quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:05 schreef Spees_Eend het volgende:
They see me LaPo-ing, they hatin'
Klopt hoor. Ik denk dat ik stiekem het moeilijke gedoe over nachtvoedingen als een soort van klacht voel richting mijn baby, omdat hij wel nog alle nachten zich meldt. En moederleeuw he, dat vind ik dan niet tof. Dus wellicht ageer ik ook overdrevener dan nodig..quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:03 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vond de nachtvoedingen op een gegeven moment echt zwaar. Ik kan gewoon niet zo heel goed tegen weinig slaap. Met bv kwam hij soms 3-4 x per nacht voor een voeding en ik deed het natuurlijk, maar ik trok het op een gegeven moment echt bijna niet meer. Ik vond het ook moeilijk om weer in slaap te komen. De eerste 2 maanden werkte dat slaaphormoontje bij het voeden prima, daarna niet. Ik stel dan ook vragen vanuit mijn eigen referentiekader, ik vraag aan nieuwe ouders altijd hoe het slapen gaat. En als ze weinig slaap krijgen beaam ik dat dat klote is, als ze dat vinden. Erkenning is soms ook fijn
En hey, als jij die nachtvoedingen prima trekt en anderen gaan buitenproportioneel moeilijk doen om jouw nachten, laat je ze toch in hun sop gaarkoken
quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:49 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik heb hem, hebben? Belachelijk ding.
Echt weer iets voor jou ook om dat leuk te vinden, met je bretels
Oh, ik kijk net even en ik heb 'm denk ik al weggegooid..
quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:05 schreef Spees_Eend het volgende:
They see me LaPo-ing, they hatin'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Nou dat kan ik me heel goed voorstellen, zeker omdat jij dan ook nog alleen was. Soms weet je het dan echt niet meer.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:15 schreef Omentielvo het volgende:
Ja. De nachtvoedingen vond ik niet zo erg. Als het een of twee keer was.
Echt slopend vond ik de nachten dat het de hele nacht huilen was. Ik ging dan op een moment meehuilen, omdat ik niet meer wist wat ik nou moest doen. Dit was trouwens ook het allerbegin. Toen ik nog nauwelijks wist hoe een baby werkte en de handleiding nog in de maak was
Maar ik moet toegeven dat ik aardig van slag zou zijn als Riley ineens weer een nachtvoeding nodig gaat hebben.
Kan dat ook nog komen als je babytje een half jaar (of ouder) isquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:55 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Mineola ik herken ook wel wat je zegt. Laatst was ik voor het eerst op kraamvisite waarbij ik dacht: toch wel weer leuk zo'n kleintje! Ze was ook wel super rustig en lief en ze slaapt heel goed. Maar ook het andere gedeelte, ik ben nu echt een zelfverzekerde moeder en ik snap mijn kind door en door, hij vindt mij fantastisch en ik hem. We horen echt zó bij elkaar. En waar het me in de eerste weken/maanden nog wel eens een klein beetje boven het hoofd groeide als ik alleen met hem thuis was, heb ik dat nu echt nooit meer. Een jaar geleden wist ik NIKS van baby's, echt niks. Nog geen luier verschoond. Nu weet ik alles. Of in ieder geval genoegHoe snel dat verandert
(Ook een hart onder de riem voor evt. meelurkende zwangeren of moeders die net pas hun eerste kindje hebben gekregen, als die hier zijn)
Het valt mij ook op dat het eigenlijk _altijd_ de eerste vraag is die mensen stellen. En dat ze dan vaak vol medelijden zijn als ik vertel dat ze nog wel nachtvoedingen heeft. Of dat ze dan zeggen 'nou het zal vast snel komen hoor!', met zo'n bemoedigend knikje. Terwijl ik er eigenlijk zelf helemaal geen last van heb/had. De laatste twee/drie weken komt ze wel opeens 4x per nacht, dat is af en toe best een beetje vermoeiend, dat ik dan wel her en der wat bij moet slapen. Lijkt me wel fijn als dat weer terug gaat naar 1 keertje. Aan de andere kant vind ik nachtknuffelen ook wel heel erg fijn stiekem.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Eens (natuurlijk)
Ik kan er ook niet zo goed tegen hoe het al dan niet doorslapen van een baby een graadmeter lijkt te zijn voor hoe 'goed' de baby in kwestie het doet. Niet hier trouwens, maar met name op FB zijn er mensen die dat Heel Belangrijk vinden. Mensen vragen eigenlijk nooit: Word je gelukkig van je baby? Moet je lachen als je hem ziet? Moet hij lachen als papa ppfffrt in zijn beenplooien doet? Nee, Slaapt hij al door?
Ik moet wat mensen gaan ontvrienden zie ik al
Waar waar waar?quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:01 schreef becky27 het volgende:
Kyara, dat shirt voor jouw M
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:20 schreef bellelena het volgende:
Ik lees af en toe mee, maar momenteel gaat het geestelijk niet helemaal optimaal, dus ik reageer misschien iets minder.
Ik vind het zo´n snoezig kindje, ze heeft zo´n droopy look... de mijne heeft dat soms ook een beetje.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:13 schreef Shandaly het volgende:
Ok, vakantiespam dan: (Wat is dat moeilijk kiezen! Er staan er meer op fb, maar da's veelal ook Lars, en die hoort hier eigenlijk niet thuis he?)
[ afbeelding ]
Moeder en dochter
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker dobberen in het water...
[ afbeelding ]
Ben zelf helemaal niet weg van Woezel en Pip, integendeel zelfs, maar madam lijkt ze wel leuk te vinden, dus het kleed mocht zelfs mee op vakantieEn uiteraard DE ringen ook!
[ afbeelding ]
Mama en Lars (en papa) aan de midgetgolf, en Femke mocht alleen kijken (en de eerste 12 holes lag ze te slapen)
[ afbeelding ]
"Oh hai!"
[ afbeelding ]
Vakantie is vermoeiend!!
Ze doet me soms een beetje denken aan Hetty, uit NCIS: LA...quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:28 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik vind het zo´n snoezig kindje, ze heeft zo´n droopy look... de mijne heeft dat soms ook een beetje.
Die vind ik zo gaafquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:31 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ze doet me soms een beetje denken aan Hetty, uit NCIS: LA...
quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:31 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ze doet me soms een beetje denken aan Hetty, uit NCIS: LA...
Ik bedoel het ook niet als compliment qua uiterlijk... maar als ze toch later net zo tof als Hetty zou mogen worden, graag!quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:42 schreef Suikertante het volgende:
[..]Ik snap wel wat je bedoelt maar ik zou het niet als een compliment opvatten als je het over mij zei
Ik vind haar wel te gek, trouwens.
Loj, veel plezier met shoppen morgen!
quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:45 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ik bedoel het ook niet als compliment qua uiterlijk... maar als ze toch later net zo tof als Hetty zou mogen worden, graag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze "zit" ja.. voor 5 seconden, dan valt ze weer om... Maar ze wil wel alles zien als ze wakker is. Het gaat nu ineens weer heel hard met haar. Dat stiekeme rollen vooral, maar ook gewoon hoe ze reageert op alles. Ze is veel langer wakker, zit echt te spelen met dingetjes.. ow, en ze kan heel gemeen knijpen en 'bijten' (kaakjes op elkaar en hoofd naar achteren gooien... fijn!quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:46 schreef LadyBlack het volgende:
Belle, wat naar toch...![]()
Shandaly, wat is Femke ineens groot! Ze ZIT in de kinderwagen of niet?? Leuke vakantiespam!
Oh en ik zou best een nachtvoeding kunnen hebben, vind het eigenlijk best gek dat E zo lang slaapten 's ochtends van die ploftieten : Maargoed, dat is luxury talking... als ik Loj was zou ik nu echt '
' denken.
Als je google't op Edna Mole zie je de stripversie van de lookalike van de kleine van Shandaly (volg je 'n nog?)quote:
ík ben belg maar dat lukt me nog netquote:
quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:57 schreef Spees_Eend het volgende:
Suiker, noem jij de dochter van Shandaly nu een stripper?!
quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:57 schreef Spees_Eend het volgende:
Suiker, noem jij de dochter van Shandaly nu een stripper?!
Stiekem wel een beetje idd, maar t is je vergeven en gegund hoorquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:46 schreef LadyBlack het volgende:
Belle, wat naar toch...![]()
Shandaly, wat is Femke ineens groot! Ze ZIT in de kinderwagen of niet?? Leuke vakantiespam!
Oh en ik zou best een nachtvoeding kunnen hebben, vind het eigenlijk best gek dat E zo lang slaapten 's ochtends van die ploftieten : Maargoed, dat is luxury talking... als ik Loj was zou ik nu echt '
' denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en zo opgeruimd ziet het er dus nevernooit uit
[ Bericht 14% gewijzigd door Animalmix op 28-09-2013 10:51:04 ]
Ja, want ik had Stef 9 maanden aan de borst en kon het maar moeilijk hebben dat ik Isabel minder zou geven (maar door rustig af te bouwen ben ik uiteindelijk bij I ook pas met nagenoeg 8 maanden écht gestopt). En eigenlijk wilde ik goedmaken wat ik bij Stef 'verkeerd' had gedaan, ik had het in mijn hoofd gehaald dat ik het jaar wilde halenquote:Op zaterdag 28 september 2013 07:42 schreef Suikertante het volgende:
Maar wel lekker rustig blijven liggen KJ! F is nog niet wakkerdus ik luier mee
Inca voelde je je daar echt schuldig over? Ik vind het echt niet gezond als je er zelf aan onderdoor gaat omdat je baby zoveel vraagt. Zeker niet als het met zoiets simpels als een papfles kan worden opgelost
Dat hadden we niet afgesproken he, dat nachtje slaap zou alles oplossen toch?quote:Op zaterdag 28 september 2013 08:14 schreef Omentielvo het volgende:
Jeetje Animalmix. Wat een mooi huis
LB veel plezier.
Ik ben super verkouden. Hopelijk steek ik Riley niet aan. Ik mag haar toch wel kussen? Want niet kussen lukt me dus niet
Jij woont echt vlakbij.quote:Op zaterdag 28 september 2013 07:50 schreef Animalmix het volgende:
Ons huis staat op funda!!!
Oh en zo opgeruimd ziet het er dus nevernooit uit
Oh geen idee. Ik gebruik gewoon roomboter voor d'r!quote:Op zaterdag 28 september 2013 09:43 schreef Fieder het volgende:
Gebruiken jullie nog een bepaalde boter voor je baby? Ik las ergens dat het een bepaald vetpercentage moet hebben maar nu kan ik het nergens meer vinden
Pfff, dat is een lastige. Ik heb zelf geen zus dus ik kan niet zo goed inschatten hoe die band kan zijn. Ik zou het niet zondermeer kunnen. Bij een eiceldonatie sta je toch genetisch materiaal af waardoor er een "bloedband" ontstaat. Dat lijkt me lastig als je dingen van jezelf terug ziet. Dragen lijkt me ook best lastig omdat je in die 9 maanden echt een band opbouwt met zo'n kleintje.quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:46 schreef Olf het volgende:
Zou ji bereid zijn eiceldonor of draagmoeder te zijn voor je beste vriendin/zus? En welke zou je dan meer moeite mee hebben, donor of dragen?
Nou de opvolgmelk drinkt hij wel minder dan de 1. Hij vindt t niet zo lekker volgens mij.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:44 schreef Enfermera het volgende:
Fieder wat vervelend.. je bent niet overgestapt op ander merk of opvolgmelk ofzo? En je kan allicht de hap bellen voor advies.. vragen staat vrij toch?
Ze hebben van alles gezocht en uiteindelijk denken ze dat ze "gewoon" griep heeft opgelopenquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:49 schreef Fieder het volgende:
Oei Pessie wat een schrik! Weten ze wat er is?
Nou ja, als je 3 dagen eerder een baby hebt gekregen gaan alle alarmbellen naar het schijnt rinkelen bij koorts. Maar stom genoeg dus niet naar de baby geweest, volgende week zaterdag pas en dan is hij al bijna, 2 weken oudquote:Op zaterdag 28 september 2013 20:13 schreef becky27 het volgende:
Jeetje pessie wat schrikken zeg, pfff alleen een griepje
Dat heb ik nog niet geprobeerd, bedankt!quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:29 schreef becky27 het volgende:
Fieder, bij weinig drinken laat ik ze vaak ook op een nat washandje sabbelen
Wow Shandaly, bedankt voor je samenvattingquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:18 schreef Shandaly het volgende:
Wat een boel zieken hier vandaag..
Becky, wat schrikken zeg dat je zo ineens naar de SEH wordt gestuurd. Wel fijn dat ze niet hoeft te blijven, en hopelijk doet de hogere dosis pcm goed z'n werk.
Fieder, heeft L. eigenlijk ook koorts? Of is het echt alleen het niet willen drinken? Fijn dat ie in ieder geval zo'n papje naar binnen heeft gewerkt
Pessie, beterschap voor je schoonzus! Koorts in je kraambed... brr... alles wel ok met je neefje?
Fijn dat jouw pcm helpt, Omen! Slaapt de kleine inmiddels wel? Welterusten voor zometeen!
Mineola, sterkte met de oorontstekingen! Dat doet zo gemeen zeer...
Welkom hier f_r! Gefeliciteerd met je nieuwe kleine meid!Hoe vindt ean het?
KJ, lastig he, die biologische klok? Hopelijk heb je toch nog wat kunnen rusten en kunnen genieten van het ontbijt. Hebben jullie leuke dingen gedaan vandaag? Het weer zat in ieder geval wel mee!
Inca, wat stoer dat je nog zo lang bv hebt gegeven met zo weinig slaap!Ik snap je schuldgevoel, maar die gezelligheid in huis is ook heel wat waard
Een kinderstoel voor mandy! Nou ja, voor D. dan dusLeuk is dat he? Weer zo'n stap... Wij zijn nu aan het dubben of we er straks een tweede kinderstoel bij gaan kopen, of dat we Lars op een gewone eettafelstoel laten zitten. In het tweede geval moeten we wel ergens een soort stoelverhoginkje/kussen zien te vinden, want anders komt hij niet ver genoeg boven de tafel uit om lekker te eten
Wat betreft boter... Femke zal straks gewoon dezelfde boter krijgen als wij, AH halvarine oid. Ik ben niet van plan allerlei extra bakjes/potjes te gebruiken als dat we al hebben. Sowieso ben ik redelijk makkelijk in dat soort dingen, wij leven bijna volledig op Knorr Wereldgerechten en aanverwante dingen, we eten niet biologisch, zoutarm, light of whatever, en we zijn prima gezond.
Verhuizen... wij willen waarschijnlijk volgend jaar ook eens gaan rondkijken om een huis te kopen. We zouden graag iets meer ruimte willen (en een iets kleinere tuin), maar eigenlijk bevalt dit huisje ook nog steeds wel erg goed. En de buurt ook. Een vriendin van me die toevallig slechts 10 huizen verderop woont heeft afgelopen week een nieuw huis gekocht. Nieuwbouw, aan de overkant van de straat
![]()
Hmm... weekly Olf. Beetje hetzelfde antwoord als van Kyara: ik heb geen zus en ook geen hartsvriendin voor wie ik zoiets zou willen doen. Het is een zeer hypothetische vraag voor mij, maar mócht ik in de situatie komen, denk ik dat ik voor bijvoorbeeld mijn schoonzusje best draagmoeder zou willen zijn. Ik heb twee redelijk makkelijke zwangerschappen gehad, en ook de bevallingen waren geen grote drama's. En ik krijg nog steeds kippenvel en tranende ogen van de verhalen van Sorbootje. Het lijkt me wel héél mooi om zoiets voor iemand te kunnen doen.
Danic, morgen een half jaar alweer ja? Jeetje! Wat goed dat je zelf zo goed kunt zien wanneer het met je meisje niet zo lekker gaat en je haar ontlasting een handje moet helpen. Supermom!
Dat is wel fijn denk ik, ik las ergens dat het gebit sterker is als het later komt. En met vallen ed lijkt het me ook niet onhandig met jouw vlotte tantequote:Op zondag 29 september 2013 08:45 schreef becky27 het volgende:
Wat zijn sommige baby's snel met tanden! Isabel is nog tandeloos.
Eiceldonatie of draagmoeder zijn. Misschien wel beide. Mijn lijf is uitermate geschikt om zwanger te zijn. Maar in mijn omgeving is iedereen al ouder ofner is een kindje onderweg.
nr 2 valt idd zwaarder. ze hebben er ook minder van nodig. Mooie foto alweer 6mnd de tijd vliegt.quote:Op zondag 29 september 2013 09:33 schreef danic het volgende:
Vandaag alweer een half jaar oud![]()
[ afbeelding ]
Oh toch. Ik weet dat echt niet meer van eva. Stom hoe snel je die dingen vergeet.quote:Op zondag 29 september 2013 09:44 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
nr 2 valt idd zwaarder. ze hebben er ook minder van nodig. Mooie foto alweer 6mnd de tijd vliegt.
Oh, nee dat is idd niet handig om dan te gaan switchen. Ik zie in mn lijstje dat ze rond 29/30 weken last hebben van verlatingsangst en dan pas rond de 34 weken weer op z'n vroegst een sprong..quote:Op zondag 29 september 2013 09:57 schreef danic het volgende:
Enf, ze krijgt omneo dus we gaan niet met merken hannesen.
Geen sprong? Ik weet nooit wanneer die zijn.
Ohja idd... Ja lastig he ik zit ook altijd te rekenen hoeveel het nou isquote:Op zondag 29 september 2013 10:17 schreef danic het volgende:
Das zeker netjes f_r.
Enf, die verlatingsangst hebben we hier pas gehad inderdaad. Dus zou zomaar kunnen. Ik heb echt geen idee hoeveel weken ze is. Zou eens moeten tellen. Maar 30 natuurlijk nog niet denk ik nu![]()
Hillie, dat is zeker een kopie zegleuk dat je ook de foto's ervan hebt.
Ik merk steeds meer dat ik 2 hele verschillende kindjes heb. Zo had ikwde leukste kleertjes van eva bewaard, maar een deel staat Rosalie helemaal niet. Ook qua uiterlijk gaan ze steeds verder uit elkaar.
Haha klein verschil maarquote:Op zondag 29 september 2013 20:57 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik heb Coco daarentegen helemaal platgeknuffeld. Vanaf nu menstrueren we gelijktijdig en we gaan samen lekker zonder de kids me-time hebben op wereldreis. Of in Centerparcs.
Die gedachte had ik na de grote meet ook. Heel leuk om zoveel mensen te zien maar ik had graag met sommige mensen langer (of sowieso!) willen kletsen en daar kwam het toen echt niet van.quote:Op zondag 29 september 2013 20:56 schreef Suikertante het volgende:
Ferrari ik snapte zelf ook niet waarom ik was uitgenodigd!
Maar het is wel een aanrader om met een klein groepje af te spreken, zelfs nu had ik het idee dat het veel te kort was om iedereen zoveel te spreken/knuffelen als ik wilde.
(knuffelen geldt alleen voor Coco, dat begrijpen jullie)
Dat hoeft niet iedereen te wetenquote:Op zondag 29 september 2013 20:58 schreef Spees_Eend het volgende:
Het viel me wel tegen dat Suikertante een zoetje in haar koffie wilde.
quote:Op zondag 29 september 2013 21:03 schreef Suikertante het volgende:
Oja je goede nacht had toen niet geholpen! Voel je je wat beter? En Riley?
[..]
Dat hoeft niet iedereen te weten
Anders vertel ik dat jij S witte chocoladepepernoten voert!
Je bent van harte welkom! Lijkt me leuk.quote:Op zondag 29 september 2013 20:51 schreef Shandaly het volgende:
Ik wil best naar Arnhem rijden, Kyara, prima te doen vanaf hier
quote:Op zondag 29 september 2013 21:02 schreef Mineola het volgende:
Die gedachte had ik na de grote meet ook. Heel leuk om zoveel mensen te zien maar ik had graag met sommige mensen langer (of sowieso!) willen kletsen en daar kwam het toen echt niet van.
quote:Op zondag 29 september 2013 20:58 schreef Spees_Eend het volgende:
Het viel me wel tegen dat Suikertante een zoetje in haar koffie wilde.
Mijn oren piepen nog, serieus.quote:Op zondag 29 september 2013 21:18 schreef Suikertante het volgende:
Volgens mij vergeten jullie het geluid bij de foto's te denken![]()
L-E, bijzonder!
Ja, bijzonder he? Vind het ook zo'n gek idee dat toen we die test in handen hadden, we geen idee hadden van wat ons te wachten stond. Dat je leven zo enorm kan veranderen in een jaar tijd, of minder eigenlijk. En dan niet vanwege hoe het liep bij ons, maar gewoon, omdat een baby je verandert.quote:Op zondag 29 september 2013 21:15 schreef LadyBlack het volgende:
Bijzondere dag blijft dat he, LE
Sowieso heb ik nu bij heel veel dingen dat ik terugdenk aan hoe ik dat een jaar geleden beleefd, zwanger en wel
Het is nog leuker dan ik had bedacht toen ik door het huis huppelde met mijn broek op mijn enkels omdat ik een tweede streepje had gepiestquote:Op zondag 29 september 2013 21:21 schreef Suikertante het volgende:
Nou dat is inderdaad het mooiste. Je bent al helemaal enthousiast en opgewonden van iets waarvan je eigenlijk nog geen idee had wat het precies was. Maar het valt niet tegen he?
Ik kan wel naar Enschede denk ik. Alleen niet met 3 kinderen....quote:Op zondag 29 september 2013 21:13 schreef LadyBlack het volgende:
Leuk die foto!!![]()
En ik wil ook wel een meet hosten, wie komt er naar Groningen?Enschede kan ook trouwens
Ik ben visueel ingesteld....quote:Op zondag 29 september 2013 21:27 schreef L-E het volgende:
[..]
Het is nog leuker dan ik had bedacht toen ik door het huis huppelde met mijn broek op mijn enkels omdat ik een tweede streepje had gepiest
Die like button zoek ik hier ook regelmatig...quote:Op zondag 29 september 2013 21:28 schreef Shandaly het volgende:
Soms mis ik een like-button bij posts hier
Ik zie het helemaal voor me L-E..
Heel erg mooi.quote:Op zondag 29 september 2013 22:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Positieve test op.mn vaders verjaardag, 28 september. Mooi moment.
Niet teruggelezen verder, te moe. Intensieve week voor de boeg. Sorry dames. .
Niet zo hilarisch!quote:
Om met mij te meeten?quote:Op zondag 29 september 2013 20:57 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik heb Coco daarentegen helemaal platgeknuffeld. Vanaf nu menstrueren we gelijktijdig en we gaan samen lekker zonder de kids me-time hebben op wereldreis. Of in Centerparcs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3!
quote:Op maandag 30 september 2013 06:22 schreef Incantrix het volgende:
Ik was ook wel aardig getraind he?Lieve schat, je hebt geen jankverhaal en jij hebt er ook niet om gevraagd dat het zo liepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En terecht, als je al zo lang wacht wil je het potverdrie gewoon WETEN, haha! En ohja, dat je dan in vijf minuten tijd die test in elk mogelijk licht, van alle mogelijke hoeken en met je ogen in elke mogelijke staat van open-tot-dicht hebt bekeken en dat je het dan nog niet weetquote:Op maandag 30 september 2013 06:31 schreef LadyBlack het volgende:
Oh wat leum om te lezen allemaal
Ik was al 2 jaar bezig, dus wist redelijk goed wanneer mnmenstruatie eraan zat te komen, maar ik miste de signalen... moest geloof ik op vrijdag oid ongesteld worden en heb op dinsdag getest, daar zag ik achterstevoren op de kop in backlight met héél veel fantasie een streepje, dus volgende dag opnieuw en daar verscheen een best duidelijk tweede streepje![]()
Ik was al alleen thuis, vriend was op kamp, dus die heb ik gebeld met excuses dat ik had willen wachten maar het niet konHij zei dat ie dat al wel had verwacht
+1!quote:Op maandag 30 september 2013 06:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Lieve schat, je hebt geen jankverhaal en jij hebt er ook niet om gevraagd dat het zo liep
Dat dus! Tutholaquote:Op maandag 30 september 2013 06:33 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Lieve schat, je hebt geen jankverhaal en jij hebt er ook niet om gevraagd dat het zo liep
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een bikkelquote:Op maandag 30 september 2013 07:26 schreef Cwen het volgende:
Prachtige foto's Hilz!!
04.00/05.00 is wel vroeg... Kun jij zo goed zonder slaap of heb je overdag tijd om bij te tanken?
Het is hier overigens ook weer bal sinds 04.00 uur...voor alle zieken!
Krampjes, helaas... Ze zijn nog niet bepaald over. Een bikkel ben ik niet, in elk geval. Ik vind het inmiddels behoorlijk zwaar worden z o.quote:Op maandag 30 september 2013 07:41 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik ben een bikkelIk kan overdag niet zo goed slapen. (Kan het wel maar vind het op de een of andere manier zonde van mijn tijd
) Ga wel 's avonds om 21.30 slapen. Vriendje geeft flesje om 00.00 uur en daarna mag ik weer
Vriendje is alleen vanaf vandaag weer werken. Dus het middernachtelijk flesje komt ook weer voor mijn rekening.
Wilde ze niet meer slapen? Of ook weer krampjes? Ze lijken hier weer verdwenen te zijn.
Krampjes zijn ook het vervelendste. Je kan er zo weinig tegen doen als ze zo'n pijn hebben. Hier zijn ze ook nog wel aanwezig ondanks de infacol. Maar minder heftig. En als je dan gaat fietsen met haar beentjes dan gaat ze ondanks alles lachen..quote:Op maandag 30 september 2013 08:49 schreef Cwen het volgende:
[..]
Krampjes, helaas... Ze zijn nog niet bepaald over. Een bikkel ben ik niet, in elk geval. Ik vind het inmiddels behoorlijk zwaar worden z o.
quote:Op maandag 30 september 2013 08:49 schreef Cwen het volgende:
[..]
Krampjes, helaas... Ze zijn nog niet bepaald over. Een bikkel ben ik niet, in elk geval. Ik vind het inmiddels behoorlijk zwaar worden z o.
Jakkes Cwen, dat is klotequote:Op maandag 30 september 2013 08:49 schreef Cwen het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk wel oorontsteking zijn maar baby's grijpen vaak naar hun oren als er een tand door komt. In combinatie met vermoeidheid wordt het vaak nog erger. Ik dacht bij silvijns eerste tanden ook dat hij een oorontsteking had, maar niet veel later kwamen er twee tanden door.quote:Op maandag 30 september 2013 09:37 schreef Animalmix het volgende:
Hillie prachtfoto's van een prachtbeeb!
Cwen dikke kus voor jou. Krampjes zijn zo rot. Vooral zo erg dat je (bijna) niets kan doen.
N grijpt de hele tijd naar haar oortje. En gilt af en toe. Oorpijn? Er komt ook een tandje door. Kan dat naar het oor trekken? Heb toch het idee dat het eerder dat is.
En ik kwam net op haar kamer. Stond ze met slaapzak aan in haar bed te hupsen. Kleine meisjes worden echt groot. Bed maar snel op de laagste stand.
XDquote:Op zondag 29 september 2013 20:57 schreef Spees_Eend het volgende:
quote:Op zondag 29 september 2013 22:00 schreef Spees_Eend het volgende:
Bij ons was het niet zoals bij LE, maar wel een beetje raar. Door omstandigheden woonde tante Flappie even bij ons, en ik had die avond cocktailfeestje dus toch maar even uitsluiten.
Mijn vriend en ik in alle vroegte en stilte opgestaan om te testen, hopend dat mijn zus niet wakker werd. En toen was ie totáál tegen mijn gevoel in positief. Maar toen ging ik Googlen en toen las ik dat je ook vals positief kon testen als er bijv. een restje afwasmiddel in het glas achter is gebleven. Dus dat zou het vast wel zijn. Vriend naar de winkel voor nieuwe testen want ik had er geen meer, daar moest hij nog wachten tot de Appie open ging. Thuisgekomen heel sneaky naar boven gegaan met een glas, stiekem in de badkamer in een glaasje nog een beetje pies eruit kunnen krijgen en weer positief![]()
Maar echt juichen was er dus niet bij. De dag daarna ging ik bij mijn zus helpen met klussen in haar nieuwe huis, ging ze me aan haar lijmoplosser laten ruiken! Echt, wánneer vraagt iemand je nou om aan lijmoplosser te ruiken?! Nou, zul je net zien. De dag nadat je positief test. Ik heb nepgeroken natuurlijk.
Iets voor de katquote:Op maandag 30 september 2013 11:22 schreef Spees_Eend het volgende:
"without a studio audience" ookLeuk idee!
Voor mijn zus die op dat moment bij ons logeerde had ik een romper gemaakt met "tante *naam*" en dat als cadeau gegeven. Ze zag het eerst niet en vroeg of het iets voor haar kat was
De rest van mijn familie hebben we het met Pasen verteld, mijn vader is nogal van de klassieke muziek dus we hadden hem een CD gegeven, heel nonchalant bij de brunch. Als tekstboekje hadden we aan de binnenkant een plaatje van de echo.
Mijn schoonouders kwamen hier op tweede Paasdag eten, en die hadden we een fles wijn gegeven en het etiket van de wijnfles vervangen door een foto van de echo.
Het zou mijn zus kunnen zijn geweest... (al heeft die geen kat, beest woont bij mij). Zus heeft (jammergenoeg) niks met baby's, en heeft J. echt pas een paar keer gezien in 9 maanden... Jammer, maar ja, ik ga niks afdwingen.quote:Op maandag 30 september 2013 11:57 schreef Kyara het volgende:
en dan ook proberen de romper bij de kat aan te trekken. Ik zie het weer voor me.
Ik heb geen zus. ook geen broer trouwens. Ik kan me er sowieso niks bij voorstellen hoe dergelijke relaties zijn.quote:Op maandag 30 september 2013 12:02 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Het zou mijn zus kunnen zijn geweest... (al heeft die geen kat, beest woont bij mij). Zus heeft (jammergenoeg) niks met baby's, en heeft J. echt pas een paar keer gezien in 9 maanden... Jammer, maar ja, ik ga niks afdwingen.
Baalt soms een beetje van alle verhalen over hechte zusterbanden enzo, wij hebben dat dus helemaal niet, zijn ook heel verschillend qua interesses enzo...
Oh, ik bedoelde niet specifiek jouw zus ofzo hoor, reageerde op t rompertje en kat verhaalquote:Op maandag 30 september 2013 12:17 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik heb geen zus. ook geen broer trouwens. Ik kan me er sowieso niks bij voorstellen hoe dergelijke relaties zijn.
Ik ook zo goed als enig kind. Heb een mini zus van 10 (bijna 11) en een mini broer van 8. Ik was 20 toen de eerste geboren werd. Dus alleen opgegroeid. Daarom wil ik ook graag tzt een 2e.quote:Op maandag 30 september 2013 12:36 schreef Enfermera het volgende:
Hilzillah wat een leuk plaatje!!![]()
Wij hebben het alle ouders verteld in de trant van 'we hebben een cadeautje voor jullie maar het duurt nog 8 maanden'
En deze zwangerschcap doen we M. een truitje aan met 'ik word grote zus!' op haar verjaardag, dan is iedereen er tochHihi.
Kyarabeetje jammer van je moeder.. Whaha ja dat is ook nogal een schok he.
Mijn schoonmoeder reageert op zulk nieuws altijd hetzelfde (dat we gingen trouwen, dat ik zwanger was); 'oke...'Ze is dan ook een beetje autistisch vermoed ik, maar toch
Kyara jij ook enigst kind? Ik ook!
Das idd een groot leeftijdsverschil.. Haha mini zus en broerquote:Op maandag 30 september 2013 12:52 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik ook zo goed als enig kind. Heb een mini zus van 10 (bijna 11) en een mini broer van 8. Ik was 20 toen de eerste geboren werd. Dus alleen opgegroeid. Daarom wil ik ook graag tzt een 2e.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hillz, wat een mooie foto’s
Ahh lees veel over meets. Heb ik zin in. Alleen richting Rotterdam is waar ik woon
Loj,voor je dramanacht
Mijn leuke plannen met baby zijn, baby dumpen bij het KDV en werken (oh wacht dat zijn geen leuke plannen, maar verplichtingen)
Kyaravoor jouw dramanacht
Hillz, wat een origineel idee
En leuk om die verhalen te lezen ook
Ik heb iedereen gebeld of persoonlijk verteld. De meesten wisten al waar ik mee bezig was en ik kon niet drie maanden volhouden dat er niks was.
Ik heb in een pan geplast. Die Kruidvast testen kan je volgens mij niet overheen plassen
Vraag ik me meteen af. Hoe vaak hebben jullie nog getest naar de positieve test? (MvM niet meegerekend) Ik maar eenmaal. Nadat ik bloedverlies had gehad en ik dinsdag daarop mijn eerste echo zou krijgen. Dus twee keer getest
Zo'n shirtje heb ik ook nog gezocht voor M (maar dan de grote broer variant). Maar die hadden ze niet in maat 62/68quote:Op maandag 30 september 2013 12:36 schreef Enfermera het volgende:
Hilzillah wat een leuk plaatje!!![]()
Wij hebben het alle ouders verteld in de trant van 'we hebben een cadeautje voor jullie maar het duurt nog 8 maanden'
En deze zwangerschcap doen we M. een truitje aan met 'ik word grote zus!' op haar verjaardag, dan is iedereen er tochHihi.
Kyarabeetje jammer van je moeder.. Whaha ja dat is ook nogal een schok he.
Mijn schoonmoeder reageert op zulk nieuws altijd hetzelfde (dat we gingen trouwen, dat ik zwanger was); 'oke...'Ze is dan ook een beetje autistisch vermoed ik, maar toch
Kyara jij ook enigst kind? Ik ook!
quote:Op maandag 30 september 2013 11:34 schreef Kyara het volgende:
Wat een leuke ideeën allemaal!
Mijn moeder was op M aan het passen toen wij stiekem naar de verloskundige waren. Maar ja, toen waren we nogal in shock en mijn man moest werken.
Dus ik maar doodleuk tegen mijn moeder verteld dat ik weer zwanger was. Zij helemaal geschokt, NEEEEH! Oh nou, als dat je eerste reactie is, ga dan maar even zitten voor het volgende nieuws.....
mijn moeder vond het niet zo leuk in eerste instantie...
Mijn schoonouders hebben we een babyalbum van M gegeven en op de laatste foto de echo foto geplakt. Duurde alleen even voordat ze begrepen dat dat geef echofoto van M was. En daarna moesten ze nog even gaan tellen...
Nee? Oh wat jammer..quote:Op maandag 30 september 2013 13:33 schreef Kyara het volgende:
[..]
Zo'n shirtje heb ik ook nog gezocht voor M (maar dan de grote broer variant). Maar die hadden ze niet in maat 62/68
Oh, ik snap mijn moeder ook wel hoor. M was 6 maanden. Mijn moeder was vooral bezorgd om mij en de praktische kant. Nu vindt ze het heel erg leuk hoor.
Ik wilde graag een 2e omdat ik dat zelf zo leuk vond. Niet specifiek voor M. Ik heb het iig nooit erg gevonden om enig kind te zijn.
Dat heb ik ooit gedaan, paar maandjes voordat Silvijn geboren was. Ik heb gehuild van het lachenquote:Op maandag 30 september 2013 11:57 schreef Kyara het volgende:
en dan ook proberen de romper bij de kat aan te trekken. Ik zie het weer voor me.
Dat kwam van mij, maar dat had verder niets met haar interesse te maken hoor, ze had het gewoon totaal niet verwacht en ik deed ook alsof het een cadeautje voor haar nieuwe huis zou zijn. Aan interesse geen gebrek, ze is een supertrotse tante en ziet Silvijn minimaal eens per week, meestal vaker.quote:Op maandag 30 september 2013 12:19 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde niet specifiek jouw zus ofzo hoor, reageerde op t rompertje en kat verhaal, maar dat kwam oorspronkelijk van iemand anders (mijn geheugen vertelt me nu niet zo snel wie dan...)
En daar heb je zeker geen foto van gemaakt?quote:Op maandag 30 september 2013 14:14 schreef Spees_Eend het volgende:
Dat heb ik ooit gedaan, paar maandjes voordat Silvijn geboren was. Ik heb gehuild van het lachen
Volgens mij wel een filmpjequote:Op maandag 30 september 2013 14:16 schreef Kyara het volgende:
[..]
En daar heb je zeker geen foto van gemaakt?
MIsschien eens kijken bij prenatal voor die xxl-hydrofielen?quote:Op maandag 30 september 2013 14:23 schreef Spees_Eend het volgende:
Vraagje namens mijnzwangere
zusje: waar haalden jullie van die extra grote hydrofielen? Zijn die er alleen van Koeka enzo of ook van de bekende winkelketens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |