..]
Velen dingen zijn voor mij gewoon te kort
dees:quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:35 schreef Molo het volgende:
[..]
ik heb er ook toffe dingen vandaan. Mijn favo gebreide jurkje komt er vandaan maar het zijn gelukstreffers tussen de gerda meuk.
Doe eens een foto?
Die wil ikquote:Op zaterdag 28 september 2013 11:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Godver![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tofquote:Op zaterdag 28 september 2013 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dees:
http://www.missetam.nl/jurk-print-zwart/nl/product/45820/
Kleedde supergoed af ook20 euro
Die is lekker kneuterig ja!quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:37 schreef Molo het volgende:
auch in het mandje
[ afbeelding ]
want ik hou van kerstige noorse motiefjes ja
zo'n setje mouwen / bolerootjequote:Op zaterdag 28 september 2013 11:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Tof
En polkadots
Had je er een jasje op ofzo? Voor de avond/weg naar huis erug?
Insert "zo ben ik nu eenmaal" plaatjequote:
nice! Die heb ik ook in paar kleuren, altijd handig!quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo'n setje mouwen / bolerootje
quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:37 schreef Molo het volgende:
auch in het mandje
[ afbeelding ]
precies ie heb ik in het witquote:Op zaterdag 28 september 2013 11:41 schreef Stormqueen het volgende:
Zulks:
http://www.missetam.nl/bolero-zwart/nl/product/31283/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
omgggquote:Op zaterdag 28 september 2013 11:37 schreef Molo het volgende:
auch in het mandje
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:42 schreef Molo het volgende:
Zal ik???
[ afbeelding ]![]()
![]()
Handig voor lekker thuis op de bank of als ik boodschappen wil doenomfgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
daar pas ik niet inquote:Op zaterdag 28 september 2013 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vond deze echt super fijn. Die van steps zijn veel stroever.
Doei geld ook?quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:46 schreef Molo het volgende:
Godver, mijn moeder zou vandaag op vakantie gaan, maar komt er net achter dat de vakantietoko onder OAD valt
Bye bye vakantie
soms hebben ze prima dingen, maar zoals ik al zei, je moet even door de Ria-meuk heen kijken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:46 schreef Stormqueen het volgende:
Na deze ervaring zal ik iig zeker vaker naar miss etam gaan. Ik ben 32, getrouwd met kort haar dus dan mag het.
valt onder garantieregeling, zal alleen nog wel even duren voor ze dat terug krijgt.quote:
Waar ging ze wandelen?quote:Op zaterdag 28 september 2013 11:51 schreef Molo het volgende:
[..]
valt onder garantieregeling, zal alleen nog wel even duren voor ze dat terug krijgt.
Wat irritantste nu is is dat ze een wandel vakantie ging doen dus die kun je niet even hoppa bij een ander boeken en seizoen loopt op zijn eindje
yep, hence the term wandel vakantiequote:
nee ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 28 september 2013 12:10 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, zeven keer. Dan heb ik niet heel veel medelijden![]()
Ik zou alles dragenquote:Op zaterdag 28 september 2013 12:44 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan ik weer even vooruit
Die jurk met blommetjes niet want die leek raar bij taille/tetten te vallen.
er passen zwei spezen in 1 zo'n jurkje denk ikquote:
POSTEN NUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op zaterdag 28 september 2013 12:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Burger bar foto's editen, GIEV BURGER NOAAAWW
Ja ik moet nog een verhaaltje typen jonguhquote:
bloglevenquote:Op zaterdag 28 september 2013 12:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ik moet nog een verhaaltje typen jonguhWeet je HOE hard werken.
allemaal leuk!!quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:44 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan ik weer even vooruit
Die jurk met blommetjes niet want die leek raar bij taille/tetten te vallen.
pics posten als je wat gekocht hebtquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:01 schreef Mss het volgende:
Ik heb Asos ook even bekeken maar ik kan niet echt iets vinden wat me kan boeien. Die Noorse kneuterjurk is echt leuk, maar veel te kort voor mij.
Dus nu braaf alles weggeklikt en in de stad maar een goede broek falen.
owwwww, pechvogel! Goed uitzieken hoor! Beetje richting het raam met je hoofdje, kun je nog wat vitamine D opdoenquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik dacht dat ik beter was en ging weer dingen doen. Nu lig ik weer met koortsvlagen op de bank goddamnit
ja die is voor op vakantie ofzo, en anders doe ik 'm wel als nachthemdje gebruiken, kostte toch niksquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
dat sterrenjurkje lijkt me wel een beetje zo'n matig hemd, de rest is idd erg leuk
Tof!quote:
Verkapte kijk mijn tieten zijn zo groot ik sloop alle bh's postquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:23 schreef Mss het volgende:
Echt, dat gekloot met mijn bh's ook altijd, ik ben er zo klaar mee
bereken wat je bh's nu kosten en een tet-afhakking, misschien is dat laatste wel goeiekoper jonguh!quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:23 schreef Mss het volgende:
Echt, dat gekloot met mijn bh's ook altijd, ik ben er zo klaar mee
VERKAPT IK SLOOP ALLES NIET ALLEEN BH'Squote:Op zaterdag 28 september 2013 13:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Verkapte kijk mijn tieten zijn zo groot ik sloop alle bh's post
Die engert van die date die niet doorging?quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:24 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd jullie raden nooit wie er net smst
quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:24 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd jullie raden nooit wie er net smst
Scheelt ook velen kilo's meteen!quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:24 schreef Molo het volgende:
[..]
bereken wat je bh's nu kosten en een tet-afhakking, misschien is dat laatste wel goeiekoper jonguh!
Bingo!quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die engert van die date die niet doorging?
Wat zit daar dan? Ook zulke tenten?quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja en in utrecht nog ergens en naar de burgermeester en en en en
Ja ook van die burgertentenquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat zit daar dan? Ook zulke tenten?
serieus, ik zou het gewoon doen, gewoon om te kijken hoe hij nou isquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Ja hij vraagt of ik het nog een kans wil geven en vanavond met 'm wil afspreken![]()
is ook lekkerquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:28 schreef Mss het volgende:
Burgermeester schijnt ook episch te zijn idd!
Straks lig ik dood in de greppelquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:28 schreef Molo het volgende:
[..]
serieus, ik zou het gewoon doen, gewoon om te kijken hoe hij nou is![]()
met back up van vriendin ofzo natuurlijk
ik loop weer achterquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja ook van die burgertenten
gewoon met je tetten dood meppen, komt goedquote:
loller!quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoef je niet je bh te laten maken
Burgermeester inquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:29 schreef Molo het volgende:
[..]
ik loop weer achter
Waar zit Burgemeester? Als in, welke stad?
nomnomnomnom!quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Burgermeester in
de pijp
Albert Cuypstraat 48
1072 CV Amsterdam
Burgermeester in
de jordaan
Elandsgracht 130
1016 VB Amsterdam
Burgermeester
bij artis
Plantage Kerklaan 37
1018 CV Amsterdam
quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:29 schreef Molo het volgende:
[..]
gewoon met je tetten dood meppen, komt goed
En dan bhloos naar zo'n date? Dan ga ik sowieso dood in de greppel eindigenquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hoef je niet je bh te laten maken
IN ARTIS IS EEN BEER ONTSNAPTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JA EEN BEER ONTSNAPT
HIJ HEEFT BIJ ALBERT HEIJN GEGAPT.
nee als je dood bentquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:31 schreef Mss het volgende:
[..]
En dan bhloos naar zo'n date? Dan ga ik sowieso dood in de greppel eindigen
ik denk dat hij je dan kapot neukt jaquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:31 schreef Mss het volgende:
[..]
En dan bhloos naar zo'n date? Dan ga ik sowieso dood in de greppel eindigen
quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
IN ARTIS IS EEN BEER ONTSNAPTDE BEER IS LOS, IK HERHAAL, DE BEER IS LOS!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JA EEN BEER ONTSNAPT
HIJ HEEFT BIJ ALBERT HEIJN GEGAPT.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
En dan loopt de Bijlmer leeg om mss tussen haar tieten te neukenquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:32 schreef Molo het volgende:
[..]
ik denk dat hij je dan kapot neukt ja
en de eckten weirdo's gaan haar dan skullfucken, omdat ze dan eindelijk eens ligt. Want normaal is ze te lang om bij te komenquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En dan loopt de Bijlmer leeg om mss tussen haar tieten te neuken
Dan trekken ze dr ogen eruit en stoppen ze piemels in dr oogkassen?quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:33 schreef Molo het volgende:
[..]
en de eckten weirdo's gaan haar dan skullfucken, omdat ze dan eindelijk eens ligt. Want normaal is ze te lang om bij te komen
quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan trekken ze dr ogen eruit en stoppen ze piemels in dr oogkassen?
you still have so many things to learnquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit klinkt als een goeden matigen horrorfilm
Nee, ik heb er maar 2, een eentje die nog wel oke is om in te sporten.quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:33 schreef Stormqueen het volgende:
Mss, hoe lang had je die bh? En jij hebt er niet veel toch?
warremmmquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:35 schreef Molo het volgende:
Ik vind Sjaan heel lief, maar die Uggs sloffen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ruiken die niet binnen no time ook naar Franse kaasjes met dat fluffy spul?quote:
Hangt er van af wat. Ik heb ook een tijdje bhs gerepareerd in een libgeriewinkel. Er is een hoop mogelijkquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:19 schreef Mss het volgende:
Zou een kledingreparatietoko ook bh's fixen?
mee winnen ook echtquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:36 schreef PriemGirl het volgende:
Ohai man bijt hond aan de deur of je even 10euro wil geven, kun je KEICOOLE handdoek of schort mee winnen
how about no.
Nah ik heb er het afgelopen jaar drie ofzo gehad, dus het is verre van non-stop eigenlijk. En ze bieden je dus garantie en dan fixen ze het kutquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, het is natuurlijk wel dat een bh in jouw maat sneller slijt dan in die van priem. Een jaar lijkt mij dan geen onaardige levensduur als ie non stop wordt gedragen eigenlijk
neinz ik zweet nietquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:38 schreef Molo het volgende:
[..]
ruiken die niet binnen no time ook naar Franse kaasjes met dat fluffy spul?
oh ja das waar, dat scheelt wel beheurlijkquote:
heeft hema dat niet gewoon?quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:42 schreef Mirjam het volgende:
maisjens, waar koop je haarelastiekjes zonder dat stukje metaal dat er vaak/altijd op zit?
ja geen idee, ik heb geen lang haar en geen kinderenquote:
kruidvat!quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:42 schreef Mirjam het volgende:
maisjens, waar koop je haarelastiekjes zonder dat stukje metaal dat er vaak/altijd op zit?
ik ook beide niet hoorquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:43 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja geen idee, ik heb geen lang haar en geen kinderen
maar hema heeft dat wel?
hobbel ik zo ff langs
als ik maat 42 had en deze tetten had ik het zeker overwogen. Maar ik verwacht ook dat mijn tetten met mij mee krimpen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:42 schreef Molo het volgende:
Kun je geen handgemaakten ergens vinden/laten maken, die steviger in elkaar zitten?
Ik zou zelf op termijn het wel echt zo onwijs zat zijn dat ik tetverkleining zou overwegen denk ik
aw yiss thanks babesquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:44 schreef Molo het volgende:
[..]
ik ook beide niet hoor
Maar volgens mij hangt het daar wel, en kruidvat ook idd
ja das waar, tuurlijk.quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:45 schreef Mss het volgende:
[..]
als ik maat 42 had en deze tetten had ik het zeker overwogen. Maar ik verwacht ook dat mijn tetten met mij mee krimpen.
En ik ben op velen gebieden een sloophamer he
Vet? Altijd al hoor, maar het is de laatste jaren wel flink harder gegaanquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:46 schreef Molo het volgende:
[..]
ja das waar, tuurlijk.
En dat laatste natuurlijk ook wel ja![]()
Ben je dat altijd al geweest trouwens? OF laatste jaren pas?
nee sloophamer bedoelde ikquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Vet? Altijd al hoor, maar het is de laatste jaren wel flink harder gegaan
omdat ze gewoon meer te verduren hebben dan bij iemand met maat 34 / 50 kilo.quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:49 schreef Mss het volgende:
Ja, ik ben gewoon velen lomp. Schoenen gaan bij mij ook altijd ontzettend snel kapot en kleren ook wel. Ik snap gewoon niet HOE dat kan
ja wel eensquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat ze gewoon meer te verduren hebben dan bij iemand met maat 34 / 50 kilo.
Het klinkt lomp maar zo is het wel, ik merk het zelf ook wel echt. Al mijn dunne maten zijn nog tiptop en mijn dikke kleren slijten bij het leven
Ja, dat is denk ik wel zo idd. En het feit dat ik velen lomp ben helpt ook niet.quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat ze gewoon meer te verduren hebben dan bij iemand met maat 34 / 50 kilo.
Het klinkt lomp maar zo is het wel, ik merk het zelf ook wel echt. Al mijn dunne maten zijn nog tiptop en mijn dikke kleren slijten bij het leven
quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
mijn hormonen zijn weg, scheur al je nagels!
nee ik begon net weer te bloeden na twee dagen nietquote:
godsamme, aidslijfquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee ik begon net weer te bloeden na twee dagen nietdus ik wacht nog even tot de nacontrole van woensdag
![]()
En ja dat gaat snel, zodra je de vrucht kwijt bent is het hormoon-niveau normaal gesproken binnen twee weken weer normaal.
ja, maar dat had ik niet meteen door hoor, pas na een tijdje ging dat dagen, zo van "ooooh, natuurlijk!"quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:00 schreef Molo het volgende:
[..]
godsamme, aidslijf
Had je nou ook toen je zwanger werd dat je je direct anders voelde of was? (toen hormoonlevel dus ineens op zwanger stond). Dus qua gevoel, maar ook nagels en zulks
dat lijkt me wel freaky eigenlijkquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar dat had ik niet meteen door hoor, pas na een tijdje ging dat dagen, zo van "ooooh, natuurlijk!"
I feal your pain.... Koos doet tegenwoordig aan Candycrushquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
bb heeft een of ander aidsspel gedownload waarbij je in 1 minuut zo vaak mogelijk op een koekje moet klikken ofzo. He nu al zin om 'm te trappen
ik vind mijn drollen soms al freaky genoeg als ik zie als die eruit komenquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het idee dat je een staartaliën in je buik hebt zitten is nog veul freaky-er
whyquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:05 schreef Molo het volgende:
[..]
I feal your pain.... Koos doet tegenwoordig aan Candycrush![]()
geen flauw idee... ik snap echt niet wat iedereen daar zo leuk aan vindt... kan hij nog beter zijn oude poker hobby oppakken, daar verdiende hij tenminste nog af en toe geld meequote:
gij student gijquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:09 schreef Mss het volgende:
Ik zal maar eens gaan douchen als ik nog de stad in wil
nou, chop chop, douchen danquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:10 schreef Mss het volgende:
Ja ik moet nog een cadeautje halen voor een feestje, maar dat winkelcentrum is de andere kant op als Amstelveen centrum
Kruidvat, ik heb geen anderequote:Op zaterdag 28 september 2013 13:42 schreef Mirjam het volgende:
Omg dat doet brum ookquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
bb heeft een of ander aidsspel gedownload waarbij je in 1 minuut zo vaak mogelijk op een koekje moet klikken ofzo. He nu al zin om 'm te trappen
thanksquote:Op zaterdag 28 september 2013 14:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kruidvat, ik heb geen andere
Die eigenaresse is ook volledig debielquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |