SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Ken je feiten, ik had de lapo!quote:
quote:
Unam is nog steeds dik goedkoper dan vorig jaar op de ps3quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
De prijzen van kits lijken wel te stijgen.. vooral die van de Rangers kits (die ik nog steeds heel vaak pull)
De prijzen van kits zijn nog lang niet op het hoogst, dat moet nog wel op gang komen.. dat kan ook nog wel even duren.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:41 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Unam is nog steeds dik goedkoper dan vorig jaar op de ps3
Waarschijnlijk nep ?quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:41 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
WTF doet een 13 jarige gozer met een Gucci tas van meer dan 1000 euro
... met 10K verlies.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:34 schreef poker4lifee het volgende:
Kleine kut braziliaan die verkocht is...
[..]
een 13 jarige gozer, had hem tegen zijn ballekes aan getrapt.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:41 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
WTF doet een 13 jarige gozer met een Gucci tas van meer dan 1000 euro
Je ziet aan de foto dat ie echt is.quote:
Microsoft security essentialsquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:50 schreef wonton het volgende:
Weet iemand nog een goede anti virus/spyware scanner? moet wel gratis zijn.
Als het voor je mac is, heb je die rotzooi niet nodig.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:50 schreef wonton het volgende:
Avastquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:50 schreef wonton het volgende:
Glove > Catquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:49 schreef DuTank het volgende:
Depay – Sniper
Locadia – Hunter
Duarte – Maestro
Vilhena – Artist
Willems – Shadow
Bruma – Shadow
Rekik – Sentinel
Ruiter – Cat
Dat gaat het worden. De missende spelers ga ik waarschijnlijk vervangen.
Ik gebruik ook geen antivirus op windows. Niet nodigquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:52 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als het voor je mac is, heb je die rotzooi niet nodig.
Misschien heb je wel gelijk inderdaadquote:
Dat is wel raar ja.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je ziet aan de foto dat ie echt is.
is het nietquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:52 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als het voor je mac is, heb je die rotzooi niet nodig.
Dat is eigenlijk best wel riskant.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik gebruik ook geen antivirus op windows. Niet nodig
ik vind het nog wel prima eigenlijk, wat mis je? Pace?quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:48 schreef DeWesp het volgende:
Zo na een stuk of 15 potjes kan ik nu wel concluderen dat 3-5-2 wel een beetje dood is.
Gewoon af en toe malwarebytes laten scannen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best wel riskant.
In seizoenen willekeurig, bij single matches is er een soort kromme matchmaking die te manipuleren valt met je bank. Maar dan word je al wel met wat meer gelijkgestemde spelers gematchtquote:Op vrijdag 27 september 2013 13:04 schreef v0lt026 het volgende:
Speel je in de nieuwe fifa met silver teams eigenlijk ook tegen silver teams of nog steeds gewoon willekeurig
Bakkali betere dribbling, pace en betere work rates.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:00 schreef Hoogstaande het volgende:
Bakkali is 13+k voor iemand met slechte crossing, slechte shooting, slechte heading en maar 30 strenght?
Beerens kost <1k en heeft 5* weak foot, betere crossing, betere heading, meer strenght en ook 4* skillsmoves. Why the fuck zou je dan Bakkali kiezen?
Mechanical bull is wel chill btwquote:Op vrijdag 27 september 2013 13:07 schreef Fuszy het volgende:
Volgens mij is iemand alle shiny silvers van feyenoord aan het pricefixen. Alle BINs van janmaat zijn gekocht. BMI staat er op voor ruim 5k. Vilhena naar 10k. Mijn Mulder werd net verkocht, terwijl er goedkopere op stonden.
Vilhena is gewoon zo duur.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:07 schreef Fuszy het volgende:
Volgens mij is iemand alle shiny silvers van feyenoord aan het pricefixen. Alle BINs van janmaat zijn gekocht. BMI staat er op voor ruim 5k. Vilhena naar 10k. Mijn Mulder werd net verkocht, terwijl er goedkopere op stonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:11 schreef byah het volgende:
lekker voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:11 schreef byah het volgende:
Je kon het wegklikken, dan komt ie bij unassigned items.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijdelijk uitgeschakeld door EA.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:33 schreef Fuszy het volgende:
Je kon toch coin boosts kopen in die football club voor Ultimate team?? Ik kan ze niet vinden. In de early release zat het volgens mij nog wel
Nice!quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:32 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik heb m binnen![]()
![]()
Goede hoop voor vandaag dus Ajacied7
quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:34 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Tijdelijk uitgeschakeld door EA.
Ook niet om te dealen?quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:34 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nice!
Heb er vandaag alleen geen tijd voor
Ik ga denk ik Jovetic vervangen voor Balotelli. Balotelli speelde ik vorig jaar het hele jaar mee en de twee jaren ervoor ookquote:
maar op de console moet je em dan eerst toewijzen voordat je kunt spelenquote:Op vrijdag 27 september 2013 13:32 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Je kon het wegklikken, dan komt ie bij unassigned items.
Heb pas 2 wedstrijden met Balo gespeeld, wel al 6 doelpuntjes.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ga denk ik Jovetic vervangen voor Balotelli. Balotelli speelde ik vorig jaar het hele jaar mee en de twee jaren ervoor ook![]()
Jovetic heeft 16 goals in 17 wedstrijden en 9 assists, maar ben toch niet tevreden over hem. Hij mist zo pest pleuris veel dat het me gaat irriteren
quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb pas 2 wedstrijden met Balo gespeeld, wel al 6 doelpuntjes.
Die heeft ook nog 4*.. hele rare stats voor een CDM.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:48 schreef Lastpost het volgende:
Haha ik trok een zilveren CDM met 92 pace uit een pakje, zie ik dat ie amper wat oplevert.
op 360 op het moment tussen de 9 en 11.5kquote:Op vrijdag 27 september 2013 13:47 schreef Maver24 het volgende:
Danilinho voor 8k? goede deal of niet? ik zit nu voor het eerst te kijken naar die zilveren brazilianen
hmmm, misschien dan zelf maar in de club houden, zal hij nog wel weer gaan stijgen?quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:52 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
op 360 op het moment tussen de 9 en 11.5k
Als we dat wisten...quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
hmmm, misschien dan zelf maar in de club houden, zal hij nog wel weer gaan stijgen?
ja precies, hehe, nou wil ik toch wel die brasil silvers hebben voor in me club dus en niet zozeer voor verkoop, behalve als Wallyson ineens weer 100k is over een aantal wekenquote:
iets met glazenbol....durf het niet te zeggen.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:53 schreef Maver24 het volgende:
[..]
hmmm, misschien dan zelf maar in de club houden, zal hij nog wel weer gaan stijgen?
ja dat heb ik dus ook gemerkt, ik kijk me ogen uit voor een goedkope Jobson of Wallysonquote:Op vrijdag 27 september 2013 13:55 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
iets met glazenbol....durf het niet te zeggen.
Kijk net een minuut op de markt en er zijn heel veel undercutters op het moment
Markt is sowieso nog zoekende net zo na de release... als je kijkt op ultimate team trading zie je ook in de 24 uur cyclus spelers meerdere keren met 50% dalen en met 100% tot 150% stijgen. Gewoon in de dalletjes kopen en hopen dat ie een paar uur later flink wat meer coins waard isquote:Op vrijdag 27 september 2013 13:55 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ja dat heb ik dus ook gemerkt, ik kijk me ogen uit voor een goedkope Jobson of Wallyson
vannacht zelfs rond de 70k geweestquote:Op vrijdag 27 september 2013 13:58 schreef Maver24 het volgende:
Zag een Wallyson staan voor 49k maar durfde hem niet te kopen, had ik wel moeten doen want hij is dus 59k waard
oh joh, mocht ik em weer zien voor weinig hap ik meteen toequote:Op vrijdag 27 september 2013 13:58 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
vannacht zelfs rond de 70k geweest
Die van mij chillt 'm nog steeds in de club.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:58 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
vannacht zelfs rond de 70k geweest
Meer zijn status denk ook wel dat hij beter isquote:Op vrijdag 27 september 2013 14:01 schreef Maver24 het volgende:
Jobson is al wel 100k zie ik, is hij dan zoveel beter dan Wallyson ?
Je kan ze er ala Fifa 09 weer heerlijk in krullen buiten de 16 in de verre hoek. Sharaawy is wel een baasje op dat gebiedquote:Op vrijdag 27 september 2013 13:57 schreef Djeetje het volgende:
Met je LM of RM buiten om gaan en dan in de verre hoek schieten is ook OP
Jij met Hazard gespeeld toch? Ook met Willian? If so, wie vond je beter?quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Meer zijn status denk ook wel dat hij beter is
Hazard speelt echt heel goedquote:Op vrijdag 27 september 2013 14:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Jij met Hazard gespeeld toch? Ook met Willian? If so, wie vond je beter?
en if not, hoe is/was Hazard?
#vragenuurtje
Wel al verzonden dustwitter:VI_nl twitterde op vrijdag 27-09-2013 om 14:01:39Niet vergeten ook af en toe in het blad te kijken hè? RT @SjoerdMichiels: Weekend kan beginnen! Bedankt @VI_nl http://t.co/yEgrqoifND reageer retweet
Nu nog hopen dat Serero fit is morgen.. dan zul je net zien dat hij heel goed speelt als ik de wedstrijd niet kan kijken.quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:05 schreef Reemi het volgende:
"De Boer maakt besluit bekend: 'Nu tijd voor Jasper'"
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=197331
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ja hij is fit, trainde gisteren gewoon al weer mee.quote:Op vrijdag 27 september 2013 14:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu nog hopen dat Serero fit is morgen.. dan zul je net zien dat hij heel goed speelt als ik de wedstrijd niet kan kijken.
Serero zit niet bij de selectiequote:Op vrijdag 27 september 2013 14:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu nog hopen dat Serero fit is morgen.. dan zul je net zien dat hij heel goed speelt als ik de wedstrijd niet kan kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |