Goed bedoelde adviezen pffff praat me er niet van.... Mijn beste vriendin die me, nota bene nadat ik haar net verteld had dat ik onvruchtbaar ben, gewoon nogmaals wijst op een kennis van ons die zo maar floep van uit het niets zwanger was....
Heb haar toen maar heel fijn, licht aangebrand, toch zeer duidelijk het verschil verteld tussen POF en een ondefinieerbare onvruchtbaarheid
Achteraf gezien bleek dat ze er gewoon niet aan wilde omdat ze het zo pijnlijk voor ons vond alleen kreeg ze het gewoon niet goed uit haar woorden.
Met de overige azijnpissers was ik zo klaar. Na de zoveelste opmerking over het voor doen en hoe lang duurt het nog heb ik zo out of the blue het hele verhaal op Facebook geplempt. Sommigen wisten niet waar ze het zoeken moesten maar het was nu wel duidelijk in ieder geval
snoenk

mensen kunnen af en toe gewoon horken zijn puur en alleen uit onwetendheid. Zij weten niet hoe zwaar alles is en hoe hard zo'n opmerking aankomt.
Happy

lastig.... enerzijds wel fijn die "struisvogelpolitiek".... Ik hoop voor je dat je snel de stap kunt zetten om te testen omdat die verrekte duivels gewoon weg blijven en je zo beroerd bent als een hond en dat er dan gewoon 2 dikke knal strepen staan!
Poezebeest