GADVERDAMME. Sowieso mensen die nierken, klinkt zo vies!quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:29 schreef Mss het volgende:
Ik stond vanavond in een kroeg en ik moest naar het toilet op de 1e verdieping. Sta ik boven, gaat er zo'n chick keihard nierken op de trap.
EN DAAR MOEST IK NOG LANGS![]()
![]()
JAquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
GADVERDAMME. Sowieso mensen die nierken, klinkt zo vies!
ieuw, ieuw, ieuw...quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:29 schreef Mss het volgende:
Ik stond vanavond in een kroeg en ik moest naar het toilet op de 1e verdieping. Sta ik boven, gaat er zo'n chick keihard nierken op de trap.
EN DAAR MOEST IK NOG LANGS![]()
![]()
het is zaterdag, u hoort uit te slapen, gij sloerie uit de sloppen!quote:
9 uur is uitslapen voor mijquote:Op zaterdag 28 september 2013 09:05 schreef Molo het volgende:
[..]
het is zaterdag, u hoort uit te slapen, gij sloerie uit de sloppen!
serieus? Wow, ik ben doordeweeks altijd flink vroeg op voor werk, maar als het niet hoeft (en ik niet zo'n vergald slaapritme heb zoals vannachtquote:
Ja maar ik kan dat niet want ik heb dan zo lang stil gelegen dat lichaam stijf wordt en pijn doet, ik moet vroeg het bed uit om ff te loepn zodat spieren weer soepel worden en ff wat drinken want droge keel, vaak ga ik dan op de bank liggen met dekentje en serie kijkenquote:Op zaterdag 28 september 2013 09:44 schreef Molo het volgende:
[..]
serieus? Wow, ik ben doordeweeks altijd flink vroeg op voor werk, maar als het niet hoeft (en ik niet zo'n vergald slaapritme heb zoals vannacht) blijf ik heerlijk liggen tot 11 uur ofzo
ik zit nu 7, ik moet zeggen dat het wel iets boeiender is geworden dan de begin eps maar alsnog is het zoveel minder dan seizoen 1, die vond ik echt baasquote:Op zaterdag 28 september 2013 09:55 schreef Molo het volgende:
Ah ok, ik snap 'm.
Ik ben altijd volledig comateus als ik slaap, krijg echt niks mee. Ook als ik verkeerd lig ofzo, merk ik het pas als ik wakker word
Maar snap dat dat bij jou wel even anders is.
AHS seizoen twee zit ik nu trouwens, bij aflevering 5, maar ik vind het aardig emoslinger waardig worden
Maar hou jij verder wel van horror/zulks?quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:06 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb ooit een paar afleveringen gezien maar het kon mij niet zo boeien
ja niet iedereen zit dus in t nieuwe seizoen, paar mensen maarquote:Op zaterdag 28 september 2013 10:05 schreef Molo het volgende:
En waar zijn die gemaskerde figuren uit episode 1 eigenlijk gebleven
Nee van seizoen twee was dat, die aflevering met Adam Levine van Maroon 5quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja niet iedereen zit dus in t nieuwe seizoen, paar mensen maar
maar je moet ze dus wel echt apart zien van seizoen 1
oh die ventjes van t begin van t seizoen bedoel je, ik dacht dat je die vent in dat zwarte pak bedoelde.quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee van seizoen twee was dat, die aflevering met Adam Levine van Maroon 5
yup!quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar hou jij verder wel van horror/zulks?
Op hoeveel spaarcenten zit je nu?quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:08 schreef Puckzzz het volgende:
Goedemorgen![]()
Had ik gisteren besloten om dat paar leuke enkel laarsjes te kopen, zie ik er nu toch weer vanaf want ik heb voldoende schoenen en vind het zonde van mijn gespaarde centjes
AH mooi!quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh die ventjes van t begin van t seizoen bedoel je, ik dacht dat je die vent in dat zwarte pak bedoelde.
die komen nog wel terug
Ik vind dat t met "enge" films altijd heel verschillend is hoor, ik vind genoeg horror films ook echt geen moer aanquote:Op zaterdag 28 september 2013 10:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
yup!Dat is het hem nou juist. Geen idee waarom ik dit maar zozo vond.
300quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Op hoeveel spaarcenten zit je nu?
Schoenen heb je vaak niet echt nodig-nodig nee, das zeker waar. Het is leuk, maar met je oude paar gaat vaak ook nog wel prima als je er over nadenkt
Ik vind het ook wel anders dan anders. Weet nog niet zo wat ik ervan vind geloof ikquote:Op zaterdag 28 september 2013 10:09 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
yup!Dat is het hem nou juist. Geen idee waarom ik dit maar zozo vond.
seizoen 1quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel anders dan anders. Weet nog niet zo wat ik ervan vind geloof ik
Ja dat zeker!quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
seizoen 1dat einde was ook goed trouwens
Dat is echt een awesome film kijkenquote:Op zaterdag 28 september 2013 10:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat zeker!
Wat is Martyrs trouwens?
Couchtuner/nieuwsgroepenquote:Op zaterdag 28 september 2013 10:11 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben denk ik meer van een film dan een serie. Op tv volgen lukt me sowieso al niet. Vergeet ik toch.
Okidoquote:Op zaterdag 28 september 2013 10:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat is echt een awesome film kijken
geen trailers kijken, dat verpest teveel! gewoon de film downen en kijken
Ja daarom!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |