Dit.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:35 schreef Fopje het volgende:
Nee, ik ga niet weer op die link klikken. Dat gaat me weer een paar maanden van mijn leven kosten, ik doe het niet.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:35 schreef Fopje het volgende:
Nee, ik ga niet weer op die link klikken. Dat gaat me weer een paar maanden van mijn leven kosten, ik doe het niet.
Jawel, doen, zoveel leuke nieuwe dingen zijn erbij gekomen!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:35 schreef Fopje het volgende:
Dat was ook mijn fout.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:43 schreef TheThirdMark het volgende:
Ik had nooit die granny update moeten doen.
Zooo dit.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:35 schreef Fopje het volgende:
Die grannies zijn uiteindelijk beter dan het achterwege laten, je kunt ze afkopen maar dat kost minder dan wat het uiteindelijk oplevertquote:Op maandag 16 juni 2014 16:00 schreef TheThirdMark het volgende:
Heb er maar eens een reset over gegooid. Die granny update zorgt ervoor dat ik moet opletten ipv 1x in de 10min wat koop.
Ach ja, zit al weer op 200k CpS
Hoe werkt dat afkopen dan? Heb nu die bingo center nog gewoon in de optielijst staan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 02:31 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Die grannies zijn uiteindelijk beter dan het achterwege laten, je kunt ze afkopen maar dat kost minder dan wat het uiteindelijk oplevert
Het enige verschil is dat je een 'enge' achtergrond krijgt en je golden cookies in red cookies veranderen die andere goede maar ook slechte effecten kunnen hebben, in midgame zijn die rode cookies beter en na genoeg upgrades kun je eerst 30-60 min 'evil oma-vrije' tijd kopen, waarmee je golden cookies dus terugkomen, en daarna voor 5% oid van je inkomsten de evil oma's aan/uitzetten. Zodat je dus op golden cookie-jacht kunt. Als je idled is er sowieso geen reden om de grandmapocalypse uit te zetten aangezien het enige verschil de red cookies zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:07 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Hoe werkt dat afkopen dan? Heb nu die bingo center nog gewoon in de optielijst staan.
De onderzoeken die die afgeeft, wordt je niet echt vrolijk van.
Oma met rode oogjes
2.4Billion.quote:
Moet je je spel resetten, waarna je heavenly chips krijgt die je cps verhogen. Duurt niet lang meer voordat je weer op je oude cps zit, waarna je er makkelijk overheen kanquote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:50 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
2.4Billion.
Tot 1Billion gaat het eigenlijk vrij raps.
Daarna duurt het verdomme een potje lang voordat het aantal cps toeneemt
Heb 1 reset gedaan, daar heb ik 12 HC aan over gehouden (die nu dus +24% geven).quote:Op dinsdag 17 juni 2014 18:55 schreef MAHL het volgende:
[..]
Moet je je spel resetten, waarna je heavenly chips krijgt die je cps verhogen. Duurt niet lang meer voordat je weer op je oude cps zit, waarna je er makkelijk overheen kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |