abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 oktober 2013 @ 12:50:45 #51
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_131933146
dv voor jou lijkt me dat extra irritant ja de succesverhalen
lijnloos is inderdaad gewoon klote :*
  maandag 7 oktober 2013 @ 13:02:08 #52
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_131933399
De succes-verhalen hoor ik graag, maar dan moet het wel zinvol zijn. Als de insteek is mij moed in praten omdat een ander alsnog spontaan zwanger raakt, dan sla je de plank volledig mis, zeker als je weet dat die kans gewoonweg niet bestaat

Snoenk :* dat zijn ook niet de opmerkingen die je wilt horen. Je wilt liever denken: ik heb nog broertjes/zusjes in de vriezer liggen. Goed bedoelt natuurlijk, maar je wilt gewoon dat het lukt, het liefst meteen en vandaag nog
Be happy with the little things in life
  maandag 7 oktober 2013 @ 18:07:37 #53
57497 happyme28
I'm so happy
pi_131942733
Het is ook allemaal pittig hoor, diep respect. Die vragen zijn idd. rete irritant. Ik zeg inmiddels wel iets in de trant van 'je kunt wel willen, maar je hebt het niet altijd voor het zeggen he' en dan houden ze wel hun mond eigenlijk.

Hier zit ik diep onder een steen. Ben inmiddels 2 dagen na NOD en voel van alles maar durf niet te testen :X ben bang dat het toch niet raak is. En als het wel raak is, ben ik bang dat het toch weer mis gaat. Zolang ik niet test weet ik het niet en kan er ook niets mis gaan zeg maar :@

Ik ga er dus vanuit binnenkort ongesteld te worden.

Ik heb overigens een slijmbeursontsteking waarbij ik veel paracetamol en ibuprofen slik (volgens arts geen invloed op zwangerschap) en een injectie heb gekregen. Ik wijt mijn niet-ongesteld worden, vele plassen, gloeiende wangen, lichte misselijkheid dus ook daaraan :7
  maandag 7 oktober 2013 @ 18:29:39 #54
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_131943325
Oh happy, jij maakt het spannend zeg. Pff lijkt me ook niet makkelijk zeg, de blijdschap van een positieve test en dan de spanning en hopen dat het wel goed gaat.
Ik weet niet zo goed of ik nu voor je moet duimen of niet, dikke knuffel en beterschap voor je slijmbeursonsteking, lekker pijnlijk ook :(
pi_131943569
Jeetje dames, wat een vervelende verhalen allemaal. Mensen snappen vaak zó weinig van hoe moeilijk het allemaal is als het niet wil lukken of telkens mis gaat. Ik hoop dat jullie je er toch een beetje voor af kunnen sluiten. Het zegt uiteindelijk meer over de persoon in kwestie die de opmerking maakt dan over jullie. :*

Snoenk, natuurlijk is het fijn dat je weet dat er nog wat in de vriezer zit, maar je wilt gewoon nú zwanger zijn, nú een kindje, nú van het mmm gedoe af. Mensen realiseren zich misschien niet dat het voor jullie eigenlijk allemaal weer van voren af aan begint en hoe zwaar het mentaal ook voor jullie is. :*

Happy wat spannend, fingers crossed!
pi_131948280
Oh Happy :o en ook een :* voor jou zeg. Spannend en ronduit eng lijkt me. Beterschap in elk geval!
pi_131953167
Lieve meiden, even een knuffel voor jullie van onder mijn steen. Helaas kan ik mee praten over hoe zwaar het is en alle goedbedoelde adviezen, terwijl die kans bij ons echt 0,00 is.

Happy; spannend hoor! Ik testte altijd zsm zodat ik wist waar ik aan toe was. Maar ik snap jouw tactiek ook wel. :* voor jou
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 09:31:12 #58
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_131962248
Goed bedoelde adviezen pffff praat me er niet van.... Mijn beste vriendin die me, nota bene nadat ik haar net verteld had dat ik onvruchtbaar ben, gewoon nogmaals wijst op een kennis van ons die zo maar floep van uit het niets zwanger was....

Heb haar toen maar heel fijn, licht aangebrand, toch zeer duidelijk het verschil verteld tussen POF en een ondefinieerbare onvruchtbaarheid }:|
Achteraf gezien bleek dat ze er gewoon niet aan wilde omdat ze het zo pijnlijk voor ons vond alleen kreeg ze het gewoon niet goed uit haar woorden.

Met de overige azijnpissers was ik zo klaar. Na de zoveelste opmerking over het voor doen en hoe lang duurt het nog heb ik zo out of the blue het hele verhaal op Facebook geplempt. Sommigen wisten niet waar ze het zoeken moesten maar het was nu wel duidelijk in ieder geval ;)

snoenk :* mensen kunnen af en toe gewoon horken zijn puur en alleen uit onwetendheid. Zij weten niet hoe zwaar alles is en hoe hard zo'n opmerking aankomt.

Happy :* lastig.... enerzijds wel fijn die "struisvogelpolitiek".... Ik hoop voor je dat je snel de stap kunt zetten om te testen omdat die verrekte duivels gewoon weg blijven en je zo beroerd bent als een hond en dat er dan gewoon 2 dikke knal strepen staan!

Poezebeest :*
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 10:12:07 #59
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_131962920
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 09:31 schreef dobbey het volgende:
snoenk :* mensen kunnen af en toe gewoon horken zijn puur en alleen uit onwetendheid. Zij weten niet hoe zwaar alles is en hoe hard zo'n opmerking aankomt.
Artsen ook...
-brief WKZ: "wilt u ons op de hoogte houden van het verdere verloop van de zwangerschap"
-internist: "hoeveel weken ben je zwanger?"
-verloskundige: "hoeveel weken is je baby?"
Auw :'(

*Edit*: de verloskundige kunnen we dit niet echt kwalijk nemen, dat was telefonisch toen we met een vraag werden doorverbonden met iemand die we niet eerder gesproken hebben.

[ Bericht 8% gewijzigd door RemcoDelft op 08-10-2013 13:49:46 ]
censuur :O
pi_131964198
Au, remco, dat is helemaal erg zeg! Hoe is het nu met jullie?

Happy, het zou zo maar raak kunnen zijn. Ik zou testen.

Ik had vandaag weer een echo. Er was een follikel van 14 mm. Hetgeen ik erg weinig vond, aangezien ik gister een positieve ovulatie test had. Al zeggen die dingen bij mij weinig, want tot nog toe geen eisprong gehad.
De cyste die vorige week met 7 cm was aangeprikt, had zich weer beetje gevuld en is 3 cm. De gyn schrok er niet van, ik wel.

Prik les pregnyl gehad. Viel alles mee.

Donderdag weer echo.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 11:56:02 #61
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_131965447
Auch Remco da's wel heel erg knullig. Heb je dit nog ter sprake gebracht bij deze of gene? Hoe gaat het verder?

Mag ik vragen waarom je ovu testen gebruikt Arja? Ik hoop dat je donderdag een mooie grote follikel hebt zitten ^O^
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 11:57:17 #62
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_131965490
Auw Remco dat zijn toch ook de pijnlijke opmerkingen zeg :( Even inlezen wie je voor je hebt is misschien wel zo handig

Arja :* dat vollopen was hier een reden om de cyste niet aan te prikken maar het te doen met andere hormonen en cyclus onderdrukken.
Ik ga duimen voor een goede echo voor donderdag..
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 13:35:21 #63
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_131968022
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 11:08 schreef Arja het volgende:
Hoe is het nu met jullie?
Het gaat... En het wisselt hoe het gaat.
De onderzoeksresultaten (als er iets uitkomt) hebben we nog niet, lichamelijk gaat het wel beter, langzaamaan met steeds minder pillen. Hopelijk hoeft mijn vrouw niet langdurig/permanent bloeddrukpillen te slikken.
Langzaamaan beginnen we toch echt te beseffen dat we ons dochtertje verloren hebben.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 11:56 schreef dobbey het volgende:
Heb je dit nog ter sprake gebracht bij deze of gene?
WKZ krijgt nog een evaluatie van ons, we gaan daar eind deze week langs voor resultaten/onderzoek.
censuur :O
pi_131976101
Dobbey, ik had nog 1 ovulatietest liggen. Eerdere ovulatietesten waren steeds positief wanneer er een follikel groot genoeg was. Ook al sprong er dan geen eitje, het was wel een teken dat er follikels aan het groeien waren.

Ik had er nog 1 liggen en wilde gisteren vast weten of er uberhaupt weer follikels groeiden sinds de cyste.

Ik zal ze in de toekomst niet meer gebruiken omdat ik nu weer veel echo's krijg en met pregnyl ga spuiten om de eisprong te forceren.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 21:31:02 #65
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_131985009
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 18:10 schreef Arja het volgende:
Dobbey, ik had nog 1 ovulatietest liggen. Eerdere ovulatietesten waren steeds positief wanneer er een follikel groot genoeg was. Ook al sprong er dan geen eitje, het was wel een teken dat er follikels aan het groeien waren.

Ik had er nog 1 liggen en wilde gisteren vast weten of er uberhaupt weer follikels groeiden sinds de cyste.

Ik zal ze in de toekomst niet meer gebruiken omdat ik nu weer veel echo's krijg en met pregnyl ga spuiten om de eisprong te forceren.
Ah zo.... Het was ook geen verwijt hoor maar snapte ff de link niet met de echo's ;)
pi_131987547
Remco, ik weet verder niet zo goed wat te zeggen dan heel veel sterkte nu het grote verdriet bij jullie binnen komt... Wat zal dat zwaar en verdrietig zijn. Ook voor je vrouw natuurlijk. En beterschap op lichamelijk en ook mentaal vlak. :*
pi_132018929
Remco, sterkte. Wat Lijnloos zegt eigenlijk.

Hier helaas ongesteld geworden. ;( Ik heb een beetje een leeg gevoel. Ik had al niet echt het gevoel dat het zou gebeuren, maar toch een sprankje hoop. Helaas dus niet. Nu proberen om het echt af te sluiten komende maanden. -O-
  woensdag 9 oktober 2013 @ 21:13:20 #68
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_132019263
Happy -O- ;( dit was niet het nieuws waar ik op hoopte.. Sterkte

Remco ook heel veel sterkte, klinkt erg heftig
pi_132020272
Happy -O-, woorden schieten te kort, wat enorm moeilijk. Sterkte :*
  donderdag 10 oktober 2013 @ 06:56:18 #70
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_132029239
Remco sterkte

Happy ;( kan geen ander woord verzinnen dan gewoon kut. Sterkte :*

Ik ben gisteren ook ongesteld geworden. En weer het gevoel van het ziekenhuis gekregen dat ik geen mens ben met gevoelens.. Had het doorgegeven en gelijk gevraagd waar brief bleef. Zou smiddags teruggebeld worden. En gewoon weer niet gebeld. Een kwartier later zelf ziekenhuis weer gebeld, waren alle artsen al weer weg en ze hebben me echt geprobeerd te bellen. Beetje vreemd alleen dat ik geen gemiste oproep heb -O-
Nog ziekenhuis gebeld waar ik de terugplaatsing heb gehad en waar ze nu moeten liggen. Maar die konden me geen informatie geven omdat ik zelf voor het andere ziekenhuis gekozen heb.

Dus ik wacht nu maar af of ik vandaag teruggebeld word en verder weet ik het niet, ook al verwachtte ik het wel een beetje, Je blijft hoop houden. En nu is alle hoop weg.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 07:59:08 #71
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_132029529
Snoenk :* meisje geef de hoop nooit op, dat je de moed in de schoenen zakt nu, logisch. Ik hoop dat er snel duidelijkheid komt over je cryos :*
En geef jezelf even de tijd om deze tegenslag te verwerken!
  donderdag 10 oktober 2013 @ 10:37:26 #72
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_132032055
Happy... Ik weet eigenlijk niet goed wat ik moet zeggen ;( :*

Snoenk verdorie.... Ziekenhuizen die hun afspraken niet nakomen zijn ruk :( Ik zou denk ik vandaag niet afwachten maar gewoon weer bellen, een beetje zekerheid is, vooral nu, toch wel heel erg fijn zodat je je misschien weer wat sneller op de toekomst kunt richten :*
  donderdag 10 oktober 2013 @ 13:03:12 #73
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_132036026
Snoenk :* sjongejonge wat een gedoe met het ziekenhuis. Kan me voorstellen dat je daar boos/verdrietig om wordt! Grrr. Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt (en dat het goed nieuws is).
  donderdag 10 oktober 2013 @ 14:51:18 #74
53814 dobbey
donorkind.wordpress.com
pi_132039162
Ik ben al de hele tijd aan het wikken en wegen of ik hier nu ff moet posten of niet maar wil het wel graag kwijt :@

We zijn vorige week niet besproken door het medisch team omdat de gyn ziek was en dat is nu doorgeschoven naar volgende week donderdag. -O- Toen hij de teleurgesteldheid in mijn stem hoorde gaf hij aan dat het slechts een formaliteit was en dat ik over anderhalve week weer een belafspraak kreeg om te horen dat ik terug mag bellen voor een afspraak bij de medisch maatschappelijk werkster. Als hij mij nu al doorgeeft dat ik een afspraak mag maken dan komt het in het dossier te staan en hebben we kans dat alles word afgewezen door de ethische commissie en dat willen we natuurlijk al helemaal niet :X

We wachten nu al 2 jaar dus die anderhalve week vertraging maakt dan ook niet meer uit :s)
pi_132080578
Happy, ah wat verdrietig. Sterkte.

Skoenk, ook ongesteld en gedoe met het ziekenhuis. Naar en vervelend.

Ik had gister weer een echo en het follikel dat ik dinsdag nog wel had van 14 mm was nu weg. Geen idee waar het is gebleven. Mijn cyste was gelukkig wel kleiner.

Gister bloed geprikt om te kijken waar ik ben in mijn cyclus. Bel afspraak voor vandaag tussen half 5 en 5. Niets meer gehoord.

Ik overweeg te stoppen met het pompje. Het voordeel van dat ding was juist dat ik een eigen cyclus kreeg en we het ziekenhuis niet nodig hadden, maar ik zit nu evengoed 2 a 3 keer per week in het ziekenhuis en moet ook nog bijspuiten met pregnyl. Kan ik net zo goed zelf hormonen spuiten en wel de bewegingsvrijheid hebben zonder pompje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')