Dit soort clipjes motiveren alleen maar om alles nog eens te kijken. Ik wacht alleen nog tot ik iemand heb gevonden die BB nog niet heeft gezien, om samen mee te kijkenquote:
Kan je nagaan wat wij allemaal hadden gemist als die schrijvers staking er niet wasquote:
En als de dame het dan niks aan vind houdt het ook meteen op?quote:Op vrijdag 27 september 2013 19:03 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
[..]
Dit soort clipjes motiveren alleen maar om alles nog eens te kijken. Ik wacht alleen nog tot ik iemand heb gevonden die BB nog niet heeft gezien, om samen mee te kijken
Dan wil ik nog best een poging wagen met The Soprano's, maar als ook dat niet lukt dan had het niet zo mogen zijnquote:Op vrijdag 27 september 2013 21:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En als de dame het dan niks aan vind houdt het ook meteen op?
quote:Op vrijdag 27 september 2013 21:47 schreef schoolstudent het volgende:
http://www.uproxx.com/tv/2013/09/the-20-things-well-miss-the-most-about-breaking-bad/2/
Nummer 15.
Morgennacht seizoen 1 marathon op Nederland 3.quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:50 schreef Yazma het volgende:
na de serie dexter wil ik nu graag breaking bad gaan kijken
kan iemand mij een directe link geven??
danku
Ik word sinds Gale juist droevig van:quote:
Ik kan dit mij niet eens meer herinneren.quote:
Ik wel, maar dat is vrijwel het enige populaire moment dat mij toen weinig deed. Misschien nog maar eens terugkijken.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik kan dit mij niet eens meer herinneren.
Jij ook al? Ik maar denken dat ik speciaal wasquote:Op vrijdag 27 september 2013 15:22 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Je gaat gewoon naar de verkeerde sites.Beeld is van dezelfde kwaliteit als de meeste webseries, ik krijg meestal maar een keer het aanbod om met iemand uit mijn regio te neuken en van het bufferen gaat sneller dan het afspelen.
Heel soms win ik ook nog een iPhone, maar dan alleen als m'n twee favoriete mirrors er niet tussen staan.
Hoeveel geld bied je?quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:33 schreef ronaldoo12 het volgende:
wie heeft het lef om bij de finale episode meteen door te spoelen naar de laatste 10 min hahah xD
je hebt kans dat er meer op af komen.. ik pm je de coordinaten !quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeg maar waar ik het kan ophalen.
+34° 59′ 20.00″ -106° 36′ 52”quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeg maar waar ik het kan ophalen.
In ieder geval wat botten.quote:Op vrijdag 27 september 2013 22:48 schreef Forbry het volgende:
[..]
+34° 59′ 20.00″ -106° 36′ 52”Liggen vast nog wel een páár briefjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |