SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil een linkspoot met 75+ pace, 80+ crossing, aanvallende workrates en 4 sterren skills. Maar die bestaat niet![]()
quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:57 schreef n0ir het volgende:
Mijn team is wel chill alleen die Vargas op LM, mehhh..El Shaarawy, die 3* skills moet je maar accepteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil een linkspoot met 75+ pace, 80+ crossing, aanvallende workrates en 4 sterren skills. Maar die bestaat nietOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Het was nooit zo erg als nu..quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou bijna denken dat je nieuw bent. Dat is altijd zo. Zeker met de gewone spelers, de enige spelers die zullen toenemen zijn de eerste week IF's en dan met name de interessante daaruit. Zolang mensen pakjes blijven openen zullen de spelers blijven dalen. En de eerste weken zullen mensen veel pakjes openen omdat Fifa net uit is. Alleen zeldzamere/populaire silvers kunnen daarin afwijken
Ja en dat ie rechtsbenig is. En dat ie vet lage crossing heeft vergeleken met Vargas.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:58 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
El Shaarawy, die 3* skills moet je maar accepteren.
Ik ben benieuwd wat mijn IF Piazon gaat doen, gisteren was hij nog 60k en nu alweer 40kquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zou bijna denken dat je nieuw bent. Dat is altijd zo. Zeker met de gewone spelers, de enige spelers die zullen toenemen zijn de eerste week IF's en dan met name de interessante daaruit. Zolang mensen pakjes blijven openen zullen de spelers blijven dalen. En de eerste weken zullen mensen veel pakjes openen omdat Fifa net uit is. Alleen zeldzamere/populaire silvers kunnen daarin afwijken
Zijn denk ik niet zoveel van, of wel?quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:03 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat mijn IF Piazon gaat doen, gisteren was hij nog 60k en nu alweer 40k![]()
El Shaarawy loopt bij mij 1 op 1 in een 3-5-2 opstelling.quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:02 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ja en dat ie rechtsbenig is. En dat ie vet lage crossing heeft vergeleken met Vargas.
Wat me vooral ergert aan die Vargas is dat ie best vaak terug zakt door die High/High workrates, en die heeft El Sha ook.
Ashley Young komt nog wat meer in de buurt van mijn eisen, kijken of ik een hybrid kan verzinnen.
Hij is goed hequote:Op vrijdag 27 september 2013 18:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
El Shaarawy loopt bij mij 1 op 1 in een 3-5-2 opstelling.
Je hebt hem gekocht voor 5,5k manquote:Op vrijdag 27 september 2013 18:03 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat mijn IF Piazon gaat doen, gisteren was hij nog 60k en nu alweer 40k![]()
Groeien die coins bij jou op de rug ofzo.quote:Op vrijdag 27 september 2013 18:18 schreef Maver24 het volgende:
Thiago Silva maar 67k![]()
die gaan we maar even aanschaffen
Ja ik wou net zeggen ik ben blij met een deal van 4k winst en meneer gooit er rustig vanavond weer 100 euro aan packs tegen aanquote:Op vrijdag 27 september 2013 18:20 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Groeien die coins bij jou op de rug ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |