GADVERDAMME. Sowieso mensen die nierken, klinkt zo vies!quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:29 schreef Mss het volgende:
Ik stond vanavond in een kroeg en ik moest naar het toilet op de 1e verdieping. Sta ik boven, gaat er zo'n chick keihard nierken op de trap.
EN DAAR MOEST IK NOG LANGS![]()
![]()
JAquote:Op zaterdag 28 september 2013 00:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
GADVERDAMME. Sowieso mensen die nierken, klinkt zo vies!
ieuw, ieuw, ieuw...quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:29 schreef Mss het volgende:
Ik stond vanavond in een kroeg en ik moest naar het toilet op de 1e verdieping. Sta ik boven, gaat er zo'n chick keihard nierken op de trap.
EN DAAR MOEST IK NOG LANGS![]()
![]()
het is zaterdag, u hoort uit te slapen, gij sloerie uit de sloppen!quote:
9 uur is uitslapen voor mijquote:Op zaterdag 28 september 2013 09:05 schreef Molo het volgende:
[..]
het is zaterdag, u hoort uit te slapen, gij sloerie uit de sloppen!
serieus? Wow, ik ben doordeweeks altijd flink vroeg op voor werk, maar als het niet hoeft (en ik niet zo'n vergald slaapritme heb zoals vannachtquote:
Ja maar ik kan dat niet want ik heb dan zo lang stil gelegen dat lichaam stijf wordt en pijn doet, ik moet vroeg het bed uit om ff te loepn zodat spieren weer soepel worden en ff wat drinken want droge keel, vaak ga ik dan op de bank liggen met dekentje en serie kijkenquote:Op zaterdag 28 september 2013 09:44 schreef Molo het volgende:
[..]
serieus? Wow, ik ben doordeweeks altijd flink vroeg op voor werk, maar als het niet hoeft (en ik niet zo'n vergald slaapritme heb zoals vannacht) blijf ik heerlijk liggen tot 11 uur ofzo
ik zit nu 7, ik moet zeggen dat het wel iets boeiender is geworden dan de begin eps maar alsnog is het zoveel minder dan seizoen 1, die vond ik echt baasquote:Op zaterdag 28 september 2013 09:55 schreef Molo het volgende:
Ah ok, ik snap 'm.
Ik ben altijd volledig comateus als ik slaap, krijg echt niks mee. Ook als ik verkeerd lig ofzo, merk ik het pas als ik wakker word
Maar snap dat dat bij jou wel even anders is.
AHS seizoen twee zit ik nu trouwens, bij aflevering 5, maar ik vind het aardig emoslinger waardig worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |