SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!![]()
Woooow record verbroken
1 day, 18 hours battery, with full charge...
iOS 7 heeft toch verbeteringen .....
I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Zie nog meer reactie's in dit topic?quote:![]()
Die van mij zit op 20% na 11,38 uur stand-by en 2,21 uur gebruik![]()
Haha nee...quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:48 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Zie nog meer reactie's in dit topic?![]()
Die van mij zit op 20% na 11,38 uur stand-by en 2,21 uur gebruik
Weyoooooooooow, na een volle batterij?
Zit trouwens nog op 7.0..
Die update is worthless.....
[ Bericht 3% gewijzigd door RogerFederer_17 op 27-09-2013 19:55:09 ]I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Misschien ff volledig ontladen en daarna weer laden, schone IPsw erop? Onnodige apps opruimen?quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:00 schreef ColtZ40 het volgende:
Ja, het accu gebeuren was bij iOS 6 beter op mijn 4s.
Doet je iPhone wel snel?I may not be your first, but to be your last would be perfect.....![]()
Help! Ik heb deze gekocht: http://www.ah.nl/appie/pr(...)-battery-pack-bumper
zo'n extra batterij. Geschikt voor iphone 4/4s en ik heb een iphone 4. Als ik hem erin doe en aan doe zegt ie dat de accessoire mogelijk niet wordt ondersteund. Wie weet wat ik moet doen?![]()
kan je afaik niets aan doen. Maar ianagquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:22 schreef zakpatat90 het volgende:
zo'n extra batterij. Geschikt voor iphone 4/4s en ik heb een iphone 4. Als ik hem erin doe en aan doe zegt ie dat de accessoire mogelijk niet wordt ondersteund. Wie weet wat ik moet doen?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Je daar melden dat hij het niet doet en dat je aanspraak wenst te maken op je geld terugquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:22 schreef zakpatat90 het volgende:
zo'n extra batterij. Geschikt voor iphone 4/4s en ik heb een iphone 4. Als ik hem erin doe en aan doe zegt ie dat de accessoire mogelijk niet wordt ondersteund. Wie weet wat ik moet doen?In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Hmm beetje jammer, het doet het opzich wel maar beetje aan en uit enzo. Nouja iig bedanktquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je daar melden dat hij het niet doet en dat je aanspraak wenst te maken op je geld terug![]()
![]()
Enige wat ik (nog) haat aan iOS 7 zijn de icoontjes maar die zijn al onderdeel van een groter geheel (en 80% staat–in 1–map dus geen last van) en de slooooom-heid van sommige animaties. Verder niks dan liefde. En mijn god wat ziet 6 er gadverdamme-lelijk uit“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Mooier niet per definitie, maar ik maak me druk om de herkenbaarheid. Als je kleurassociaties ineens om gaat gooien wordt het lastig dingen te herkennen.
Eerder werd de voice-memo app al van een stalen knop met een rood vierkant blokje naar een blauw icoon met een microfoon omgetoverd, nu is het een wit blokje met een staafdiagram gelijkende op een geluidsgolf. Het is dat de naam eronder staat, maar ik vind het een misser van formaat.
Muziekafspeelapp: van orange naar verschoten rood.
Kalender: dag en datum, maar niet als kalender gekaderd.
En meer van dat soort voorbeelden.
Search my friends is dan weer ouderwets skeumorfisch gebleven...
Ook de kleurverzadiging op zijn pastel vind ik persoonlijk geen handige keuze. Als ik een telefoongesprek wil weigeren is die balk bijna roze.
Had op zijn minst wat keuze aan mensen gegeven uit 4 setjes iconen met hetzelfde basisontwerp en denk goed na of een icoon nog wel herkenbaar is.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Dat zijn echt problemen waar je alleen het eerste half uur mee te maken zal hebben.quote:Op zaterdag 28 september 2013 09:36 schreef Skull-splitter het volgende:
Mooier niet per definitie, maar ik maak me druk om de herkenbaarheid. Als je kleurassociaties ineens om gaat gooien wordt het lastig dingen te herkennen.
Eerder werd de voice-memo app al van een stalen knop met een rood vierkant blokje naar een blauw icoon met een microfoon omgetoverd, nu is het een wit blokje met een staafdiagram gelijkende op een geluidsgolf. Het is dat de naam eronder staat, maar ik vind het een misser van formaat.
Muziekafspeelapp: van orange naar verschoten rood.
Kalender: dag en datum, maar niet als kalender gekaderd.
En meer van dat soort voorbeelden.
Search my friends is dan weer ouderwets skeumorfisch gebleven...
Ook de kleurverzadiging op zijn pastel vind ik persoonlijk geen handige keuze. Als ik een telefoongesprek wil weigeren is die balk bijna roze.
Had op zijn minst wat keuze aan mensen gegeven uit 4 setjes iconen met hetzelfde basisontwerp en denk goed na of een icoon nog wel herkenbaar is.![]()
Nee, dat zijn problemen van een slecht ontwerp. iPhones waren altijd de telefoons die je goeddeels spelenderwijs kon leren kennen (ik heb de handleiding iig niet open gehad), sinds iOS 6 is dat al verminderd en nu al helemaal.
Het ziet er leuk uit maar herkenbaarheid maakt of breekt de functionaliteit van een icoon.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Inderdaad ben je vrij snel aan gewend lijkt me zo.
Ik vind de app's met witte achtergrond niet zo mooi.
Voornamelijk foto's herinneringen en notities.
Agenda vind ik nog wel prima maar de app zelf is er niet beter op geworden.Gegroet!![]()
Dat bepaal jij toch niet voor hem? Dat zie je hier zo vaak helaas.quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:00 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat zijn echt problemen waar je alleen het eerste half uur mee te maken zal hebben.
Dat problemen van iemand niet worden gezien als problemen, dat Apple iets veranderd en dat hij daar maar moet leven omdat het volgens Apple zo moet, dat wordt dan vaak hier nagepraat dat je er maar aan moet wennen.
Als jou BMW 3 series langs de dealer gaat voor onderhoud en ze het interieur roze maken moet je er ook maar even aan wennen?
Het alles accepteren wat Apple doet met jou telefoon mag wel eens wat minder worden imo.Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.![]()
Wat een vergelijkingquote:Op zaterdag 28 september 2013 10:32 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat bepaal jij toch niet voor hem? Dat zie je hier zo vaak helaas.
Dat problemen van iemand niet worden gezien als problemen, dat Apple iets veranderd en dat hij daar maar moet leven omdat het volgens Apple zo moet, dat wordt dan vaak hier nagepraat dat je er maar aan moet wennen.
Als jou BMW 3 series langs de dealer gaat voor onderhoud en ze het interieur roze maken moet je er ook maar even aan wennen?
Het alles accepteren wat Apple doet met jou telefoon mag wel eens wat minder worden imo.Ik bedoel er alleen mee te zeggen dat andere kleuren het geheel niet meteen onoverzichtelijk maakt. Het is niet zo dat ik uren naar de muziek-app moet zoeken, omdat hij een ander kleurstelling heeft.
![]()
Ik heb weer eens heerlijk geblunderd.
Helemaal boos omdat mijn refurbished toestel steeds slecht werkte met mijn oordopjes. Nieuw toestel gekregen ... Hetzelfde euvel.
Goh Cc, zou het misschien aan de oordopjes kunnen liggen? Gisteren nieuwe gekocht, de EarPods, en probleem opgelost.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Huh, maar ze zeiden toch dat zij de klacht ook hadden geconstateerd?quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:52 schreef Copycat het volgende:
Ik heb weer eens heerlijk geblunderd.
Helemaal boos omdat mijn refurbished toestel steeds slecht werkte met mijn oordopjes. Nieuw toestel gekregen ... Hetzelfde euvel.
Goh Cc, zou het misschien aan de oordopjes kunnen liggen? Gisteren nieuwe gekocht, de EarPods, en probleem opgelost.
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Nee, dat was bij de wifi-klacht bij mijn vorige. Dat bleek hardwarematig te zijn. Hier bleef het een beetje in het luchtledige hangen. Ze vonden het ook heel vreemd, maar dat mag natuurlijk niet, als je een nieuw toestel krijgt ...quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:54 schreef TC03 het volgende:
Huh, maar ze zeiden toch dat zij de klacht ook hadden geconstateerd?
En toen bleek dus niet het toestel het probleem.
Maar gisteren in de aMac-winkel had de verkoper ook nooit van zo'n probleem met oordopjes gehoord.
Dus heeeeel vreemd is het heus niet dat ik meteen dat refurbished toestel de schuld gaf.
Deze EarPods zitten wel een stuk lekkerder en het snoer lijkt wat robuuster. Goed voor als je er, zoals ik, veel gebruik van maakt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Prutser. Je checkt toch gelijk met andere oordopjes?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: