Ik word sinds Gale juist droevig van:quote:
Ik kan dit mij niet eens meer herinneren.quote:
Ik wel, maar dat is vrijwel het enige populaire moment dat mij toen weinig deed. Misschien nog maar eens terugkijken.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik kan dit mij niet eens meer herinneren.
Jij ook al? Ik maar denken dat ik speciaal wasquote:Op vrijdag 27 september 2013 15:22 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Je gaat gewoon naar de verkeerde sites.Beeld is van dezelfde kwaliteit als de meeste webseries, ik krijg meestal maar een keer het aanbod om met iemand uit mijn regio te neuken en van het bufferen gaat sneller dan het afspelen.
Heel soms win ik ook nog een iPhone, maar dan alleen als m'n twee favoriete mirrors er niet tussen staan.
Hoeveel geld bied je?quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:33 schreef ronaldoo12 het volgende:
wie heeft het lef om bij de finale episode meteen door te spoelen naar de laatste 10 min hahah xD
je hebt kans dat er meer op af komen.. ik pm je de coordinaten !quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeg maar waar ik het kan ophalen.
+34° 59′ 20.00″ -106° 36′ 52”quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeg maar waar ik het kan ophalen.
In ieder geval wat botten.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:48 schreef Forbry het volgende:
[..]
+34° 59′ 20.00″ -106° 36′ 52”Liggen vast nog wel een páár briefjes
Als je die vervolgens naar de politie brengt, levert je dat wellicht ook nog een zakcentje opquote:
Heb ik ook besteld, moet komende week binnen komenquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:04 schreef drheisenberg het volgende:
hier kun je vette brba producten kopen, waaronder los pollos hermanos t-shirt (die te zien was in talking bad);
http://www.breakingbadstore.com/
Kost 15.99 + verzendkosten.
Ga er een kopen en zeker ook dragen.
T-shirt met deze print? Leukquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb ik ook besteld, moet komende week binnen komen![]()
[ afbeelding ]
Deze
Verzenden duurt wel erg lang..
Die lijkt me ook wel baasquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb ik ook besteld, moet komende week binnen komen![]()
[ afbeelding ]
Deze
Verzenden duurt wel erg lang..
Kan ook met paypalquote:Op vrijdag 27 september 2013 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh kut ik kan het niet betalen. Geen creditcard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |