Hoi.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fijn, graag over het programma nu. Je treurige bashes mag je ergens anders doen.
Buiten het forum het liefst.
Oh dolletjesquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, ik kan me aan kleine dignen storen.. ook aan reacties op een internet forum dus dit draag ik dan wel ff met mij mee
Welnee.quote:
al het nieuws is maandag opgegaan.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:22 schreef Sala-adin het volgende:
Geen brilletje vandaag? Laatst lulde hij namelijk aan 1 stuk door en het boeide niemand wat.
Waardeloze gozer, idd.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Haha. FastfoodVI Hooligan
Gijp kraamt weer eens onzin uit inderdaad.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:23 schreef hafcfan het volgende:
Deze blessure kan zelfs bij de amateurs gebeuren. Iedereen verdraait zich wel eens,
quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gijp kraamt weer eens onzin uit inderdaad.
Binnekort een Burnout.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gijp kraamt weer eens onzin uit inderdaad.
fittiequote:
Stel je niet zo aan, man.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:26 schreef Geo4kant het volgende:
Zal jou nooit gebeuren he Gijp want jij lult je overal met een schijtlollig grapje uit omdat je je emoties niet durft te tonen. Robben wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |