nerd.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:08 schreef Franknfurter het volgende:
Ik speel godverdomme al 14 uur achter elkaar.
Kan dat, met zijn tweeën in een PokéBall?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:27 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Mijn huisgenoot is ook verslaafd dus we zijn samen aan het spelen
quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:21 schreef Mortaxx het volgende:
Nu speel ik het ook al 5 minuten. En bedankt
Nee. Hij op zijn laptop en ik op de mijnequote:Op zaterdag 1 februari 2014 06:30 schreef MAHL het volgende:
[..]
Kan dat, met zijn tweeën in een PokéBall?
Niet 6,460,485,449.9 koekjes per seconde makenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:03 schreef n00b13 het volgende:
Heeft het nog nut te klikken als je al 42 cookies per second maakt.
Ik zit (na een half uurtje) op 1867 p seconde.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:28 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Niet 6,460,485,449.9 koekjes per seconde maken
Komen af en toe voorbij op het scherm. Klik erop en je krijgt een bonus, bijv x7 cookies per second voor een minuut ofzo.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:30 schreef geindoctrineerd het volgende:
wat zijn die golden cookies dan?
heb ik nog nooit gehad, alwel heel veel van die rendierenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
Komen af en toe voorbij op het scherm. Klik erop en je krijgt een bonus, bijv x7 cookies per second voor een minuut ofzo.
dit valt nog mee, ik heb het weggeklikt toen ik allemaal boze oma's achter me aankreeg bij het updaten van een of ander iets. Mijn 150 oma's die zo goed koekjes konden bakken pakten mij gewoon keihard terug door me aan te vallen. poepspel.quote:
Kom er echt pas net achter dat je dat ding linksonder ook nog kan upgraden, heb nu meer dan de dubbele productie.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:00 schreef geindoctrineerd het volgende:
[..]
dit valt nog mee, ik heb het weggeklikt toen ik allemaal boze oma's achter me aankreeg bij het updaten van een of ander iets. Mijn 150 oma's die zo goed koekjes konden bakken pakten mij gewoon keihard terug door me aan te vallen. poepspel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |