SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Ken je feiten, ik had de lapo!quote:
quote:
Unam is nog steeds dik goedkoper dan vorig jaar op de ps3quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
De prijzen van kits lijken wel te stijgen.. vooral die van de Rangers kits (die ik nog steeds heel vaak pull)
De prijzen van kits zijn nog lang niet op het hoogst, dat moet nog wel op gang komen.. dat kan ook nog wel even duren.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:41 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Unam is nog steeds dik goedkoper dan vorig jaar op de ps3
Waarschijnlijk nep ?quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:41 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
WTF doet een 13 jarige gozer met een Gucci tas van meer dan 1000 euro
... met 10K verlies.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:34 schreef poker4lifee het volgende:
Kleine kut braziliaan die verkocht is...
[..]
een 13 jarige gozer, had hem tegen zijn ballekes aan getrapt.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:41 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
WTF doet een 13 jarige gozer met een Gucci tas van meer dan 1000 euro
Je ziet aan de foto dat ie echt is.quote:
Microsoft security essentialsquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:50 schreef wonton het volgende:
Weet iemand nog een goede anti virus/spyware scanner? moet wel gratis zijn.
Als het voor je mac is, heb je die rotzooi niet nodig.quote:Op vrijdag 27 september 2013 12:50 schreef wonton het volgende:
Avastquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:50 schreef wonton het volgende:
Glove > Catquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:49 schreef DuTank het volgende:
Depay – Sniper
Locadia – Hunter
Duarte – Maestro
Vilhena – Artist
Willems – Shadow
Bruma – Shadow
Rekik – Sentinel
Ruiter – Cat
Dat gaat het worden. De missende spelers ga ik waarschijnlijk vervangen.
Ik gebruik ook geen antivirus op windows. Niet nodigquote:Op vrijdag 27 september 2013 12:52 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als het voor je mac is, heb je die rotzooi niet nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |