quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:31 schreef Cwen het volgende: [..] Was jij na mij bevallen? Ja toch? Ik heb blijkbaar een slanke dame
![]()
14 september voor 't laatst.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:58 schreef GotC het volgende:
Ik heb Purple trouwens al een tijd niet gezien hier
3 streepjes. Hamburgersignquote:Op vrijdag 27 september 2013 14:09 schreef NoBoNo het volgende:
En dat zie je aan dat kleine streepje om en de bij de midden?
Dan had ik het wel goed....grappig!quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:33 schreef WupWup het volgende:
De witte inderdaad. Weet je zelf wat je krijgt nobono?
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSST!quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:57 schreef Burdie het volgende:
2013 begint wel heel erg uit te dunnen nu
Succes! Hier sinds week 18 twéé lekkende.. en inmiddels doen ze zelfs af en toe een meter ver spuiten..als ik er aan trek.quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:18 schreef Purple010 het volgende:
O hier een zwangerschapskwaaltje waar ik toch echt wel minder blij mee ben: een lekkende boob!
Zien!!!!quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:16 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Succes! Hier sinds week 18 twéé lekkende.. en inmiddels doen ze zelfs af en toe een meter ver spuiten..als ik er aan trek.![]()
Dat was bij mij vorige keer ook en daarna toch 2,5 jaar succesvol gevoedquote:Op vrijdag 27 september 2013 15:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hier morgen 40 weken en ze doen niks
Friesland is veeeel te ver weg. En filmen gaat niet want ik kan niet filmen en spuiten tegelijk hoor!quote:
Dat is fijnquote:Op vrijdag 27 september 2013 15:47 schreef WupWup het volgende:
[..]
Dat was bij mij vorige keer ook en daarna toch 2,5 jaar succesvol gevoed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder wilde ik me bijna verspreken tegen mn ouders maar het ging gelukkig nog net goed tot 3x toe.morgen vier ik (verlaat) mn verjaardag (was vorige maand jarig
) dus nog even geheim houden.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op vrijdag 27 september 2013 20:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dan moet je wel idd. De gyn komt vast niet aan huis
We zouden zn vader er in ieder geval erg blij mee makenquote:Op vrijdag 27 september 2013 20:30 schreef WupWup het volgende:
Mabawa wat een knapperdBen je voor uithuwelijken?
Ik ben vandaag 14 weken en 2 dagen Enfquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:32 schreef Enfermera het volgende:
Jullie zijn lief
Rijstebuiltje wat fijn!Hoe ver ben je nu precies? 3/4 maanden denk ik gezien je UD maar hoeveel weken?
Ik voelde M. al met 15/16 weken dus kan best!
Jaaaaaaaquote:Op vrijdag 27 september 2013 22:23 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik ben vandaag 14 weken en 2 dagen Enf.. Het voelde als knappende luchtbelletjes
Oh dat is inderdaad wel handig jaquote:Op zaterdag 28 september 2013 08:17 schreef martine1984 het volgende:
Heeft het gesmaakt enfermera?
Heb goed geslapen en verder geen last meer gehad. Maar om te kunnen douchen moet je wel een douche hebben;) Mag hem per vandaag weer gebruiken dus straks ga ik de voegsluier maar weer proberen weg te poetsen.
4 weken nog maar! Ik had zo'n count-down app op m'n telefoon gedownload met hoeveel dagen ik nog moest werken tot verlofquote:Op zaterdag 28 september 2013 09:16 schreef Mabawa. het volgende:
Ja nog maar 4 weekjes! Jippie, ik tel echt af!
Ha wat fijn dat jullie bed het zeekoegedraaiheeft overleefd. Heb je plannen voor vandaag?
* Mabawa. houdt van aftellen dus gaat ook zo'n app zoeken! Nog maar 17 dagen trouwens en vele daarvan zijn geen volle!quote:Op zaterdag 28 september 2013 09:22 schreef GotC het volgende:
[..]
4 weken nog maar! Ik had zo'n count-down app op m'n telefoon gedownload met hoeveel dagen ik nog moest werken tot verlof
Zwager+schoonzusje+nichtje van 4 maanden komen vanmiddag tot ergens vanavond langs. Ben er nog niet over uit of ik zal koken of gewoon patat ga halen though.. Dubio!
Aftellen is erg fijn, vooral voor 4 mnd niet werken én bijna mama wordenquote:Op zaterdag 28 september 2013 09:25 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
* Mabawa. houdt van aftellen dus gaat ook zo'n app zoeken!
Fijne planning, ik zou voor patat gaanOf pizza of chinees of iets anders
Dat zou me niets verbazen, haar UD was eigenlijk eerder dan in het lijstje staat, toch?quote:Op zaterdag 28 september 2013 09:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik denk dat die haar ks heeft gehad gister en dus ligt te genieten!
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 28 september 2013 09:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik denk dat die haar ks heeft gehad gister en dus ligt te genieten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |