Dat werkt prima, heb 7 nu al anderhalve week op m'n 4 draaien zonder enig probleem.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:29 schreef Brummetje_ het volgende:
En ook mijn iPhone 4 heeft sinds net iOS7 erop.
Bedoelde een clean install...quote:
Dat wil ik dus doen, maar hoe kan ik dat nu het beste doen. Eerst mn iphone synchen toch ? Zodat ik niet alle apps, fotos muziek etc. kwijt raak ?quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:37 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Bedoelde een clean install...
Wil ook weleens helpen....
Super, bedankt voor het advies.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:51 schreef Zspirit het volgende:
Backup maken en dan de herstel functie in itunes gebruiken, dan kun je de backup weer laden.
Wat nog beter is alle belangrijke dingen als contacten opslaan in icloud en helemaal schoon beginnen.
iPhone was gewoon snel. Ik heb net een clean instal gedaan. Geen contact met iCloud en AppStore gemaakt. Ben benieuwd of hij nu goed werkt.quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:04 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Misschien ff volledig ontladen en daarna weer laden, schone IPsw erop? Onnodige apps opruimen?
Doet je iPhone wel snel?
Is gelukt, alles weer terug erop gezet via de backup. Nu net helemaal opgeladen. Kijken hoelang we nu doen met de accu. Nogmaals bedankt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:51 schreef Zspirit het volgende:
Backup maken en dan de herstel functie in itunes gebruiken, dan kun je de backup weer laden.
Wat nog beter is alle belangrijke dingen als contacten opslaan in icloud en helemaal schoon beginnen.
Anders ff paar keer hard resetten, als het niet gewerkt heeft....quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:18 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
iPhone was gewoon snel. Ik heb net een clean instal gedaan. Geen contact met iCloud en AppStore gemaakt. Ben benieuwd of hij nu goed werkt.
Zorg wel dat je niet te veel apps gebruikt....quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:10 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Is gelukt, alles weer terug erop gezet via de backup. Nu net helemaal opgeladen. Kijken hoelang we nu doen met de accu. Nogmaals bedankt.
Dat zit echt tussen je oren.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:21 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Hoe meer apps, hoe trager je iPhone....
(hou 30 apps aan)
Bullshit.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:21 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Zorg wel dat je niet te veel apps gebruikt....
Hoe meer apps, hoe trager je iPhone....
(hou 30 apps aan)
Kon dat wel in iOS 6 dan?quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:01 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik kom er serieus sinds iOS7 pas achter hoe je moet inzoomen met een iPhone in de camera-app (foto he, niet video). Hoevaak ik niet gegodver't heb dat je "niet kan inzoomen met dat kutding".
Je snapt het niet. Ik benoem een ontwerpfout omdat ik als gebruiker een vertaalslag moet maken tussen ingeburgerde vormen danwel kleuren, jij zegt dat ik vertaalslag moet maken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:46 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wat een vergelijkingIk bedoel er alleen mee te zeggen dat andere kleuren het geheel niet meteen onoverzichtelijk maakt. Het is niet zo dat ik uren naar de muziek-app moet zoeken, omdat hij een ander kleurstelling heeft.
Ja. iOS 5 ook.quote:
Niet op de oude manierquote:
Zoek de app in de store, klik hem aan, je krijgt een previewquote:Op zondag 29 september 2013 00:17 schreef turbofokker het volgende:
Hallo,
Ik ios 5 en 6 kon je makkelijk een app cadeau doen aan iemand. Dit komt gewoon vanuit de app-store vanaf mijn iPhone of iPad.
Ik kan deze optie nu nergens meer vinden. Weet iemand hoe ik een app cadeau kan doen nu ik ios 7 draai?
Alvast bedank!
Volgens mij nog steeds hetzelfde..?quote:Op zondag 29 september 2013 00:17 schreef turbofokker het volgende:
Hallo,
Ik ios 5 en 6 kon je makkelijk een app cadeau doen aan iemand. Dit komt gewoon vanuit de app-store vanaf mijn iPhone of iPad.
Ik kan deze optie nu nergens meer vinden. Weet iemand hoe ik een app cadeau kan doen nu ik ios 7 draai?
Alvast bedank!
En bij een willekeurige andere niet gratis app?quote:Op zondag 29 september 2013 00:26 schreef turbofokker het volgende:
Had ik al geprobeerd natuurlijk. Maar onder het vierkantje met pijl staat bij mij dus geen cadeau...
Nee.quote:Op zondag 29 september 2013 01:14 schreef turbofokker het volgende:
Dat was t ja.
De app die ik kado wil doen is gratis, maar heeft na een tijdje een aankoop van 3,99 nodig om door te gaan. En dat wil ik graag kado doen? Kan dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |