abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131631452
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_131631532
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 22:05 schreef Spees_Eend het volgende:
They see me LaPo-ing, they hatin'
_O-
pi_131631562
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 22:03 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vond de nachtvoedingen op een gegeven moment echt zwaar. Ik kan gewoon niet zo heel goed tegen weinig slaap. Met bv kwam hij soms 3-4 x per nacht voor een voeding en ik deed het natuurlijk, maar ik trok het op een gegeven moment echt bijna niet meer. Ik vond het ook moeilijk om weer in slaap te komen. De eerste 2 maanden werkte dat slaaphormoontje bij het voeden prima, daarna niet. Ik stel dan ook vragen vanuit mijn eigen referentiekader, ik vraag aan nieuwe ouders altijd hoe het slapen gaat. En als ze weinig slaap krijgen beaam ik dat dat klote is, als ze dat vinden. Erkenning is soms ook fijn :)

En hey, als jij die nachtvoedingen prima trekt en anderen gaan buitenproportioneel moeilijk doen om jouw nachten, laat je ze toch in hun sop gaarkoken :+
Klopt hoor. Ik denk dat ik stiekem het moeilijke gedoe over nachtvoedingen als een soort van klacht voel richting mijn baby, omdat hij wel nog alle nachten zich meldt. En moederleeuw he, dat vind ik dan niet tof. Dus wellicht ageer ik ook overdrevener dan nodig..
  vrijdag 27 september 2013 @ 22:10:08 #4
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_131631608
We hebben meestal nog 1 nachtvoeding en dat trek ik prima wanneer ze rond 2 of 3 uur komt. Soms is het vier uur, en dan slaap ik niet of slecht want dan lig ik te wachten op de wekker.

En bij twee keer per nacht (en in mijn nacht telt de avondvoeding van 23.30 uur niet mee) ben ik sjacho.
  vrijdag 27 september 2013 @ 22:10:26 #5
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131631617
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 21:49 schreef Suikertante het volgende:

[..]

Ik heb hem, hebben? Belachelijk ding. :N
Echt weer iets voor jou ook om dat leuk te vinden, met je bretels :D

Oh, ik kijk net even en ik heb 'm denk ik al weggegooid.. :@
:o :o Heiligschennis!! :o

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 22:05 schreef Spees_Eend het volgende:
They see me LaPo-ing, they hatin'
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_131631688
Ok, vakantiespam dan: (Wat is dat moeilijk kiezen! Er staan er meer op fb, maar da's veelal ook Lars, en die hoort hier eigenlijk niet thuis he?)

Moeder en dochter O+

Lekker dobberen in het water...

Ben zelf helemaal niet weg van Woezel en Pip, integendeel zelfs, maar madam lijkt ze wel leuk te vinden, dus het kleed mocht zelfs mee op vakantie ;) En uiteraard DE ringen ook!

Mama en Lars (en papa) aan de midgetgolf, en Femke mocht alleen kijken (en de eerste 12 holes lag ze te slapen ;) )

"Oh hai!"

Vakantie is vermoeiend!! O+
pi_131631722
Ja. De nachtvoedingen vond ik niet zo erg. Als het een of twee keer was.
Echt slopend vond ik de nachten dat het de hele nacht huilen was. Ik ging dan op een moment meehuilen, omdat ik niet meer wist wat ik nou moest doen. Dit was trouwens ook het allerbegin. Toen ik nog nauwelijks wist hoe een baby werkte en de handleiding nog in de maak was
Maar ik moet toegeven dat ik aardig van slag zou zijn als Riley ineens weer een nachtvoeding nodig gaat hebben. :@
pi_131631733
Ik denk dat ik zulk een speen ga halen tegen de tijd dat de goedheilig man zijn intrede gaat doen.

Wordt hier nog een probleem, de sint mag hier voor D, dan 8 maanden, ook schoencadeautjes kopen, arme sint, dat die schoencadeautjes moet gaan kopen voor een baby ... }:|
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_131631772
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 22:15 schreef Omentielvo het volgende:
Ja. De nachtvoedingen vond ik niet zo erg. Als het een of twee keer was.
Echt slopend vond ik de nachten dat het de hele nacht huilen was. Ik ging dan op een moment meehuilen, omdat ik niet meer wist wat ik nou moest doen. Dit was trouwens ook het allerbegin. Toen ik nog nauwelijks wist hoe een baby werkte en de handleiding nog in de maak was
Maar ik moet toegeven dat ik aardig van slag zou zijn als Riley ineens weer een nachtvoeding nodig gaat hebben. :@
Nou dat kan ik me heel goed voorstellen, zeker omdat jij dan ook nog alleen was. Soms weet je het dan echt niet meer.

Leuke foto's Shandaly!
pi_131631791
Shandaly wat een mooie foto's. Die van jullie twee en de onderste twee zijn helemaal O+ O+. En die andere zijn ook O+
  vrijdag 27 september 2013 @ 22:17:37 #11
378192 -mandy-
I am who I am
pi_131631799
Mooi vakantiefoto's Shandaly!
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_131631912
Ik ga het opgeven om een week bij te lezen en vooral om te reageren.. mosterd enzo...
Zag in de gauwigheid een paar dingetjes die zijn blijven hangen:

Streepjes voor Enf!!! *O*
Knipper voor coco!!! *O*

En slaapverhalen/doorslapen... ik ben gezegend met twee kindjes die beide vrij vroeg - rond 9 weken - de hele nacht doorsliepen, en ik voel me ook echt geradbraakt als het eens iets minder is en ik er 's nachts (een paar keer) uit moet. Respect voor ieder die dat dagelijks doet _O_
pi_131631917
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 20:55 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Mineola ik herken ook wel wat je zegt. Laatst was ik voor het eerst op kraamvisite waarbij ik dacht: toch wel weer leuk zo'n kleintje! Ze was ook wel super rustig en lief en ze slaapt heel goed. Maar ook het andere gedeelte, ik ben nu echt een zelfverzekerde moeder en ik snap mijn kind door en door, hij vindt mij fantastisch en ik hem. We horen echt zó bij elkaar. En waar het me in de eerste weken/maanden nog wel eens een klein beetje boven het hoofd groeide als ik alleen met hem thuis was, heb ik dat nu echt nooit meer. Een jaar geleden wist ik NIKS van baby's, echt niks. Nog geen luier verschoond. Nu weet ik alles. Of in ieder geval genoeg :+ Hoe snel dat verandert O+

(Ook een hart onder de riem voor evt. meelurkende zwangeren of moeders die net pas hun eerste kindje hebben gekregen, als die hier zijn :+ )
Kan dat ook nog komen als je babytje een half jaar (of ouder) is :@

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 21:44 schreef L-E het volgende:

[..]

Eens (natuurlijk :D )

Ik kan er ook niet zo goed tegen hoe het al dan niet doorslapen van een baby een graadmeter lijkt te zijn voor hoe 'goed' de baby in kwestie het doet. Niet hier trouwens, maar met name op FB zijn er mensen die dat Heel Belangrijk vinden. Mensen vragen eigenlijk nooit: Word je gelukkig van je baby? Moet je lachen als je hem ziet? Moet hij lachen als papa ppfffrt in zijn beenplooien doet? Nee, Slaapt hij al door?

Ik moet wat mensen gaan ontvrienden zie ik al :@
Het valt mij ook op dat het eigenlijk _altijd_ de eerste vraag is die mensen stellen. En dat ze dan vaak vol medelijden zijn als ik vertel dat ze nog wel nachtvoedingen heeft. Of dat ze dan zeggen 'nou het zal vast snel komen hoor!', met zo'n bemoedigend knikje. Terwijl ik er eigenlijk zelf helemaal geen last van heb/had. De laatste twee/drie weken komt ze wel opeens 4x per nacht, dat is af en toe best een beetje vermoeiend, dat ik dan wel her en der wat bij moet slapen. Lijkt me wel fijn als dat weer terug gaat naar 1 keertje. Aan de andere kant vind ik nachtknuffelen ook wel heel erg fijn stiekem.

Verder is liggend voeden de bom, dat doen we zelfs vaak overdag O+ Voordat ik moeder werd kon ik er wel inkomen als iemand bang was om op z'n baby te rollen, maar zodra mijn eigen baby geboren was wist ik dat ik dat nooit zou hebben, ik weet precies waar ze zich bevindt op een of andere manier! Ze vindt het trouwens wel heel fijn om 's nachts heel dicht tegen me aan te kruipen, als ik me dan wil omdraaien moet ik d'r eerst opschuiven O+

Ohhhh Shandaly O+ Wat een lieve foto's! Wat lijkt ze op je! Die dobberende vind ik het allerschattigste!

Verder las ik tandjes bij Mandy's jongetje, rollende baby's en Fieder's L. op handen en knieen *O*

Ik lees af en toe mee, maar momenteel gaat het geestelijk niet helemaal optimaal, dus ik reageer misschien iets minder.
  vrijdag 27 september 2013 @ 22:22:53 #14
378192 -mandy-
I am who I am
pi_131631993
Die scherpe puntjes vond hij vandaag trouwens ook razend interessant. Hij had in de gaten daar wat nieuws en scherps zat.
pi_131631998
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 22:01 schreef becky27 het volgende:
Kyara, dat shirt voor jouw M

[ afbeelding ]
Waar waar waar?
pi_131632020
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 22:20 schreef bellelena het volgende:
Ik lees af en toe mee, maar momenteel gaat het geestelijk niet helemaal optimaal, dus ik reageer misschien iets minder.
:*

(je weet dat je hier ook je ei kwijt kunt he?)
pi_131632095
Ja hoor Belle, ik vond een wereld van verschil zitten tussen het gevoel bij 1-2 maanden en 4 maanden bijvoorbeeld, maar ook tussen 5 maanden en nu. Het is natuurlijk ook wel afhankelijk van je persoonlijkheid, ik kan wel makkelijk dingen loslaten als het om S gaat en ook van regels afwijken. Sommigen kunnen dat minder, of juist nog meer dan ik. En daarbij is S totaal geen moeilijke baby. Hoe oorzaak en gevolg ligt kan ik moeilijk beoordelen.

Jammer dat het psychisch nog niet zo goed gaat met je. Sterkte :*
pi_131632131
Shandaly, wat een leuke foto's. Ze wordt zo groot en dan op de onderste foto nog zo klein. O+
  vrijdag 27 september 2013 @ 22:26:11 #19
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_131632132
Belle, wat rot om te horen... :*

Ow en f_r ben ik nog helemaal vergeten, las het gisteravond laat pas, van harte met je tweede meisje, wat een klein popke.... En zusjes, hoe tof! O+
  vrijdag 27 september 2013 @ 22:28:00 #20
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_131632191
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 22:13 schreef Shandaly het volgende:
Ok, vakantiespam dan: (Wat is dat moeilijk kiezen! Er staan er meer op fb, maar da's veelal ook Lars, en die hoort hier eigenlijk niet thuis he?)

[ afbeelding ]
Moeder en dochter O+

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker dobberen in het water...

[ afbeelding ]
Ben zelf helemaal niet weg van Woezel en Pip, integendeel zelfs, maar madam lijkt ze wel leuk te vinden, dus het kleed mocht zelfs mee op vakantie ;) En uiteraard DE ringen ook!

[ afbeelding ]
Mama en Lars (en papa) aan de midgetgolf, en Femke mocht alleen kijken (en de eerste 12 holes lag ze te slapen ;) )

[ afbeelding ]
"Oh hai!"

[ afbeelding ]
Vakantie is vermoeiend!! O+
Ik vind het zo´n snoezig kindje, ze heeft zo´n droopy look... de mijne heeft dat soms ook een beetje. O+
  vrijdag 27 september 2013 @ 22:30:01 #21
378192 -mandy-
I am who I am
pi_131632264
Over nachtvoeding. Ik heb D een anderhalve maand volledig borstvoeding gegeven, en zelfs tijdens die maand, werd hij max 2x per nacht wakker. Meestal zelfs maar 1x. Ik heb die nachtvoedingen best gemist in het begin toen hij doorsliep.
pi_131632323
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 22:28 schreef Juud79 het volgende:

[..]

Ik vind het zo´n snoezig kindje, ze heeft zo´n droopy look... de mijne heeft dat soms ook een beetje. O+
Ze doet me soms een beetje denken aan Hetty, uit NCIS: LA... :@
pi_131632505
Ik snap die vragen over doorslapen trouwens wel. Als ik soms lees hoe vaak sommigen van jullie eruit moeten lijkt me dat zo zwaar. Maar *O* voor de mama's die liggend kunnen voeden of het wel goed kunnen handelen om er voor een nachtvoeding uit te gaan
pi_131632516
Ff een korte reactie :)

Leuke foto's van Shandaly en welkom terug!

De tandjes bij Mandy! Wat gaat het dan toch snel he!

En het doorslapen: ik kan er echt zo slecht tegen als mensen erover beginnen. Poeh, een huilbaby, moeilijk kind hoor of je moet hem ook laten huilen heb ik al zo vaak gehoord. NEE, ik heb geen huilbaby, hij heeft alleen moeite met 's nachts in slaap komen! Ik heb niets aan mensen (lees: zussen) die me vertellen hoe goed hun kind het wel niet doet en wat ik allemaal verkeerd doe. Mijn kind is ook lief en ik heb behoefte aan tips, niet aan terechtwijzingen!

Gelukkig kan ik d'r tips en steun wel bij m'n beste vriendinnetjes (en hier) vinden in tegenstelling tot m'n eigen familie (het zit nogal hoog, merken jullie dat)..

Nog ff iets leuks: morgen ga ik een winterjasje en slofjes voor Ow kopen!! Jeej!! Welterusten alvast allen!

(Oja, nachtvoedingen heb ik niet meer hoor :D , Maarja geef dan ook geen bv meer :'( ;) en dat scheelt wel veel!
pi_131632536
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 22:31 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Die vind ik zo gaaf O+
  vrijdag 27 september 2013 @ 22:41:41 #26
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131632633
Shan wat een heerlijke foto's! O+

Nacht voeding hier ook tot een maand of 6 gehad. Tot 2 m bv en daarna fv. Toen ik voor mn gevoel alles geprobeerd had en ze toch wel veel melk nodig had, gaan afbouwen per 30cc s nachts. Ik vond t maar raar eerst maar t werkte... en na een week of wat gewoon doorslapen. Maar met bv is dat natuurlijk heel anders.
En idd altijd maar die nadruk leggen op het doorslapen, vond ik oom niet erg fijn.
pi_131632648
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 22:31 schreef Shandaly het volgende:

[..]

_O- Ik snap wel wat je bedoelt maar ik zou het niet als een compliment opvatten als je het over mij zei :D Ik vind haar wel te gek, trouwens.

Loj, veel plezier met shoppen morgen!
pi_131632744
Loj veel plezier met shoppen.
pi_131632762
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 22:42 schreef Suikertante het volgende:

[..]

_O- Ik snap wel wat je bedoelt maar ik zou het niet als een compliment opvatten als je het over mij zei :D Ik vind haar wel te gek, trouwens.

Loj, veel plezier met shoppen morgen!
Ik bedoel het ook niet als compliment qua uiterlijk... maar als ze toch later net zo tof als Hetty zou mogen worden, graag! ;)
  vrijdag 27 september 2013 @ 22:46:08 #30
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131632785
Belle, wat naar toch... -O- :*

Shandaly, wat is Femke ineens groot! Ze ZIT in de kinderwagen of niet?? Leuke vakantiespam! O+

Oh en ik zou best een nachtvoeding kunnen hebben, vind het eigenlijk best gek dat E zo lang slaapt :D en 's ochtends van die ploftieten : Maargoed, dat is luxury talking... als ik Loj was zou ik nu echt ' :{w ' denken.
pi_131632810
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 22:45 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Ik bedoel het ook niet als compliment qua uiterlijk... maar als ze toch later net zo tof als Hetty zou mogen worden, graag! ;)
O+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 27 september 2013 @ 22:48:52 #33
378192 -mandy-
I am who I am
pi_131632883
Ik zie geen foto Suiker
pi_131632894
Ik zie het Shandaly!

Mijn baby lijkt in het juiste licht op Denzel Washington O+
pi_131632994
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 22:46 schreef LadyBlack het volgende:

Shandaly, wat is Femke ineens groot! Ze ZIT in de kinderwagen of niet?? Leuke vakantiespam! O+

Oh en ik zou best een nachtvoeding kunnen hebben, vind het eigenlijk best gek dat E zo lang slaapt :D en 's ochtends van die ploftieten : Maargoed, dat is luxury talking... als ik Loj was zou ik nu echt ' :{w ' denken.
Ze "zit" ja.. voor 5 seconden, dan valt ze weer om... Maar ze wil wel alles zien als ze wakker is. Het gaat nu ineens weer heel hard met haar. Dat stiekeme rollen vooral, maar ook gewoon hoe ze reageert op alles. Ze is veel langer wakker, zit echt te spelen met dingetjes.. ow, en ze kan heel gemeen knijpen en 'bijten' (kaakjes op elkaar en hoofd naar achteren gooien... fijn! :X :N :'( )

Zucht.. ik ben verliefd... O+ (en doodop, vakantie is écht vermoeiend ;) trusten!)
pi_131633089
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 22:48 schreef -mandy- het volgende:
Ik zie geen foto Suiker
Als je google't op Edna Mole zie je de stripversie van de lookalike van de kleine van Shandaly (volg je 'n nog?)
pi_131633128
Suiker, noem jij de dochter van Shandaly nu een stripper?! }:|
  vrijdag 27 september 2013 @ 22:58:15 #38
378192 -mandy-
I am who I am
pi_131633143
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 22:56 schreef Suikertante het volgende:
Edna Mole
ík ben belg maar dat lukt me nog net :P .

hebbes! tnx
pi_131633152
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 22:57 schreef Spees_Eend het volgende:
:9
  vrijdag 27 september 2013 @ 22:58:59 #40
378192 -mandy-
I am who I am
pi_131633157
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 22:57 schreef Spees_Eend het volgende:
_O-
pi_131633169
belle :*
pi_131633258
Belle :*

Ik ga ook slapen. Ik heb de hele avond last van erge keelpijn. En ben ook verkouden. Slapen helpt vast zo goed dat ik me morgen weer helemaal fit voel :Z
pi_131633371
Heus wel! :Y Slaap lekker!
pi_131636057
Spees, ik heb die speen ook mocht je hem ambiëren!

Hier vragen mensen ook vaak naar doorslapen, en dan zeg ik ook dat het over het algemeen nog 1 a 2 voedingen per nacht is (tot 0.00 en vanaf 6.00 tel ik dan ook niet mee) maar ben dan ook wel eerlijk dat ik dat best zwaar vind. Ik had gehoopt na 9 maanden toch wel weer langer te slapen.

Shandaly, welkom terug, met je knappe dochter!
pi_131638746
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 22:46 schreef LadyBlack het volgende:

Stiekem wel een beetje idd, maar t is je vergeven en gegund hoor ;) (nouja niet die ploftieten dan natuurlijk, maar t doorslapen :D )

Belle, ik had vanavond een beetje over je heen gelezen, maar wat vervelend dat je je niet helemaal top voelt. Je kan ook hier van je af schrijven he! Dat vinden we helemaal niet erg. oeps, ik praat ook voor anderen. maar denk dat veel fokkers hier het met me eens zijn ;) Maar doe vooral waar jij je goed bij voelt!

En hier word ik al bijna een uur lang geslagen door m'n ventje! Het is toch wat ;) Maar volgens mij wil hij me aaien hoor, maar hij weet niet hoe dat moet ;) O+ :D
En hij loopt ook allemaal nieuwe geluidjes te maken O+
  zaterdag 28 september 2013 @ 06:22:29 #46
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_131638917
Goodmornings :O

Femke O+ Die foto in de doek joh, zó schattig vind ik dat! Mijn kinderen zijn beiden nogal warmbloedig dus als we hen dragen (of in het geval van Stef droegen) stikken we binnen de kortste keren de moord (beiden overigens, ook de baby) dus we dragen eigenlijk heel weinig. Zo jammer vind ik dat.. Ik zit ook heel erg te twijfelen om onze doek te verkopen, maar eenmaal weg is weg he? ;(

Belle, ik weet verder niet wat er speelt, maar vind het rot om te lezen dat het je niet voor de wind gaat. Dikke kus vanaf hier! :*

En doorslapen, tja.. Voor mij was het uiteindelijk de grootste reden om te stoppen met borstvoeding geven :@ Isabel sliep heel snel door -net als haar grote broer destijds- maar toen ik eenmaal weer ging werken kwam er weer een nachtvoeding terug. En toen nog 1. En nog 1. En soms nóg 1. En Stef had in die periode ook nogal wat nachtelijke perikelen en ik kon, net als Spees, nauwelijks meer in slaap komen als ik er eenmaal uit was geweest. Dan is 3 dagen volle dagen werken en daarbij twee dagen mama van twee echt wel zwaar hoor. Op een gegeven moment was het zo erg dat ik en mijn lief allebei door een wekker of 6 (zés!) heensliepen en alleen nog maar wakker werden van de kindjes. Accepteren en meebuigen stond er op bv.com en daar werd ík dan weer pissig van: leg je werkgever maar eens uit dat je keihard aan het accepteren bent en daarom twee weken achter elkaar dagelijks te laat bent :') Kortom, we trokken het niet meer en kwamen erachter dat een papfles met kv wonderen deed. Nu slaapt ze van 7 tot 5 a 6 (ik heb wel weer extreem vroege vogels, maarja..)
Ik heb me er echt heel heel schuldig om gevoeld, dat ik stopte om dat ík niet meer wilde ipv het van mijn kind af te laten hangen, maar inmiddels ben ik daar wel overheen. Het is hier in huis echt een miljoen keer zo gezellig sinds ik en lief niet meer struikelen over de wallen van onze wallen's wallen :+
3!
pi_131638965
Loj wat lief dat jouw ventje je probeert te aaien O+

Inca ik snap die reden wel hoor. En dat het nu weer hartstikke gezellig is geeft voor mij aan dat je een goede keus hebt gemaakt :*
pi_131638984
Dan ben je een nachtje zonder kinderen, denk je fijn.... Uitslapen. :( :( :( ik ben al een half uur wakker. En het ontbijt is pas om 8 uur.
*poef* nu is het weg
pi_131639015
Maar wel lekker rustig blijven liggen KJ! F is nog niet wakker O+ dus ik luier mee :D

Inca voelde je je daar echt schuldig over? Ik vind het echt niet gezond als je er zelf aan onderdoor gaat omdat je baby zoveel vraagt. Zeker niet als het met zoiets simpels als een papfles kan worden opgelost ^O^
pi_131639026
KJ nou ja lekker dan die biologische klok!

Inca groot gelijk. Een gezellige mama en papa is ook heel wat waard!
Hier beetje zelfde: ik moest alles kolven met een peuter en een huilbaby. Trok dit na een tijdje echt niet meer. Flesvoeding was toen de uitkomst. Wat werd ik (en dus ook mijn kindjes) weer een ander mens.

Shandaly's vakantiespam!! Wow! Mooi!

Belle knuffel! Rot zeg
pi_131639034
Belle :*
Shandaly wat een geweldige foto's O+ O+ O+
pi_131639040
Ons huis staat op funda!!!

SPOILER
Oh en zo opgeruimd ziet het er dus nevernooit uit ;)

[ Bericht 14% gewijzigd door Animalmix op 28-09-2013 10:51:04 ]
pi_131639074
:o waarom ga je daar weg??? _O_
pi_131639082
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 07:58 schreef LadyBlack het volgende:
:o waarom ga je daar weg??? _O_
dat dacht ik ook al.... :D
*poef* nu is het weg
pi_131639093
Oh en goeiemorgen :W

Ik zit al een tijdje met E beneden, maar ze is weer behoorlijk in slaap gevallen na de eerste portie drinken :')

Ga straks een vriendin in Enschede helpen klussen, dus oma mag op E passen en is helemaal in de wolken :D Wel balen dat het allemaal altijd zo lang duurt voor ik er ben... toch weer 2 uur autorijden straks.
  zaterdag 28 september 2013 @ 08:06:15 #56
95408 Incantrix
pi_131639104
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 07:42 schreef Suikertante het volgende:
Maar wel lekker rustig blijven liggen KJ! F is nog niet wakker O+ dus ik luier mee :D

Inca voelde je je daar echt schuldig over? Ik vind het echt niet gezond als je er zelf aan onderdoor gaat omdat je baby zoveel vraagt. Zeker niet als het met zoiets simpels als een papfles kan worden opgelost ^O^
Ja, want ik had Stef 9 maanden aan de borst en kon het maar moeilijk hebben dat ik Isabel minder zou geven (maar door rustig af te bouwen ben ik uiteindelijk bij I ook pas met nagenoeg 8 maanden écht gestopt). En eigenlijk wilde ik goedmaken wat ik bij Stef 'verkeerd' had gedaan, ik had het in mijn hoofd gehaald dat ik het jaar wilde halen :') echt enorme non-argumenten and I know it, maar op datmoment vond ik dat echt heel erg..

Achteraf vraag ik me echt af hoe ik het uithield, ik heb wekenlang gedraaid op ca 2,5 uur slaap per nacht ;( van ca 10 tot 12 slapen, wakker tot ca half 6 en dan de wekker om 6 uur. Niet echt aan te raden zeg maar.

KJ, gewoon ff chillen dan?
3!
pi_131639132
Ik lig in bed te watsappen en heb de reader mee.

Luuk is ook geen regelmatige doorslaper. Hij is heel onrustig. Sofie was ook wel eens wakker. Maat die sliep zo weer. Bij Luuk duurt het wat langer.
*poef* nu is het weg
pi_131639133
Jeetje Animalmix. Wat een mooi huis

LB veel plezier.

Ik ben super verkouden. Hopelijk steek ik Riley niet aan. Ik mag haar toch wel kussen? Want niet kussen lukt me dus niet :o
pi_131639139
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 08:14 schreef Omentielvo het volgende:
Jeetje Animalmix. Wat een mooi huis

LB veel plezier.

Ik ben super verkouden. Hopelijk steek ik Riley niet aan. Ik mag haar toch wel kussen? Want niet kussen lukt me dus niet :o
Dat hadden we niet afgesproken he, dat nachtje slaap zou alles oplossen toch?

Inca :*
pi_131639162
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 07:50 schreef Animalmix het volgende:
Ons huis staat op funda!!!

Oh en zo opgeruimd ziet het er dus nevernooit uit ;)
Jij woont echt vlakbij.

En ik heb ook familie wonen bij jou in de buurt.

Waar willen jullie heen verhuizen?

[ Bericht 16% gewijzigd door Kyara op 28-09-2013 13:37:07 ]
pi_131639180
Inca, niet schuldig over voelen. Je moet vanuit je eigen situatie uit gaan. Ik schreef ook al eerder dat ik het vol kan houden omdat ik thuis ben. Als ik nog had gewerkt weet ik ook niet of ik het wel getrokken had. Hoewel mijn dametjes wel een mix krijgen van bv/kv in de late avond en daar slapen ze ook niet echt langer op.
pi_131639717
Gebruiken jullie nog een bepaalde boter voor je baby? Ik las ergens dat het een bepaald vetpercentage moet hebben maar nu kan ik het nergens meer vinden :?
  zaterdag 28 september 2013 @ 09:45:36 #63
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_131639741
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 09:43 schreef Fieder het volgende:
Gebruiken jullie nog een bepaalde boter voor je baby? Ik las ergens dat het een bepaald vetpercentage moet hebben maar nu kan ik het nergens meer vinden :?
Oh geen idee. Ik gebruik gewoon roomboter voor d'r!
pi_131639774
Hier ook ongezouten roomboter. Voor M dan, de meisjes krijgen nog geen brood.
pi_131639814
Oh gevonden! Het gaat om maximaal, niet minimaal :) Max 20 gr verzadigd vet
Ik ga ook roomboter kopen denk ik. Misschien van die minikuipjes want wij eten het niet.

Doen jullie ook boter/ olie door de groentehap?
  zaterdag 28 september 2013 @ 09:58:44 #66
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131639901
Belle dikke :* Idd gewoon hier spuien als je dat wilt hoor!

Loj hihi :D Hier is de kat aaien ook enigzins slaan hoor, gelukkig is de oude baas het wel gewend ondertussen en ondergaat hij het :+

Inca wat zwaar klinkt dat zeg.. Fijn dat de papfles met kv hielp!
Het is idd mooi en bijzonder als je de bv volhoudt, het is gewoon enorm zwaar. Het klinkt idd ook soms zo alsof je alles moet opgeven voor je kind, daar stoorde ik me ook aan. Ja, ik ben moeder, maar ik ben ooke en vrouw, een vriendin, mezelf. Ik moet wel mezelf behouden anders kan ik niet voor mn kind zorgen. Ik was echt enorm pro bv voordat ik bevallen was, maar dat is nu wel anders :') Ik weet hoe godvergeten zwaar het kan zijn, dat je zó in en in moe bent... Soms bereik je gewoon een grens en dat is voor iedereen anders, en dat is voor iedereen prima. Elke moeder moet doen wat goed voelt, en dat is dan ook goed.
Hoop dat je je nu niet meer schuldig voelt over stoppen hoor! :* nergens voor nodig!
Wow, wat een nachten :o
Haha ja ik had ook dat ik een jaar vol wilde maken :+ ik heb net niet de 2 maanden gehaald bij M. Bij de volgende bedenk ik; elke dag is er 1. En we zien wel waar het schip strand.

KJ :D :o Ja, dat kan ik me zo voorstellen dat je alsnog vroeg wakker wordt dan ook al ben je kindloos :') Balen :*

LB veel plezier! :*

Fieder: ik geef gewoon margarine of roomboter.

En idd klein bontje kloter (klontje boter :+) door de groentehap, met wat kookvocht. Maakt 't lekker smeuiig!
pi_131640001
Ja hoi, mijn baby heeft ooronsteking en ik ook geloof ik :X

En mijn baby krijgt Becel (?) Idee en geen roomboter. Die blauwe in elk geval. Ik wil graag dat hij slim wordt namelijk en niet dik. :+ :{w
pi_131640254
Auw, sterkte mineola!

Baby's worden niet dik van roomboter hoor. Het juist heel puur en onbewerkt ;)

Door de groente geef ik trouwens geen boter.
pi_131640410
Ik denk dat ik ook liever heb dat hij natuurlijke vetten eet dan allerlei onnatuurlijke vervangers. :Y

Balen van de oorontsteking! Zo sneu, beterschap!
pi_131640501
Oooooh mineola, allebei oorontsteking? Ik heb het zelf nooit gehad maar vond het bij baby zoooo zielig! :'(

En Omen zelf verkouden, hopelijk besmet je Riley niet! Maar ik zou gewoon knuffelen hoor! Alleen niet recht in d'r gezicht niezen. :+

Sorry, ik ben echt slecht met bijhouden de laatste tijd. Heb wel een weekly olf.
Zou ji bereid zijn eiceldonor of draagmoeder te zijn voor je beste vriendin/zus? En welke zou je dan meer moeite mee hebben, donor of dragen?
pi_131640512
En hier ook ongezouten roomboter op brood! En niet door de groente. Heel soms eet ze met ons mee en dan zit er wel olijfolie door.
pi_131640691
Mineola beterschap.
Inca dikke knuf. Gevoel en verstand zijn soms moeilijke dingen.
Link van animalmix gemist -O-

Jullie gaan te snel voor mij dus sorry als ik een beetje selectief reageer.

Hier een spookje vannacht dat deed ean in het begin ook maar goed die kwam pas met 3wk thuis en die huilde niet zo hard. Nog knap dat ean pas om 06:00 wakker werd.
Ze drinkt wel heel erg goed eigenlijk best veel en dat loopt er ook snel weer uit aan de onderkant. En nu natuurlijk niet wakker te krijgen.

En nu de 1e blz ook gelezen.
Belle ook voor jou een dikke knuf. Ik weet niet wat er speelt maar het is nooit leuk te lezen dat iemand zich geestelijk niet goed voelt.
Mooie foto's van F van shandaly O+ Het ziet eruit of jullie erg genoten van alle vakantie activiteiten.

Doorslapen. Ik slaap zelf weinig maar ben erg chagrijnig als ik buiten mijn eigen wakkere tijden 's nachts ook wakker gemaakt wordt. Ik vind doorslapen zelf dus wel erg prettig en heb respect voor de moeders die er zo vaak uitgaan en bv. geven.

En helemaal diep respect heb ik voor de moeders die alleen zijn.

[ Bericht 36% gewijzigd door F_r op 28-09-2013 11:11:23 ]
pi_131640741
Waarom weg? Tsja vooral vanwege de voorzieningen hier. . Lees 1 basisschool met tien of meer kleuterklassen, alleen een Appie en kruidvat en verder bijna niets. En als we dan toch gaan, dan willen we wel een grotere tuin en woonkamer ( als het haalbaar is natuurlijk). En we willen nu vanwege de leeftijd van de kinderen. Straks is het toch minder makkelijk.

Kyara zou je de link even uit jouw quote willen weghalen? (Ik heb hem zelf ook ff verwijderd)
Oh en waar woon je dan? (Mag ook in pm)

Mineola beterschap! Oorontsteking is echt rot.

[ Bericht 4% gewijzigd door Animalmix op 28-09-2013 11:54:56 ]
pi_131642572
Oh nee Mineola oorpijn is :( snel beter worden!
Omen ook beterschap

L drinkt weer geen melk. Al 2 dagen niet nu. -O- Ik krijg er wel wat fruit/ yoghurt/ water in. Hij lijkt geen honger te hebben en is ook goed levendig. Maar hij mist nu wel zn basisvoeding natuurlijk. Wanneer zouden jullie daarmee de ha bellen? :{
pi_131643178
Drinkt hij helemaal geen melk? Dan zou ik zeker snel gaan bellen hoor. Wat je zegt. Het is zijn basisvoeding.

Olf moeilijke vraag. Eiceldonor ben ik al. En dan nog voor een onbekende ook. Dus dat zou ik kunnen. Draagmoeders zijn weet ik niet of ik dat geestelijk zou aankunnen

Mineola. Beterschap voor jouw kleintje

Ferrari. :* voor je spookje

Hier maar paracetamol genomen. Dat helpt gelukkig. En een baby die niet wilt slapen :o
pi_131643811
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 10:46 schreef Olf het volgende:
Zou ji bereid zijn eiceldonor of draagmoeder te zijn voor je beste vriendin/zus? En welke zou je dan meer moeite mee hebben, donor of dragen?
Pfff, dat is een lastige. Ik heb zelf geen zus dus ik kan niet zo goed inschatten hoe die band kan zijn. Ik zou het niet zondermeer kunnen. Bij een eiceldonatie sta je toch genetisch materiaal af waardoor er een "bloedband" ontstaat. Dat lijkt me lastig als je dingen van jezelf terug ziet. Dragen lijkt me ook best lastig omdat je in die 9 maanden echt een band opbouwt met zo'n kleintje.

Ik zou dan nog eerder een eicel doneren aan een onbekende maar dat klinkt ook weer zo hard.

Nou scheelt het misschien ook wel dat ik niet echt vriendinnen of een zus heb waarvoor je echt door het vuur gaat :@ Misschien dat J en D dat bijvoorbeeld wel voor elkaar over zouden hebben.
  zaterdag 28 september 2013 @ 14:50:24 #77
381212 Gulara
From the future
pi_131645231
Ik kom alleen even vertellen dat ik vandaag een grote broer zag die behoorlijk lomp de tweelingwagen van z'n zusjes door de supermarkt aan het duwen was. O+

En toen moest ik aan iemand denken. ;)

Welterusten! :z
pi_131645306
O+

Slaap zacht :*
  zaterdag 28 september 2013 @ 15:01:58 #79
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_131645480
Hoi vanuit de spoedeisende hulp. ...

Isabel wordt maar niet beter, wij naar de hap die ons doorverwees naar de seh. Later meer.
pi_131646591
Becky sterkte

Fieder drinkt hij alweer iets?

Eiceldonatie/draagmoeder:
Enkele jaren terug zei ik dat ik best draagmoeder voor mijn zus wilde zijn mocht zijn geen kinderen kunnen krijgen. Inmiddels is beide een no go voor mij. Dit is puur vanwege een falend lichaam. (En mijn zus heeft een kindje)
pi_131647707
Jeetje becky wat een schrik!! :o hopelijk geen opname :*

FR L drinkt nog steeds geen melk. Ik heb wel van een halve fles pap gemaakt. Dat ging er met veel moeite in. En ik geef regelmatig wat slokjes water. Maar ik vind het niet zo fijn... -O-
Hij is nog steeds levendig genoeg en heeft plasluiers dus ik wacht met bellen. Als hij morgen nog geen melk wil kan ik wel bellen toch? Ik kom daar op de een of andere manier altijd in het weekend :@
  zaterdag 28 september 2013 @ 16:52:14 #82
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_131647771
Och jee Becky! Hopelijk snel beter nieuws!
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_131648563
Sterkte Becky, hopelijk zijn jullie snel weer thuis. :*
pi_131648830
*ontlurkt... Becky dat is schrikken. Sterkte daar en hopelijk vinden ze snel een oorzaak en oplossing. :*
  zaterdag 28 september 2013 @ 17:44:09 #85
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131648946
Mineola wat naar oorontsteking.. :( bah! Sterkte!

Ik had juist begrepen dat kids over t algemeen te weinig vetten binnenkrijgen dus ik dacht beetje roomboter kan geen kwaad :+

Fieder wat vervelend.. je bent niet overgestapt op ander merk of opvolgmelk ofzo? En je kan allicht de hap bellen voor advies.. vragen staat vrij toch?

Becky :o sterkte!! :*
pi_131649824
Sterkte Becky :*

Beterschap Mineola.

Vanmiddag hebben D's kinderstoel in elkaar gezet, het was even werk. Maar toen hij erin zat vond hij het geweldig! Apetrots was hij!
pi_131650549
Sterkte Becky! Hopelijk mag je snel naar huis!
pi_131650953
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 17:44 schreef Enfermera het volgende:
Fieder wat vervelend.. je bent niet overgestapt op ander merk of opvolgmelk ofzo? En je kan allicht de hap bellen voor advies.. vragen staat vrij toch?
Nou de opvolgmelk drinkt hij wel minder dan de 1. Hij vindt t niet zo lekker volgens mij.
Ik heb toch even gebeld maar zolang hij vocht binnenkrijgt en helder is mag ik het tot woensdag aankijken. Dan de ha bellen. Ik hoop echt dat t niet zo lang gaat duren -O-

Ik maak me zorgen om becky's mini :{
pi_131651771
Jeetje Becky, sterkte :*

Wb donatie, toevallig dacht ik er vanochtend aan! Wat gek om dat dan hier te lezen. Twee weken voor ik positief testte, testte mijn beste vriendin ook positief. Dat eindigde in een miskraam. Dit jaar volgde nog een heel vroege mk en juist vanochtend dacht ik, al moet ik dat kind potverdorie zelf dragen, die twee worden ouders :@ Zoiets denken en daadwerkelijk doen zijn natuurlijk twee heel verschillende dingen, maar toch!
Sarcasme. Herken het.
  zaterdag 28 september 2013 @ 19:47:47 #90
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_131652700
Becky wat een schrik zeg!

FR, ik las in het update topuc dat dan grote zus is *O* . welkom hier!

Ik ben dus bijna een week niet op fok geweest. Heb het nogal druk. Helaas nog niet bij mijn neefje wezen kijken, MN schoonzus werd met koorts opgenomen in het ziekenhuis en is nogal ziek -O- .
pi_131652752
Oei Pessie wat een schrik! Weten ze wat er is?
  zaterdag 28 september 2013 @ 20:01:25 #92
259886 pessie
pi_131653178
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 19:49 schreef Fieder het volgende:
Oei Pessie wat een schrik! Weten ze wat er is?
Ze hebben van alles gezocht en uiteindelijk denken ze dat ze "gewoon" griep heeft opgelopen -O- . Ze hebben haar weer naar huis gestuurd.
  zaterdag 28 september 2013 @ 20:12:24 #93
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_131653557
goedenavond.... we zijn weer thuis, al met al 3,5 uur in het ziekenhuis geweest, maar veel meer dan een beetje onderzoeken en vragen stellen is het niet (ik voelde wel schuldig, keiveel mensen op de SEH en wij hielden maar een kamer bezet).

De conclusie is dat ze blijkbaar enorm veel pijn heeft van de oorontsteking, en dat we het aantal paracetamol moeten opschroeven (ik gaf 2*120 mg). Ze heeft daar 1 * 240 mg gehad (en daarna echt nog anderhalf uur jammeren) en nu mag ze om de vijf uur 120 mg.
  zaterdag 28 september 2013 @ 20:13:37 #94
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_131653600
Jeetje pessie wat schrikken zeg, pfff alleen een griepje
  zaterdag 28 september 2013 @ 20:14:15 #95
259886 pessie
pi_131653617
Ach Becky, wat ontzettend zielig. Oorontsteking is stom :* .
pi_131653630
Oh arme meid, hopelijk doet de paracetamol z'n werk snel en heeft ze snel minder pijn :*
  zaterdag 28 september 2013 @ 20:16:54 #97
259886 pessie
pi_131653716
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 20:13 schreef becky27 het volgende:
Jeetje pessie wat schrikken zeg, pfff alleen een griepje
Nou ja, als je 3 dagen eerder een baby hebt gekregen gaan alle alarmbellen naar het schijnt rinkelen bij koorts. Maar stom genoeg dus niet naar de baby geweest, volgende week zaterdag pas en dan is hij al bijna, 2 weken oud -O- stomme griep. En stomme auto die ermee ophield }:|
pi_131653749
Ach becky wat zielig. Oorpijn is zo naar!!

Pessie wat stom, gewoon griep! Dan moet je verder toch ook symptomen hebben? En wat vreselijk jammer dat je de kleine nou nog niet gezien hebt. Kan ze er nu wel voor zorgen dan?
pi_131653792
L heeft net een ijskoud kant-en-klaar pyjamapapje op. Suikerbom :{ maar vocht is vocht... *O*
  zaterdag 28 september 2013 @ 20:29:25 #100
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_131654151
Fieder, bij weinig drinken laat ik ze vaak ook op een nat washandje sabbelen
pi_131654465
Pessie en Becky wat schrikken zeg :*

Fieder fijn dat L. gedronken heeft.

Voel me nog steeds beroerd en Riley besloot vandaag maar anderhalf uur slaap nodig te hebben overdag. En dan voel ik me schuldig, omdat ik niet zo mezelf was. Zij slaapt nu. En ik ga straks ook.
pi_131655065
Jeetje wat een ziekenboeg hier. Becky wat ontzettend schrikken en wat reageert ze heftig op de oorontsteking. Beterschap :*

Mineola ook al oorontsteking. Ook Beterschap :*

En Riley, ga slapen joh. Je moeder moet uitzieken. Uiteraard ook voor jou beterschap Omen :*

F_r welkom :W en ik hou het ook niet bij hoor. Het tempo van gisteren en vandaag gaat goed :P Hoe gaat het met S?

Hier gaat alles zijn gangetje. Rosalie wordt snel groot. Ik heb af en toe moeite om haar bij te houden. Mijn baby, wat gebeurt er?
Helaas af en toe nog wel poepperikelen. Vandaag weer een klysma moeten geven ivm uitblijven van poep. Ik zag het ook al aan haar buikje, dat wordt dan groter. Gelukkig voelt haar buik nog niet hard.
Er zijn inmiddels ook 2 ondertanden goed door.Wat een ander gezicht geeft dat.
En morgen is ze aalweer een half jaar :o
pi_131655584
Becky jeetje wat schrikken. Gelukkig valt het achteraf 'mee'. Hopelijk reageert ze goed op de pcm en slapen jullie allemaal lekker vannacht.

Pessie jeetje zeg dat is wel schrikken zeg. Gewoon griep, tsja kan natuurlijk ook. Is ze nu weer koortsvrij?

Fieder fijn dat L wat vocht binnen heeft gekregen. Vreemd hoor zo weinig drinken. Misschien na weekend toch ff huisarts bellen?

Trusten Omen en beterschap! (En zo'n dag heeft iedereen wel eens hoor. Niet schuldig voelen)

Danic kind met tanden lijkt ineens veel groter hè! Zo apart is dat.
Alvast gefeliciteerd met haar halfjaarsdag morgen!
pi_131655822
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 20:29 schreef becky27 het volgende:
Fieder, bij weinig drinken laat ik ze vaak ook op een nat washandje sabbelen
Dat heb ik nog niet geprobeerd, bedankt!
Omen lekker naar je bed :*
Danic wat jammer dat t poepen nog problemen geeft. Ja ze lijken zo groot met tandjes! Alvast *O* voor de halfjaardag

Het is hier denk ik een combi van buikgriep en tandjes... Nummer 5 en 6 zijn door :o
pi_131655878
Wat een boel zieken hier vandaag.. :(

Becky, wat schrikken zeg dat je zo ineens naar de SEH wordt gestuurd. Wel fijn dat ze niet hoeft te blijven, en hopelijk doet de hogere dosis pcm goed z'n werk.

Fieder, heeft L. eigenlijk ook koorts? Of is het echt alleen het niet willen drinken? Fijn dat ie in ieder geval zo'n papje naar binnen heeft gewerkt :)

Pessie, beterschap voor je schoonzus! Koorts in je kraambed... brr... alles wel ok met je neefje?

Fijn dat jouw pcm helpt, Omen! Slaapt de kleine inmiddels wel? Welterusten voor zometeen!

Mineola, sterkte met de oorontstekingen! Dat doet zo gemeen zeer... :(

Welkom hier f_r! Gefeliciteerd met je nieuwe kleine meid! *O* Hoe vindt ean het?

KJ, lastig he, die biologische klok? Hopelijk heb je toch nog wat kunnen rusten en kunnen genieten van het ontbijt. Hebben jullie leuke dingen gedaan vandaag? Het weer zat in ieder geval wel mee!

Inca, wat stoer dat je nog zo lang bv hebt gegeven met zo weinig slaap! _O_ Ik snap je schuldgevoel, maar die gezelligheid in huis is ook heel wat waard :*

Een kinderstoel voor mandy! Nou ja, voor D. dan dus ;) Leuk is dat he? Weer zo'n stap... Wij zijn nu aan het dubben of we er straks een tweede kinderstoel bij gaan kopen, of dat we Lars op een gewone eettafelstoel laten zitten. In het tweede geval moeten we wel ergens een soort stoelverhoginkje/kussen zien te vinden, want anders komt hij niet ver genoeg boven de tafel uit om lekker te eten ;)

Wat betreft boter... Femke zal straks gewoon dezelfde boter krijgen als wij, AH halvarine oid. Ik ben niet van plan allerlei extra bakjes/potjes te gebruiken als dat we al hebben. Sowieso ben ik redelijk makkelijk in dat soort dingen, wij leven bijna volledig op Knorr Wereldgerechten en aanverwante dingen, we eten niet biologisch, zoutarm, light of whatever, en we zijn prima gezond.

Verhuizen... wij willen waarschijnlijk volgend jaar ook eens gaan rondkijken om een huis te kopen. We zouden graag iets meer ruimte willen (en een iets kleinere tuin ;)), maar eigenlijk bevalt dit huisje ook nog steeds wel erg goed. En de buurt ook. Een vriendin van me die toevallig slechts 10 huizen verderop woont heeft afgelopen week een nieuw huis gekocht. Nieuwbouw, aan de overkant van de straat ;)

Hmm... weekly Olf. Beetje hetzelfde antwoord als van Kyara: ik heb geen zus en ook geen hartsvriendin voor wie ik zoiets zou willen doen. Het is een zeer hypothetische vraag voor mij, maar mócht ik in de situatie komen, denk ik dat ik voor bijvoorbeeld mijn schoonzusje best draagmoeder zou willen zijn. Ik heb twee redelijk makkelijke zwangerschappen gehad, en ook de bevallingen waren geen grote drama's. En ik krijg nog steeds kippenvel en tranende ogen van de verhalen van Sorbootje. Het lijkt me wel héél mooi om zoiets voor iemand te kunnen doen.

Danic, morgen een half jaar alweer ja? Jeetje! Wat goed dat je zelf zo goed kunt zien wanneer het met je meisje niet zo lekker gaat en je haar ontlasting een handje moet helpen. Supermom!
pi_131656016
En als er hier nog mama's zijn die twijfelen over een tweede... Kiektan! O+ O+ O+

(vanochtend konden we - bij de AH - foto's laten maken. Ik heb er stiekum met m'n foon eentje zelf bijgeschoten. Ik ben zó benieuwd naar de officiële (scherpe, witte, met fatsoenlijke achtergrond) foto's!)

[ Bericht 8% gewijzigd door Shandaly op 28-09-2013 23:21:57 (typootje) ]
pi_131656316
Ooooooooh! Die is echt vreselijk schattig! O+
  zaterdag 28 september 2013 @ 21:30:35 #108
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_131656328
dies is zo lief!
pi_131656433
Shandaly hij heeft wel verhoging (37,5) en hij spuugt een beetje. Dus ziekjes + tandjes is mijn theorie
Die foto is O+ O+ O+ Jouw oudste is volgens mij superlief voor zn zusje
pi_131656714
Ooooh shandaly O+ wat ontzettend schattig!

Oh en de weekly olf: ik denk dat ik eiceldonatie makkelijker zou vinden. Omdat ik dan niet zelf het kindje draag. Ik denk dat ik me ee dan teveel aan hecht en het niet kan 'afstaan'.
Dat ik genetische eigenschappen terug zie bij dat kindje zou ik niet erg vinden. Zeker niet als het kindje voor mijn zusje bestemd zou zijn.
Nou heeft zij er al 2 dus is geen onderwerp hier.
Als het een vriendin betreft zou ik er wel heel goed over nadenken. Ik weet niet of ik het dan zou doen. Sterker nog, er is maar 1 vriendin waarbij ik dit zou overwegen.
pi_131657670
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 21:18 schreef Shandaly het volgende:
Wat een boel zieken hier vandaag.. :(

Becky, wat schrikken zeg dat je zo ineens naar de SEH wordt gestuurd. Wel fijn dat ze niet hoeft te blijven, en hopelijk doet de hogere dosis pcm goed z'n werk.

Fieder, heeft L. eigenlijk ook koorts? Of is het echt alleen het niet willen drinken? Fijn dat ie in ieder geval zo'n papje naar binnen heeft gewerkt :)

Pessie, beterschap voor je schoonzus! Koorts in je kraambed... brr... alles wel ok met je neefje?

Fijn dat jouw pcm helpt, Omen! Slaapt de kleine inmiddels wel? Welterusten voor zometeen!

Mineola, sterkte met de oorontstekingen! Dat doet zo gemeen zeer... :(

Welkom hier f_r! Gefeliciteerd met je nieuwe kleine meid! *O* Hoe vindt ean het?

KJ, lastig he, die biologische klok? Hopelijk heb je toch nog wat kunnen rusten en kunnen genieten van het ontbijt. Hebben jullie leuke dingen gedaan vandaag? Het weer zat in ieder geval wel mee!

Inca, wat stoer dat je nog zo lang bv hebt gegeven met zo weinig slaap! _O_ Ik snap je schuldgevoel, maar die gezelligheid in huis is ook heel wat waard :*

Een kinderstoel voor mandy! Nou ja, voor D. dan dus ;) Leuk is dat he? Weer zo'n stap... Wij zijn nu aan het dubben of we er straks een tweede kinderstoel bij gaan kopen, of dat we Lars op een gewone eettafelstoel laten zitten. In het tweede geval moeten we wel ergens een soort stoelverhoginkje/kussen zien te vinden, want anders komt hij niet ver genoeg boven de tafel uit om lekker te eten ;)

Wat betreft boter... Femke zal straks gewoon dezelfde boter krijgen als wij, AH halvarine oid. Ik ben niet van plan allerlei extra bakjes/potjes te gebruiken als dat we al hebben. Sowieso ben ik redelijk makkelijk in dat soort dingen, wij leven bijna volledig op Knorr Wereldgerechten en aanverwante dingen, we eten niet biologisch, zoutarm, light of whatever, en we zijn prima gezond.

Verhuizen... wij willen waarschijnlijk volgend jaar ook eens gaan rondkijken om een huis te kopen. We zouden graag iets meer ruimte willen (en een iets kleinere tuin ;)), maar eigenlijk bevalt dit huisje ook nog steeds wel erg goed. En de buurt ook. Een vriendin van me die toevallig slechts 10 huizen verderop woont heeft afgelopen week een nieuw huis gekocht. Nieuwbouw, aan de overkant van de straat ;)

Hmm... weekly Olf. Beetje hetzelfde antwoord als van Kyara: ik heb geen zus en ook geen hartsvriendin voor wie ik zoiets zou willen doen. Het is een zeer hypothetische vraag voor mij, maar mócht ik in de situatie komen, denk ik dat ik voor bijvoorbeeld mijn schoonzusje best draagmoeder zou willen zijn. Ik heb twee redelijk makkelijke zwangerschappen gehad, en ook de bevallingen waren geen grote drama's. En ik krijg nog steeds kippenvel en tranende ogen van de verhalen van Sorbootje. Het lijkt me wel héél mooi om zoiets voor iemand te kunnen doen.

Danic, morgen een half jaar alweer ja? Jeetje! Wat goed dat je zelf zo goed kunt zien wanneer het met je meisje niet zo lekker gaat en je haar ontlasting een handje moet helpen. Supermom!
Wow Shandaly, bedankt voor je samenvatting :) Die foto van Lars en Femke is zo enorm lief!

Becky schrikken dat je naar de SEH moest.. Beterschap voor Isabel! En ook voor Miniola en Mineola, FiederL, Pessieschoonzus!

Leuke DailyOlf, Olf!
Anonieme eiceldonatie zou ik niet doen. Ik zou gek worden van het idee dat er een kindje 'van mij' ergens rondloopt waarvan ik geen weet heb.

Voor mijn zussen zou ik zonder twijfel draagmoeder willen zijn als dat nodig zou zijn. Eiceldonatie aan hen of aan goede vrienden ook. Eiceldonatie aan mijn tweelingzus zou ook wel bijzonder zijn, dan krijgt ze toch een kindje dat ze in theorie helemaal zelf had kunnen krijgen O+ :D
pi_131657940
Becky, spannend dagje! Wij hebben precies hetzelfde meegemaakt maand of 2 geleden, vond het wel heftig hoor, van hap naar seh worden doorgestuurd!

L al zes tanden Fieder? En al 90 cm en 12 kilo toch? :P waaaaaaauw.

Leuke antwoorden op de vraag. Ik zou zelf anonieme eiceldonatie ook absoluut niet doen omdat ik dan voor altijd naar een eventueel kind van mij zou blijven 'zoeken'. Draagmoederschap zou ik niet zien zitten maar sluit ik ook niet per definitie uit. Eicel doneren zou ik voor m'n zussen wel doen, lijkt me fijn als het nodig is, dat je kind dan wel deels dezelfde genen heeft als jijzelf.
pi_131658568
Oh nee anonieme eiceldonatie zou ik niet doen. Alleen aan zusje of eeventueel die vriendin. Maar zelfs dan zou ik er goed over na moeten denken.
pi_131659390
Pessie, "gelukkig" dat het "maar" een griepje was zeg.

Oooh Becky, wat sneu. Arm schaap. Hopelijk knapt ze snel weer op.

Omen, hoop voor jou dat een goede nacht deze keer wel helpt. Zeker als je zo beroerd bent is het extra heftig om het alleen te doen :*

2 tanden voor Rosalie *O* en ook alweer bijna een half jaar :o

D. in de kinderstoel. Ook weer zo'n stap.

Zo'n schattige foto Shandaly! Als ik dat zie vind ik het jammer dat M nog zo klein is, je kan hem niet echt regisseren om iets met zijn zusjes te doen. Ik moet het echt van de lucky shots hebben.

Fieder, beterschap voor L.
pi_131661166
Ik ben niet bijgelezen maar wat een schattigheid Shandaly, echt O+
  zondag 29 september 2013 @ 00:00:08 #116
378192 -mandy-
I am who I am
pi_131661782
Wat een lieve foto Shandaly!

Even een fotospam van D die voor de eerste keer in zijn kinderstoel zit!

zondag 29 september 2013 @ 05:10:36 #117
95408 Incantrix
pi_131665581
Aaww, thnx all O+ ik voel me nu niet meer schuldig hoor, als ik nu zie hoe het met het meiske gaat en hoe blij ze gaat zitten hupsen in haar stoel als ze me de fles ziet schudden weet ik dat zij er ook geen last van heeft en dat helpt. En het doorslapen doet ons allemaal ook goed, scheelt ook :)

Danic, wat sneu dat de ontlasting toch zo'n probleem blijft ;(

Ow, en wij gebruiken volle margarine op Isabel's brood, conform advies van het cb en het voedingscentrum.

Eiceldonatie zou ik voor een bekende wel doen, draagmoederschap niet. Mijn lijf is niet goed in zwanger zijn en na al mijn zwangerschappen ben ik heel, heel klaar met alle hormonale ongemakken van dien. Binnenkort kan ik het ook niet meer, ik sta op de wachtlijst voor een novasure-behandeling en na die behandeling mag je niet meer zwanger zijn. En ik denk eigenlijk ook niet dat er mensen zouden zijn die míj als draagmoeder zouden overwegen, teveel onzekerheden over of het wel goed zal gaan.

Mandy, wat een cutie! O+

En Shandaly, hóe lief!! Volgende keer dat Stef Isabel vast wil houden ga ik ook die houding proberen, andersom glijdt ze altijd weg, ze is best erg zwaar voor hem.
3!
pi_131665589
Shandaly, wat een schattige foto! En ja, zelfs met weinig slaap wil ik een tweede ;) snel!

De kleine van Mandy in de kinderstoel :)

Becky en Fieder sterkte! Hoe gaat het na een nacht slaap?
En Omen alweer wat beter na een nachtje slaap?

Pessie, wat stom dat je je neefje nog niet hebt kunnen zien. Maar beterschap voor je schoonzus.

Inca, respect voor t geven van bv met zo weinig slaap! En zo weinig slaap, je went er een soort van he!

Ik heb de link van AM gemist. Hier gaan we ook verhuizen, naar drie straten verderop. Maar de huizen moeten nog gebouwd worden, dus het duurt nog een klein jaartje :)

Hier verder een dramanacht! Van 23.00 tot 1.45, van 2.30 tot 3.15 en nu van 4.30 tot ? bezig geweest. Gelukkig is het boek van de tip van Cwen binnengekomen. Dus daar gaan we morgen maar eens aan beginnen.
Verder vandaag ook nog een kinderstoel en twee winterjasjes gekocht :D O+ ze zijn zo leuk. Ik heb ze zelfs in maatje 80 meegenomen. Wel nog iets te groot, maar 74 zat nu perfect, en met mijn snel groeiende stevige man toch maar een maatje groter gekocht :)
Trouwens die stevige grote man van mij kan nu echt al bijna een minuut los zitten! Nieuwe mijlpaal O+
pi_131665592
Inca, doorslapen Jeej! Maar wat doe je hier dan om 5 uur ;)

Oh, en de weekly Olf weet ik niet zo goed het antwoord op...
  zondag 29 september 2013 @ 05:35:30 #120
95408 Incantrix
pi_131665605
Ik heb gisteravond een coctail gedronken en ik kwam er vannacht achter dat ik daar heel onrustig van ga slapen :')

Loj, jasjes koop ik sowieso al een maatje groter ja, moet toch ook nog kleding onder enzo. En je kunt er dan soms net nog een extra seizoen mee doen als het uitkomt. Stef heeft nu voor het derde jaar zijn skipak aan, jaar 1 was het ruim, jaar 2 zat het goed, nu zie je wel aan de mouwen dat het wat krapper zit, maar het kan nog prima. Superhandig!

Isabel zit ondertussen trouwens zo goed dat mn voorstoeltje vandaag op de fiets gaat O+ en als ze staat probeert ze te stappen en gistermiddag stond ze heel even los :o :o als het zo doorgaat loopt ze op haar broers verjaardag eind november, wtf? Stef was vlot, maar zij gooit er nog een versnelling bij!
3!
pi_131665631
Mag ik +1 doen op de post van Shandaly, met daarbij een :* voor de slechte nachten en een O+ voor de prachtige foto van L. en F.? Het is zoveel om bij te lezen :@.

Oh, en veel plezier met fietsen Inca! Wat gaat ze hard!

WeeklyOlf: eiceldonatie wil ik niet, ik wil weten wat er met m'n genetisch materiaal gebeurt :). Draagmoederschap zou ik voor heel goede vrienden wel doen. Ik had zelf veel last van mijn zwangerschap, maar mijn lijf zorgde uitstekend voor de baby. Ik denk ook niet dat ik heel veel moeite zou hebben met afstaan, als dat de insteek van de zwangerschap zou zijn. Het enige is, dat ik twijfel of mijn genen nou wel zo tof zijn om door te geven. Maar dat is dan weer een andere discussie ;).

Na een rotnacht gisteren een heerlijke dag: sushi geluncht en gewinkeld, 2x in het openbaar gevoed en pas in de avond krampjes! Nu weer een goeie nacht, hoewel ze nog wel op me ligt te slapen nu. Maar ze slaapt tenminste!

[ Bericht 35% gewijzigd door Cwen op 29-09-2013 06:31:58 ]
Home is where the O+ is...
pi_131665752
Danic *O* voor de twee tanden en de halvejaardag

Shandaly wat een mooie post. En die foto van jouw twee kids O+

Mandy wat een lieve foto's O+

Loj hopelijk helpen de tips van het boek. Wat een nacht :*
En foto van de jasjes. :D

Inca wat leuk dat de kleine van jou zo snel is O+

Cwen fijn voor de dag en nacht

Hier ook een goede nacht. Riley werd pas rond kwart voor 8 wakker. En toen was ik al net wakker. Ik voel me nu ook een stuk beter. :* Bedankt voor de beterschapswensen.
pi_131665860
Mandy wat een leuke foto's. Ik vind jouw ventje een heel lief gezichtje hebben O+
Loj wat goed van het zitten! Jammer van je nacht
Inca wat knap zeg!!
Omen gelukkig ben je wat opgeknapt
Cwen klinkt als een fijne dag :Y

L gaat steeds vaker op zn knieën zitten en dan gaat ie echt keihard heen en weer :D de box schudde er zelfs een klein beetje van. Om je dood te lachen
  zondag 29 september 2013 @ 08:45:14 #124
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_131665879
Wat zijn sommige baby's snel met tanden! Isabel is nog tandeloos.

Eiceldonatie of draagmoeder zijn. Misschien wel beide. Mijn lijf is uitermate geschikt om zwanger te zijn. Maar in mijn omgeving is iedereen al ouder ofner is een kindje onderweg.
pi_131665919
Ik zit al sinds de vraag gesteld is over het antwoord na te denken maar ik weet het niet. Ik denk dat ik dat pas op dat moment zou kunnen beslissen. Ik kan me voorstellen dat ik het allebei voor mn zusje zou doen.

Ik heb wel ontzettend veel bewondering voor mensen die een ander op deze manier gelukkig maken.
  zondag 29 september 2013 @ 09:11:59 #126
95408 Incantrix
pi_131666019
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 08:45 schreef becky27 het volgende:
Wat zijn sommige baby's snel met tanden! Isabel is nog tandeloos.

Eiceldonatie of draagmoeder zijn. Misschien wel beide. Mijn lijf is uitermate geschikt om zwanger te zijn. Maar in mijn omgeving is iedereen al ouder ofner is een kindje onderweg.
Dat is wel fijn denk ik, ik las ergens dat het gebit sterker is als het later komt. En met vallen ed lijkt het me ook niet onhandig met jouw vlotte tante :)

Míjn Isabel heeft de 2 hoektanden al zichtbaar op komst, maar op het moment heeft ze er geen last van. Ik heb bij beide kindjes het idee dat het doorkomen van een tand in fases gaat, dus niet in één keer, maar telkens even verder en dan weer ff rust tot 'ie door is. Ervaren jullie dat ook zo?

Fieder, cute is dat he? :D

Cwen, fijn dat ze sliep O+ zo knus, dat bij je slapen, dat mis ik wel een beetje hoor.. Sowieso dat het zo hard gaat, ik been de nieuwe fases soms niet bij ;)
3!
pi_131666156
Luuk is ook nog een koos tandenloos.
*poef* nu is het weg
pi_131666167
Vandaag alweer een half jaar oud O+

pi_131666222
Moeders die fv geven. Kan het zijn dat nr 2 zwaarder valt? Ik heb het idee dat Rosalie minder drinkt, maar vraag me af of het daardoor komt. Het wordt nu nog gemengd met nr 1 om de overstap wat rustig te laten verlopen.
Of is 6 maanden weer zo'n stomme sprong?
pi_131666225
Denk dat ik voor m'n zusje beide wel zou doen. Heb verder geen beste vriendin ofzo, maar denk dat ik het voor de meiden uit de vriendengroep ook nog wel zou doen. Heb ik ook wel vrijwel probleemloze zwangerschappen gehad en heb daar ook van genoten, ben wel bang dat ik van een draagmoeder zwangerschap minder kan genieten omdat ik weet dat ik de kleine weg moet geven, en de mijlpalen met anderen dan mijn man moet delen.. Maar denk wel dat ik het kan en wil.

Hier een mindere nacht gehad. Om 23.30 naar bed gegaan om daar de laatste voeding te doen en heb haar pas om 2 uur tevreden weg kunnen leggen. Ze heeft vaker dat ik haar een kant voed dat ze dan de andere kant niet meteen wil, ook al laat ik er wat tijd tussen en ook recht houden voor boertjes enzo. Dus dan leg ik haar in haar wiegje en dan komt ze vaak na er kwartier toch weer voor meer voeding.. (En ze drinkt vrij lang per keer) maar nu wilde ze ondanks mopperen nog niet maar pas weer nog even later.. Toen kwam ze weer om 6 uur waar ze ook weer met een tussenstop gedronken heeft (en ik slaap dan niet omdat ik weet dat ze na een kwartier toch weer roept). Om 7.30 weer in bed gelegd in de hoop te kunnen slapen tot half 10 maar om 8.30 was het tijd voor een toetje..
Voor mij is dit toch wel een beetje weinig slaap.. (Heb normaal meer dan 8 uur nodig eigenlijk :Z )

:* voor de anderen met slechte nachten

Verder zag ik nog een super mooie foto van shandaly voorbij komen, zo zie ik mijn peuter ook nog wel zitten met z'n zusje O+ Al wil hij niet echt gaan zitten voor een foto..

En een trotse D van mandy in z'n kinderstoel! Knap koppie :Y

Verder wel bijgelezen maar niet echt puf om meer te reageren, sorry..
pi_131666271
Ohja dit wilde ik jullie niet onthouden :P

Twee jaar terug:

Gisteravond

Ze lijken maar een klein beetje op elkaar O+
pi_131666283
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 09:33 schreef danic het volgende:
Vandaag alweer een half jaar oud O+

[ afbeelding ]
nr 2 valt idd zwaarder. ze hebben er ook minder van nodig. Mooie foto alweer 6mnd de tijd vliegt.
pi_131666291
lurk: wauw hillie O+ Als je had gezegd dat het 2x dezelfde foto was met andere belichting, dan had ik het geloofd!
pi_131666319
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 09:44 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

nr 2 valt idd zwaarder. ze hebben er ook minder van nodig. Mooie foto alweer 6mnd de tijd vliegt.
Oh toch. Ik weet dat echt niet meer van eva. Stom hoe snel je die dingen vergeet.
pi_131666320
Hillie maakt niet uit. Hopelijk vannacht een betere nacht :*

Danic ik heb nooit verschil gemerkt met nr. 2. En wat een schatje O+
  zondag 29 september 2013 @ 09:52:58 #136
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131666358
Loj wat vervelend je nacht :* hoop dat het boekje helpt!

Hier is de bestelling van de H&M binnengekomen, echt superleuke truitjes heb ik allemaal voor mn meisje nu O+

Inca :o wat gaat je meisje snell! O+

Cwen fijn O+

Danic hier geen problemen met nr 2 voor zover ik gemerkt heb.. maar kan hoor! Miss ander merk anders?

Hilliebillie das toch gewoon dezelfde foto maar andere outfits?? ;) O+
pi_131666402
Enf, ze krijgt omneo dus we gaan niet met merken hannesen.
Geen sprong? Ik weet nooit wanneer die zijn.
pi_131666409
Hoeraaa Danic *O* wat is ze mooi O+
L drink 2 ook veel minder, hij trekt er ook vieze gezichten bij soms. En er is ook een sprong rond 6 mnd :Y

Hillie wowww bizar :o een kloon. Wel O+
  zondag 29 september 2013 @ 10:00:36 #139
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131666423
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 09:57 schreef danic het volgende:
Enf, ze krijgt omneo dus we gaan niet met merken hannesen.
Geen sprong? Ik weet nooit wanneer die zijn.
Oh, nee dat is idd niet handig om dan te gaan switchen. Ik zie in mn lijstje dat ze rond 29/30 weken last hebben van verlatingsangst en dan pas rond de 34 weken weer op z'n vroegst een sprong.. :) Misschien is dat het?
pi_131666427
Hillie kloontjes van elkaar
mooie trotse foto van d van mandy
loj wat een nacht.
Omen een beetje opgeknapt?
Hoe is het met de andere zieke kindjes?

ik dacht dat sac om 05:30 kwam voor de fles stap ik terug in bed met de gedachte van ean komt oik zo. kijk op de klok is het 05:00 ze kwam dus om 04:30 nog netjes van d'r.
pi_131666592
Das zeker netjes f_r.
Enf, die verlatingsangst hebben we hier pas gehad inderdaad. Dus zou zomaar kunnen. Ik heb echt geen idee hoeveel weken ze is. Zou eens moeten tellen. Maar 30 natuurlijk nog niet denk ik nu 8)7

Hillie, dat is zeker een kopie zeg :o leuk dat je ook de foto's ervan hebt.

Ik merk steeds meer dat ik 2 hele verschillende kindjes heb. Zo had ikwde leukste kleertjes van eva bewaard, maar een deel staat Rosalie helemaal niet. Ook qua uiterlijk gaan ze steeds verder uit elkaar.
  zondag 29 september 2013 @ 12:00:13 #142
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131668275
:W

Mijn weekend is te vol om fatsoenlijk mee te posten, maar ik ben wel bijgelezen! Wat klinken alle zieke kindjes toch sneu ;( oorontsteking, tandjes, brrr... Omen gelukkig goed opgeknapt?

Rosalie 6 maanden, en wat een vrolijk koppie weer O+

Hillie, echt een kloon!!!

D echt een trots hoofd in zn kinderstoel ja :D leuk he, ineens je kind erbij aan tafel?

En verder de weekly Olf, interessante weer! Ik ben nog steeds diep onder de indruk van Sorbootje, maar toen ik het verhaal aan mijn beste vriendin vertelde reageerde ze met 'Jemig, dan accepteer je toch gewoon dat je geen kinderen kunt krijgen :? ', dus voor haar een kind dragen zou niet nodig zijn :{w Ik weet ook niet of ik het zou kunnen trouwens. Eiceldonatie overweeg ik wel eens, maar dat zou ik dan weer alleen anoniem willen. Ben bang dat ik anders toch ga vinden dat mn vriendin 'mijn' kind opvoedt.
  zondag 29 september 2013 @ 12:03:22 #143
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131668349
Ohja, ik ging net een luier verschonen omdat E flink had zitten persen, maar er zat niks in. Dus ik dacht; even de thermometer erin, dan komt t wel. Nou, er kwam niks, maar mn schaapje had dus wel wat verhoging :@

Ze hoest best veel en je hoort ook dat er slijm in dr keel zit... Ze lijkt er gelukkig zelf geen last van te hebben, maar ik schaamde me wel een beetje dat ik het nog niet doorhad van die verhoging :')
pi_131669410
Weer niet bijgelezen :+ Ben aan het werk omdat we maandag een midweekje naar centerparcs gaan en man is liedjes aan het zingen voor Isa uit een liedjesboek... Maar die teksten man!! "mIjn haan is dood, mijn haan is dood" en "papagaai moet sterven, maar appelmoes van conserven". WTF?! Ik dacht dat die kinderliedjes vrolijk moesten zijn?! En hij kent de melodieen ook niet, dus hij zingt alles hetzelfde :+

En nu "ozewozeweeehhhh..." _O-

Maar wel heel lief hoor O+ En Isa vindt het tof O+
Sarcasme. Herken het.
pi_131669834
Spirit alvast veel plezier

Die kinderliedjes zijn vaak heel erg. Humpty Dumpty is ook al zo erg. Maar zingen met je baby is O+

LB :* voor je meisje

Riley was net erg jengelig. Niks was goed. Nu zit ze te genieten van een boterham

Het bord ligt soms ineens op de grond :o
pi_131671103
Shandaly prachtige foto van twee prachtige kindjes. Wat schattig samen.

Mandybeeb in de kinderstoel! Leuk! Vrolijkerd!

Hoera voor de goede nacht van (de beebs van) Cwen en Omen.

Inca lekker fietsen! Veel plezier. Is zo leuk! Hopelijk vindt Isabel het ook leuk.

Hihi Fieder lachen zeg!

Tanden: N heeft er nu vijf en nummer zes op komst.
Haar broer was ook snel. Die had ze met anderhalf jaar allemaal.

Eiceldonatie en draagmoederschap:
Draagmoederschap zou ik geloof ik niet kunnen. Ik vind zwanger zijn helemaal niets. Ik slaap negen maanden heel slecht (stomme hormonen) en dat hakt er toch behoorlijk in.
Eiceldonatie zou ik wel overwegen voor mijn beste vriendinnetjes en eventueel voor schoonzus.

[ Bericht 0% gewijzigd door Animalmix op 29-09-2013 13:51:13 ]
pi_131671264
Danic wow mooierd!
Nummer twee valt volgens mij wel wat zwaarder.

Omen leuk zo brood eten! Lukt hier echt niet. Ligt echt binnen een minuut alles op de grond.

Spirit whaha die kinderliedjes zijn soms echt belachelijk!

Hillie wat lijken ze op elkaar! Geweldig om te zien.
  zondag 29 september 2013 @ 13:49:26 #148
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131671348
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 10:17 schreef danic het volgende:
Das zeker netjes f_r.
Enf, die verlatingsangst hebben we hier pas gehad inderdaad. Dus zou zomaar kunnen. Ik heb echt geen idee hoeveel weken ze is. Zou eens moeten tellen. Maar 30 natuurlijk nog niet denk ik nu 8)7

Hillie, dat is zeker een kopie zeg :o leuk dat je ook de foto's ervan hebt.

Ik merk steeds meer dat ik 2 hele verschillende kindjes heb. Zo had ikwde leukste kleertjes van eva bewaard, maar een deel staat Rosalie helemaal niet. Ook qua uiterlijk gaan ze steeds verder uit elkaar.
Ohja idd... Ja lastig he ik zit ook altijd te rekenen hoeveel het nou is :+ Alhoewel het richting de 1 jaar niet moeilijk is natuurlijk :') Whehe.

Ohja, de weekly Olf was ik vergeten. Ik zou het denk ik niet kunnen. Emotioneel niet maar mn lijf is al erg gammel, ik hoop dat ik deze tweede zwangerschap ook redelijk doorkom en ik niet al te veel last krijg van mn bekken. Dat is dan echt de laatste..
pi_131674660
Ff crosspost, maar kiektan O+

pi_131674725
FOTOSPAM ik kan even niets anders dan roepen *O* *O* Wat een mooierds allemaal!
En danic jij spammer, hierbij het derde compliment voor je volwassen baby :+
pi_131675299
:+ :@
pi_131675658
Rosalie 6 maanden *O* *O* knapperd!

Hillie O+ prachtig en inderdaad gekloond.

Vandaag J meegenomen naar de Apenheul. Was leuk! Vooral M vond het prachtig.
pi_131675842
*O* Rosalie al 6 maanden! Wat is ze mooi Danic O+
  zondag 29 september 2013 @ 16:20:42 #154
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_131676595
Oh Danic, wat een popke is het! Mooie meis, mooi pak ook. O+
  zondag 29 september 2013 @ 16:43:07 #155
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131677324
Danic O+ O+
  zondag 29 september 2013 @ 20:24:26 #156
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_131685295
Danic van harte met je halfjaaroude baby! Volgens mij schreef je ergens dat ze niet meer zo op haar zus lijkt, maar op sommige foto's zie ik de gelijkenis nog heel sterk!

Hillie wat grappig die foto's, het lijken wel dezelfde kindjes :)

Omen & Mandy, leuke foto's :)

En weer wat slechte nachten bij sommigen lees ik. Ooit, óóit zul je weer iedere nacht lekker slapen. ;)

Leuk weekend achter de rug, met als hoogtepunt Suikertante, Mangostine en Coco op bezoek met Saar, M en F O+ Het was erg leuk! SuikerF is echt al groot geworden, maar naast de andere drie is hij ineens weer een kleintje die gewoon lekker op schoot blijft liggen. MangoM is zo'n knappe stoere grote die het helaas soms te verduren kreeg van Silvijn, en Saar is een soort meisjessloopkogel en die ging ineens gewoon rennen. En de trap op klimmen :+ Toen heeft ze ook nog even mijn tuin winterklaar gemaakt.

Oh en de drie grote hebben nog samen gedanst op All the single ladies O+

Fotospam! Nee, het is geen spiegelreflexkwaliteit, wellicht kun je de chaos zien van vier moeders die probéren een foto van de vier kinderen tegelijk te maken, al foto's makend en zich verontschuldigend voor wat hun kind bij een ander kind doet. Oh ja, en arme F :D

zondag 29 september 2013 @ 20:25:42 #157
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_131685356
Oooohhh, wat leuk Spees O+

Die foto middenonder trouwens _O- herkenbaar :D

[ Bericht 51% gewijzigd door Tante_Soesa op 29-09-2013 20:30:44 ]
pi_131685507
Wow, wat tof dat jullie een meet&greet hadden met elkaar Spees! Het ziet eruit als een gezellige boel O+

Hier zijn we bezig met project co-sleeper!

Ze ligt er nu te slapen :z
pi_131685587
Spees O+
F is nog steeds onder de indruk (positief natuurlijk)!

En Belle ze kruipt er gewoon zelf in! :o

Ooit lees ik bij, ooit..
pi_131686199
Ziet eruit als een leuke meet zeg.
Suiker je woont toch helemaal niet bij spees in de buurt?

Nin snapt het duidelijk O+
pi_131686438
Rosalie zes maanden! Wat een knapperd danic!

En wat een leuke meet!!!! Ziet er uit als een gezellige warboel.
pi_131686443
Wat leuk zo'n meet & greet! Super leuke foto's!

Ik wil ook weer eens meeten. Iemand die een keer deze kant op wil komen? :+

Mooie foto Belle, ben benieuwd hoe de co-sleeper bevalt. Slaapt ze nu nog in een wieg of bij jullie in bed?
pi_131686698
Oh, wat een leuke foto's van een toffe minimeet!
(aargh, en zo dichtbij!! :( )

Ik wil best naar Arnhem rijden, Kyara, prima te doen vanaf hier ;)

Wat ziet dat er knus uit, belle (maar met jouw fotoskills ziet zelfs een vuilnisbelt er nog knus uit ben ik bang... :6 ) Slaap lekker!

Danic, nog half gefeliciteerd met Rosalie!
pi_131686958
Ferrari ik snapte zelf ook niet waarom ik was uitgenodigd! :+
Maar het is wel een aanrader om met een klein groepje af te spreken, zelfs nu had ik het idee dat het veel te kort was om iedereen zoveel te spreken/knuffelen als ik wilde.
(knuffelen geldt alleen voor Coco, dat begrijpen jullie)
pi_131687057
Hillie ik had jouw foto's helemaal gemist. Die linke echt op elkaar O+

Die meet ziet er gezellig uit. Krijg er ook gewoon zin in om te meeten
Erg leuke foto's. O+

Belle wat een mooie foto weer. En wat lekker dat Nin daar nu ligt te slapen O+
  zondag 29 september 2013 @ 20:57:22 #166
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_131687061
Ik heb Coco daarentegen helemaal platgeknuffeld. Vanaf nu menstrueren we gelijktijdig en we gaan samen lekker zonder de kids me-time hebben op wereldreis. Of in Centerparcs.
  zondag 29 september 2013 @ 20:58:00 #167
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_131687092
Het viel me wel tegen dat Suikertante een zoetje in haar koffie wilde.
pi_131687106
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 20:57 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik heb Coco daarentegen helemaal platgeknuffeld. Vanaf nu menstrueren we gelijktijdig en we gaan samen lekker zonder de kids me-time hebben op wereldreis. Of in Centerparcs.
Haha klein verschil maar :o
pi_131687187
Omen, wat een heerlijke foto van Riley met die boterham trouwens. :Y) Zo lekker bezig...
Zijn jullie alweer wat opgeknapt inmiddels?
pi_131687333
Gelukkig wel opgeknapt. Maar Riley blijft maar last van dat hoestje hebben. En ik ben erg verkouden. Nu ligt ze heerlijk te slapen. :Z
pi_131687343
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 20:56 schreef Suikertante het volgende:
Ferrari ik snapte zelf ook niet waarom ik was uitgenodigd! :+
Maar het is wel een aanrader om met een klein groepje af te spreken, zelfs nu had ik het idee dat het veel te kort was om iedereen zoveel te spreken/knuffelen als ik wilde.
(knuffelen geldt alleen voor Coco, dat begrijpen jullie)
Die gedachte had ik na de grote meet ook. Heel leuk om zoveel mensen te zien maar ik had graag met sommige mensen langer (of sowieso!) willen kletsen en daar kwam het toen echt niet van.
pi_131687395
Oja je goede nacht had toen niet geholpen! Voel je je wat beter? En Riley?

quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 20:58 schreef Spees_Eend het volgende:
Dat hoeft niet iedereen te weten :(
Anders vertel ik dat jij S witte chocoladepepernoten voert!
pi_131687561
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 21:03 schreef Suikertante het volgende:
Oja je goede nacht had toen niet geholpen! Voel je je wat beter? En Riley?

[..]

Dat hoeft niet iedereen te weten :(
Anders vertel ik dat jij S witte chocoladepepernoten voert!
:o

Zijn er al witte chocoladepepernoten in de winkels te krijgen? :o O+
pi_131687605
Oooh, een meet dichtbij waar ook nog eens witte chocoladepepernoten aanwezig waren!!! :o :o

(misschien dan maar goed dat ik er niet was, anders was mijn goede voornemen om na mijn vakantie weer eens wat strenger aan de lijn te gaan werken meteen weer om zeep geholpen)
  zondag 29 september 2013 @ 21:09:41 #175
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_131687722
Dan hebben we nog niet eens verteld over de worstenbroodjes, broodjes en chocolademelk met slagroom :@
pi_131687781
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 20:51 schreef Shandaly het volgende:
Ik wil best naar Arnhem rijden, Kyara, prima te doen vanaf hier
Je bent van harte welkom! Lijkt me leuk.

quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 21:02 schreef Mineola het volgende:
Die gedachte had ik na de grote meet ook. Heel leuk om zoveel mensen te zien maar ik had graag met sommige mensen langer (of sowieso!) willen kletsen en daar kwam het toen echt niet van.
:Y

Vond ik ook. Het is alleen zo lastig dat ik zelf wat minder flexibel ben. Met 3 kinderen ergens naar toen met de auto lukt nog niet. Oppas kan natuurlijk wel. Zeker in het weekend.
pi_131687793
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 20:58 schreef Spees_Eend het volgende:
:o
pi_131687804
Ja zeg Spees, wrijf het er nog even in, alsof iedereen op basis van die foto's er niet al bij had willen zijn o|O
  zondag 29 september 2013 @ 21:13:00 #179
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131687896
Leuk die foto!! O+

En ik wil ook wel een meet hosten, wie komt er naar Groningen? :+ Enschede kan ook trouwens :9
pi_131688018
Gelukkig hou ik niet van worstenbroodjes. En onze lunch vandaag bestond uit vanilleijs met aardbeien, dus mij hoor je niet klagen.

Misschien moet ik ook eens iets babygerelateerds melden hier. Komtie dan he: vandaag is het een jaar na de positieve test! *O* En die test werd dus een baby he, uiteindelijk.
  zondag 29 september 2013 @ 21:15:56 #181
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131688041
Bijzondere dag blijft dat he, LE O+

Sowieso heb ik nu bij heel veel dingen dat ik terugdenk aan hoe ik dat een jaar geleden beleefd, zwanger en wel O+
pi_131688067
Ah, leuk mijlpaaltje he L-E? :*
pi_131688191
Volgens mij vergeten jullie het geluid bij de foto's te denken :o

L-E, bijzonder! *O*
  zondag 29 september 2013 @ 21:19:02 #184
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_131688233
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 21:18 schreef Suikertante het volgende:
Volgens mij vergeten jullie het geluid bij de foto's te denken :o

L-E, bijzonder! *O*
Mijn oren piepen nog, serieus.

*O* voor LE!
pi_131688236
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 21:15 schreef LadyBlack het volgende:
Bijzondere dag blijft dat he, LE O+

Sowieso heb ik nu bij heel veel dingen dat ik terugdenk aan hoe ik dat een jaar geleden beleefd, zwanger en wel O+
Ja, bijzonder he? Vind het ook zo'n gek idee dat toen we die test in handen hadden, we geen idee hadden van wat ons te wachten stond. Dat je leven zo enorm kan veranderen in een jaar tijd, of minder eigenlijk. En dan niet vanwege hoe het liep bij ons, maar gewoon, omdat een baby je verandert. O+
pi_131688343
Nou dat is inderdaad het mooiste. Je bent al helemaal enthousiast en opgewonden van iets waarvan je eigenlijk nog geen idee had wat het precies was. Maar het valt niet tegen he? O+
pi_131688449
L-E bijzonder is dat hè. Of de eerste echo die je krijgt. Dat kleine visje dat je ziet is nu je baby. Ik kan daar zo emo van worden O+
pi_131688647
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 21:21 schreef Suikertante het volgende:
Nou dat is inderdaad het mooiste. Je bent al helemaal enthousiast en opgewonden van iets waarvan je eigenlijk nog geen idee had wat het precies was. Maar het valt niet tegen he? O+
Het is nog leuker dan ik had bedacht toen ik door het huis huppelde met mijn broek op mijn enkels omdat ik een tweede streepje had gepiest :D
pi_131688749
Soms mis ik een like-button bij posts hier ;)
_O- Ik zie het helemaal voor me L-E..
pi_131690037
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 21:13 schreef LadyBlack het volgende:
Leuk die foto!! O+

En ik wil ook wel een meet hosten, wie komt er naar Groningen? :+ Enschede kan ook trouwens :9
Ik kan wel naar Enschede denk ik. Alleen niet met 3 kinderen....
pi_131690149
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 21:27 schreef L-E het volgende:

[..]

Het is nog leuker dan ik had bedacht toen ik door het huis huppelde met mijn broek op mijn enkels omdat ik een tweede streepje had gepiest :D
Ik ben visueel ingesteld.... :D

Maar bijzondere mijlpaal. Ik denk dat iedereen nog wel het moment en het gevoel erbij voor de geest kan halen. O+
pi_131690167
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 21:28 schreef Shandaly het volgende:
Soms mis ik een like-button bij posts hier ;)
_O- Ik zie het helemaal voor me L-E..
Die like button zoek ik hier ook regelmatig...
pi_131690255
Enschede is voor mij ook geen probleem. Mijn ouders wonen er nog, dus ik kom er wel eens ;)
pi_131690320
Ik ben vast niet de enige hier bij wie dat zo ging.. :D
pi_131690449
Nou, in de tijd dat de streepjes moesten verschijnen had ik mijn onderbroek wel weer omhoog gehesen. Toen ben ik naar boven gegaan met een schoteltje met de test erop, heb ik netjes gewacht en hebben mijn vriend en ik tegelijk gekeken of er twee streepjes waren O+
  zondag 29 september 2013 @ 22:00:13 #196
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_131690611
Bij ons was het niet zoals bij LE, maar wel een beetje raar. Door omstandigheden woonde tante Flappie even bij ons, en ik had die avond cocktailfeestje dus toch maar even uitsluiten.

Mijn vriend en ik in alle vroegte en stilte opgestaan om te testen, hopend dat mijn zus niet wakker werd. En toen was ie totáál tegen mijn gevoel in positief. Maar toen ging ik Googlen en toen las ik dat je ook vals positief kon testen als er bijv. een restje afwasmiddel in het glas achter is gebleven. Dus dat zou het vast wel zijn. Vriend naar de winkel voor nieuwe testen want ik had er geen meer, daar moest hij nog wachten tot de Appie open ging. Thuisgekomen heel sneaky naar boven gegaan met een glas, stiekem in de badkamer in een glaasje nog een beetje pies eruit kunnen krijgen en weer positief :D

Maar echt juichen was er dus niet bij. De dag daarna ging ik bij mijn zus helpen met klussen in haar nieuwe huis, ging ze me aan haar lijmoplosser laten ruiken! Echt, wánneer vraagt iemand je nou om aan lijmoplosser te ruiken?! Nou, zul je net zien. De dag nadat je positief test. Ik heb nepgeroken natuurlijk.
pi_131690678
Haha, ik deed die test toen in de ochtendspits thuis tussendoor... ik had namelijk absoluut niet verwacht dat ie positief zou zijn.. en tja.. toen was ik te laat op m'n werk
pi_131690882
O+ L-E, bijzondere mijlpaal!

Ik weet nog dat ik een hele vroege test deed (want L0t testte ook en haar NOD was zelfs 1 dag later dan die van mij ;)) en dat ik echt zo scheef, op 1 been, achterstevoren, ondersteboven in het licht moest kijken om het streepje te zien ;) Trillend als een rietje en de dag erna was ik intens verdrietig omdat ik er niet in geloofde dat het dit keer wel goed zou gaan. En nu ligt ze nog steeds te slapen in de co-sleeper.

Kyara, ze sliep/slaapt bij ons in bed, tussen ons in, maar ze is nogal bewegelijk 's nachts dus er bleef zo weinig ruimte voor mezelf over :D Nu hebben we 60cm extra!
pi_131690902
Bij mij viel s avonds het kwartje ineens toen ik weer tranen met tuiten huilde bij babyboom toen ik me realiseerde dat ik dat het jaar daarvoor met M in mijn buik keek en dat hij nu, nog geen 6 maanden oud, in zijn bedje boven lag. Daarbij had ik ook tranen met tuiten gehuild bij de landing van Andre Kuipers. En wat ik toch wel moe en misselijk. Had nog een test liggen dus even voor de zekerheid.....

Daarna naar mijn man die boven zat, "we moeten even praten want we hebben een probleempje".....

rest is geschiedenis...
pi_131691289
Leuk om die verhalen te lezen O+
pi_131691529
Ja heel leuk! En Kyara :D Wel bijzonder dat je het aanvoelde.
  zondag 29 september 2013 @ 22:14:53 #202
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_131691566
Positieve test op.mn vaders verjaardag, 28 september. Mooi moment O+.

Niet teruggelezen verder, te moe. Intensieve week voor de boeg. Sorry dames. .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zondag 29 september 2013 @ 22:18:10 #203
378192 -mandy-
I am who I am
pi_131691807
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2013 22:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Positieve test op.mn vaders verjaardag, 28 september. Mooi moment O+.

Niet teruggelezen verder, te moe. Intensieve week voor de boeg. Sorry dames. .
Heel erg mooi.

Niet druk om maken Xm ...

Hoe gaat het met jou nu XM en met Noor?
pi_131691983
Hallloooooooo waar was ik bij die minimeet?

Wat een leuke streepjesverhalen allemaal! Ik was alleen thuis en vriend was aan het werk en die heb ik het toen per sms verteld. :X zo suf!
pi_131692023
Per sms!? :D Hoe vond ie dat? :+
pi_131692083
XM. Wat Mandy zegt. Niet druk om maken. :*
  zondag 29 september 2013 @ 22:23:50 #207
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_131692154
Ik wist twee keer dat ik zwanger was, beide keren eigenlijk al voordat ik ging testen.
Ik rook namelijk rond de NOD een ammoniak lucht als ik ging schoonmaken met allesreiniger of glassex. Normaal ruik ik dat niet, maar in die een/twee weken ruik ik dat wel. :D
pi_131692202
Ik testte positief op Moederdag 2012. Was mijn elfde wachtdag. Maar het leek me zo mooi om positief te testen op die dag. O+
pi_131692203
Ik was ook alleen thuis en heb mijn man een wa berichtje gestuurd dat ie me even moest bellen.
*poef* nu is het weg
pi_131692462
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 22:21 schreef Suikertante het volgende:
Per sms!? :D Hoe vond ie dat? :+
Niet zo hilarisch! :+ hij kon ook echt een paar uur niet bellen dus was echt in shock haha. Slecht verhaal. Volgende keer moet ik het in het echt vertellen. :P
pi_131692921
Haaaai!

Niet goed bijgelezen, maar hoop dat het met de zieke baby's en mama's inmiddels weer een stuk beter gaat :Y

Suiker, Spees: knuffelen? Ik kan me helemaal geen knuffels herinneren :{w En waarom ben ik zo knuffelbaar? :? Is het omdat ik tegenwoordig zo zacht ben? ;) :+

Bij Saar heb ik bij de eerste test in een glas geplast. En toen had ik hetzelfde al Spees: ik dacht eerst een vals positief doordat er wat zeepresten ik vind dit er uitzien als zee-presten in het glas waren achter gebleven. Dus daarna nog eens geplast en bleek het toch echt. Toen test aan M. laten zien die zat te gamen o.i.d. en daarna ouders/vrienden een fotootje gewhatsappt.

En dit keer ben ik eens gaan testen omdat 2 collega's op 1 dag voor de gein vroegen of ik soms zwanger was. Om me daarna te realiseren dat ik al een paar dagen ongesteldheidsklachten had die niet doorzetten. Test gedaan, alleen thuis (M. zat bij een vriend een paar huizen verderop): positief. Totale shock. Toen naar de AH voor nog een test, en nog een getest, weer positief. Toen M. ook maar ingelicht :') :+
pi_131693617
Ik ben gaan testen omdat ik zat te klagen tegen Gerbera dat ik zooooo moe was. Ze vroeg of ik evt zwanger kon zijn en toen bedacht ik me dat die kans echt heel klein was maar wel aanwezig. Ik wilde heel graag zwanger worden maar door nieuwe baan even besloten 6 maand te wachten. Daarvoor was ik ook 4 maand met bewust proberen niet zwanger geworden. Dus waarom nu wel. Ik ga het gevoel nooit vergeten toen ik 2 streepjes zag verschijnen... Was midden op een werkdag, gelukkig werkte man en ik thuis. Had hem niet verteld dat ik ging testen, dacht toch, vals alarm. Nou mooi niet dus :D Heb met een spierwit gezicht mijn man de test laten zien! Hij was dolblij O+ Ik ook natuurlijk! Maar ik was ook in lichte shock ;)
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_131693668
Coco! Dat was me wat he! O+ Hoe gaat ie nu met je? Zo weinig tijd om fok te lezen....
pi_131693977
Bij M ging ik testen omdat ik in mijn agenda zag dat ik op maandag bloed moest prikken ivm mogelijk vervroegde overgang (zaten toen in de onderzoeksfase in de MMM). Dat moest op dag x van menstruatie en ik was altijd regelmatig. Omdat ik mezelf dan gek ging maken toch maar getest om zwangerschap uit te sluiten. Plassen, test dippen en hem vervolgens vergeten en dan 20 minuten later ineens 2 streepjes zien. *shock* Maar ja, in de bijsluiter staat dat je na 10 minuten niet meer moet aflezen. Gelukkig nog een test een huis. Al shakend 3 glazen water naar binnen geklokt en weer getest. En weer positief. En toen kwam mijn man ook thuis van boodschappen doen.

30 april 2011. De een na laatste Koninginnedag. Bij de inhuldiging waren we met z''n drietjes. Bizar als je er zo over nadenkt.

Maar wel leuk O+
  maandag 30 september 2013 @ 00:41:13 #215
381212 Gulara
From the future
pi_131697735
quote:
Om met mij te meeten? :o *;

Van alles posts die ik gelezen heb quote ik deze, schaam... :@
pi_131697879
Ik heb ook getest omdat we een feestje zouden hebben en ik wilde weten of ik kon drinken of niet. Juist toen ik ging plassen (in een bakje van de Chinees, niet in een glas, als ik ooit bij Spees of Coco kom hoef ik niks te drinken :+ ) verloor ik wat bloed, dus zei tegen man dat testen niet hoefde. Geen idee waarom, maar hij vond perse dat ik wel moest testen en toen stonden we allebei in shock toen het twee streepjes waren. Man waagde het nog te zeggen dat het maar een licht streepje was waarop ik hysterisch krijste dat een streep een streep is :@
Sarcasme. Herken het.
pi_131698947
Morgenochtend trouwens maar eens de huisarts bellen. Isa is nog steeds ontzettend verkouden en het lijkt alleen maar erger te worden. We zijn nu al nachten achtereen elk uur, anderhalf uur, wakker omdat Isa half in paniek omdat alles dicht zit het op een huilen zet -O- Ti's niet echt grappig meer nu ;(
Sarcasme. Herken het.
  maandag 30 september 2013 @ 02:15:33 #218
381212 Gulara
From the future
pi_131699070
Hier mijn eerste test die eigenlijk redelijk negatief was.
De tweede bij een huisarts om uit te sluiten dat ik zwanger was voor een daaropvolgende X-ray. Die was volgens de assistente heel erg negatief. DusX-ray. -O-
Thuis nog een, die best wel positief was.
Tel daar bij op dat ie nog niet helemaal gepland was en de chaos was compleet. *O*

Gelukkig had hij het wel goed gepland. Wat een tof kind! O+
  maandag 30 september 2013 @ 02:19:34 #219
381212 Gulara
From the future
pi_131699100
En ik wil ook mini-meeten.

Ook met de mama's die al dreumessen hebben als ik weer in het land ben. -O-

Oh en Pi heeft gisteren overgegeven! Niet normaal!
Echt precies zoals in de exorcist. Met een hele grote boog en een dikke straal. ;( :X :r :'(
Tot twee keer toe. Nu gaat het weer goed.

Het enige wat hij die dag op had was opgewarmde peer. Gewoon in een bakje water maar dan met peer.
Hij heeft al eerder rauwe peer op, dus dat kan dan opgewarmd (en afgekoeld voor het eten) niet zo'n ander effect hebben of wel?
  maandag 30 september 2013 @ 04:42:02 #220
95408 Incantrix
pi_131699653
Gulara, och -O- geen idee eigenlijk, Isabel krijgt haar fruit nooit opgewarmd. Kan het ook verkeerd zijn gevallen oid?

En streepjes, mjah.. Bij Stef was mijn eerste gedachte 'omg, wat heb ik gedaan??' :@ bij Isabel testte ik even snel bij m'n schoonzus (ik was wezen winkelen in het centrum en daar woont zij ook, dus daar ging ik daarna eten met P en Stef). Ter bevestiging, want ik wist het al anderhalve week :') ik was getraind in het herkennen ondertussen, ik ging altijd heel hormonaal geëmotioneerd/ontroerd staan doen om belachelijke dingen (een expositie over ruimtevaart bijvoorbeeld, of dat Michael Jackson zo'n zielig mens was toen hij overleed :')) en extreme zwangerschapsmisselijkheid dus ik hing al twee dagen na de eisprong over de plee.

Alhier tandjesleed atm -O- ik ben nu al bang voor de kiezen :X
3!
pi_131699671
Beide keren wist ik dat ik zwanger was. De eerste keer omdat ik gevoelige borsten had, na het werk even een test gescoord en thuis gedaan, toen ik die m'n man liet zie besefte hij het nog niet echt, heeft best lang geduurd voor het werkelijk werd voor hem.

Tweede keer paar dagen voor m'n nod test gedaan, in badkamer gelegd, kind aan gaan kleden, test een beetje vergeten. Daarna gekeken en twee streepjes, dus ik zeg dat tegen m'n man, ja zegt ie dat had ik al wel gezien maar ik wist niet wat dat betekende.. :{
pi_131699714
Spirit :* voor je verkouden baby

Gulara :* voor je spugende baby

Inca :* voor de tandjesleed

Ik vind het leuk dat sommige mensen het al voor hun NOD wisten. De eerste keer had ik alle klachten en testte ik negatief. De tweede keer had ik rond de zesde dag bloedverlies en durfde ik sowieso al niet meer te hopen op positief. De klachten weet ik niet meer. Wel dat ik in die twee wachtweken (en lang daarna) nog nooit zo vaak het toilet heb bezocht :o
  maandag 30 september 2013 @ 06:22:52 #223
95408 Incantrix
pi_131699740
Ik was ook wel aardig getraind he?
SPOILER
3!
  maandag 30 september 2013 @ 06:31:46 #224
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131699756
Oh wat leum om te lezen allemaal O+

Ik was al 2 jaar bezig, dus wist redelijk goed wanneer mnmenstruatie eraan zat te komen, maar ik miste de signalen... moest geloof ik op vrijdag oid ongesteld worden en heb op dinsdag getest, daar zag ik achterstevoren op de kop in backlight met héél veel fantasie een streepje, dus volgende dag opnieuw en daar verscheen een best duidelijk tweede streepje O+

Ik was al alleen thuis, vriend was op kamp, dus die heb ik gebeld met excuses dat ik had willen wachten maar het niet kon :') Hij zei dat ie dat al wel had verwacht :+
  maandag 30 september 2013 @ 06:33:16 #225
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131699762
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 06:22 schreef Incantrix het volgende:
Ik was ook wel aardig getraind he?
SPOILER
Lieve schat, je hebt geen jankverhaal en jij hebt er ook niet om gevraagd dat het zo liep :*
  maandag 30 september 2013 @ 06:35:51 #226
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131699767
Gulara, mini exorcist! Arm joch...

En arme Isa, wat sneu dat ze zo in paniek is -O-

E reutelt en hoest ook flink, maar had gisteravond weer normale temperatuur en is er zelf niet echt van onder de indruk lijkt het.
  maandag 30 september 2013 @ 06:39:19 #227
95408 Incantrix
pi_131699771
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 06:31 schreef LadyBlack het volgende:
Oh wat leum om te lezen allemaal O+

Ik was al 2 jaar bezig, dus wist redelijk goed wanneer mnmenstruatie eraan zat te komen, maar ik miste de signalen... moest geloof ik op vrijdag oid ongesteld worden en heb op dinsdag getest, daar zag ik achterstevoren op de kop in backlight met héél veel fantasie een streepje, dus volgende dag opnieuw en daar verscheen een best duidelijk tweede streepje O+

Ik was al alleen thuis, vriend was op kamp, dus die heb ik gebeld met excuses dat ik had willen wachten maar het niet kon :') Hij zei dat ie dat al wel had verwacht :+
En terecht, als je al zo lang wacht wil je het potverdrie gewoon WETEN, haha! En ohja, dat je dan in vijf minuten tijd die test in elk mogelijk licht, van alle mogelijke hoeken en met je ogen in elke mogelijke staat van open-tot-dicht hebt bekeken en dat je het dan nog niet weet :') :D

En je bent lief, thnx O+ (en zó O+ om te lezen dat dat ondersteboven-schele-blacklight-streepje nu gewoon een kindje is!! :* )
3!
pi_131699793
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 06:33 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Lieve schat, je hebt geen jankverhaal en jij hebt er ook niet om gevraagd dat het zo liep :*
+1!

Testen heb ik pas na m'n nod gedaan, op een maandag waar ik vrijdag ongesteld had moeten worden. Ik had die hele week al over emotionele pms klachten, wist tot zondag zeker dat het niet gelukt was... En toen zeker dat het wel gelukt was, wat de test maandagochtend bevestigde. Ook hier in een glas gepiest ja, en trillende handen toen er 2 streepjes verschenen, hoewel ik het voor m'n gevoel al zeker wist.

ML en ik moesten vooral wennen... Van hysterie of enorme blijdschap was geen sprake hier, de eerste tijd. Gekke mensen zijn we O+
pi_131699824
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 06:33 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Dat dus! Tuthola :* velen van ons weten toch hoe jouw situatie is. Voel je eens niet zo bezwaard. Juist door het hier kwijt te kunnen, kun je misschien ook iets met die 'negatieve' emoties.

Bij eva heb ik op mijn nod getest, maar had ik al 2 dagen een sterk vermoeden, omdat ik allerlei borrels in mijn buik had die anders waren dan wanneer je darmen aan het rommelen zijn. Mijn collega was zo'n 20 weken zwanger en ik heb bij haar lopen vissen naar symptomen. Die had hetzelfde.
Mijn nod was de verjaardag van mijn moeder. Dus dit werd haae verjaardagscadeau.

Bij Rosalie weet ik nog steeds niet waarom ik testte, zal wel instinct geweest zijn ofzo. Het was pas de 1e maand, geen symptomen en op mijn nod. En dus was ik nogal overdonderd. 2 weken later heb ik het wederom als verjaardagscadeau aan mijn moeder kunnen vertellen.
pi_131699831
Leuk die testverhalen!
Hier niks spannends. Menstruatie bleef uit, testen en positief. Man was erbij.

Minimeet: tof!! Geweldige middelste onderste foto!
lijkt me wel wat. Kyara? Shandaly? Nog meer omgeving Arnhem?

[ Bericht 10% gewijzigd door Animalmix op 30-09-2013 07:11:04 ]
pi_131699860
3 x is scheepsrecht toch? :@ Ik mis het te kunnen praten over mijn monster en wil ook mijn gezichtsboek / what's app matties zonder kinderen niet gek maken met mijn babygezever ;)

De test dus, was eerste ronde had er niets van verwacht maar stiekem toch de kriebel. Had NOD verkeerd in agenda staan want pas 1x echt ongesteld geweest. Op zaterdag 1 december getest, negatief dus stappen & drank. Had die woensdag ongesteld moeten worden uitgerekend met een cyclus van 28 dagen. Maar werd het niet. Wilde daarna niet testen omdat ik dacht dat mijn cyclus dan wel heel lang zou zijn. Vriendje heeft nog net niet stiekem een opvangbakje in de wc gehangen want van hem MOEST ik zaterdag 8 december testen. Positief dus. Snapte er niks van. Gelijk nog een test gehaald en die gaf aan zwanger 1-2 weken O+ En het resultaat zorgt er nu voor dat ik iedere ochtend om 04.00 / 05.00 met mazzel beneden aan het kroelen ben O+

Klikken op eigen risico... Ik kon niet kiezen :@

SPOILER
pi_131699925
Prachtige foto's Hilz!! O+

04.00/05.00 is wel vroeg... Kun jij zo goed zonder slaap of heb je overdag tijd om bij te tanken?
Het is hier overigens ook weer bal sinds 04.00 uur... :O

:* voor alle zieken!
pi_131700001
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 07:26 schreef Cwen het volgende:
Prachtige foto's Hilz!! O+

04.00/05.00 is wel vroeg... Kun jij zo goed zonder slaap of heb je overdag tijd om bij te tanken?
Het is hier overigens ook weer bal sinds 04.00 uur... :O

:* voor alle zieken!
Ik ben een bikkel ;) Ik kan overdag niet zo goed slapen. (Kan het wel maar vind het op de een of andere manier zonde van mijn tijd :@ ) Ga wel 's avonds om 21.30 slapen. Vriendje geeft flesje om 00.00 uur en daarna mag ik weer :D Vriendje is alleen vanaf vandaag weer werken. Dus het middernachtelijk flesje komt ook weer voor mijn rekening.

Wilde ze niet meer slapen? Of ook weer krampjes? Ze lijken hier weer verdwenen te zijn.
pi_131700003
Is er dan niemand die ook gewoon over de test heeft heen geplast ipv in de weer met bakjes en glazen enzo? :o

Hilz ik wil je foto's heel graag zien maar m'n telefoon liep tot twee keer toe vast als ik je spoiler opengooi! :+

Zag eerder nog wel de kloontjes van Hillie en een halfjaardag bijj Danic! Zo lief allebei!

En de enorme aprillichting komt binnenkort ook met halfjaardagen, jeeee.
pi_131700549
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 07:41 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Ik ben een bikkel ;) Ik kan overdag niet zo goed slapen. (Kan het wel maar vind het op de een of andere manier zonde van mijn tijd :@ ) Ga wel 's avonds om 21.30 slapen. Vriendje geeft flesje om 00.00 uur en daarna mag ik weer :D Vriendje is alleen vanaf vandaag weer werken. Dus het middernachtelijk flesje komt ook weer voor mijn rekening.

Wilde ze niet meer slapen? Of ook weer krampjes? Ze lijken hier weer verdwenen te zijn.
Krampjes, helaas... Ze zijn nog niet bepaald over. Een bikkel ben ik niet, in elk geval. Ik vind het inmiddels behoorlijk zwaar worden z o.
pi_131700567
Bij de oudste was ik elke keer vroeg wakker, voelde mij niet lekker. Maarja, nog niet gepland, en 2,5 week voordat ik testte een auto ongeluk gehad, dus weet het daaraan. Om 4 uur 's ochtends testen, weer in bed gekropen, na 5 minuten licht weer aan, en de streepjes knalden.(en toen dus druk maken om röntgenfoto).

Bij jongste grapte mijn vriend dat we niet hoefden te testen, we wisten het allebei al zeker. Weer vroeg wakker, misselijk, eigenlijk alles zoals bij eerste. Dit keer wel iets eerder getest, dus iets minder knallende streepjes.
pi_131700581
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 08:49 schreef Cwen het volgende:

[..]

Krampjes, helaas... Ze zijn nog niet bepaald over. Een bikkel ben ik niet, in elk geval. Ik vind het inmiddels behoorlijk zwaar worden z o.
Krampjes zijn ook het vervelendste. Je kan er zo weinig tegen doen als ze zo'n pijn hebben. Hier zijn ze ook nog wel aanwezig ondanks de infacol. Maar minder heftig. En als je dan gaat fietsen met haar beentjes dan gaat ze ondanks alles lachen.. O+
pi_131700588
En sorry, ik heb wel weer meegelezen, maar bijna alles weer vergeten.

O ja, meet in Groningen zou ik nog wel komen, dat is voor mij zeer goed te doen.. :)
pi_131700614
Testen gedaan op de dag van de bruiloft van een heel lief vriendinnetje en op de dag dat we vijf jaar samen waren O+
Perfecte dag dus... (Alleen de bruid zat al heel snel gebaren te maken omdat ik geen wijn dronk... Maar ik ontkende alles ;) )
Trouwens had nog geen nod, dus t was een gok. Was pas twee maanden ervoor gestopt en we hadden het de eerste maand veilig gedaan en toen had ik een hele lange cyclus, tweede maand niet altijd helemaal (en toen was het raak) maand drie wilden we beginnen ;)

Arnhem is een beetje te ver weg (al kom ik er regelmatig ;) )
Ik had gisteren een minimeet met Cwen (en heerlijk eten ;) )

Nacht alweer drama :'(
Dacht dat het iets beter ging...

En verder is dit een beetje egopost geloof ik ;)
Nog moeders met leuke plannen met hun baby's vandaag?
pi_131700633
quote:

[..]

:*
pi_131700754
quote:

[..]

Jakkes Cwen, dat is klote :*
  maandag 30 september 2013 @ 09:12:58 #242
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_131700907
Met over een test heen plassen was ik bang dat ik het verkeerd zou doen en de test zou verprutsen :+ Dus een glas of kopje pakken vond ik veel makkelijker.

Cwen, sterkte weer, kramp is klote. En het huilen ook.

Loj dus weer in het oude patroon terecht gekomen? Klote. Inmiddels zul je wel het idee hebben dat je alles hebt geprobeerd. Heb je het bedje al anders in de kamer gezet? Klinkt gek en simpel, maar in mijn omgeving is het al twee keer een succes gebleken.

Vandaag niets bijzonders, Silvijn gaat straks zoals iedere maandag naar mijn schoonouders om daar de hele dag bejubeld, aanbeden en verwend* te worden en ik moet werken.

*Verwend op een leuke, nietmetkoekjesenslagroomvolstoppendemanier
pi_131701086
Olf, sorry, hier ook in een plastic bekertje en om uit te sluiten vanwege een feestje :o
Ik ging erna sporten en had het idee dat er met markeerstift 'zwanger' op m'n voorhoofd stond, ik liep echt op wolkjes :)

(leuk trouwens die verhalen!)

Vandaag ben ik vrij, ik ga geheel tegen mijn principes desondanks een beetje thuiswerken, maar ik moet téveel doen deze week, dat red ik anders niet. Maar alleen als kind slaapt hoor. Verder gaan we naar de speeltuin of zo denk ik. Graafmachine O+
We zijn nog niet helemaal beter maar gaat wel de goeie kant op. Ik hoop alleen heel erg dat meneertje deze week 's nachts wat beter gaat slapen dan de afgelopen nachten :X :X :X

Cwen en Loj ook al gemeet, was het gezellig dames? Nu wil ik ook meeten... Enschede en Arnhem is niet echt in de buurt maar mocht ik daar toch verzeild raken, dan zal ik het laten weten!
pi_131701316
Hillie prachtfoto's van een prachtbeeb!

Cwen dikke kus voor jou. Krampjes zijn zo rot. Vooral zo erg dat je (bijna) niets kan doen.

N grijpt de hele tijd naar haar oortje. En gilt af en toe. Oorpijn? Er komt ook een tandje door. Kan dat naar het oor trekken? Heb toch het idee dat het eerder dat is.
En ik kwam net op haar kamer. Stond ze met slaapzak aan in haar bed te hupsen. Kleine meisjes worden echt groot. Bed maar snel op de laagste stand.
pi_131701338
Hilzilla wat een mooie foto's O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_131701591
Heb weinig meegelezen en ook niet veel terug gelezen :@
Is ook bijna niet te doen volgens mij, jullie gaan echt zo hard!

Bij de zwangerschap van Lola heb ik getest de dag dat ik bij een ander ziekenhuis op intake ging en ze tijdens de echo daar vroeg of ik niet al zwanger kon zijn... Ik moest het weekend afwachten en als ik dan nog niet ongesteld was kon ik langs komen om bloed te laten prikken...
Maar toen ik thuis was zat het me toch niet lekker en ging ik even snel voor dat we boodschappen gingen doen naar de wc en zag een test liggen dus die heb ik toen maar gedaan, met het idee om mezelf niet gek te maken omdat ik toch niet zwanger kon zijn...... :P
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  maandag 30 september 2013 @ 09:56:18 #247
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_131701685
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 09:37 schreef Animalmix het volgende:
Hillie prachtfoto's van een prachtbeeb!

Cwen dikke kus voor jou. Krampjes zijn zo rot. Vooral zo erg dat je (bijna) niets kan doen.

N grijpt de hele tijd naar haar oortje. En gilt af en toe. Oorpijn? Er komt ook een tandje door. Kan dat naar het oor trekken? Heb toch het idee dat het eerder dat is.
En ik kwam net op haar kamer. Stond ze met slaapzak aan in haar bed te hupsen. Kleine meisjes worden echt groot. Bed maar snel op de laagste stand.
Het kan natuurlijk wel oorontsteking zijn maar baby's grijpen vaak naar hun oren als er een tand door komt. In combinatie met vermoeidheid wordt het vaak nog erger. Ik dacht bij silvijns eerste tanden ook dat hij een oorontsteking had, maar niet veel later kwamen er twee tanden door.
  maandag 30 september 2013 @ 10:02:29 #248
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131701819
Spees! :o Wat een leuke meet!! O+ nu wil ik ook! Heerlijke foto's :D

Belle oh wat een mooi bedje voor haar!! Heerlijk O+

quote:
XD

Nouja zeg en ons dan ook lekker maken met al dat lekkers dat jullie hadden :{w

quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2013 22:00 schreef Spees_Eend het volgende:
Bij ons was het niet zoals bij LE, maar wel een beetje raar. Door omstandigheden woonde tante Flappie even bij ons, en ik had die avond cocktailfeestje dus toch maar even uitsluiten.

Mijn vriend en ik in alle vroegte en stilte opgestaan om te testen, hopend dat mijn zus niet wakker werd. En toen was ie totáál tegen mijn gevoel in positief. Maar toen ging ik Googlen en toen las ik dat je ook vals positief kon testen als er bijv. een restje afwasmiddel in het glas achter is gebleven. Dus dat zou het vast wel zijn. Vriend naar de winkel voor nieuwe testen want ik had er geen meer, daar moest hij nog wachten tot de Appie open ging. Thuisgekomen heel sneaky naar boven gegaan met een glas, stiekem in de badkamer in een glaasje nog een beetje pies eruit kunnen krijgen en weer positief :D

Maar echt juichen was er dus niet bij. De dag daarna ging ik bij mijn zus helpen met klussen in haar nieuwe huis, ging ze me aan haar lijmoplosser laten ruiken! Echt, wánneer vraagt iemand je nou om aan lijmoplosser te ruiken?! Nou, zul je net zien. De dag nadat je positief test. Ik heb nepgeroken natuurlijk.
_O- :+

:o Kyara, dat is idd wel even schrikken.. Wow. En toen hadden jullie er 2 bij :+

Ik ging naar boven om te testen en kwam toen helemaal trillend naar beneden ook van excitement, en mn man zovan; maar ik zie bijna geen streepje :? en ik zo JA MAAR JE ZIET ECHT GEEN STREEPJE ALS IK NIET ZWANGER BEN EN DIT IS EEN HEEL LICHT STREEPJE DUS DUS DUS :D De volgende ochtend, toen ie dikker was, was ie wel even meer in shock :+
En vervolgens ging ie een week naar het buitenland voor zn werk en moest ik moeite doen om het niet tegen iedereen eruit te flappen :+

Hilzillah omg... Poepig!!! O+ :D

Olf; ja ik gebruik hier die 2 testen voor 5 euro van de kruidvat en daar moet je 4 druppels in een gaatje gooien met een pipetje :+ dus daarom in een glas :P

Oh, en mijn test-verhaal van mn zwangerschap nu, lees vanaf hier: OUD / Wachten op het tweede streepje deel 268 :+
pi_131702020
Gulara wat zielig spugen, lijkt me niet van de warme peer komen maar gewoon beetje ziekig? En dan i.c.m. peer iets te heftig ofzo. Mini hier eet zijn fruit ook het liefst warm :')

Ook :* voor andere zieke baby's.

Ik heb ook gewoon over het staafje heen geplast. En ik wist ook min of meer al dat ie positief zou zijn. Ik was heel regelmatig ongesteld. En ik werd het niet op het moment dat het zou moeten. Heb nog een dag gewacht met testen, omdat ik nog wou snowboarden 1 dag later :+ En ik was bang dat ik dat niet meer zou durven als ik zwanger was. We gingen naar Winterberg met bus, ik wist dat na snowboarden gefeest zou worden, dus ik ben met de auto naar de opstapplek heul dichtbij gereden voor het goede excuus. *) En dat bleek inderdaad nodig want volgende dag positief. Achteraf was wachten niet nodig want 8 weken zwanger ben ik ook nog gaan snowboarden, verloskundige had me verteld dat dat tot 12 weken gewoon kon. :D

Loj :* voor je slechte nacht(en),

hillie wat maak je mooie foto's O+

Cwen, naar krampjes, was hier ook heel vervelend eerste weken. :*
pi_131702388
Inca :*
alles wat er te zeggen viel is al gezegd maar ik wilde er toch nog even op reageren.

Mooie foto's Hilz!

Gulara, wat sneu. Maar ervaring is wel dat baby's het dan meteen kwijt zijn en dat het dan ook "over" kan zijn. M kon tijdens het kotsen rustig doorspelen zeg maar....

Over staafjes heenplassen gaf teveel troep. Heb wel een paar testen vernaggelt omdat daar of te veel of te weinig overheen ging. Dus dan maar in een plastic wegwerpbeker. Later had ik ook goedkope sensitest dipsticks dus dat moest wel. (al die testen wordt een dure hobby als je al een tijdje bezig bent.... en als je dan eenmaal zwanger bent dan nog om de dag een test willen doen.... :') )
pi_131702399
Hillzillah O+ Wat een mooi jongetje, prachtige foto's!

En zo bijzonder om alle testverhalen te lezen.

Inca :* Ook jouw (test)verhaal is bijzonder, ook al hangt er (voor jou) misschien een hele andere lading omheen. Deze specifieke test is heus uitgegroeid tot een prachtig meisje (met nu een beetje tandjesleed ;( ). Verder vind ik je een heel mooi persoon, een hele dikke knuffel voor het grijze randje :*
pi_131702432
Mooie gezegd Belle O+

Hoe bevalt de co-sleeper?
pi_131702435
Oja, ik doe altijd vrij kleine plasjes, dus ik dacht dat ik dan niet lang genoeg zou plassen om direct over het staafje te doen, vandaar een glas, dan kon ik het er zo lang inhangen als nodig :P En verder ook 2voor5kv testen, waar je druppeltjes in doet!
  maandag 30 september 2013 @ 10:28:59 #254
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131702463
Heeft Nin vannacht in de cosleeper gelegen belle?

Zo maf hoe je vanuit je eigen situatie kijkt he; mijn eerste gedachte was 'huh, waarom staat ie nou aan die kant?', want ik lig dus aan de andere kant van t bed _O-
pi_131702468
Ja, spannend zo'n eerste nacht! Ze heeft wel weer redelijk vaak gedronken, maar ik had *opluchting* echt lekker veel plek in bed en dus alle ruimte om me echt extreem goed om te kunnen draaien :D Wat je al niet gaat waarderen dan weer he ;)
pi_131702587
Ja, dan kan je zelf ook een stuk lekkerder slapen.

Ik wist vannacht echt op een gegeven moment niet meer wie ik nu weer in mijn bed had liggen en aan welke kan ik haar moest leggen. Ze kwam op een gegeven moment allebei om hetl half uur. Omhalf 8 heb ik D maar een flesje kv gegeven want ik er kwam niks/te weinig uit dus toen werd ze helemaal boos :'( geeft meteen weer zo'n gevoel van falen dat mijn lichaam niet kan geven waar ze behoefte aan hebben. Terwijl ik ook wel weer dat hun behoefte vannacht een beetje doorsloeg en ik kan natuurlijk ook niet steeds een andere borst aanbieden.
  maandag 30 september 2013 @ 11:02:28 #257
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131703213
Belle fijn dat je lekker wat ruimte had! :D

Kyara jeutje, wat een nacht.. ;( sterkte vandaag..
pi_131703358
Oh komt goed hoor. Rustig dagje met maar 2 baby's dus kon nog voor 2 uurtjes terug naar bed ;)
  maandag 30 september 2013 @ 11:10:27 #259
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_131703411
Fijn Belle dat je wat meer ruimte hebt, kan me voorstellen dat dat heeeeel relaxed is als je dat al maanden niet meer gewend bent :+

Kyara fijn dat je nog 2 uurtjes slaap hebt kunnen pakken!
pi_131703461
Ik vind het zo leuk om alle test verhalen te lezen O+ Hoe heeft iedereen het kenbaar gemaakt? Gewoon verteld of iets speciaals van gemaakt?

Bij mn moeder en schoonmoeder ben ik een sokje gaan brengen. de oma's een weekje later ook een sokje.

Wat vriendinnen heb ik een foto van de test ge'appt en de rest via facebook met een plaatje
SPOILER
  maandag 30 september 2013 @ 11:22:30 #261
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_131703699
"without a studio audience" ook _O- Leuk idee!

Voor mijn zus die op dat moment bij ons logeerde had ik een romper gemaakt met "tante *naam*" en dat als cadeau gegeven. Ze zag het eerst niet en vroeg of het iets voor haar kat was :')

De rest van mijn familie hebben we het met Pasen verteld, mijn vader is nogal van de klassieke muziek dus we hadden hem een CD gegeven, heel nonchalant bij de brunch. Als tekstboekje hadden we aan de binnenkant een plaatje van de echo.

Mijn schoonouders kwamen hier op tweede Paasdag eten, en die hadden we een fles wijn gegeven en het etiket van de wijnfles vervangen door een foto van de echo.
pi_131703941
Wat een leuke ideeën allemaal!

Mijn moeder was op M aan het passen toen wij stiekem naar de verloskundige waren. Maar ja, toen waren we nogal in shock en mijn man moest werken.

Dus ik maar doodleuk tegen mijn moeder verteld dat ik weer zwanger was. Zij helemaal geschokt, NEEEEH! Oh nou, als dat je eerste reactie is, ga dan maar even zitten voor het volgende nieuws.....
mijn moeder vond het niet zo leuk in eerste instantie...

Mijn schoonouders hebben we een babyalbum van M gegeven en op de laatste foto de echo foto geplakt. Duurde alleen even voordat ze begrepen dat dat geef echofoto van M was. En daarna moesten ze nog even gaan tellen...
pi_131703955
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 11:22 schreef Spees_Eend het volgende:
"without a studio audience" ook _O- Leuk idee!

Voor mijn zus die op dat moment bij ons logeerde had ik een romper gemaakt met "tante *naam*" en dat als cadeau gegeven. Ze zag het eerst niet en vroeg of het iets voor haar kat was :')

De rest van mijn familie hebben we het met Pasen verteld, mijn vader is nogal van de klassieke muziek dus we hadden hem een CD gegeven, heel nonchalant bij de brunch. Als tekstboekje hadden we aan de binnenkant een plaatje van de echo.

Mijn schoonouders kwamen hier op tweede Paasdag eten, en die hadden we een fles wijn gegeven en het etiket van de wijnfles vervangen door een foto van de echo.
Iets voor de kat :D :D Leuk!! O+
pi_131704485
en dan ook proberen de romper bij de kat aan te trekken. Ik zie het weer voor me.
  maandag 30 september 2013 @ 12:02:09 #265
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_131704598
quote:
17s.gif Op maandag 30 september 2013 11:57 schreef Kyara het volgende:
en dan ook proberen de romper bij de kat aan te trekken. Ik zie het weer voor me.
Het zou mijn zus kunnen zijn geweest... (al heeft die geen kat, beest woont bij mij). Zus heeft (jammergenoeg) niks met baby's, en heeft J. echt pas een paar keer gezien in 9 maanden... Jammer, maar ja, ik ga niks afdwingen.

Baalt soms een beetje van alle verhalen over hechte zusterbanden enzo, wij hebben dat dus helemaal niet, zijn ook heel verschillend qua interesses enzo...
  maandag 30 september 2013 @ 12:14:35 #266
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_131704898
Leuke verhalen trouwens allemaal over de test. Hier niet zo heel spannend. Vol zenuwen naar de Kruidvat voor test (en dan de krengen niet kunnen vinden natuurlijk), en alleen getest (dacht dat t toch niets zou zijn). Wel dus... Aaaaah. Eerste keer raak, enzo... Onverwacht... Vriend moest echt even wennen...

Hebben t de opa's en oma's pas laat verteld trouwens. We gingen een dag na de eerste echo voor 3 weken op vakantie (wilde zeker weten dat er een hartje klopte), en toen waren opa's en oma's ook net weg. Ze even mobiel bellen op vakantie-adres vonden we geen goed idee (ze zouden zich rot schrikken van de telefoon, we bellen nooit als ze op vakantie zijn, alleen wat sms'jes).

Gewacht dus tot we terug waren, en toen maar gewoon verteld, zonder rompers, echo's en andere aankleding... Vrienden wisten het al eerder, bruiloftsfeestje op echo-dag, en ik mocht geen alcohol...
pi_131704971
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 12:02 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Het zou mijn zus kunnen zijn geweest... (al heeft die geen kat, beest woont bij mij). Zus heeft (jammergenoeg) niks met baby's, en heeft J. echt pas een paar keer gezien in 9 maanden... Jammer, maar ja, ik ga niks afdwingen.

Baalt soms een beetje van alle verhalen over hechte zusterbanden enzo, wij hebben dat dus helemaal niet, zijn ook heel verschillend qua interesses enzo...
Ik heb geen zus. ook geen broer trouwens. Ik kan me er sowieso niks bij voorstellen hoe dergelijke relaties zijn.
  maandag 30 september 2013 @ 12:19:01 #268
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_131705004
quote:
17s.gif Op maandag 30 september 2013 12:17 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ik heb geen zus. ook geen broer trouwens. Ik kan me er sowieso niks bij voorstellen hoe dergelijke relaties zijn.
Oh, ik bedoelde niet specifiek jouw zus ofzo hoor, reageerde op t rompertje en kat verhaal ;), maar dat kwam oorspronkelijk van iemand anders (mijn geheugen vertelt me nu niet zo snel wie dan...)
  maandag 30 september 2013 @ 12:36:00 #269
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131705420
Hilzillah wat een leuk plaatje!! :D
Wij hebben het alle ouders verteld in de trant van 'we hebben een cadeautje voor jullie maar het duurt nog 8 maanden :+' :D
En deze zwangerschcap doen we M. een truitje aan met 'ik word grote zus!' op haar verjaardag, dan is iedereen er toch :P Hihi.

Kyara -O- beetje jammer van je moeder.. Whaha ja dat is ook nogal een schok he.
Mijn schoonmoeder reageert op zulk nieuws altijd hetzelfde (dat we gingen trouwen, dat ik zwanger was); 'oke...' :') Ze is dan ook een beetje autistisch vermoed ik, maar toch :+

Kyara jij ook enigst kind? Ik ook! :D
pi_131705744
Leuk om al die verhalen te lezen!
pi_131705808
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 12:36 schreef Enfermera het volgende:
Wij hebben het alle ouders verteld in de trant van 'we hebben een cadeautje voor jullie maar het duurt nog 8 maanden :+' :D
En deze zwangerschcap doen we M. een truitje aan met 'ik word grote zus!' op haar verjaardag, dan is iedereen er toch :P Hihi.

Mijn schoonmoeder reageert op zulk nieuws altijd hetzelfde (dat we gingen trouwen, dat ik zwanger was); 'oke...' :') Ze is dan ook een beetje autistisch vermoed ik, maar toch :+

Ik ook zo goed als enig kind. Heb een mini zus van 10 (bijna 11) en een mini broer van 8. Ik was 20 toen de eerste geboren werd. Dus alleen opgegroeid. Daarom wil ik ook graag tzt een 2e.
  maandag 30 september 2013 @ 13:07:50 #272
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131706170
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 12:52 schreef Hilzillah het volgende:

[..]

Ik ook zo goed als enig kind. Heb een mini zus van 10 (bijna 11) en een mini broer van 8. Ik was 20 toen de eerste geboren werd. Dus alleen opgegroeid. Daarom wil ik ook graag tzt een 2e.
Das idd een groot leeftijdsverschil.. Haha mini zus en broer :D Maar snap het, daar heb je natuurlijk een hele andere band mee...
Ja precies, ik ook O+
pi_131706484
Inca, ik ken jouw verhaal niet helemaal :@
Maar als jij dat zo erg voelt dan mag je wat mij betreft je verhaal kwijt. Al is het maar om het van je af te schrijven.:*
SPOILER
Hillz, wat een mooie foto’s O+

Ahh lees veel over meets. Heb ik zin in. Alleen richting Rotterdam is waar ik woon :D

Loj, :* voor je dramanacht
Mijn leuke plannen met baby zijn, baby dumpen bij het KDV en werken (oh wacht dat zijn geen leuke plannen, maar verplichtingen :D)

Kyara :* voor jouw dramanacht

Hillz, wat een origineel idee
En leuk om die verhalen te lezen ook
Ik heb iedereen gebeld of persoonlijk verteld. De meesten wisten al waar ik mee bezig was en ik kon niet drie maanden volhouden dat er niks was.

Ik heb in een pan geplast. Die Kruidvast testen kan je volgens mij niet overheen plassen
Vraag ik me meteen af. Hoe vaak hebben jullie nog getest naar de positieve test? (MvM niet meegerekend) Ik maar eenmaal. Nadat ik bloedverlies had gehad en ik dinsdag daarop mijn eerste echo zou krijgen. Dus twee keer getest
pi_131706757
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 12:36 schreef Enfermera het volgende:

Zo'n shirtje heb ik ook nog gezocht voor M (maar dan de grote broer variant). Maar die hadden ze niet in maat 62/68 :')

Oh, ik snap mijn moeder ook wel hoor. M was 6 maanden. Mijn moeder was vooral bezorgd om mij en de praktische kant. Nu vindt ze het heel erg leuk hoor.

Ik wilde graag een 2e omdat ik dat zelf zo leuk vond. Niet specifiek voor M. Ik heb het iig nooit erg gevonden om enig kind te zijn.
  maandag 30 september 2013 @ 13:51:32 #275
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_131707208
quote:
17s.gif Op maandag 30 september 2013 11:34 schreef Kyara het volgende:
Wat een leuke ideeën allemaal!

Mijn moeder was op M aan het passen toen wij stiekem naar de verloskundige waren. Maar ja, toen waren we nogal in shock en mijn man moest werken.

Dus ik maar doodleuk tegen mijn moeder verteld dat ik weer zwanger was. Zij helemaal geschokt, NEEEEH! Oh nou, als dat je eerste reactie is, ga dan maar even zitten voor het volgende nieuws.....
mijn moeder vond het niet zo leuk in eerste instantie...

Mijn schoonouders hebben we een babyalbum van M gegeven en op de laatste foto de echo foto geplakt. Duurde alleen even voordat ze begrepen dat dat geef echofoto van M was. En daarna moesten ze nog even gaan tellen...
_O-
  maandag 30 september 2013 @ 14:01:12 #276
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131707470
quote:
17s.gif Op maandag 30 september 2013 13:33 schreef Kyara het volgende:

[..]

Zo'n shirtje heb ik ook nog gezocht voor M (maar dan de grote broer variant). Maar die hadden ze niet in maat 62/68 :')

Oh, ik snap mijn moeder ook wel hoor. M was 6 maanden. Mijn moeder was vooral bezorgd om mij en de praktische kant. Nu vindt ze het heel erg leuk hoor.

Ik wilde graag een 2e omdat ik dat zelf zo leuk vond. Niet specifiek voor M. Ik heb het iig nooit erg gevonden om enig kind te zijn.
Nee? Oh wat jammer..
Ja is ook wel zo.. Tuurlijk is het heel kort op elkaar :) Mooi!
Ik heb 't ook nooit erg gevonden maar het lijkt me wel leuk voor M. Je weet toch nooit hoe het uitpakt qua relaties onderling in de toekomst, met broers en zussen.
  maandag 30 september 2013 @ 14:02:45 #277
171422 LadyBlack
paint it black
pi_131707516
Enig-kind-boks!

Ik heb de (kruidvat)test ingepakt en het weekend na de test aan mijn moeder gegeven. We waren in de stad en ik híeld t niet langer dus heb dr even uit het hoefgetrappel gesleurd en het pakje gegeven. Ze had t eerst niet door :') en het volgende moment stonden we tegen elkaar aan te snikken dat t eindelijk gelukt was O+

Mijn twee beste vriendinnen wisten het datzelfde weekend nog, en de anderen eigenlijk vrij snel daarna omdat ze toch allemaal al wisten van het ziekenhuistraject. Was echt een toffe periode om het zo langzamerhand wereldkundig te maken O+
pi_131707541
Ja precies. Ben nu ook zo benieuwd hoe de band tussen D & J zich gaat ontwikkelen. Want ook dat lijkt me weer een ander soort relatie dan gewoon broer en zus.
pi_131707591
Ja, de generatie van onze ouders heeft volgens mij nooit aan thuistesten gedaan. Die snappen niet hoe ze zo'n test moeten aflezen geloof ik.

Mijn oma was ook ontzettend onder de indruk van echo foto's. Dat vond ze zo bijzonder, dat dat kon! O+
  maandag 30 september 2013 @ 14:05:14 #280
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_131707594
LB hoe schattig O+ :D

Kyara ja idd.. ja, tuurlijk! Tweelingzusjes is ook heel anders. Zeker omdat ze even oud zijn en echt met elkaar ongeveer dezelfde dingen ontdekken..

Whehe :+ Nou mijn moeder zei wel dat ze een thuistest had gedaan, toen ze niet ongesteld werd. Dus je had ze toen wel maar weet niet of ze hetzelfde werkten als nu?
  maandag 30 september 2013 @ 14:14:06 #281
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_131707823
quote:
17s.gif Op maandag 30 september 2013 11:57 schreef Kyara het volgende:
Dat heb ik ooit gedaan, paar maandjes voordat Silvijn geboren was. Ik heb gehuild van het lachen :')
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 12:19 schreef mousemicky het volgende:

[..]

Oh, ik bedoelde niet specifiek jouw zus ofzo hoor, reageerde op t rompertje en kat verhaal ;), maar dat kwam oorspronkelijk van iemand anders (mijn geheugen vertelt me nu niet zo snel wie dan...)
Dat kwam van mij, maar dat had verder niets met haar interesse te maken hoor, ze had het gewoon totaal niet verwacht en ik deed ook alsof het een cadeautje voor haar nieuwe huis zou zijn. Aan interesse geen gebrek, ze is een supertrotse tante en ziet Silvijn minimaal eens per week, meestal vaker.

Veel enig-kinderen hier!

Oh en ik was Inca vergeten maar ik had het wel gelezen, ik kan me heel goed voorstellen dat je die gedachten hebt, ondanks dat het voor mij (en anderen die niet hebben meegemaakt wat jij meegemaakt hebt) heel moeilijk is om écht voor te stellen hoe het moet voelen. :*
pi_131707887
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 14:14 schreef Spees_Eend het volgende:
Dat heb ik ooit gedaan, paar maandjes voordat Silvijn geboren was. Ik heb gehuild van het lachen
En daar heb je zeker geen foto van gemaakt?
  maandag 30 september 2013 @ 14:20:53 #283
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_131708030
quote:
17s.gif Op maandag 30 september 2013 14:16 schreef Kyara het volgende:

[..]

En daar heb je zeker geen foto van gemaakt?
Volgens mij wel een filmpje :D maar waar die is....
  maandag 30 september 2013 @ 14:23:50 #284
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_131708107
Vraagje namens mijn *O* zwangere *O* zusje: waar haalden jullie van die extra grote hydrofielen? Zijn die er alleen van Koeka enzo of ook van de bekende winkelketens?
pi_131708260
Hoe groot is extra groot? Ik heb hydrofielen van jollein, hema, wibra en prenatal. Die van Jollein zijn het grootst.
  maandag 30 september 2013 @ 14:32:53 #286
378192 -mandy-
I am who I am
pi_131708359
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 14:23 schreef Spees_Eend het volgende:
Vraagje namens mijn *O* zwangere *O* zusje: waar haalden jullie van die extra grote hydrofielen? Zijn die er alleen van Koeka enzo of ook van de bekende winkelketens?
MIsschien eens kijken bij prenatal voor die xxl-hydrofielen?
  maandag 30 september 2013 @ 14:37:29 #287
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_131708479
Ik heb ze zelf nooit gehad dus ik weet het formaat niet, maar ik las hier wel eens over hydrofielen die groot genoeg waren om je baby in te wikkelen na een badje of om te gebruiken als coverup bij borstvoeding in het openbaar. Van een meter2 ofzo? Prenatal heb ik eigenlijk nog niet gekeken maar ik zal het eens doorgeven :)
  maandag 30 september 2013 @ 14:41:08 #288
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_131708573
Ik heb ze via m'n nichtje, die verkoopt ze voor weinig per stuk. Volgens mij zijn ze 1 bij 1 ofzo.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 30 september 2013 @ 14:41:27 #289
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_131708582
jollein heeft ze ook, 115 cm bij 115 cm

http://www.dreumesenzo.nl/hydrofiele-doek-hartjes
pi_131708625
ik heb ze van Aden & Anais, en van JJ Cole. Die van A&A blijven mooier in de was (vormvaster, die van JJC trekken beetje scheef). Zijn wel prijzig, maar ik had er laatst een mazzeltje mee (1x besteld/betaald, 2x geleverd.. ssssssssssssstttttttttttt :7 )
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  maandag 30 september 2013 @ 14:43:19 #291
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_131708635
Thx, van Jollein zag ik ze inderdaad (was door de war met Koeka) maar ik vind ze best duur eigenlijk. Nu weet ik niet of mijn zusje dat ook duur vindt, dus ik zal het sowieso aan haar doorgeven, thx.
  maandag 30 september 2013 @ 14:45:00 #292
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_131708681
3 voor 23 euro is misschien niet heel goedkoop maar ze zijn wel veel fijner als die kleintjes (met afdrogen, over de kinderwagenbak etc etc).
  maandag 30 september 2013 @ 14:46:54 #293
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_131708734
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen, dus het zou me ook niet verbazen als ze ze toch maar wel haalt. Het lijkt mij ook best handig, met name bij een badje (ik deed dan altijd 3 doeken op het kussen) en bij het voeden in het openbaar. Ook voor over de kinderwagenbak idd, ik spande daar altijd een beetje provisorisch mijn sjaal overheen :')
pi_131708993
Ik heb ze ook van Aden & Anais O+

En nog even:
pi_131709090
Wat ziet dat er knus uit Belle O+ Ik heb zin om er zelf in te gaan liggen!

Ik klikte op die link van de hydrofielen en daar stond 22,95 per stuk. Toen ik weer op mijn stoel geklauterd was, zag ik dat het per 3 was. Nog steeds duur maar iets minder ;)
En anders 1 pakje van die en dan aanvullen met gewone goedkope van de wibra of zo. Ben je in je totaal even duur uit. Ik heb volgens mij ook redelijk dure van Jollein maar dat was omdat de kleur precies bij de kleuren in het kamertje pastte..... (was bij M. Bij de meiden zijn we naar de prenatal gereden, wagentje gepakt en ingeladen.... maar goed, toen waren ze er al....)
pi_131709208
Die grote gebruiken we hier echt alleen bij het badje, de 'gewone' voor alle andere dingen! Dus we hebben maar 1 pakje van die grote :)
  maandag 30 september 2013 @ 15:10:17 #297
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_131709264
Kyara ik dacht dus ook dat het per stuk was... Onhandig geformuleerd :+
pi_131709283
Wat gezellig Belle, dat lijkt me een heerlijke slaapkamer!

Oh, en van grote hydrofielen geen verstand. Ik badder nog steeds met drie normale :)
  maandag 30 september 2013 @ 15:11:58 #299
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_131709311
Ja dat gordijn! Sowieso een mooie sfeertje.
Mineola hoe is het met de patiënten? Alle vier de oren weer genezen?

Badderen doe ik inmiddels altijd met de badcapes met oortjes O+ Daar til ik hem mee uit de douche en dan wikkel ik hem in en dan smelt ik bij de aanblik van een schone baby die twee wasberenoortjes op zijn hoofd heeft :D
pi_131709424
Ik had ze pas vanaf toen Sjaak 1 was ongeveer. En toen 1 voor het afdrogen. Ben sinds kort weer terug voor hem op de kleinere. Het grove werk doe ik nu met een gewone handdoek, maar de plooitjes en oren ed doe ik nog even na met een hydrofiel.
Die grote lijken me ook lekker voor in het ledikantje, onder het hoofd, past tenminste gewoon overdwars, ipv zo'n stomme driekhoek vouwen. Ik heb er nu (mede door een foutje dus) 16 :+
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  maandag 30 september 2013 @ 15:20:42 #301
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_131709564
dicht?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')