SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Ken je feiten, ik had de lapo!quote:
quote:
Unam is nog steeds dik goedkoper dan vorig jaar op de ps3quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
De prijzen van kits lijken wel te stijgen.. vooral die van de Rangers kits (die ik nog steeds heel vaak pull)
De prijzen van kits zijn nog lang niet op het hoogst, dat moet nog wel op gang komen.. dat kan ook nog wel even duren.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:41 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Unam is nog steeds dik goedkoper dan vorig jaar op de ps3
Waarschijnlijk nep ?quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:41 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
WTF doet een 13 jarige gozer met een Gucci tas van meer dan 1000 euro
... met 10K verlies.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:34 schreef poker4lifee het volgende:
Kleine kut braziliaan die verkocht is...
[..]
een 13 jarige gozer, had hem tegen zijn ballekes aan getrapt.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:41 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
WTF doet een 13 jarige gozer met een Gucci tas van meer dan 1000 euro
Je ziet aan de foto dat ie echt is.quote:
Microsoft security essentialsquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:50 schreef wonton het volgende:
Weet iemand nog een goede anti virus/spyware scanner? moet wel gratis zijn.
Als het voor je mac is, heb je die rotzooi niet nodig.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:50 schreef wonton het volgende:
Avastquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:50 schreef wonton het volgende:
Glove > Catquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:49 schreef DuTank het volgende:
Depay – Sniper
Locadia – Hunter
Duarte – Maestro
Vilhena – Artist
Willems – Shadow
Bruma – Shadow
Rekik – Sentinel
Ruiter – Cat
Dat gaat het worden. De missende spelers ga ik waarschijnlijk vervangen.
Ik gebruik ook geen antivirus op windows. Niet nodigquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:52 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als het voor je mac is, heb je die rotzooi niet nodig.
Misschien heb je wel gelijk inderdaadquote:
Dat is wel raar ja.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je ziet aan de foto dat ie echt is.
is het nietquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:52 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als het voor je mac is, heb je die rotzooi niet nodig.
Dat is eigenlijk best wel riskant.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik gebruik ook geen antivirus op windows. Niet nodig
ik vind het nog wel prima eigenlijk, wat mis je? Pace?quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:48 schreef DeWesp het volgende:
Zo na een stuk of 15 potjes kan ik nu wel concluderen dat 3-5-2 wel een beetje dood is.
Gewoon af en toe malwarebytes laten scannen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best wel riskant.
In seizoenen willekeurig, bij single matches is er een soort kromme matchmaking die te manipuleren valt met je bank. Maar dan word je al wel met wat meer gelijkgestemde spelers gematchtquote:Op vrijdag 27 september 2013 13:04 schreef v0lt026 het volgende:
Speel je in de nieuwe fifa met silver teams eigenlijk ook tegen silver teams of nog steeds gewoon willekeurig
Bakkali betere dribbling, pace en betere work rates.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:00 schreef Hoogstaande het volgende:
Bakkali is 13+k voor iemand met slechte crossing, slechte shooting, slechte heading en maar 30 strenght?
Beerens kost <1k en heeft 5* weak foot, betere crossing, betere heading, meer strenght en ook 4* skillsmoves. Why the fuck zou je dan Bakkali kiezen?
Mechanical bull is wel chill btwquote:Op vrijdag 27 september 2013 13:07 schreef Fuszy het volgende:
Volgens mij is iemand alle shiny silvers van feyenoord aan het pricefixen. Alle BINs van janmaat zijn gekocht. BMI staat er op voor ruim 5k. Vilhena naar 10k. Mijn Mulder werd net verkocht, terwijl er goedkopere op stonden.
Vilhena is gewoon zo duur.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:07 schreef Fuszy het volgende:
Volgens mij is iemand alle shiny silvers van feyenoord aan het pricefixen. Alle BINs van janmaat zijn gekocht. BMI staat er op voor ruim 5k. Vilhena naar 10k. Mijn Mulder werd net verkocht, terwijl er goedkopere op stonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:11 schreef byah het volgende:
lekker voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:11 schreef byah het volgende:
Je kon het wegklikken, dan komt ie bij unassigned items.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijdelijk uitgeschakeld door EA.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:33 schreef Fuszy het volgende:
Je kon toch coin boosts kopen in die football club voor Ultimate team?? Ik kan ze niet vinden. In de early release zat het volgens mij nog wel
Nice!quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:32 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb m binnen![]()
![]()
Goede hoop voor vandaag dus Ajacied7
quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:34 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Tijdelijk uitgeschakeld door EA.
Ook niet om te dealen?quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:34 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nice!
Heb er vandaag alleen geen tijd voor
Ik ga denk ik Jovetic vervangen voor Balotelli. Balotelli speelde ik vorig jaar het hele jaar mee en de twee jaren ervoor ookquote:
maar op de console moet je em dan eerst toewijzen voordat je kunt spelenquote:Op vrijdag 27 september 2013 13:32 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Je kon het wegklikken, dan komt ie bij unassigned items.
Heb pas 2 wedstrijden met Balo gespeeld, wel al 6 doelpuntjes.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ga denk ik Jovetic vervangen voor Balotelli. Balotelli speelde ik vorig jaar het hele jaar mee en de twee jaren ervoor ook![]()
Jovetic heeft 16 goals in 17 wedstrijden en 9 assists, maar ben toch niet tevreden over hem. Hij mist zo pest pleuris veel dat het me gaat irriteren
quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb pas 2 wedstrijden met Balo gespeeld, wel al 6 doelpuntjes.
Die heeft ook nog 4*.. hele rare stats voor een CDM.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:48 schreef Lastpost het volgende:
Haha ik trok een zilveren CDM met 92 pace uit een pakje, zie ik dat ie amper wat oplevert.
op 360 op het moment tussen de 9 en 11.5kquote:Op vrijdag 27 september 2013 13:47 schreef Maver24 het volgende:
Danilinho voor 8k? goede deal of niet? ik zit nu voor het eerst te kijken naar die zilveren brazilianen
hmmm, misschien dan zelf maar in de club houden, zal hij nog wel weer gaan stijgen?quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:52 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
op 360 op het moment tussen de 9 en 11.5k
Als we dat wisten...quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
hmmm, misschien dan zelf maar in de club houden, zal hij nog wel weer gaan stijgen?
ja precies, hehe, nou wil ik toch wel die brasil silvers hebben voor in me club dus en niet zozeer voor verkoop, behalve als Wallyson ineens weer 100k is over een aantal wekenquote:
iets met glazenbol....durf het niet te zeggen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
hmmm, misschien dan zelf maar in de club houden, zal hij nog wel weer gaan stijgen?
ja dat heb ik dus ook gemerkt, ik kijk me ogen uit voor een goedkope Jobson of Wallysonquote:Op vrijdag 27 september 2013 13:55 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
iets met glazenbol....durf het niet te zeggen.
Kijk net een minuut op de markt en er zijn heel veel undercutters op het moment
Markt is sowieso nog zoekende net zo na de release... als je kijkt op ultimate team trading zie je ook in de 24 uur cyclus spelers meerdere keren met 50% dalen en met 100% tot 150% stijgen. Gewoon in de dalletjes kopen en hopen dat ie een paar uur later flink wat meer coins waard isquote:Op vrijdag 27 september 2013 13:55 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ja dat heb ik dus ook gemerkt, ik kijk me ogen uit voor een goedkope Jobson of Wallyson
vannacht zelfs rond de 70k geweestquote:Op vrijdag 27 september 2013 13:58 schreef Maver24 het volgende:
Zag een Wallyson staan voor 49k maar durfde hem niet te kopen, had ik wel moeten doen want hij is dus 59k waard
oh joh, mocht ik em weer zien voor weinig hap ik meteen toequote:Op vrijdag 27 september 2013 13:58 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
vannacht zelfs rond de 70k geweest
Die van mij chillt 'm nog steeds in de club.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:58 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
vannacht zelfs rond de 70k geweest
Meer zijn status denk ook wel dat hij beter isquote:Op vrijdag 27 september 2013 14:01 schreef Maver24 het volgende:
Jobson is al wel 100k zie ik, is hij dan zoveel beter dan Wallyson ?
Je kan ze er ala Fifa 09 weer heerlijk in krullen buiten de 16 in de verre hoek. Sharaawy is wel een baasje op dat gebiedquote:Op vrijdag 27 september 2013 13:57 schreef Djeetje het volgende:
Met je LM of RM buiten om gaan en dan in de verre hoek schieten is ook OP
Jij met Hazard gespeeld toch? Ook met Willian? If so, wie vond je beter?quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Meer zijn status denk ook wel dat hij beter is
Hazard speelt echt heel goedquote:Op vrijdag 27 september 2013 14:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Jij met Hazard gespeeld toch? Ook met Willian? If so, wie vond je beter?
en if not, hoe is/was Hazard?
#vragenuurtje
Wel al verzonden dustwitter:VI_nl twitterde op vrijdag 27-09-2013 om 14:01:39Niet vergeten ook af en toe in het blad te kijken hè? RT @SjoerdMichiels: Weekend kan beginnen! Bedankt @VI_nl http://t.co/yEgrqoifND reageer retweet
Nu nog hopen dat Serero fit is morgen.. dan zul je net zien dat hij heel goed speelt als ik de wedstrijd niet kan kijken.quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:05 schreef Reemi het volgende:
"De Boer maakt besluit bekend: 'Nu tijd voor Jasper'"
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=197331
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ja hij is fit, trainde gisteren gewoon al weer mee.quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu nog hopen dat Serero fit is morgen.. dan zul je net zien dat hij heel goed speelt als ik de wedstrijd niet kan kijken.
Serero zit niet bij de selectiequote:Op vrijdag 27 september 2013 14:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu nog hopen dat Serero fit is morgen.. dan zul je net zien dat hij heel goed speelt als ik de wedstrijd niet kan kijken.
lastig, vorig jaar was ie na paar weken 100kquote:Op vrijdag 27 september 2013 14:11 schreef Maver24 het volgende:
zie een Wallyson voor 50k staan. denken jullie dat de prijzen vanavond nog wat lager zullen zijn? ik durf hem niet te kopen, haha
ik heb em gekocht voor 50kquote:Op vrijdag 27 september 2013 14:12 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
lastig, vorig jaar was ie na paar weken 100k
quote:
Had mijne gisterenavond voor 51k gekocht op open bid en de hoogste daarna begon pas bij 59k, dus ik ga er wel van uit dat de meesten nu wel opgekocht gaan worden voor mensen die er mee willen spelen en er maar een paar op de markt blijven = stijgen.quote:
Wat is je team?quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:15 schreef Fuszy het volgende:
Misschien had ik met een wat beter team moeten beginnen maar man oh man. Wat gaat het kut
Dit, plus veel mensen ga nu pas van het weekend wel lang fifa spelen. Vraag naar spelers zal dus wel aardig gaan stijgen markt technisch gezien.quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:14 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Had mijne gisterenavond voor 51k gekocht op open bid en de hoogste daarna begon pas bij 59k, dus ik ga er wel van uit dat de meesten nu wel opgekocht gaan worden voor mensen die er mee willen spelen en er maar een paar op de markt blijven = stijgen.
quote:
Ja klopt, maar ik dacht dat ik hiermee wel van de CPU kon winnen. 3-1 verloren van het TOTW op prof en nu 0-0 tegen valencia op semi-profquote:Op vrijdag 27 september 2013 14:17 schreef Maoist het volgende:
[..]![]()
Ik had na een paar wedstrijden al een heel goud eredivisie team kunnen kopen. Won ik heel veel mee dankzij Pelle en Atsu. Als het goed is zijn die spelers nog steeds max 500-600 per stuk
wtf heb je nou weer voor kut team dan, zet wat voor 20k eropquote:
ahh oke nice, nja eerst willian maar ff proberenquote:Op vrijdag 27 september 2013 14:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hazard speelt echt heel goed![]()
Heerlijke voorzetten heeft ook al 8 assists en 3 goals in 6 wedstrijden
quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wtf heb je nou weer voor kut team dan, zet wat voor 20k erop
Hoeveel coins heb je nu als je alles verkoopt ?quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ahh oke nice, nja eerst willian maar ff proberenstuk goedkoper ook
Kijk eens naar de Portugese competitie daar kun je een heel sterk team kopen voor 10Kquote:Op vrijdag 27 september 2013 14:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
Nee hoeft niet man. Ik heb wel wat coins ( +/- 10k). Dacht alleen dat ik het hiermee ook zou redden
nu win ik met 1-0 en krijg ik een foutmelding. Volgens mij omdat ik net de webapp had opgestart.
Potje?quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:24 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
Nee hoeft niet man. Ik heb wel wat coins ( +/- 10k). Dacht alleen dat ik het hiermee ook zou redden
nu win ik met 1-0 en krijg ik een foutmelding. Volgens mij omdat ik net de webapp had opgestart.
5* skillsquote:Op vrijdag 27 september 2013 14:36 schreef Stevenzenl het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom spelers als Wallyson & Jobson zoveel waard zijn?
Eerst ff in vorm komen. Verdedigen is kut en aanvallen is helemaal kut atmquote:
quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:38 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit van mentaal zeer beperkte Cambuurfans toch wel goed bedacht![]()
Thanks man!quote:
Nope. Combi van competitie/land is niet geheel onbelangrijk.quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:42 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Thanks man!
Dus je kan er van uitgaan dat 5* spelers altijd veel waard zijn, ook al heeft die een OVR van 59?
Zijn weinig 5* skillers, dit jaar nog minder dan vorig (iets van 14 verdwenen en 4 erbij)quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:42 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Thanks man!
Dus je kan er van uitgaan dat 5* spelers altijd veel waard zijn, ook al heeft die een OVR van 59?
Oh, lucky man. Stel je voor dat je m dan niet hebtquote:Op vrijdag 27 september 2013 14:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had een Oemtietie voor 1.7k. Dat lijkt me toch wel een prima deal (al weet je het nooit met deze prijsontwikkelingen) De web app liep vast toen ik hem kocht maar ik had hem alsnog binnen.
Neequote:Op vrijdag 27 september 2013 14:43 schreef Djeetje het volgende:
Hebben jullie ook zo veel foute passes in een wedstrijd ?
Hij is in ieder geval nog wel meer waard dan 3k. Ik verkocht ook weer een Johnson voor 7kquote:Op vrijdag 27 september 2013 14:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh, lucky man. Stel je voor dat je m dan niet hebt
quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik dacht dat ik hiermee wel van de CPU kon winnen. 3-1 verloren van het TOTW op prof en nu 0-0 tegen valencia op semi-prof
Met Martinez? Ik vind hem een van de beste spitsen deze FUTquote:Op vrijdag 27 september 2013 14:23 schreef Lastpost het volgende:
Ik ben ook met een Nederlands team begonnen en Castaignos in de spits. Daarna overgestapt op de Portugese competitie en daarmee tot div. 2 gereikt.
Wisselt af met Eder. Doen het beiden prima al geeft Eder iets vaker de assist omdat ie wat verder terugzakt en m'n vleugelspelers er dan vaak overheen knallen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:46 schreef Maoist het volgende:
[..]
[..]
Met Martinez? Ik vind hem een van de beste spitsen deze FUT
Wordt hier zoveel waarde aan gehecht en ik heb echt nog nooit tegen iemand gespeeld die ook daadwerkelijk skills gebruiktquote:
Ik tel er 37 dit jaar.quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:42 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Zijn weinig 5* skillers, dit jaar nog minder dan vorig (iets van 14 verdwenen en 4 erbij)
ik ook niet, maar veel pubers kopen hem op de 5* skills en gaan vervolgens pacewhorenquote:Op vrijdag 27 september 2013 14:47 schreef Maoist het volgende:
[..]
Wordt hier zoveel waarde aan gehecht en ik heb echt nog nooit tegen iemand gespeeld die ook daadwerkelijk skills gebruikt
Als het regent gaat bij mij echt alles fout, spel speelt dan zo traag en sloom. Meestal win ik wel nog maar het is niet leuk om met regen te spelen. Lijkt net of je in drijfzand speeltquote:Op vrijdag 27 september 2013 14:43 schreef Djeetje het volgende:
Hebben jullie ook zo veel foute passes in een wedstrijd ?
Probeer Verhaegh eens als RB, was echt geniaal toen ik 'm gebruikte ondanks z'n H/H workrates en relatieve traagheid.quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:49 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kan ik die achterhoede het beste doen met mijn middelen. Ik heb nog maar 8k(en 3k op een ander account)
quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:46 schreef _NZT_ het volgende:
[ afbeelding ]
al zo vaak gekocht en verkocht, misschien ook maar een keer in een squad zetten...
Die verdediging staat zo goed als vrij in een BPL. linksback en rechtsback moeten een sterke link hebben met of wijnaldum/vilhena of de CVquote:Op vrijdag 27 september 2013 14:52 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Probeer Verhaegh eens als RB, was echt geniaal toen ik 'm gebruikte ondanks z'n H/H workrates en relatieve traagheid.
Correctie: Dat was nog in 13.![]()
Engels aan begin als taal kiezenquote:Op vrijdag 27 september 2013 14:53 schreef poker4lifee het volgende:
hoe krijg ik fut in het engels op de console? dit is huilen
Engels selecteren als je fifa opstart?quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:53 schreef poker4lifee het volgende:
hoe krijg ik fut in het engels op de console? dit is huilen
quote:
k thx ff restarten dan maarquote:Op vrijdag 27 september 2013 14:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Engels selecteren als je fifa opstart?
echt jammer dat hij maar 3* heeftquote:
Ja dat heb ik ook bij El Shaarawyquote:Op vrijdag 27 september 2013 15:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
echt jammer dat hij maar 3* heeft
Pakjes, pro boosts en klassieke kitsquote:Op vrijdag 27 september 2013 15:11 schreef _NZT_ het volgende:
wat zit er allemaal extra bij die ultimate edition?
quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:14 schreef Zhano het volgende:
Blij dat ik deze heb gekocht voor 15k, bedankt voor de tip
[ afbeelding ]
als het goed is kan um fixen voor 59 euro...is die extra 7 euro wel waardquote:Op vrijdag 27 september 2013 15:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
Pakjes, pro boosts en klassieke kits
Die heb ik ook bij de normale versie gekregen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:15 schreef Reemi het volgende:
[..]
Pakjes, pro boosts en klassieke kits
Skills zijn zinloos je moet die snelle versnelling gebruiken bij wingers dan vlieg je overal voorbijquote:Op vrijdag 27 september 2013 15:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
echt jammer dat hij maar 3* heeft
Ze hebben het gefixtquote:Op vrijdag 27 september 2013 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Overigens nog geen scoopturn spam meegemaakt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit, vandaag helft van mij coins uitgegeven en hoop ze van het weekend te verkopen en m'n uitgave te verdrievoudigen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:26 schreef Maver24 het volgende:
het is nu niet bepaald te tijd om spelers te verkopen, iedereen undercut elkaar. het is meer de tijd om spelers te kopen die je wilt hebben
Diakitequote:Op vrijdag 27 september 2013 15:29 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
naar
[ afbeelding ]
Niet heel goed, maar stukken beter dan ik had
Potje danquote:Op vrijdag 27 september 2013 15:29 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
naar
[ afbeelding ]
Niet heel goed, maar stukken beter dan ik had
Eerst mijn vorm terug winnenquote:
CPU is juist kut man.quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Eerst mijn vorm terug winnen. Sta nu met 1-0 voor tegen de cpu. Gaat tering moeizaam
Je krijgt geen adidas team in FUT hè, staat ie nergens tussen bij kick-off of in de EAS FC?quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:44 schreef huhuhuhu het volgende:
Ik heb die Ultimate Edition en heb de codes ingevoerd in de PS Store. Maar heb geen Adidas team gekregen en ook geen pack van die 24 weken. (of komt de 1e nog?)
Meer mensen met dit probleem?
twitter:sjorspeter twitterde op vrijdag 27-09-2013 om 15:52:30EINDELIJK IS HET ZOVER! De Nieuwe Single van #Rappersjors De Ware Liefde" Is Vanaf Nu OFFICIEEL te Downloaden Via: ITUNES,SPOTIFY,AMAZON,ETC reageer retweet
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 27 september 2013 15:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Pirlo en Balo nog en dan heb ik mijn team compleet
Candreva is echt 10x beter dan die Cuadrado die alleen maar kan rennen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
El Sha is echt een fantastische speler
Zal hem eens uitproberen vind Cuadrado ook primaquote:Op vrijdag 27 september 2013 16:12 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Candreva is echt 10x beter dan die Cuadrado die alleen maar kan rennen.
Die Joaquin doet het goed voor mij, legt alle crosses op het hoofd van Klose (Ja ik abuse dit voor leven)quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:12 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Candreva is echt 10x beter dan die Cuadrado die alleen maar kan rennen.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal hem eens uitproberen vind Cuadrado ook prima
quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:15 schreef n0ir het volgende:
[..]
Die Joaquin doet het goed voor mij, legt alle crosses op het hoofd van Klose (Ja ik abuse dit voor leven)
Zal ze eens omruilen qua prijs scheelt het nietsquote:Op vrijdag 27 september 2013 16:16 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Stats van Candreva
Wat vind je van deze muziek crook?quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:15 schreef n0ir het volgende:
[..]
Die Joaquin doet het goed voor mij, legt alle crosses op het hoofd van Klose (Ja ik abuse dit voor leven)
best kut natuurlijkquote:Op vrijdag 27 september 2013 16:17 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Wat vind je van deze muziek crook?
Hoe bevalt Cuadrado?quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Pirlo en Balo nog en dan heb ik mijn team compleet
Hahahahah jij kan wel het beste dansen van je vriendenquote:Op vrijdag 27 september 2013 16:19 schreef n0ir het volgende:
[..]
Oooooh shit ik ben nu pas bij het tweede couplet, hahaha vet gedaan man
Wat vind je van mijn blonde lokken?quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:20 schreef n0ir het volgende:
[..]
Hahahahah jij kan wel het beste dansen van je vrienden
doe maar niet alsof je die blonde bentquote:Op vrijdag 27 september 2013 16:20 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Wat vind je van mijn blonde lokken?
Shotpower was ingame 97quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:16 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Stats van Candreva
Ja ik moet er ook fking erg aan wennen (en erger me kapot totdat dat is gebeurd)quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:21 schreef Fuszy het volgende:
Ligt het aan mij of is het een stuk minder soepel spelen dan vorig jaar? Het is wel wat realistischer maar vrij irritant. Als ik me nu open draai sta ik eerst een halve minuut stil
Oké ik ben gewoon slecht ik geef het toe.
Ik heb het zelfde probleem.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:21 schreef Fuszy het volgende:
Ligt het aan mij of is het een stuk minder soepel spelen dan vorig jaar? Het is wel wat realistischer maar vrij irritant. Als ik me nu open draai sta ik eerst een halve minuut stil
Komt door chem 10 en/of chemistry styles.quote:
Alles gaat nu zooo lekker hier. Ik ben er inmiddels helemaal aan gewendquote:Op vrijdag 27 september 2013 16:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb het zelfde probleem.
Alles is zo slooooooom
Geen chem style, wel 10 chemquote:Op vrijdag 27 september 2013 16:22 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Komt door chem 10 en/of chemistry styles.
Heb dat team wel. Dat 1e pack komt dan volgende week pas lijkt me?quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:59 schreef n0ir het volgende:
[..]
Je krijgt geen adidas team in FUT hè, staat ie nergens tussen bij kick-off of in de EAS FC?
Wat staat er op dat kaartje waar je die code vanaf hebt?
"Wacht niet langer!
Verzilver nu je speciale fifa 14 content voor *console "
focking irritant ja, ik ben nu ook echt slechtquote:Op vrijdag 27 september 2013 16:21 schreef Fuszy het volgende:
je bent gewoon slecht!quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:29 schreef Djeetje het volgende:
Zelfs Ronaldinho zijn techniek laat me in de steek
Ziet je code er zo uit?quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:25 schreef huhuhuhu het volgende:
[..]
Heb dat team wel. Dat 1e pack komt dan volgende week pas lijkt me?
Dit! Liep ontzettend te kutten gisteravond... Eerste Futmatch ging ik er ook kansloos af, einde tweede helft nog wel tot 4-3 weten te komen maar het ging nergens overquote:Op vrijdag 27 september 2013 16:21 schreef Fuszy het volgende:
Je-zus- Chris-tusquote:Op vrijdag 27 september 2013 16:17 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Wat vind je van deze muziek crook?
Afsluiten en opnieuw starten.quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:36 schreef Hoogstaande het volgende:
Waarom duurt dat updaten van de EAScatalogus zo teeeeeeeeering lang?
Same here....maar wel lekker dat afstandsschoten zijn verbeterdquote:Op vrijdag 27 september 2013 16:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb het zelfde probleem.
Alles is zo slooooooom
wel een helft verder voor hij die animatie heeft gedaanquote:Op vrijdag 27 september 2013 16:39 schreef ElroyW het volgende:
[..]
Same here....maar wel lekker dat afstandsschoten zijn verbeterd
zat een fout in. Je kon hem eindeloos cadeau doen. Gaf jij mij er 30 en kon ik er jou 30 teruggeven.quote:Op vrijdag 27 september 2013 15:21 schreef Nickskuh het volgende:
Waarom staan die coinboosts niet meer in die EA shop?
potje?quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:31 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ziet je code er zo uit?
[ afbeelding ]
Daar staat niks op over pakjes
quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zat een fout in. Je kon hem eindeloos cadeau doen. Gaf jij mij er 30 en kon ik er jou 30 teruggeven.
Dus dan had je 30k per wedstrijd ?quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zat een fout in. Je kon hem eindeloos cadeau doen. Gaf jij mij er 30 en kon ik er jou 30 teruggeven.
Hoaxquote:Op vrijdag 27 september 2013 16:31 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ziet je code er zo uit?
[ afbeelding ]
Ik heb 2 codes:quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:31 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ziet je code er zo uit?
[ afbeelding ]
huhuhuhuquote:
Ik had dit bericht eerder van Ozz-03 verwacht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik had dit bericht eerder van Ozz-03 verwacht.Ik heb geen XboxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 16:58 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik heb geen XboxDomme turkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
[..]
Ik heb geen Xboxhet is ps3, vul in dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: klompdebaws
[..]
Ik heb geen XboxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
ik heb er totaal geen moeite mee, vind het lekker spelen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:09 schreef Tim86 het volgende:
In het fifa 14 topic klaagt iedereen alleen maar over het gebrek aan snelheid
Handelingssnelheid van spelers ligt wel historisch laag imho.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:09 schreef Tim86 het volgende:
Voor dat bedrag had ik hem ook ja.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:10 schreef _NZT_ het volgende:
Hoppa, ultimate edition voor 59 euro gekocht
Sharaarawy is zo goed bij mij. Hij heeft 14 goals in 15 wedstrijden en 9 assists en dat als LWquote:Op vrijdag 27 september 2013 15:14 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook bij El Shaarawy
En op rechts heb ik nu Cuadrado rondlopen, die ga ik denk ik lekker vervangen voor Candreva
Heerlijk is dat. Ik heb zo lang zitten zeiken om dat arcade ping pong voetbal uit UT te halen en ze hebben eindelijk geluisterd. Je hebt nog steeds wel baasjes die het proberen met hoge steekballetjes, maar daar erger ik me niet zo aan. Ik vind dat ook zumquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:09 schreef Tim86 het volgende:
Ik was hem in de stad aan het zoeken gisteren omdat ik wist dat Dixons hem voor 59e had. Saturn, bart smit, intertoys, FRS en Dixons had hem niet meer. Wel een Collectors edition maar die content is zo waardeloos voor die prijsquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Voor dat bedrag had ik hem ook ja.Waar?
Ga je hier dan ook weg?quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:28 schreef Djeetje het volgende:
Denk dat deze FIFA snel de kast in gaat.
Handelingsnelheid is veel te laag waardoor het niet leuk meer is
Binnen maandag en 4 weken.quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:29 schreef huhuhuhu het volgende:
Is er iemand die weet wanneer je het eerste pack van de 24 weken krijgt?
Lekker voor jequote:Op vrijdag 27 september 2013 17:28 schreef Djeetje het volgende:
Denk dat deze FIFA snel de kast in gaat.
Handelingsnelheid is veel te laag waardoor het niet leuk meer is
nee alleen nog in het weekend en door de weeks ben ik hier danquote:
Wou je niet zo'n gave voetbal?quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:20 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik was hem in de stad aan het zoeken gisteren omdat ik wist dat Dixons hem voor 59e had. Saturn, bart smit, intertoys, FRS en Dixons had hem niet meer. Wel een Collectors edition maar die content is zo waardeloos voor die prijs.
Dus maar de normale meegenomen voor 49
Dixonsquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Voor dat bedrag had ik hem ook ja.Waar?
lees een paar posts terugquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:37 schreef _NZT_ het volgende:
Vanaf wanneer gaan die 24 packs van ultimate edition in?
Heb er al 1 gehad gisteren meteenquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:37 schreef _NZT_ het volgende:
Vanaf wanneer gaan die 24 packs van ultimate edition in?
Welke spelers crashen dan?quote:Op vrijdag 27 september 2013 17:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Deze crash is echt heel erg.. erger dan de TOTY crash van vorig jaar.
Zou bijna denken dat je nieuw bent. Dat is altijd zo. Zeker met de gewone spelers, de enige spelers die zullen toenemen zijn de eerste week IF's en dan met name de interessante daaruit. Zolang mensen pakjes blijven openen zullen de spelers blijven dalen. En de eerste weken zullen mensen veel pakjes openen omdat Fifa net uit is. Alleen zeldzamere/populaire silvers kunnen daarin afwijkenquote:Op vrijdag 27 september 2013 17:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Deze crash is echt heel erg.. erger dan de TOTY crash van vorig jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |