Je weet het nooit met Herbert, had zo een schaatser kunnen zijnquote:Op zaterdag 28 september 2013 16:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoede qua sport
Morgen is het echte werk hč, voor minder komt Mart z'n bed niet uit.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:07 schreef Rotterdammer77 het volgende:
de 2 veteranen worden zeker morgen van stal gehaald haha..Mart en Maarten M&M
Klinkt meer als Twents of in ieder geval die richting op, daarom zei ik al dat ze als Ellen van Langen klinkt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:12 schreef Leatherface het volgende:
Wat heeft die Bras trouwens een vreemd accent voor iemand uit de regio Utrecht.
Net opgezocht. Ze komt uit Schoonrewoerd. Gemeente Leerdam.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Klinkt meer als Twents of in ieder geval die richting op, daarom zei ik al dat ze als Ellen van Langen klinkt.
Apart wel, klein beetje Drents accent maar vermengd met een Belgische tongvalquote:
Dat ja, een beetje als een hybride Vlaams/Oost-Nederlands accent.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Apart wel, klein beetje Drents accent maar vermengd met een Belgische tongval
Volgens Martine moet Abbott het wel vooral hebben van de langere klimmen, dus dat voordeel is hier niet echt van toepassing dan.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:18 schreef Leatherface het volgende:
Abbott gaf Vos er wel flink van langs in de Giro Donne.
Die komt hier uit Zaltbommel.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er waren vast veel kijkers die dachten dat dit Maarten Ducrot was.
en van zijn opaquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:36 schreef TLC het volgende:
Die Mathieu is een waardige opvolger van zijn vader
Maar is oorspronkelijk toch geen Bommelaar?quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die komt hier uit Zaltbommel.
had ik wel herkend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |