SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
Catalogusquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:31 schreef detennismaster het volgende:
Hoe krijg je zo'n 99 contract?
Die kan je kopen in de EA catalogusquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:33 schreef Reemi het volgende:
+99 contracten?Die kende ik nog niet.
Reemi tochquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:33 schreef Reemi het volgende:
+99 contracten?Die kende ik nog niet.
Waarschijnlijk omdat ze die gifts en coins hebben geblokkeerd tijdelijk.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:34 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik kan niet eens in de EA catalogus komen. Heb van iemand een gift gekregen en nu loopt hij vast als ik naar de Catalogus ga.
Die mensen die dat doen zijn slim genoeg om een 2e account te gebruiken, verder kan EA het niet zienquote:
Dat was vanmiddag rond 12, was het toen ook al geblokkeerd?quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze die gifts en coins hebben geblokkeerd tijdelijk.
Jaquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:35 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat was vanmiddag rond 12, was het toen ook al geblokkeerd?
smerige ratten ook die van iedere glitch direct weer willen profiterenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |