quote:Op maandag 30 september 2013 06:53 schreef Cee het volgende:
Morgen
Giel was dus inderdaad niet ziek vorige week, z'n zus is overleden.
Dat dacht ik eerst ook altijd, maar ik denk toch echt dat we eens moeten geloven dat het echt z'n opa isquote:Op maandag 30 september 2013 07:36 schreef Bronson het volgende:
Ik had altijd het idee dat Opa Beelen niet de echte opa van Giel was..
Mjah. Hij was vrijdag niet bij Michiel te horen. Dat zal toch ook niet nep zijn geweest?quote:Op maandag 30 september 2013 07:36 schreef Bronson het volgende:
Ik had altijd het idee dat Opa Beelen niet de echte opa van Giel was..
Nee dat geloof ik nu ook niet meer. Zo ver gaan ze niet. Maar ik had het niet verwacht.quote:Op maandag 30 september 2013 07:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mjah. Hij was vrijdag niet bij Michiel te horen. Dat zal toch ook niet nep zijn geweest?
Precies mijn gedachte.quote:Op maandag 30 september 2013 07:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook altijd, maar ik denk toch echt dat we eens moeten geloven dat het echt z'n opa is. Maar het blijft een aparte man. Net een typetje toch
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 30 september 2013 07:44 schreef Paul het volgende:
Het is gewoon wel echt z'n opa. Maar hij zal wel een typetje spelen. Denk niet dat hij in het echt altijd zo praat en doet
quote:Maar wat velen niet zullen weten: Opa Beelen bestaat niet echt. Of misschien bestaat hij wel (Giel Beelen zal ook niet uit de boerenkool komen), maar dan is dat toch niet degene die 's morgens op de radio te horen is.
Opa Beelen is wat je noemt een gimmick, een gespeelde figuur. Dat wordt bevestigd door een woordvoerster van zijn uitgeverij, Stili Novi uit Utrecht. Uitgeverij? Jazeker, want Opa Beelen brengt binnenkort zijn eerste boek uit.
Sowiesoquote:Op maandag 30 september 2013 08:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Of Opa Beelen echt of nep is, het is een baas.
Vandaag weer Sky?quote:Op maandag 30 september 2013 08:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Of Opa Beelen echt of nep is, het is een baas.
Zou kunnen.quote:
Iets met verstand op nul enzo.quote:
Dat altijd toch.quote:Op maandag 30 september 2013 08:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iets met verstand op nul enzo.
Aardig mooi liedje van de Dire Straits ja.quote:
Jij altijd met je 'aardig liedje'.quote:Op maandag 30 september 2013 08:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aardig mooi liedje van de Dire Straits ja.
quote:Op maandag 30 september 2013 08:51 schreef Bronson het volgende:
[..]
Jij altijd met je 'aardig liedje'.
quote:Op maandag 30 september 2013 09:12 schreef SilentChaos het volgende:
Dear mother of God
Compensatie voor de 90's week zeker, toen ze geen Coldplay mochten/konden draaien
Gaat heen.quote:Op maandag 30 september 2013 09:12 schreef SilentChaos het volgende:
Dear mother of God
Compensatie voor de 90's week zeker, toen ze geen Coldplay mochten/konden draaien
Is geen compensatie trouwens, denk vanwege zijn zus.quote:Op maandag 30 september 2013 09:12 schreef SilentChaos het volgende:
Dear mother of God
En dan nu One Word van Anouk.quote:Op maandag 30 september 2013 09:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is geen compensatie trouwens, denk vanwege zijn zus.
Concert of Pinkpop?quote:Op maandag 30 september 2013 09:14 schreef Bronson het volgende:
Dit is live zoooooi mooi.![]()
Ik had overal kippenvel.
We weten het nu wel.quote:Op maandag 30 september 2013 09:15 schreef SilentChaos het volgende:
Die drum is ook altijd hetzelfde bij Coldplay
Ze hebben Ringo Starr ingehuurd. Die kan er namelijk helemaal niets van.quote:Op maandag 30 september 2013 09:15 schreef SilentChaos het volgende:
Die drum is ook altijd hetzelfde bij Coldplay
T'is geen topdrummer nee, maar goed, The Beatles hebben daarentegen wel enorm veel variatie in hun stijl en nummersquote:Op maandag 30 september 2013 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hebben Ringo Starr ingehuurd. Die kan er namelijk helemaal niets van.
Viva La Vida is toch te vergelijken met Eleanor Rigby?quote:Op maandag 30 september 2013 09:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
T'is geen topdrummer nee, maar goed, The Beatles hebben daarentegen wel enorm veel variatie in hun stijl en nummers
Wel dezelfde stijl/genre... Beatles gingen van Rock'n Roll naar country (alleen dan wel op z'n beatles), naar balades naar Blues (maar dan wel vrij ingewikkelde bluesquote:Op maandag 30 september 2013 09:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Viva La Vida is toch te vergelijken met Eleanor Rigby?
Country vind je Rubber Soul dan? Ik denk dat alles voor Rubber Soul wel Rock 'n Roll was, al dan niet met orgel erbij in de tijd van Ppb Writer. Daarna Rubber Soul en Revolver met softcountry en ballads, dan Psychedelica met Magical Mystery ed, White was terug naar bluesroots met soms harde gitaren en veel feedback en die laatste 2 platen eigenlijk van alles wat.quote:Op maandag 30 september 2013 09:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wel dezelfde stijl/genre... Beatles gingen van Rock'n Roll naar country (alleen dan wel op z'n beatles), naar balades naar Blues (maar dan wel vrij ingewikkelde blues)
AlanisHoor je niet veel
What goes on is toch wel echt een country nummerquote:Op maandag 30 september 2013 09:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Country vind je Rubber Soul dan? Ik denk dat alles voor Rubber Soul wel Rock 'n Roll was, al dan niet met orgel erbij in de tijd van Ppb Writer. Daarna Rubber Soul en Revolver met softcountry en ballads, dan Psychedelica met Magical Mystery ed, White was terug naar bluesroots met soms harde gitaren en veel feedback en die laatste 2 platen eigenlijk van alles wat.
In 4 jaar tijd inderdaad wel bijna alles geprobeerd wat toen mogelijk was.
Act Naturally was natuurlijk 'gewoon' een cover als je daarover kon spreken op Help!quote:Op maandag 30 september 2013 09:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
What goes on is toch wel echt een country nummernet als Act Naturally ook, maar die stond niet op die LP...
Oh Darling is zo'n voorbeeld van zo'n "ingewikkeld, beatlelesque" blues nummer.... wat een topplaat is dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |