1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | 2003 Hamilton Igor Astarloa (ESP) Alejandro Valverde (ESP) Peter Van Petegem (BEL) 2004 Verona Óscar Freire (ESP) Erik Zabel (GER) Luca Paolini (ITA) 2005 Madrid Tom Boonen (BEL) Alejandro Valverde (ESP) Anthony Geslin (FRA) 2006 Salzburg Paolo Bettini (ITA) Erik Zabel (GER) Alejandro Valverde (ESP) 2007 Stuttgart Paolo Bettini (ITA) Alexandr Kolobnev (RUS) Stefan Schumacher (GER) 2008 Varese Alessandro Ballan (ITA) Damiano Cunego (ITA) Matti Breschel (DEN) 2009 Mendrisio Cadel Evans (AUS) Alexandr Kolobnev (RUS) Joaquim Rodríguez (ESP) 2010 Geelong Thor Hushovd (NOR) Matti Breschel (DEN) Allan Davis (AUS) 2011 Copenhagen Mark Cavendish (GBR) Matthew Goss (AUS) André Greipel (GER) 2012 Valkenburg Philippe Gilbert (BEL) Edvald Boasson Hagen (NOR) Alejandro Valverde (ESP) |
Van Baarle lijkt me wel mee te kunnen doen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:21 schreef Chiappucci het volgende:
Nederlanders lijken me niet meer bij de beteren vandaag.
Tja, vrij logisch eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:21 schreef Chiappucci het volgende:
Nederlanders lijken me niet meer bij de beteren vandaag.
Mike is alleen al een keer kansloos in de tegenaanval gegaan vroeg in de koers. Als hij nog wat over heeft, moet hij wel wat kunnen. Al is hij meer een type voor een Ronde van Vlaanderen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:23 schreef Chiappucci het volgende:
Maakt Teunissen kans op een goede klassering op dit parcours?
Vroeg, maar misschien wel slim gezien.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Herklotz verbaast me wel, maar dat dit voor Barbero te zwaar zou zijn had ik wel verwacht.
Van Baarle wel vroeg in de aanval.
Voorlopig doet hij geen gekke dingen. Toen Dassonville ging, ging hij er ook naartoe op zijn eigen tempo.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:44 schreef Chiappucci het volgende:
Van Baarlo sterk toch. Maar ben bang dat het de laatste ronde wel wat op zal zijn.
Van Baarle in kopgroep, rest weg.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:47 schreef Szura het volgende:
Wat is de situatie in de koers, waar zitten onze mannen?
Dassonville, Alaphilippe, Van Baarle en Sütterlin op kop, peloton daar zo'n 20 sec achter. Teunissen, Roosen en Beckeringh zaten in een groepje vlak achter het uitgedunde peloton.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:47 schreef Szura het volgende:
Wat is de situatie in de koers, waar zitten onze mannen?
Jepquote:Op vrijdag 27 september 2013 16:57 schreef DeeBee het volgende:
Alles eigenlijk nog vlak bij elkaar... Benieuwd of er iemand zo al op de lange klim gaat.
Alleen Van Baarle nog in het peloton denk?
Italianen proberen nu Alaphilippe en Mohoric terug te halen, maar blijven rond de 27 seconden hangen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:01 schreef heywoodu het volgende:
Lof voor de updates hier, kan niet kijken dus ga nog even zo door
Net voor de finish zal ie ook wel een halve Belg genoemd gaan worden.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wuyts is meteen fan van Alaphilippe, omdat hij naar OPQS gaat.Man man man.
Cannondale.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mohoric heeft toch al ergens getekend? Cannondale? Of Lampre. Kan ook.
Zoek een andere stream op.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wuyts is meteen fan van Alaphilippe, omdat hij naar OPQS gaat.Man man man.
Is er af. Nog 22 renners binnen 10 seconden bovengekomen, Van Baarle welquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:09 schreef Pedroso het volgende:
Zit die Belg er nog bij die dacht dat ie wereldkampioen ging worden, van Stuyen ?
Saganquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:15 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Zal wel weer zo'n oostblokker zijn die we nooit meer weer zien.
Kolobnev?quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:16 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Ach, hoe heet die Rus van rabo ook alweer?
marginal gainsquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:16 schreef IbanMayo het volgende:
Hij hangt op z'n kader en trapt tegelijkertijd. Nog niet gezien.
Jan Ullrichquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:17 schreef Pedroso het volgende:
Is er de laatste 20 jaar ofzo wel is een wereldkampioen geweest bij de beloften die echt een topper geworden is ?
Kozontchuk. Of iets in die richting.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:18 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Nee, ander maatje van Menchov.
Demare, Ciolek, Velits zijn toch geen nobody's.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:17 schreef Pedroso het volgende:
Is er de laatste 20 jaar ofzo wel is een wereldkampioen geweest bij de beloften die echt een topper geworden is ?
Ivan Bassoquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:17 schreef Pedroso het volgende:
Diequote:Op vrijdag 27 september 2013 17:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kozontchuk. Of iets in die richting.
Wat heeft Kozontchuck met het WK te maken?quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:20 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Die.
Maar deze heeft toch wel betere resultaten zie ik net.
Nee, maar ook geen toppers. Hooguit subtop. Het is in ieder geval geen garantie dat de wereldkampioen bij de beloften hoge ogen gaat gooien bij de elite.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:18 schreef Zelva het volgende:
[..]
Demare, Ciolek, Velits zijn toch geen nobody's.
Demare wordt wel een topper hoor. Als ie het nu al niet is.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, maar ook geen toppers. Hooguit subtop. Het is in ieder geval geen garantie dat de wereldkampioen bij de beloften hoge ogen gaat gooien bij de elite.
Demare heeft al veel gewonnen en nog erg jong, Ciolek toch al Milaan - Sanremo gewonnen, Velits podium Vuelta.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, maar ook geen toppers. Hooguit subtop. Het is in ieder geval geen garantie dat de wereldkampioen bij de beloften hoge ogen gaat gooien bij de elite.
Als de top 20 betrapt wordt is hij de Belg op het podium.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:23 schreef Pedroso het volgende:
Toch knap van v. Stuyven, top 25. Bijna wereldkampioen.
Grabovsky, wie kent hem niet!quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Demare heeft al veel gewonnen en nog erg jong, Ciolek toch al Milaan - Sanremo gewonnen, Velits podium Vuelta.
Tja, die reed alles zoek toen. Waarschijnlijk al helemaal onder de dope. Maar als je alle podia langsgaat zijn er maar een paar die niet doorgebroken zijn.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:27 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Grabovsky, wie kent hem niet!
Zeker..quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Tja, die reed alles zoek toen. Waarschijnlijk al helemaal onder de dope. Maar als je alle podia langsgaat zijn er maar een paar die niet doorgebroken zijn.
Volgens mij tijdens zijn carrière iets teveel in het glaasje gekeken...quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Tja, die reed alles zoek toen. Waarschijnlijk al helemaal onder de dope. Maar als je alle podia langsgaat zijn er maar een paar die niet doorgebroken zijn.
38, 42, 43, 70quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:30 schreef Pedroso het volgende:
Hoe zijn de andere Nederlanders uiteindelijk gefinished ?
Ik vind alles goed joh, ouwe reus.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
De ene keer is de winnaar te jong, de andere keer te oud, het is ook nooit goed.
Zegt niet veel natuurlijk. Op het zware parcours in Stuttgart werd het bij de beloften een sprint van 50 man. Bij de beloften heb je nauwelijks ploegen, als de Italianen en Spanjaarden bereid zijn een paar mannen redelijk vroeg op te offeren dan kan je er een hele zware koers van maken, en dan hebben mannen als Nibali, Rodriguez en Valverde gewoon erg grote kansen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:37 schreef Pedroso het volgende:
Ik heb alleen de laatste ronde gezien maar het lijkt me niet zwaar genoeg voor de klassementsrenners zondag. Zal dus wel gaan tussen Sagan, Gilbert en Cancellara.
Ze testen hoe echt het goud wel niet is.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:39 schreef Ereinion het volgende:
Diegene die het 'bijten in de medaille' heeft bedacht zouden ze alsnog moeten fusilleren.
waar haal je deze informatie vandaan?quote:Op zaterdag 28 september 2013 09:26 schreef heywoodu het volgende:
Jaap de Jong mee in de grote kopgroep, 15 man totaal.
https://twitter.com/Toscana2013_eng en @pelotonwatchquote:Op zaterdag 28 september 2013 09:43 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
waar haal je deze informatie vandaan?
dank je, ik had al gekeken bij pelotonwatch, maar ik zag niks live.quote:Op zaterdag 28 september 2013 09:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
https://twitter.com/Toscana2013_eng en @pelotonwatch
Dit is trouwens de kopgroep, minuut of 5 voor het peloton:
[ afbeelding ]
Dat laatste is sinds de nieuwe besparingsronde bij onze openbare omroep toch ook allesbehalve 't geval meer hoor ...quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:28 schreef Pedroso het volgende:
De Italianen met 2 man in de kopgroep, voor de rest allemaal eenlingen.
Jammer dat het niet uitgezonden wordt overigens, zelfs niet op de Belg die normaliter alles wat met wielrennen te maken heeft uitzenden.
Mathieu gaf gisteren nog aan zijn ambities bijgesteld te hebben omdat zijn rug compleet blokkeerde in de tijdrit door die problemen met zijn been. Ik verwacht er niet veel van, maar als hij die last nu niet heeft, kan hij alsnog wereldkampioen worden ja. De Denen hebben wel een heel sterk blok, evenals de Fransen, dus daar zal mee afgerekend moeten worden. Oomen is een mooie back-up voor Van der Poel, al rijdt die dus nu al in de tegenaanval.quote:
Helaas niet, of je moet in Belgie wonen. Die schijnen op de Sporza site een livestream te hebben.quote:
twitter:hendriksmj twitterde op zaterdag 28-09-2013 om 11:59:36Bij de Russische ploeg zijn alle fietsen gestolen. Kolobnev twittert: “no start tomorrow”. reageer retweet
quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:01 schreef heywoodu het volgende:
wuttwitter:hendriksmj twitterde op zaterdag 28-09-2013 om 11:59:36Bij de Russische ploeg zijn alle fietsen gestolen. Kolobnev twittert: “no start tomorrow”. reageer retweet
Gelukkig kiest hij voorlopig voor het veldrijden en gaat ie niet gelijk al alles op de weg richtenquote:Op zaterdag 28 september 2013 12:04 schreef Pedroso het volgende:
Jammer dat ie voorlopig voor het veldrijden kiest. Stelt alleen in Belgie en een klein beetje Nederland wat voor.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:06 schreef danos het volgende:
Yesss, bedankt voor de uitzending NOS
Op de Sporza website was er toch wel een livestream?quote:
Hij is echt griezelig goed. Hopelijk niet iemand die op jonge leeftijd gewoon wat volwassener is dan zijn collega's en later wegzakt. Maar in het veld lijkt de stap tussen junioren en profs wel wat kleiner te zijn.quote:
twitter:andremeganck twitterde op zaterdag 28-09-2013 om 12:03:26#sporza #firenze WK Jun. de nieuwe wereldkampioen is de Nederlander die in Belgie woont MATHIEU VAN DER POEL reageer retweet
De volgende halve Belg die wereldkampioen wordt !quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:13 schreef Felagund het volgende:
twitter:andremeganck twitterde op zaterdag 28-09-2013 om 12:03:26#sporza #firenze WK Jun. de nieuwe wereldkampioen is de Nederlander die in Belgie woont MATHIEU VAN DER POEL reageer retweet
quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:07 schreef heywoodu het volgende:
"Ach die paar seconden, ruimte zat, kom ik pak een vlag"
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:13 schreef Felagund het volgende:
quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:46 schreef Cavaliers het volgende:
Renaat Schotte @wielerman
Quote @mathieuvdpoel "My future the next 4 years is cyclocross." #Toscana2013
quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:46 schreef Cavaliers het volgende:
Renaat Schotte @wielerman
Quote @mathieuvdpoel "My future the next 4 years is cyclocross." #Toscana2013
Die Sloveen was toch ook een "halve Belg"? Gezamenlijk is dat toch een wereldtitel.quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:35 schreef Sasman het volgende:
Jahaaaa...Na gisteren een mooie 25ste plek te hebben behaald. Schitterden er vandaag weer een belg op de 35ste plek.
Die Sloveen heeft wel eens een nachtje in Belgie overnacht? Of wat is er Belgisch aan hem?quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die Sloveen was toch ook een "halve Belg"? Gezamenlijk is dat toch een wereldtitel.
Geweldigquote:Op zaterdag 28 september 2013 12:12 schreef Cavaliers het volgende:
http://instagram.com/p/ezNs_9nF4v/#
Ze hebben in dit geval wel een punt ja.quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:14 schreef Pedroso het volgende:
Overigens lult ie wel als een Belg dus helemaal ongelijk hebben ze niet.
Lol geweldig dit, wat een klasbakquote:Op zaterdag 28 september 2013 12:56 schreef FredWielergek het volgende:
http://content.nos.nl/data/image/xxl/2013/09/28/556294.jpg
wel heel riskant met de jagende meute op 3 seconden de vlag met beide handen ook vasthouden
Ik denk dat veel mensen vergeten dat België de wereldtitel tijdrijden bij de junioren heeft.quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die Sloveen was toch ook een "halve Belg"? Gezamenlijk is dat toch een wereldtitel.
Hij had meer dan genoeg tijd om dat te doen en had het perfect onder controle, het was duidelijk dat ze niet meer zouden terugkeren, op 500 meter van de finish lag ze nog op meer dan 10 seconden. Ze waren niet aan het jagen, ze waren aan het sprinten voor de 2e plek.quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:56 schreef FredWielergek het volgende:
http://content.nos.nl/data/image/xxl/2013/09/28/556294.jpg
wel heel riskant met de jagende meute op 3 seconden de vlag met beide handen ook vasthouden
je hebt vast gelijk, maar voor mij moeilijk te beoordelen als ik geen beeld heb van de koersquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hij had meer dan genoeg tijd om dat te doen en had het perfect onder controle, het was duidelijk dat ze niet meer zouden terugkeren, op 500 meter van de finish lag ze nog op meer dan 10 seconden. Ze waren niet aan het jagen, ze waren aan het sprinten voor de 2e plek.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:08 schreef Waaghals het volgende:
Hopelijk vergaat het hem wel beter dan de laatste overige Nederlandse wereldkampioenen bij de junioren.
De laatste wereldkampioenen bij de junioren, zegt dus inderdaad niet zoveel over de profcarrière.quote:Tarocco, Vetsch, Serpellini, Evanshine, Palumbo (2x), Mangado, China, Loew, D'Amore, Scanlon, Cunego, Yates, Kvatchuk, Gerard, Reus, Kreuziger, Rovny, Ulissi (2x), Le Bon, Stuyven, Le Gac, Lecuisinier en Mohoric
Ja, 3 van de 25 vond ik een vrij laag gemiddeldequote:Op zaterdag 28 september 2013 13:18 schreef Leatherface het volgende:
Kreuziger en Ulissi hebben het toch wel redelijk gemaakt. Cunego helemaal natuurlijk.
Die Gerard heeft het uiteindelijk in het voetbal wel gered.quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De laatste wereldkampioenen bij de junioren, zegt dus inderdaad niet zoveel over de profcarrière.
Kreuziger ook helemaal, die heeft al een prima erelijst. En alles wat daarna komt is ook nog redelijk jong.quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:18 schreef Leatherface het volgende:
Kreuziger en Ulissi hebben het toch wel redelijk gemaakt. Cunego helemaal natuurlijk.
twitter:A_Kolobnev twitterde op zaterdag 28-09-2013 om 08:39:36Police at work... Stolen ALL the bikes last night. No start tomorrow. #mafiaeverywhere #провокация… http://t.co/73gsUl9t5U reageer retweet
Waarom zouden ze niet kunnen starten eigenlijk ? Zo moeilijk kan het toch niet zijn om nieuwe fietsen in te vliegen ? Ideaal is het niet maar niet starten is onzin.quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:28 schreef Waaghals het volgende:
twitter:A_Kolobnev twitterde op zaterdag 28-09-2013 om 08:39:36Police at work... Stolen ALL the bikes last night. No start tomorrow. #mafiaeverywhere #провокация… http://t.co/73gsUl9t5U reageer retweet
Denk dat dat gewoon een grap van hem is, tijd zat voor nieuwe fietsen lijkt me toch.quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waarom zouden ze niet kunnen starten eigenlijk ? Zo moeilijk kan het toch niet zijn om nieuwe fietsen in te vliegen ? Ideaal is het niet maar niet starten is onzin.
Misschien omdat Kolobnev dit jaar had ingezet op mechanische doping?quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waarom zouden ze niet kunnen starten eigenlijk ? Zo moeilijk kan het toch niet zijn om nieuwe fietsen in te vliegen ? Ideaal is het niet maar niet starten is onzin.
Wellicht ook nog wat jong voor dit type koers.quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:40 schreef Pedroso het volgende:
Zal Dumoulin nog goed zijn ? De Ronde van Belgie is inmddels al even geleden en heeft daarna alleen nog wat kleine koersen gereden.
Na de RvB heeft hij nog de Tour en de Eneco tour gereden oa.quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:40 schreef Pedroso het volgende:
Zal Dumoulin nog goed zijn ? De Ronde van Belgie is inmddels al even geleden en hij heeft daarna alleen nog wat kleine koersen gereden.
Oeps, bedoel dan ook de Eneco toer.quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:43 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Na de RvB heeft hij nog de Tour en de Eneco tour gereden oa.
http://www.nusport.nl/wie(...)k-ben-diepe-dip.htmlquote:Op zaterdag 28 september 2013 13:40 schreef Pedroso het volgende:
Zal Dumoulin nog goed zijn ? De Ronde van Belgie is inmddels al even geleden en hij heeft daarna alleen nog wat kleine koersen gereden.
3quote:Op zaterdag 28 september 2013 13:59 schreef Pedroso het volgende:
Om hoelaat begint de uitzending bij de dames ?
En straks Marianne?quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Na Mart, Martijn en Marijn nu Martine.
Krijgen we een elfstedentocht dit jaar ?quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:18 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik zap 5 seconden naar de NOS en Herbert heeft het weer over schaatsen.
http://nos.nl/dossier/550(...)e-2013/tab/797/live/quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:35 schreef jajablahblah het volgende:
Is dit ergens online te bekijken dat iemand weet?
Aargh, mag je niet bekijken vanuit Spanje (en daar zit ik).quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:36 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
http://nos.nl/dossier/550(...)e-2013/tab/797/live/
Terecht, ik kan ook niet meer wachten tot de wintersporten beginnenquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:18 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik zap 5 seconden naar de NOS en Herbert heeft het weer over schaatsen.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:38 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Aargh, mag je niet bekijken vanuit Spanje (en daar zit ik).
Het ging over de zus van Eric Heiden.quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:33 schreef TLC het volgende:
[..]
Krijgen we een elfstedentocht dit jaar ?
Wil je moeilijk doen, stel een vpn in van een gratis Nederlandse vpn provider. Google "vpn instellen" en "nl vpn".quote:Op zaterdag 28 september 2013 15:38 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
Aargh, mag je niet bekijken vanuit Spanje (en daar zit ik).
Is het vreemd als ik haar niet ken ?quote:
Nee, ik ken haar ook niet, het blijkt zowaar een wielrenster te zijnquote:Op zaterdag 28 september 2013 16:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is het vreemd als ik haar niet ken ?
Ik had al zo'n vermoede qua sportquote:Op zaterdag 28 september 2013 16:05 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nee, ik ken haar ook niet, het blijkt zowaar een wielrenster te zijn
Je weet het nooit met Herbert, had zo een schaatser kunnen zijnquote:Op zaterdag 28 september 2013 16:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoede qua sport
Morgen is het echte werk hè, voor minder komt Mart z'n bed niet uit.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:07 schreef Rotterdammer77 het volgende:
de 2 veteranen worden zeker morgen van stal gehaald haha..Mart en Maarten M&M
Klinkt meer als Twents of in ieder geval die richting op, daarom zei ik al dat ze als Ellen van Langen klinkt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:12 schreef Leatherface het volgende:
Wat heeft die Bras trouwens een vreemd accent voor iemand uit de regio Utrecht.
Net opgezocht. Ze komt uit Schoonrewoerd. Gemeente Leerdam.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Klinkt meer als Twents of in ieder geval die richting op, daarom zei ik al dat ze als Ellen van Langen klinkt.
Apart wel, klein beetje Drents accent maar vermengd met een Belgische tongvalquote:
Dat ja, een beetje als een hybride Vlaams/Oost-Nederlands accent.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Apart wel, klein beetje Drents accent maar vermengd met een Belgische tongval
Volgens Martine moet Abbott het wel vooral hebben van de langere klimmen, dus dat voordeel is hier niet echt van toepassing dan.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:18 schreef Leatherface het volgende:
Abbott gaf Vos er wel flink van langs in de Giro Donne.
Die komt hier uit Zaltbommel.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er waren vast veel kijkers die dachten dat dit Maarten Ducrot was.
en van zijn opaquote:Op zaterdag 28 september 2013 15:36 schreef TLC het volgende:
Die Mathieu is een waardige opvolger van zijn vader
Maar is oorspronkelijk toch geen Bommelaar?quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die komt hier uit Zaltbommel.
had ik wel herkend.
Steeds vaker wordt dat niet getoond valt me op, best irritant..quote:
Was dat niet vorig jaar in Valkenburg dat zowat de hele race niks werd getoond van het aantal km en verschillen tussen groepjes enzo?quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:46 schreef danos het volgende:
[..]
Steeds vaker wordt dat niet getoond valt me op, best irritant..
Vast wel, op een of andere manier.quote:
Zijn het geen hele Belgen dan wel halve.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vast wel, op een of andere manier.
Nee joh, klinkt enorm Limburgs absoluut niet Twentsquote:Op zaterdag 28 september 2013 16:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Klinkt meer als Twents of in ieder geval die richting op, daarom zei ik al dat ze als Ellen van Langen klinkt.
En dat op één been.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:09 schreef Mani89 het volgende:
http://nos.nl/video/55637(...)mpioen-junioren.html
Wat een geweldige demarrage.
"Samenvatting van de wegwedstrijd"quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:09 schreef Mani89 het volgende:
http://nos.nl/video/55637(...)mpioen-junioren.html
Wat een geweldige demarrage.
Klopt. Dooie lul is het. Zal m'n anekdote niet herhalen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar is oorspronkelijk toch geen Bommelaar?
Dat is nog eens een fijne tip, dank!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |