Zoek de app in de store, klik hem aan, je krijgt een previewquote:Op zondag 29 september 2013 00:17 schreef turbofokker het volgende:
Hallo,
Ik ios 5 en 6 kon je makkelijk een app cadeau doen aan iemand. Dit komt gewoon vanuit de app-store vanaf mijn iPhone of iPad.
Ik kan deze optie nu nergens meer vinden. Weet iemand hoe ik een app cadeau kan doen nu ik ios 7 draai?
Alvast bedank!
Volgens mij nog steeds hetzelfde..?quote:Op zondag 29 september 2013 00:17 schreef turbofokker het volgende:
Hallo,
Ik ios 5 en 6 kon je makkelijk een app cadeau doen aan iemand. Dit komt gewoon vanuit de app-store vanaf mijn iPhone of iPad.
Ik kan deze optie nu nergens meer vinden. Weet iemand hoe ik een app cadeau kan doen nu ik ios 7 draai?
Alvast bedank!
En bij een willekeurige andere niet gratis app?quote:Op zondag 29 september 2013 00:26 schreef turbofokker het volgende:
Had ik al geprobeerd natuurlijk. Maar onder het vierkantje met pijl staat bij mij dus geen cadeau...
Nee.quote:Op zondag 29 september 2013 01:14 schreef turbofokker het volgende:
Dat was t ja.
De app die ik kado wil doen is gratis, maar heeft na een tijdje een aankoop van 3,99 nodig om door te gaan. En dat wil ik graag kado doen? Kan dat?
Je kan 'm toch ook zelf vervangen? maat van me heeft 'm 3x laten flikkeren, alledrie de keren de hele vernieling in, heeft 'm zelf elke keer vervangen, was ie iets van 2 tientjes kwijt per keer.quote:Op zondag 29 september 2013 02:02 schreef Alweerz het volgende:
Ja, stuk of 10 zelfs![]()
maar had even geen 1 om. Maar wtf, 200 euro is wel heel belachelijk.
Scherm is duur.quote:Op zondag 29 september 2013 07:17 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Je kan 'm toch ook zelf vervangen? maat van me heeft 'm 3x laten flikkeren, alledrie de keren de hele vernieling in, heeft 'm zelf elke keer vervangen, was ie iets van 2 tientjes kwijt per keer.
Daar moet je echt verstand van hebben. En m'n vriend had z'n achterkant kapot, had 'm ook kunnen zelf kunnen veranderen, maar de voorkant gaat ook anders open ofzo.quote:Op zondag 29 september 2013 07:17 schreef andreas612 het volgende:
[..]
Je kan 'm toch ook zelf vervangen? maat van me heeft 'm 3x laten flikkeren, alledrie de keren de hele vernieling in, heeft 'm zelf elke keer vervangen, was ie iets van 2 tientjes kwijt per keer.
Sowieso kutscherm. De iPhone is vannacht gevallen door een botsing.quote:Op zondag 29 september 2013 10:10 schreef Skull-splitter het volgende:
Kutscherm? Jij laat hem vallen toch?
Lekker trollen dus. GTFOquote:Op zondag 29 september 2013 10:15 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Sowieso kutscherm. De iPhone is vannacht gevallen door een botsing.Beetje aangeschoten, niet 100% mijn schuld.
Wat nou trollen?quote:
Ja joh, heb net een nieuwe iPhone dus nee, laat 'm maandag wel repareren. Voor 200 euroquote:Op zondag 29 september 2013 10:41 schreef Skull-splitter het volgende:
Lekker een samsung kopen dan, christ.
Laten we wel wezen, dat ding kan bijna niks aan. De 5 werd zelfs destijds met krasjes aangeleverd voordat iemand 'm uberhaupt in z'n handen hadquote:Op zondag 29 september 2013 10:58 schreef Skull-splitter het volgende:
Maar dat ligt dus niet aan de telefoon, al beweer jij van wel
Welke iPhone heb je? Ik kan hem wel voor je reparerenquote:Op zondag 29 september 2013 10:47 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Ja joh, heb net een nieuwe iPhone dus nee, laat 'm maandag wel repareren. Voor 200 euro.
Eeecht? iPhone 5. Hoe ka jij mijn iPhone repareren?quote:Op zondag 29 september 2013 11:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Welke iPhone heb je? Ik kan hem wel voor je repareren
Nu na clean instal 67% na 14,37 uur stand-by en 1,34 uur gebruik.quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:48 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Zie nog meer reactie's in dit topic?![]()
Die van mij zit op 20% na 11,38 uur stand-by en 2,21 uur gebruik
Scherm is prima, alleen je moet je telefoon niet op hoekjes of op scherpe dingen laten stuiteren. (maar das inmiddels bij de concurrentie net zo hoor)quote:Op zondag 29 september 2013 11:09 schreef Alweerz het volgende:
Dat beweer ik helemaal nergens. Leer lezen. Ik zeg dat het scherm kut is, maar dat is ook zo.
van mij ook, 1 keer 5 meter over het asfalt gestuiterd (gelukkig stond het licht voor de auto's op rood). Heb een klein barstje tussen de rand en de lensquote:Op zondag 29 september 2013 12:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Mijn 4s is 2 keer, hard, op de straat gekletterd en het scherm is prima. Zonder bumper, zonder screenprotector.
Ik ben eindbaas.
Maar dan nog steeds behoorlijk aan de prijs om te vervangen.quote:Op zondag 29 september 2013 13:02 schreef mirelia het volgende:
Een iphone 5 scherm is redelijk makkelijk zelf te vervangen als je het juiste gereedschap hebt.
1x uit mijn zak gevallen, beide kanten stuk. Het hangt gewoon van het soort klap af.quote:Op zondag 29 september 2013 12:55 schreef n8n het volgende:
[..]
van mij ook, 1 keer 5 meter over het asfalt gestuiterd (gelukkig stond het licht voor de auto's op rood). Heb een klein barstje tussen de rand en de lens
ja precies, ik had ook een kleine hartverzakking, had nooit verwacht dat ik de telefoon ooit nog zou kunnen gebruiken.quote:Op zondag 29 september 2013 13:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
1x uit mijn zak gevallen, beide kanten stuk. Het hangt gewoon van het soort klap af.
Een Samsung valt ook helemaal uit elkaar hoorquote:Op zondag 29 september 2013 10:40 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Wat nou trollen?Hekel aan als mensen zo bekrompen denken omdat ze nooit iets meemaken ofzo. Ik kan 't niet echt mijn schuld noemen als iemand tegen mij aanbotst en ik val en daardoor m'n iPhone op de grond valt. Ik vind 't scherm gewoon kut, met een andere telefoon gebeurt dit niet. Dan had je misschien 1 krasje en klaar. Maargoed, begrijpend lezen mensen, ik zeg nergens dat 't de schuld van het scherm is (beetje apart hč) maar dat het gewoon een kutscherm is.
Dat klopt maar je hoeft iig geen arbeidsloon te betalen.quote:Op zondag 29 september 2013 13:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar dan nog steeds behoorlijk aan de prijs om te vervangen.
Omdat alleen het scherm + digitizer al een duur onderdeel is. En bij het uit elkaar halen loop je altijd het risico dat er wat stuk gaat (kabeltje van de homeknop bijvoorbeeld). En dat moet dan gratis vervangen worden. Dus moet er voldoende verdient worden om dat soort kosten te dekken EN nog een beetje winst te maken.quote:Op zondag 29 september 2013 13:44 schreef Alweerz het volgende:
Ik snap ook niet dat het zo duur is, eigenlijk. Het is maar een klein schermpje vervangen en klaar. Lijkt mij niet moeilijk of tijdrovend als je er verstand van hebt.
Geen idee wat een digitizer is en whatever, ik vind het allemaal maar kak en zwaar overdreven, voor die prijs koop je volgens mij gewoon een iPhone 4 ofzoquote:Op zondag 29 september 2013 13:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Omdat alleen het scherm + digitizer al een duur onderdeel is. En bij het uit elkaar halen loop je altijd het risico dat er wat stuk gaat (kabeltje van de homeknop bijvoorbeeld). En dat moet dan gratis vervangen worden. Dus moet er voldoende verdient worden om dat soort kosten te dekken EN nog een beetje winst te maken.
Basis economie.
Nou, dan koop je toch lekker een iphone 4quote:Op zondag 29 september 2013 13:48 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Geen idee wat een digitizer is en whatever, ik vind het allemaal maar kak en zwaar overdreven, voor die prijs koop je volgens mij gewoon een iPhone 4 ofzo. Ik laat dat ding nooit vallen en heb meestal bescherming om.
Dit.quote:
Ciao, Bella.quote:Op zondag 29 september 2013 13:52 schreef Alweerz het volgende:
Neuh, ik regel wel iets waardoor ik er gunstig uitkom, maar ben gewoon geīrriteerd. Schijtweekend, alles gaat stuk. Mijn word ook al.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ok, ik ben weg.
Hoe kom je op ¤200 ? Het kan voor ¤140, wellicht minder.quote:Op zondag 29 september 2013 10:47 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Ja joh, heb net een nieuwe iPhone dus nee, laat 'm maandag wel repareren. Voor 200 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |