Kozontchuk. Of iets in die richting.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:18 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Nee, ander maatje van Menchov.
Demare, Ciolek, Velits zijn toch geen nobody's.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:17 schreef Pedroso het volgende:
Is er de laatste 20 jaar ofzo wel is een wereldkampioen geweest bij de beloften die echt een topper geworden is ?
Ivan Bassoquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:17 schreef Pedroso het volgende:
Is er de laatste 20 jaar ofzo wel is een wereldkampioen geweest bij de beloften die echt een topper geworden is ?
Diequote:Op vrijdag 27 september 2013 17:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kozontchuk. Of iets in die richting.
Wat heeft Kozontchuck met het WK te maken?quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:20 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Die.
Maar deze heeft toch wel betere resultaten zie ik net.
Nee, maar ook geen toppers. Hooguit subtop. Het is in ieder geval geen garantie dat de wereldkampioen bij de beloften hoge ogen gaat gooien bij de elite.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:18 schreef Zelva het volgende:
[..]
Demare, Ciolek, Velits zijn toch geen nobody's.
Demare wordt wel een topper hoor. Als ie het nu al niet is.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, maar ook geen toppers. Hooguit subtop. Het is in ieder geval geen garantie dat de wereldkampioen bij de beloften hoge ogen gaat gooien bij de elite.
Demare heeft al veel gewonnen en nog erg jong, Ciolek toch al Milaan - Sanremo gewonnen, Velits podium Vuelta.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, maar ook geen toppers. Hooguit subtop. Het is in ieder geval geen garantie dat de wereldkampioen bij de beloften hoge ogen gaat gooien bij de elite.
Als de top 20 betrapt wordt is hij de Belg op het podium.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:23 schreef Pedroso het volgende:
Toch knap van v. Stuyven, top 25. Bijna wereldkampioen.
Grabovsky, wie kent hem niet!quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Demare heeft al veel gewonnen en nog erg jong, Ciolek toch al Milaan - Sanremo gewonnen, Velits podium Vuelta.
Tja, die reed alles zoek toen. Waarschijnlijk al helemaal onder de dope. Maar als je alle podia langsgaat zijn er maar een paar die niet doorgebroken zijn.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:27 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Grabovsky, wie kent hem niet!
Zeker..quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Tja, die reed alles zoek toen. Waarschijnlijk al helemaal onder de dope. Maar als je alle podia langsgaat zijn er maar een paar die niet doorgebroken zijn.
Volgens mij tijdens zijn carričre iets teveel in het glaasje gekeken...quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Tja, die reed alles zoek toen. Waarschijnlijk al helemaal onder de dope. Maar als je alle podia langsgaat zijn er maar een paar die niet doorgebroken zijn.
38, 42, 43, 70quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:30 schreef Pedroso het volgende:
Hoe zijn de andere Nederlanders uiteindelijk gefinished ?
Ik vind alles goed joh, ouwe reus.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
De ene keer is de winnaar te jong, de andere keer te oud, het is ook nooit goed.
Zegt niet veel natuurlijk. Op het zware parcours in Stuttgart werd het bij de beloften een sprint van 50 man. Bij de beloften heb je nauwelijks ploegen, als de Italianen en Spanjaarden bereid zijn een paar mannen redelijk vroeg op te offeren dan kan je er een hele zware koers van maken, en dan hebben mannen als Nibali, Rodriguez en Valverde gewoon erg grote kansen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:37 schreef Pedroso het volgende:
Ik heb alleen de laatste ronde gezien maar het lijkt me niet zwaar genoeg voor de klassementsrenners zondag. Zal dus wel gaan tussen Sagan, Gilbert en Cancellara.
Ze testen hoe echt het goud wel niet is.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:39 schreef Ereinion het volgende:
Diegene die het 'bijten in de medaille' heeft bedacht zouden ze alsnog moeten fusilleren.
waar haal je deze informatie vandaan?quote:Op zaterdag 28 september 2013 09:26 schreef heywoodu het volgende:
Jaap de Jong mee in de grote kopgroep, 15 man totaal.
https://twitter.com/Toscana2013_eng en @pelotonwatchquote:Op zaterdag 28 september 2013 09:43 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
waar haal je deze informatie vandaan?
dank je, ik had al gekeken bij pelotonwatch, maar ik zag niks live.quote:Op zaterdag 28 september 2013 09:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
https://twitter.com/Toscana2013_eng en @pelotonwatch
Dit is trouwens de kopgroep, minuut of 5 voor het peloton:
[ afbeelding ]
Dat laatste is sinds de nieuwe besparingsronde bij onze openbare omroep toch ook allesbehalve 't geval meer hoor ...quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:28 schreef Pedroso het volgende:
De Italianen met 2 man in de kopgroep, voor de rest allemaal eenlingen.
Jammer dat het niet uitgezonden wordt overigens, zelfs niet op de Belg die normaliter alles wat met wielrennen te maken heeft uitzenden.
Mathieu gaf gisteren nog aan zijn ambities bijgesteld te hebben omdat zijn rug compleet blokkeerde in de tijdrit door die problemen met zijn been. Ik verwacht er niet veel van, maar als hij die last nu niet heeft, kan hij alsnog wereldkampioen worden ja. De Denen hebben wel een heel sterk blok, evenals de Fransen, dus daar zal mee afgerekend moeten worden. Oomen is een mooie back-up voor Van der Poel, al rijdt die dus nu al in de tegenaanval.quote:
Helaas niet, of je moet in Belgie wonen. Die schijnen op de Sporza site een livestream te hebben.quote:
twitter:hendriksmj twitterde op zaterdag 28-09-2013 om 11:59:36Bij de Russische ploeg zijn alle fietsen gestolen. Kolobnev twittert: “no start tomorrow”. reageer retweet
quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:01 schreef heywoodu het volgende:
wuttwitter:hendriksmj twitterde op zaterdag 28-09-2013 om 11:59:36Bij de Russische ploeg zijn alle fietsen gestolen. Kolobnev twittert: “no start tomorrow”. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |