SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel heel veel geld voor zo'n speler, zeker als je verder de hand op de knip houdtquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:36 schreef Adames het volgende:
[..]
Ook niet direct fan van vd Hoorn, maar met alleen Veltman, Denswil en Moisander heb je simpelweg te weinig verdedigers. Dan is een 4e toch wel fijn als deze zich niet direct in de jeugd aan biedt. Gravenberch is nou ook niet bepaald een topper
die is nu al basisspeler. daarachter heb je nog maar 1 jeugdspeler, veltman, die nu mee zou kunnenquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Degene die hem nu passeert, Densil.
Veltman.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:39 schreef Adames het volgende:
[..]
die is nu al basisspeler. daarachter heb je nog maar 1 jeugdspeler, veltman, die nu mee zou kunnen
Je hebt inderdaad de hoofdprijs betaald helaas, maar de aankoop van een jonge verdediger is nog steeds logisch. Een half jaar zware training en af en toe een wedstrijdje meepakken zal die jongen wel veel goeds doen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel heel veel geld voor zo'n speler, zeker als je verder de hand op de knip houdt
Dat weet ik niet. Wanneer hij een slechte fysiek had was dat misschien het geval. Maar Hoorny kan voetballend, verdedigen met ruimte in je rug, druk zetten, gewoon niet mee.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:41 schreef Adames het volgende:
Een half jaar zware training en af en toe een wedstrijdje meepakken zal die jongen wel veel goeds doen.
Blijkbaar ziet de staf daar gewoon potentie in. Wat ik overigens niet uit sluit..quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel heel veel geld voor zo'n speler, zeker als je verder de hand op de knip houdt
We moeten toch onze hoop op iemand vestigen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:42 schreef Adames het volgende:
[..]
Nu de Fischer hype een beetje tegenvalt kunnen we nu massaal op hem overstappen ja
De Cilgod is al bekend gemaakt. Kan niet wachten. Nu met Jasper in het doel wordt het ongetwijfeld 5-0.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zaterdag Cilgod op doel? Of vermeer?
Flauwekul. Frank is ook de man die Siggie haalt en nota bene nog rechtsbuiten laat spelen ook. Janssen en Schone op vm. Zijn beoordelingsvermogen vind ik niet groot.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
Als Frank er wat in ziet dan zal het vast wel wat zijn. Verder heeft hij potentie genoeg om een vaste waarde te worden voor Ajax.
Een centrum met Veltman en Denswil kan echt niet man. Bij elkaar 95 kilo en bij elkaar opgeteld 2.05.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Klopt, daar zie ik niet een supertalent in.
Aan Van der Hoorn wordt gesleuteld door opperbaas Stam en Frank.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Flauwekul. Frank is ook de man die Siggie haalt en nota bene nog rechtsbuiten laat spelen ook. Janssen en Schone op vm. Zijn beoordelingsvermogen vind ik niet groot.
Frank ook niet, maar kan niettemin een degelijke speler wordenquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Klopt, daar zie ik niet een supertalent in.
Voordat Van der Hoorn was gehaald had ik graag Van Dijk zien komen. Met een duo Denswil-Van Dijk kon je zo vier jaar vooruit.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Een centrum met Veltman en Denswil kan echt niet man. Bij elkaar 95 kilo en bij elkaar opgeteld 2.05.
Dit project heeft veel weg van een verloren weddenschap.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Aan Van der Hoorn wordt gesleuteld door opperbaas Stam en Frank.
Gewoon met Blind samen trainen. Die is het afgelopen jaar gigantisch vooruit gegaan.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:46 schreef Seam het volgende:
Denswil heeft wel een aardig fysiek voor een voetballer van die leeftijd hoor. Veltman kan wel wat krachttraining gebruiken ja.
Daar ben ik het mee eens.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Voordat Van der Hoorn was gehaald had ik graag Van Dijk zien komen. Met een duo Denswil-Van Dijk kon je zo vier jaar vooruit.
Ja, die TT maakt inderdaad een hele hoop uit.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:39 schreef GGMM het volgende:
Verzin dan op z'n minst een nieuwe TT als je een topic kaapt.
Wie het snelst het topic opent is stukken belangrijker inderdaad.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:51 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, die TT maakt inderdaad een hele hoop uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |