Geen idee, er staat een knop export save en een knop import save dus me dunkt dat je iets krijgt dat je mee kunt nemen/kunt mailen/opslaanquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:18 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
met die nummertjes en lettertjes enzo?
Ok, dan ga ik dat eens proberenquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:19 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Geen idee, er staat een knop export save en een knop import save dus me dunkt dat je iets krijgt dat je mee kunt nemen/kunt mailen/opslaan
Zou kunnen, iemand postte laatst ook zo'n hele string wartaal op facebook met de woorden 'dit is mijn save' dus ik denk dat je dat gewoon in het spel kopieert en hij dan weet wat/hoeveel je hebt, dus dan kun je dat gewoon naar jezelf messagen op FOK! of facebook ofzoquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:19 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik dat eens proberen
Heb in ieder geval een keertje een spel geëxporteerd, en daar kwam een shitlading aan nummertjes uit.
Ja.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:20 schreef Nikmans het volgende:
Even iets anders, hebben jullie dat ook dat als je een bepaald nummer/album draait terwijl je iets doet, bijv een game speelt, dat nummer/album daarna voor altijd herinneringen aan die bezigheid oproept?
Het nieuwe album van de Jeugd van Tegenwoordig is echt fantastisch maar ik ben bang dat ik vanaf nu altijd aan Cookie Clicker ga denken als ik het hoor
Sickquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:21 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja.heb ik met meerdere dingen. En ook met gedachten die ik had toen ik een bepaald spel speelde.
Heb mijn spel overigens weer geimporteerd, YAY
8 miljard koekjes heb ik nu.
hehe nee, ik heb gewoon mn spel geimporteerd.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:29 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Neu, ik dacht dat je vanaf het begin ging beginnen zoals de rest hier
Ik ga slapen, hopelijk droom ik niet weer hieroverquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:30 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
hehe nee, ik heb gewoon mn spel geimporteerd.
Beter gewoon dangrous dave of secret agentquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:36 schreef BigRedKane het volgende:
ts speelt fagget spelletjes terwijl die beter fifa of gta kan doen
beter gewoon je muil houwequote:Op zaterdag 28 september 2013 03:37 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Beter gewoon dangrous dave of secret agent
cool storyquote:Op zaterdag 28 september 2013 03:42 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Die gast doet me een beetje aan Nik Kershaw denken.
Hoe kom je aan een grandmapocalypse?quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:52 schreef Kriegel het volgende:
Ah, ze hebben weer nieuwe shit toegevoegd? Antimatter Condenser, die is was er laatst nog niet (en is achterlijk overpowered zie ik, nu ik m'n save weer opstart).
Werd wel tijd, toen ik een tijdje terug met 45 tijdmachines (tijd tijd tijd) zat, een Grandmapocalypse en 150 omaatjes die samen bijna nog meer koekjes produceerden dan die tijdmachines werd het een beetje doelloos. Sowieso komt endgame momenteel te snel in zicht.
Genoeg blijven upgraden aan die wijfjes.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:54 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Hoe kom je aan een grandmapocalypse?
Ah ok, dat bingoding heb ik nog nietquote:Op zaterdag 28 september 2013 04:03 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Genoeg blijven upgraden aan die wijfjes.Na een tijdje kun je een bingoclub kopen waarin ze blijkbaar uitvindingen doen die steeds wat ongezelliger (helser) worden. Na een paar van die specifieke upgrades sluiten ze een pact met Chtulhu en breekt de pleuris uit. Jup, oude vrouwtjes zijn van de duivel. Altijd al gezegd.
Niet dat je er vooralsnog echt iets van merkt buiten de achtergrond en nieuwsberichten. Of ja, de golden cookies worden red cookies die wat andere effecten hebben (meer een gok, kan negatief zijn). Maar dat bedoel ik dus, het spel is nog niet af en juist als het leuk begint te worden loop je eigenlijk tegen een muur op.
Dit kan geen toeval zijn. Voordat ik dit las speelde ik ook Cookieclicker met De Jeugd van Tegenwoordig op de achtergrond.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:20 schreef Nikmans het volgende:
Even iets anders, hebben jullie dat ook dat als je een bepaald nummer/album draait terwijl je iets doet, bijv een game speelt, dat nummer/album daarna voor altijd herinneringen aan die bezigheid oproept?
Het nieuwe album van de Jeugd van Tegenwoordig is echt fantastisch maar ik ben bang dat ik vanaf nu altijd aan Cookie Clicker ga denken als ik het hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |