Ik heb geen gespleten persoonlijkheid, en mocht ik die hebben vonden al mijn persoonlijkheden je dom.quote:
quote:
Niet naar het WK Wielrennen kijkenquote:
Derksen mag hem dan wel arrogant vinden kijken, maar hij kan er zelf ook wat vanquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:33 schreef Confetti het volgende:
Waarom al dat gehaat op Van der Sar?
Hij is gewoon niet zo goed voor de camera maar dat zegt helemaal niks over hem als persoon achter de camera.
Cancellara wint.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet naar het WK Wielrennen kijken
Ik gooi mezelf nog liever voor de trein.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
JR-Style vindt hem een goeie voetballer.quote:
Hihi.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
JR-Style vindt hem een goeie voetballer.
Wat JR daarvan vindt is niet rullevant.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
JR-Style vindt hem een goeie voetballer.
Dan lijkt me het WK wielrennen kijken toch minder schadelijk voor je toekomst.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gooi mezelf nog liever voor de trein.
De jouwe wel? Mister neus? Ik neem 020 zo ie zo niet serieus na de verkrachting van barca en psvquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
JOUW MENING IS NIET RULLEVANT
Hij heeft weinig randement.quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:38 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wat JR daarvan vindt is niet rullevant.
DeGees of DeBaukquote:
morgen?quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
020 ? provinciaaltjequote:Op vrijdag 27 september 2013 21:38 schreef kiki889 het volgende:
[..]
De jouwe wel? Mister neus? Ik neem 020 zo ie zo niet serieus na de verkrachting van barca en psv
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |